Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2005, 19:21
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
gladde aal schreef op 10-03-2005 @ 17:31 :
Mijn zusje is 14, ik zou je verrot slaan als je wat probeerde, zoek een leven, en een oudere vriendin.
Word.

Kom op gast, dat je op je 21e nog niet geneukt hebt, moet je niet op een klein meisje afreageren.

Wat een mensen op de wereld.
Oud 10-03-2005, 19:45
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-03-2005 @ 16:25 :
kan je gezellig met haar piet piraat kijken...
En wat te denken van 'beugelbekkie' trouwens, misschien is het wel goed om dat eens te kijken, kan je zien met wat voor onzinnige zaken meisjes van 14 in de knoop zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 19:49
Verwijderd
avril lavigne luisteren kan ook helpen om te weten hoe meisjes van 14/15 denken
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:03
juno
juno is offline
De emotionele ontwikkeling tussen je twaalfde en achttiende gaat zo vreselijk hard, dat een leeftijdsverschil op die leeftijd tienmaal zo groot is als in kalenderjaren uit valt te drukken.

Je kunt natuurlijk gewoon wachten, en in de tussentijd een gewone vriend zijn van haar grote broer, die ze kan vertrouwen. Kijk als ze zestien is nog maar eens of die gevoelens er nog zijn, en laat haar nu normaal opgroeien. Op je veertiende moet je echt die terugvallen naar puur kind zijn nog hebben, en als ze verkering krijgt met jou, gaat ze dat stadium overslaan, en dat is niet goed voor haar.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:24
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
"Ooh je moet van d'r afblijven, want ze is 14 en hoort met barbiepoppen te spelen! Vind een oudere vriendin, en ik ben wel 16 dan dus dat kan dan weer wel, jaaaaa als je 14 bent dan ben je nog echt een kind bla bla BLA BLA BLA"

^666ste macht

Wat zijn jullie allemaal een stelletje retards zeg. BFD dat ze 14 is.
Oud 10-03-2005, 21:38
Codaz
Codaz is offline
Dus jij vind alles maar normaal ?
De meesten hier (incluis mij) vinden het een te groot leeftijdsverschil.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
gladde aal schreef op 10-03-2005 @ 17:31 :
[...] ik zou je verrot slaan[...] zoek een leven [...]
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:44
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 10-03-2005 @ 22:24 :
"Ooh je moet van d'r afblijven, want ze is 14 en hoort met barbiepoppen te spelen! Vind een oudere vriendin, en ik ben wel 16 dan dus dat kan dan weer wel, jaaaaa als je 14 bent dan ben je nog echt een kind bla bla BLA BLA BLA"

^666ste macht

Wat zijn jullie allemaal een stelletje retards zeg. BFD dat ze 14 is.
Inderdaad. Al honderdduizenden jaren krikken de 30- en 40-jarige mannen met meisjes van 14, maar o wee, we hebben auto's, computers en mobiele telefoons, dus dat kan écht niet meer.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Codaz schreef op 10-03-2005 @ 22:38 :
Dus jij vind alles maar normaal ?
De meesten hier (incluis mij) vinden het een te groot leeftijdsverschil.
En jullie kunnen dat bepalen? Rot toch op, het hangt helemaal af van hoe die personen in elkaar steken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:46
biep
biep is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-03-2005 @ 20:49 :
avril lavigne luisteren kan ook helpen om te weten hoe meisjes van 14/15 denken
bewijst maar weer eens hoe jong ik van geest ben
Oud 10-03-2005, 22:54
Verwijderd
je komt er vanzelf wel achter.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:57
bamiPoep
bamiPoep is offline
jah het kan

en wat neit rekt scheurt wel
Oud 11-03-2005, 01:00
pipimädchen
pipimädchen is offline
Het leeftijdsverschil an sich is niet erg, maar mij lijkt het niet echt jolig om met veertienjarige meisjes rond te hangen.
Oud 11-03-2005, 01:00
pipimädchen
pipimädchen is offline
Of ja neuken wel natuurlijk, lekker rank en vormloos (L)(L)(L)
Oud 11-03-2005, 06:21
Verwijderd
ik ben iemand die altijd een ruime marge hanteert bij dit soort van relationele problemen maar - volgens mijn zelfgemaakte quota - voldoe jij in dit geval niet aan "de voorwaarden tot goedkeuring van betrekkingen met minderjarig m/v".

je komt niet eens in de 'discussie-zone', waar ik de betrokken relatie in context bekijk en + en - afweeg tegen elkaar..

in other words; sorry, find yourself someone else !

kbedoel.. ben zelf 17 en vroeg me zelf een klein jaar geleden nog af of '14 niet te jong was!'
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 09:05
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2005 @ 22:44 :
Inderdaad. Al honderdduizenden jaren krikken de 30- en 40-jarige mannen met meisjes van 14, maar o wee, we hebben auto's, computers en mobiele telefoons, dus dat kan écht niet meer.
Ja, dat vonden die meisjes natuurlijk helemaal geweldig, honderdduizenden jaren lang Wees blij dat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Oud 11-03-2005, 10:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-03-2005 @ 16:25 :
kan je gezellig met haar piet piraat kijken...
Oud 11-03-2005, 10:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 10-03-2005 @ 23:39 :
En jullie kunnen dat bepalen? Rot toch op, het hangt helemaal af van hoe die personen in elkaar steken.
O, jij bent natuurlijk net als alle 14 en 15 jarige ouder dan je bent? Je lijkt zeker ouder? Je komt ouder over en mensen schatten je ouder in?

Dat is nu puberteit. Jezelf zoeken, ontwikkelen en uiteindelijk na 10 jaar vinden als je geluk hebt.
Oud 11-03-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 11:28 :
O, jij bent natuurlijk net als alle 14 en 15 jarige ouder dan je bent? Je lijkt zeker ouder? Je komt ouder over en mensen schatten je ouder in?

Dat is nu puberteit. Jezelf zoeken, ontwikkelen en uiteindelijk na 10 jaar vinden als je geluk hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 10:34
Methuselah
Methuselah is offline
Nee, dat kan niet.
Oud 11-03-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 11-03-2005 @ 10:05 :
Ja, dat vonden die meisjes natuurlijk helemaal geweldig, honderdduizenden jaren lang Wees blij dat we niet meer in de Middeleeuwen leven.
Of je iemand aantrekkelijk vindt is niet afhankelijk van de leeftijd. Dat is een feit.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 10:50
Lorelei
Lorelei is offline
Iedereen struikelt zo erg over het feit dat zij 14 is.

Maar wat nou als jij gewoon nog een "jonge" 21 jarige is.. En zij is dan misschien niet volwassen voor haar leeftijd (want dat slaat nergens op) maar heeft bijv. al veel meegemaakt en daardoor redelijk wat levenservaring.. meer dan bij de gemiddelde 14 jarige. Ik neem aan dat een 21 jarige niet op een meisje valt wat met barbies speelt.. als dat wel zo is, is er gewoon iets mis met hem. Maar aangezien ik ervanuit ga dat dat niet het geval is.. vraag ik me af hoe erg het allemaal is. Ja, ze is nog niet volwassen.. ja, ze is een puber.. en ja, daar moet je rekening meehouden/tegen kunnen. Maar als je dat nou kan.. dan zie ik het probleem niet.
Oud 11-03-2005, 10:51
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-03-2005 @ 11:45 :
Of je iemand aantrekkelijk vindt is niet afhankelijk van de leeftijd. Dat is een feit.
Maar een relatie is op meer gebaseerd dan iemand 'aantrekkelijk' vinden. Je kunt niet met iedereen naar bed die je aantrekkelijk vindt. Als een man van veertig een meisje van acht aantrekkelijk vindt, is er toch wel iets mis. Dit is dan wel niet zo extreem, maar toch is 21 en 14 een enorm verschil.
Oud 11-03-2005, 11:00
*just_a_dream*
*just_a_dream* is offline
als ik eerlyk ben denk ik dat t wel kan maar er is geestelijk een heel groot verschil succ met je beslissing
Oud 11-03-2005, 11:10
yapo
yapo is offline
Citaat:
grl schreef op 11-03-2005 @ 11:50 :

Maar wat nou als jij gewoon nog een "jonge" 21 jarige is.. En zij is dan misschien niet volwassen voor haar leeftijd (want dat slaat nergens op) maar heeft bijv. al veel meegemaakt en daardoor redelijk wat levenservaring.. meer dan bij de gemiddelde 14 jarige. Ik neem aan dat een 21 jarige niet op een meisje valt wat met barbies speelt.. als dat wel zo is, is er gewoon iets mis met hem. Maar aangezien ik ervanuit ga dat dat niet het geval is.. vraag ik me af hoe erg het allemaal is. Ja, ze is nog niet volwassen.. ja, ze is een puber.. en ja, daar moet je rekening meehouden/tegen kunnen. Maar als je dat nou kan.. dan zie ik het probleem niet.
Het probleem is dat het meisje mogelijk niet goed beseft waar ze aan begint mocht ze een relatie beginnen met iemand die zoveel ouder is. Maar dat verschilt natuurlijk per geval, het is moeilijk/niet te beoordelen als je niet beide personen kent.
Bovendien is het gewoon niet praktisch, zij moet op tijd thuis zijn, heeft een vriendengroep met compleet andere interesses, enzovoort.
Oud 11-03-2005, 11:12
Iduna
Iduna is offline
Zij is te jong, hij te oud.
Hij kan dan wel 'jonger van geest zijn', maar dan nog zit hij in een andere fase dan zij. Wat is er mis met gewoon 14 zijn en geen (veel) oudere vriend te hebben die met andere dingen bezig is dan zij?
Als 14 jarige kun je inderdaad al veel hebben meegemaakt en die dingen maken je wat volwassener, maar dat wil niet zeggen dat ze meteen klaar is voor een 'relatie' met een 21 jarige.

Bovendien geeft hij zelf aan dat het (nog) niet wederzijds is. Wat mij betreft kan hij dat beter zo houden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:

Maar wat nou als jij gewoon nog een "jonge" 21 jarige is.. En zij is dan misschien niet volwassen voor haar leeftijd (want dat slaat nergens op) maar heeft bijv. al veel meegemaakt en daardoor redelijk wat levenservaring.. meer dan bij de gemiddelde 14 jarige. Ik neem aan dat een 21 jarige niet op een meisje valt wat met barbies speelt.. als dat wel zo is, is er gewoon iets mis met hem. Maar aangezien ik ervanuit ga dat dat niet het geval is.. vraag ik me af hoe erg het allemaal is. Ja, ze is nog niet volwassen.. ja, ze is een puber.. en ja, daar moet je rekening meehouden/tegen kunnen . Maar als je dat nou kan.. dan zie ik het probleem niet.
ja, hij is een pedo!

(tenminste.. moest hij overgaan tot bepaalde daden.. iets wat hij - god zij dank - nu niet doet!)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 11-03-2005 @ 11:51 :
Maar een relatie is op meer gebaseerd dan iemand 'aantrekkelijk' vinden. Je kunt niet met iedereen naar bed die je aantrekkelijk vindt. Als een man van veertig een meisje van acht aantrekkelijk vindt, is er toch wel iets mis. Dit is dan wel niet zo extreem, maar toch is 21 en 14 een enorm verschil.
Ik vind het jammer om je te desillusioneren, maar mannen kijken vrijwel alleen maar naar uiterlijk. Hoewel je ook nog van die lieden hebben die zichzelf voor de gek houden, natuurlijk. Gelovigen, enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:21
Verwijderd
Citaat:
geilespookje schreef op 11-03-2005 @ 12:14 :
ja, hij is een pedo!

(tenminste.. moest hij overgaan tot bepaalde daden.. iets wat hij - god zij dank - nu niet doet!)
Dan ben ik ook een pedo.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-03-2005 @ 12:21 :
Dan ben ik ook een pedo.
jij verkeert zeker met een 12 jarige dan (jij = 19 dus 21 - 2 en dus ook 14-2 maakt 12)

en JA dan ben je officieel strafbaar en kan je worden beschouw als een pedofiel... dan kan je de maatschappij ook niets verwijten!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
yapo schreef op 11-03-2005 @ 12:10 :
Het probleem is dat het meisje mogelijk niet goed beseft waar ze aan begint mocht ze een relatie beginnen met iemand die zoveel ouder is. Maar dat verschilt natuurlijk per geval, het is moeilijk/niet te beoordelen als je niet beide personen kent.
Bovendien is het gewoon niet praktisch, zij moet op tijd thuis zijn, heeft een vriendengroep met compleet andere interesses, enzovoort.
Mijn vriend heeft ook een andere vriendengroep, andere interesses etc.. toch zijn we nu 10 maanden samen en het gaat perfect. Dat argument vind ik niet echt interessant. (En ja, hij is ook 7 jaar ouder. Maar ik ben niet 14. )
Dat zij niet weet waar ze aan begint.. hoe bedoel je? Kijk, als ze nou wat krijgen en hij zegt na een week: 'kom op schat, werk eens mee, ik wil je neuken'. Dan heeft ze inderdaad een inschattingsfoutje gemaakt. Maar daar ga ik niet vanuit, eerlijk gezegd. En zo werkt het ook meestal niet. Dus hoezo "ze beseft misschien niet waar ze aan begint"? Een 14 jarige is wel jong maar niet achterlijk.

Maar met een ding ben ik het sowieso eens: Het verschilt per geval en het is niet te beoordelen als je niet beide personen kent.

Daarom mijn eerste post: Het kan.. maar of het bij jou werkt weet ik niet.
Oud 11-03-2005, 11:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 11-03-2005 @ 12:14 :
ja, hij is een pedo!

Oh jeetje, we gaan met grote woorden rondstrooien.. hij is een pedo!!
Oud 11-03-2005, 11:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-03-2005 @ 12:20 :
Ik vind het jammer om je te desillusioneren, maar mannen kijken vrijwel alleen maar naar uiterlijk. Hoewel je ook nog van die lieden hebben die zichzelf voor de gek houden, natuurlijk. Gelovigen, enzo.
Nah, het wil er bij mij niet in dat jij een relatie zou kunnen hebben met een of ander dom, maar wel aantrekkelijk, trutje, die de hele dag as the world turns kijkt omdat ze het zo spannend vindt.
Aantrekkelijkheid is erg belangrijk maar lang niet het enige.
Oud 11-03-2005, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft niets met de post waar je op reageerde te maken..
Je kunt wel een keertje seks hebben met iemand die je aantrekkelijk vindt, maar voor een relatie die standhoudt is wel wat meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 11-03-2005 @ 12:39 :
Oh jeetje, we gaan met grote woorden rondstrooien.. hij is een pedo!!
OMG.. het was dan ook puur komisch bedoeld.. ik ben niet zo iemand!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 11-03-2005 @ 12:48 :
OMG.. het was dan ook puur komisch bedoeld.. ik ben niet zo iemand!
Dan mag je mij even uitleggen wat er zo ont-zet-tend grappig aan is, want ik zie de humor er niet van in.
Oud 11-03-2005, 11:50
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 11-03-2005 @ 12:49 :
Dan mag je mij even uitleggen wat er zo ont-zet-tend grappig aan is, want ik zie de humor er niet van in.
dat dacht ik al
never mind, het komt er int kort op neer dat ik niet zo iemand ben die normaal gezien zo'n uitspraken doet.. maarja.... (laat gewoon, ben te moe )
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 12:00
joelnvt
joelnvt is offline
Neuk haar
Oud 11-03-2005, 12:14
Verwijderd
denk zelf eerst is na: hoe was jij op je veertiende.. en hoe waren de meisjes ?
wat denk je wel niet heej

de levenstijlen zijn te groot, en denk jedathet door de ouders worden goed gekeurd, denk zelf eerst ff na, je vind vast wel weer iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:01
Vice
Vice is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 11-03-2005 @ 11:51 :
Het moet natuurlijk van beide kanten komen. Een meisje van 8 jaar heeft die gevoelens nog niet en de kans is dus klein dat ze een relatie aangaat met een 40 jarige man.
Oud 11-03-2005, 13:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 11:28 :

Och ik hoop dat ik ooit net zo'n wijze zeiksnol ben als jij! (L)(L)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 14:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 11-03-2005 @ 14:25 :
Och ik hoop dat ik ooit net zo'n wijze zeiksnol ben als jij! (L)(L)
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.
Oud 11-03-2005, 14:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:

Natuurlijk kan het. Van mij mag hij het best proberen. In principe kan alles. Of het gezond is, of het goed is, of het goed gaat en of het verstandig is, daar gelaten.

En natuurlijk weet ik ook dat het hardstikke spannend is en superstoer is om tegen je vriendinnen te kunnen zeggen dat je zo'n oude jongen versierd hebt. Het zal vast ook ontzettend goed zijn voor je zelfvertrouwen, want kom op, een jongen waar je tegenop kijkt omdat hij zoveel ouder is, vindt JOU leuk. Geweldig toch. Spannend ook. Maar als een jongen van die leeftijd op dezelfde hoogte zit en goed met een meisje van 14 kan praten... op 14 jaar verander je zo snel. Ik was binnen 2 weken ongeveer uitgekeken.

@ de topicstarter. Praat er met je maat over. Is wel het eerlijkste wat je kunt doen en dat verkomt een gruwelijke ruzie vermoed ik als je zomaar wat met haar begint. Kijk dan eens wat haar ouders ervan vinden. Als al deze dingen goed gaan en deze mensen er geen problemen mee hebben, heb je iig een beetje kans van slagen.
Maar ga niet de vriendschap verpesten, de relatie van dat meisje met haar ouders (want dat gebeurt als haar ouders het niets vinden en zij jou leuk vindt, want dan luistert ze niet meer naar haar ouders, maar is ze zo beinvloed en verliefd dat ze verkeerde beslissingen gaat maken waar ze ontzettend veel spijt van krijgt).
Oud 11-03-2005, 14:11
CSN
CSN is offline
Nu ik, 14, met sinds eergisteren een beugel, met nare ervaringen wat betreft oudere jongens, vind het nog steeds niet kunnen. En ik blijf erbij: zeg haar toch niets. Misschien durft zij wel geen nee te zeggen. Misschien is zij wel zo een meisje dat het stoer vindt tegenover haar vriendinnen met iemand van 21 te gaan, maar dat het eigenlijk zelf niet leuk vindt. Als zij het waard is een relatie mee te hebben, is ze dat over 5 jaar nog steeds.
Oud 11-03-2005, 14:24
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
CSN schreef op 11-03-2005 @ 15:11 :
Nu ik, 14, met sinds eergisteren een beugel, met nare ervaringen wat betreft oudere jongens, vind het nog steeds niet kunnen. En ik blijf erbij: zeg haar toch niets. Misschien durft zij wel geen nee te zeggen. Misschien is zij wel zo een meisje dat het stoer vindt tegenover haar vriendinnen met iemand van 21 te gaan, maar dat het eigenlijk zelf niet leuk vindt. Als zij het waard is een relatie mee te hebben, is ze dat over 5 jaar nog steeds.
Ja, want in 5 jaar veranderen jullie allebei niet.

maar das logisch?
Oud 11-03-2005, 14:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 15:06 :
Natuurlijk kan het. Van mij mag hij het best proberen. In principe kan alles. Of het gezond is, of het goed is, of het goed gaat en of het verstandig is, daar gelaten.

En natuurlijk weet ik ook dat het hardstikke spannend is en superstoer is om tegen je vriendinnen te kunnen zeggen dat je zo'n oude jongen versierd hebt. Het zal vast ook ontzettend goed zijn voor je zelfvertrouwen, want kom op, een jongen waar je tegenop kijkt omdat hij zoveel ouder is, vindt JOU leuk. Geweldig toch. Spannend ook. Maar als een jongen van die leeftijd op dezelfde hoogte zit en goed met een meisje van 14 kan praten... op 14 jaar verander je zo snel. Ik was binnen 2 weken ongeveer uitgekeken.
Ja.. en ik na een jaar pas. Dat is precies waarom wij er niets over kunnen zeggen.

Citaat:
@ de topicstarter. Praat er met je maat over. Is wel het eerlijkste wat je kunt doen en dat verkomt een gruwelijke ruzie vermoed ik als je zomaar wat met haar begint. Kijk dan eens wat haar ouders ervan vinden. Als al deze dingen goed gaan en deze mensen er geen problemen mee hebben, heb je iig een beetje kans van slagen.
Maar ga niet de vriendschap verpesten, de relatie van dat meisje met haar ouders (want dat gebeurt als haar ouders het niets vinden en zij jou leuk vindt, want dan luistert ze niet meer naar haar ouders, maar is ze zo beinvloed en verliefd dat ze verkeerde beslissingen gaat maken waar ze ontzettend veel spijt van krijgt).
Dat ben ik dan wel weer met je eens.
Oud 11-03-2005, 15:36
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mijn ervaringen zijn toch echt anders Maar dat kan liggen aan het soort mensen waar jij mee omgaat, natuurlijk.
Oud 11-03-2005, 15:37
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Vice schreef op 11-03-2005 @ 14:01 :
Het moet natuurlijk van beide kanten komen. Een meisje van 8 jaar heeft die gevoelens nog niet en de kans is dus klein dat ze een relatie aangaat met een 40 jarige man.
Ik denk niet dat het meisje waar het hier over gaat wel 'die gevoelens' heeft Maar dat kan ik op zich niet beoordelen, omdat ik hen niet ken, dat is waar.
Oud 11-03-2005, 15:50
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
En 21 en 15 kan dan ook niet?
Oud 11-03-2005, 15:57
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 11-03-2005 @ 16:36 :
Mijn ervaringen zijn toch echt anders Maar dat kan liggen aan het soort mensen waar jij mee omgaat, natuurlijk.
nah als je als man erg lelijk ( bent heb je natuurlijk niet de luxe om te kunnen kiezen, dan ben je allang blij als je überhaupt iemand hebt
Reageren

Regels voor berichten