Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
... Verf alles Rood ... zalug kleur en gezellug warm
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder... Ja dingen verplaatsen werkt altijd.. Bijvoorbeeld je bed eens niet onder het raam (of juist wel ![]() Posters zijn ook altijd leuk. Ik heb op de deur een hele grote poster die de hele deur bedekt, die is heel mooi. Offe... Muurschilderingen maken.. Okay, dat is wel weer moeilijk, maar wel leuk als je iemand kent die dat bijv. goed kan. Of sjaaltjes of doeken aan de muur, van die oosterse wandkleden zijn leuk ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf ook mn kamer helemaal veranderd zonder (veel) geld uit te geven...
Ik heb bij de kringloopwinkel wat dingen gekocht: *Kaptafelkastjes met grote spiegel (á 8 Euro)...de kastjes lila geverfd... (klein potje verf á 4 Euro) *wat frutsels: zilveren sieradendoosje, kaars, gekleurde glaasjes, neproosjes Ik heb bij Xenos gekocht: *felle roze gordijnen (die heb ik voor mn bed gehangen) *doosje beplakt met roze spiegeltjes *lila schaal met drijfkaarsen Ik heb ook wat dingen veranderd: *Zwarte klok lila geverfd (zelfde pot verf allemaal) *klein houten tafeltje goud geverfd (potje goudverf gekocht) *houten fotolijstje goud geverfd *oude vaas lila+goud geverfd Mijn muren zijn allemaal wit en zo...en voor de rest hier en daar wat lila-roze-paars...Staat wel lief ![]() Vooral die doorzichtige gordijnen voor mn bed vind ik leuk staan! |
![]() |
|
ik heb ook het 1 en ander aan mijn kamer zelf gedaan....
- ik heb een muur in het blauw geverft en op da blauw heb ik terwijl ons pap verfde gouden glitters geblazen! ziet er wel leuk uti! - een kastje (om op te hangen) van de kringloopwinkel heb ik gekocht voor iets van 2 euro en die heb ik blauw geverft met een gouden kroon in het midden en eromheen kapot geslagen spiegel geplakt - ik heb zelf een heel groot schilderij gemaakt door er poppen van de rommelmarkt op te plakken en dan met put (da schuim wat zich opzwelt) erom heen gespoten zodat die ledematen en die koppen eruit komen, tenslotte heb ik de poppen en de pur (behalve de lijst dus..) allemaal goud geverft - verder heb ik op al mijn meubelen gouden sterren geverft! - en verder heb ik nog glow in the dark sterren op mijn kamer hangen |
![]() |
|
plak allemaal plaatjes op je kasten en verf eerst een leuk ondergrondje, blanke lak erover en......TADAA!!!!
Koop eens een driedemensionaal schilderijlijstje en stop er allemaal persoonlijke dingetjes in...verfje langs de zijkanten gekleurde glazen en flessen zijn ook leuk verf wolkjes op je plafond...heel gezellig en maakt je kamer niet kleiner ga dingen mozaieken...heel leuk om te doen en ziet er leuk uit! sla een spiegel kapot of een zooi tegeltjes en leg ze leuk neer.....smeer er wat tegelvoegsel tussen....misschien in een leuk kleurtje en huppa het is gelijk opgeknapt. Als je een leuke lamp hebt, maak dan zelf eens een gekke lampenkap, van pluche bijvoorbeeld....let alleen op,dat de stof niet brandbaar is Nep klimop langs de muren of in de hoekjes van het plafond nou....moet je eens bedenken hoe mijn kamer eruit ziet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Kijk op rommelmarktjes, winkels als Xenos of Blokker, verplaats wat dingetjes.. Misschien een mooie poster of zo.. Of van die Doeken die je kunt kopen, = ook mooi, kun je op hangen of gewoon over een stoel/bank doen..
Uhm, kerstverlichting is idd erg leuk! Verf je deur, en dan met van dat schoolbord spul, laten drogen, en dan kun je iedereen op je deur laten schrijven/tekenen/ideetjes opschrijven/liedjes whatever... Is ook apart.. Os spulletjes van Silly, maar die zijn best wel duur eigenlijk :/ |
![]() |
|
Ik heb ook een neiuwe kamer.
Ik heb mijn kledingkast paars geverfd en met zilveren glitterverf een 2 fotolijstjes geschilderd, en in elk fotolijste een Brian Froud plaatje geplakt (nouja, daar ben ik dan nog mee bezig...). ![]() En (doorzichtige) doeken. En veel op markten en in kringloop winkels kijken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb van 1 muur een hele grote foto&flyer frutsel collage gemaakt. met allerlei flyers van concerten waar k (al dan niet
![]() ![]() en m'n andere muren hangen nu btw ook al bijna vol met posters en flyers en foto's er tussendoor geplakt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben niet jaloers op je ouders zeg, nou je een nieuw wapen hebt.. 'ruim je kamer op!' 'NEEJ, dit is een loungekamer en dat blijft-ie' ('eikel' 'slet' 'jij krijgt niets meer voor kerst' 'nouja, dan ga ik maar naar de felroze lampjes' 'huw?' '*boem*' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hmmz k, zal vast allemaal al genoemd zijn maargoed *gaat eigen kamer beetje beschrijven* een bankbed (nee geen bedbank, maar een bed met zeg maar spijlen aan de achterzijde ofzo ![]() spiegels (met gouden randen) klamboe, posters en flyers collage van foto's op je deur (of die van de kast) of in een grote schilderijlijst (zodat je ze ook nog kunt veranderen/verplaatsen) sfeerverlichting, kerstlampjes (wit en gekleurd) kaarsjes, wierook, stukjes gebroken spiegel in de hoek van je muren of op het dak veel warme tinten ![]() |
![]() |
|
witte kast? allemaal kaartjes op hangen in mozaïekvorm
een grote poster in enkele stukken knippen en dan ophangen , goed in elkaar gepuzzeld, maar dan met een klein spleetje tussen de stukken een grote appelkist (bij de groentenboer vragen) afschuren en beitsen met een fijn kleurtje (ikea, verfwinkel). echt heel handige dingen. je kan ze opstapelen (op hun kant) en als rek gebruiken of gewoon neerzetten en rommel insteken (mijn oude knuffels zitten in zo'n kist) of als tafeltje gebruiken spiegel tegels tegen de bovenrand van je muur plakken, staat echt sjiek. zo van die gewone ( 20 op 20 cm) en nbtje plaats tussen laten. ...
|
Je kan bijvoorbeeld je kamer zwart verven en dan met rood of wit tekeningen erop maken!!!!!!!!!!
heb ik met 2 muren gedaan (meer mocht niet van mam), en op de ene een omgekeerd kruis en op de andere een wicca gedicht!!!!!!!!!! ![]() foto's staan op cu2 http://gothicofdarkness.cu2.nl
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|