![]() |
|
Ik ben voor zes weken op een vloeibaar dieet gezet omdat ik niet mag kauwen die periode ivm een kaakoperatie (zie hier) Ik kan dus wel gewone dingen eten, maar dan moeten die wel zodanig fijn gemaakt worden (bijv met een blender en extra vocht) dat ik het met een lepel kan eten en dus niet hoef te kauwen... Maar het hoeft niet volledig vloeibaar te zijn dus.
Nu was mijn vraag aan jullie: hebben jullie nog ideetjes voor lekkere dingen die een beetje makkelijk fijn te maken zijn? Want alsmaar dezelfde dingen eten wordt ook een beetje saai op den duur, en zes weken (inmiddels is er al één om) zijn lang... Tips welkom dus ![]()
|
![]() |
|
Het klinkt misschien een beetje stom, maar misschien kan je potjes olvariet (dat heet toch zo?) eten. Babyvoeding lijkt me gewoon te eten hoor (lijkt me eigenlijk best lekker!).
O sorry, lees net dat het al ergens staat ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Poffertjes, die zijn al zacht en kun je daarbij ook nog weken in melk.
Verder, milkshakes vullen ook erg (niet echt gezond natuurlijk). En voor de rest, alles in de blender gooien, maar dan wel apart, gooi iet je groente, aardappels en vlees bij elkaar, yuch ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Eten & Drinken |
Shakes dieet -yolanthe | 11 | 30-03-2011 18:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lijnen? Nee niet echt.... pinokio | 11 | 11-05-2003 16:48 |