Advertentie | |
|
![]() |
|
ook bijna altijd rechts van et midden van et podium, dus zo'n beetje tussen de zanger en de gitarist in. [op een groot podium] ksta soms in de pit en soms zo rond de 3e rij ofso. alleen bij bands diek echt graag wil zien staak helemaal vooraan.
|
Meestal wel vooraan ergens. Soms als ik echt grote fan ben heeelemaal vooraan(Foo Fighters,Weezer,Jimmy Eat World). En dan ja W2 rechts of links een beetje.
En bij die Arena concerten zoals Ahoy meestal op een stoel of ergens achteraan.
|
Verwijderd
|
Mid-vooraan, bij/in de pit.
Stond bij Rammstein in 't Gelredome trouwens eerst mid-mid, toen bijna ruzie gekregen met een nerd die vond dat ik 'm in zn rug zat te duwen. Ik zo 'wtf doe je dan hier, kneus'. Maar goed; toen ben ik maar mn weg naar voren gaan zoeken, zodat ik toch nog fijn in/bij een pit stond :> |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Hangt er van af:
Op festivals pit ik soms wel, soms niet..als ik ff kom kijken sta ik meestal altijd links half vooraan.. Als ik speciaal voor die ene band kom begin ik in de pit en ga dan sneaky naar voren toe totdat ik voor de pit sta dus in de eerste 2 rijen ofzo lekker geplet worden ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
overal, eerlijk gezegd sta ik ook nooit stil, ik loop van de ene vriendengroep naar de andere (ik heb ook zoveel vrienden
![]() ![]() volgens mij verlies ik toch aardig wat calorien tijdens een concert ![]() |
![]() |
|
vooraan of een of twee 'rijen' daarachter, rechts van het midden maar het liefst wel meer midden dan rechts...
kweet eigenlijk nie waarom altijd rechts maar dat kijkt voor ons gewoon fijner... ik kan me oowk zo nie herinneren bij welk concert we links hebben gestaan... vreemd...
||
![]() |
Citaat:
Ik ben in de kroeg een barkrukker en bij concerten ook bij wijze van spreken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ps. Ik ben 2.07 en weeg 110 kilo ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Muziek |
Rancid fans opgelet IEMOW-KOR | 89 | 15-05-2003 21:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |