Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kinderen hebben namelijk ook gevoel.. Kijk maar naar jezelf
||
Verwijderd
|
Citaat:
Khou mn mond ook al... tis ook belachelijk he, dak mn mening geef over een gedicht op een forum met gedichten.. nou, weet je.. kzal je gedichten voortaan alleen maar de hemel in prijzen okee? Enneuh, is niks mis mee.. heb ik dat dan gezegd? Ik zeg je alleen maar dat er in eerste instantie op mij geen gevoel uit over kwam omdat het op mij over kwam als een simpel gedichtje over regen, meer op kinderen gericht.. maar dr zit dus wel een gevoel achter, wat ik in eerste instantie niet oppikte, maar me nu wel duidelijk is.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
JIJ voelt je aangevallen ik probeer alleen maar te zeggen dat gedichten niet standaard serieus hoeven te zijn om toch een dieper gevoel weer te geven natuurlijk hoef je mijn gedichten neit de hemel in te prijzen, ik hou wel van kritiek, daar heb ik tenminste wat aan (ow wat een lol)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik beweer ook niet dat gedichten serieus moeten zijn om een gevoel weer te geven.. ik bedoelde dat niet gekoppeld aan elkaar.. ik bedoelde én dak het een kindergedichtje vond (waar niets mis mee is, zoals gezegd, ik vind hem namelijk wel leuk, en ik bedoel het in de zin dat ik denk dat het kinderen wel aanspreekt) én dak er geen gevoel uit oppikte.. niet in verband met elkaar, maar 2 losse opmerkingen.. snappie? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
owzo belangrijk haha echt grappig om zo te lezen hoe jullie elkaar eerst rrrraauw en daarna ok vriendjes! heej wijffie jij had mij gebeld? ik ben nu even niet op vakantie dus bereikbaar ![]() hoest met jou? aan je gedicht te lezen goed ik hoop dat je bent aangenomen!!! tot gauw/ooit iig tot in de klas want dat moet gewoon kuskus
||
Citaat:
![]() Anywayz, love it (again)! Ritme is super, klinkt lievvig, vinnut gaaf ![]() X P.s. Hoop dat je fun aant hebben bent in Italie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vloeibaar voedsel Prospect | 17 | 19-07-2012 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
vloeibaar licht ratsja | 2 | 02-07-2005 14:13 | |
Eten & Drinken |
Ideetjes voor vloeibaar dieet? In Your Room | 15 | 06-03-2004 16:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |