Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 03:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
townsville schreef op 10-03-2005 @ 11:04 :
what about the box in boxmeer?

......dat ligt in boxmeer....

niets mis met boxmeer.. maar das dus echt te ver weg
Oud 11-03-2005, 07:58
DeadNation
DeadNation is offline
Hey man er zit toch ook een oefenruimte in Groningen??
Oud 14-03-2005, 14:23
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
Bij de Berg ligt het eraan welke ruimte je hebt.. Rietveld is huilen met de pet op, studio en hok gaan nog. Ach en voor 50 euro ofzo is het goed te doen.

De Madser (in Zuid) was nog het best waar ik heb gezeten (qua spul en huur), maar ook daar is bijna niet tussen te komen. Net zoals de rest...

een Zeecontainer (20 ft?) is idd een mooie oplossing, maar wordt het niet een beetje benauwd na een tijd?
Oud 14-03-2005, 19:10
DeadNation
DeadNation is offline
Nee valt wel mee. We zijn nu aan t isoleren. Wel een bitch hahaha.
Oud 14-03-2005, 19:22
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
opzich wel ja zo dik zijn de wanden niet

ach zolang die niet in de volle zon staat zal het idd wel meevallen ja (want dat is echt geen pretje)
Oud 14-03-2005, 20:10
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 01-03-2005 @ 17:24 :
Een vriend van mij heeft ook een band en de repeteer ruimte bevindt zich ergens in 1 of andere garage op de 'Energie-weg'. Er zijn volgens mij meer garages daar die onder verhuurd kunnen worden. Je zou er even moeten informeren.
Dat is denk ik "koopvaart" van stichting PAN (promotie amateurmuziek nijmegen). Wij oefenen daar sinds vorige week ook. Eerst oefenden we in Limos van stichting PAN, maar we konden niet meer op woensdag en toen moesten we wel weg daar...

Limos is wel cool en wordt binnenkort beter. Koopvaart is kut, slecht drumstel, slechte apparatuur, maar opzich wel goedkoop!

Om 's avonds te oefenen in limos is overigens wel moeilijk, ze hebben een wachtlijst

Kijk ff op http://www.stichtingpan.nl/
Oud 14-03-2005, 20:14
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 28-02-2005 @ 22:50 :
Is arnhem ook goed? Moeje Jacobiberg eens proberen, zit ik ook. Is goedkoop, maar niet zulke goeie kwaliteit...
Nou jah... Goedkoop, 16 euro voor 3 uur vind ik niet goedkoop. Wij betalen omgerekend 10,50 voor 4 uur...

We hebben ook wel eens in jacobiberg geoefend, ik vond de geluidsset klote voor zo'n kleine ruimte, de versterkers waren kut en het drumstel was echt zaad. Gelukkig hadden we veel eigen spul bij ons om wat vervanging te kunnen plegen.
Reageren

Regels voor berichten