Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 18:18
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
little nemo schreef op 11-03-2005 @ 16:57 :
nah als je als man erg lelijk ( bent heb je natuurlijk niet de luxe om te kunnen kiezen, dan ben je allang blij als je überhaupt iemand hebt
Als je nu probeert te zeggen dat ik alleen maar lelijke jongens ken, dan heb je daar toch ernstig ongelijk in.
Oud 11-03-2005, 18:25
Maija
Maija is offline
Op mijn 15e heb ik een vriend van 22 gehad, nooit meer!!!, het kwam gewoon niet goed, etc.
Maar, wat jullie mischien niet beseffen,
Het zusje van je beste vriend. Je raakt je vriendschap 99,9% kwijt.
Wat zou jij doen, als je 21 bent en je beste vriend rotzooit met je kleine ini-mini-mini zusje.
Oud 11-03-2005, 18:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-03-2005 @ 16:50 :
En 21 en 15 kan dan ook niet?
NATUURLIJK NIET
al is 16 en 27 weer een heel ander verhaal natuurlijk.

wat een uitgekauwd zeiktopic
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:25
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 11-03-2005 @ 19:48 :
NATUURLIJK NIET
al is 16 en 27 weer een heel ander verhaal natuurlijk.
Hoezooooo kan dat niet goed gaan?
Oud 11-03-2005, 21:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
CSN schreef op 11-03-2005 @ 15:11 :
Misschien durft zij wel geen nee te zeggen.
Wat ik merkte was dat je bijna zelf denkt dat je het wilt.
Oud 12-03-2005, 10:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-03-2005 @ 20:25 :
Hoezooooo kan dat niet goed gaan?
huh?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 11:22
CSN
CSN is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 22:58 :
Wat ik merkte was dat je bijna zelf denkt dat je het wilt.
Wat?
Oud 12-03-2005, 12:23
puch
puch is offline
Citaat:
juno schreef op 10-03-2005 @ 21:03 :
Je kunt natuurlijk gewoon wachten, en in de tussentijd een gewone vriend zijn van haar grote broer, die ze kan vertrouwen. Kijk als ze zestien is nog maar eens of die gevoelens er nog zijn, en laat haar nu normaal opgroeien. Op je veertiende moet je echt die terugvallen naar puur kind zijn nog hebben, en als ze verkering krijgt met jou, gaat ze dat stadium overslaan, en dat is niet goed voor haar.
Go, mooi wijs antwoord. Ik merk wel dat ik heel wat los maak zeg hier zo mee. Ook helaas antwoorden van, nou ja jammer. Dat ik zogenaamd niet genuekt heb dan afreageer op 14e. Boelshit. Ik echt wel ervaaring en zo, maar tja vind haar nu eenmaal leuk gaan vinden nu
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
CSN schreef op 12-03-2005 @ 12:22 :
Wat?
Dat hij je doet geloven op een of andere slimme manier dat je het zelf ook wilt. Bv omdat je zo verliefd bent en denkt dat je van hem houdt enzo en in films en op tv ziet dat seks erbij hoort, dat je (bijna) denkt dat je het zelf wilt, terwijl je er nog helemaal niet aan toe bent. Dat hij in principe alles overlaat aan jou, maar je wel zo 'gemanipuleerd' heeft dat je zelf denkt dat je het wil.
Oud 12-03-2005, 14:14
Jannekie
Jannekie is offline
Ik vind dat het qua leeftijd best kan. Ik ben zelf ook 16 en m'n vriend 22. So what???? Maar het is wel handig om te kijken hoe die vriend er tegenover staat. Want het is zonde om een vriendschap kwijt te raken voor een vriendin.....
Oud 12-03-2005, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 11-03-2005 @ 16:36 :
Mijn ervaringen zijn toch echt anders Maar dat kan liggen aan het soort mensen waar jij mee omgaat, natuurlijk.
Of het ligt aan de inschattingen die jij maakt over de personen die jij kent. Het overgrote deel van de mannen is namelijk niet zo eerlijk als ikzelf.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-03-2005 @ 12:44 :
Dat heeft niets met de post waar je op reageerde te maken..
Je kunt wel een keertje seks hebben met iemand die je aantrekkelijk vindt, maar voor een relatie die standhoudt is wel wat meer nodig.
Mwoa. Er is voornamelijk verliefdheid voor nodig, en daarvoor is uiterlijk nodig. Als de verliefdheid voorbij is... dan gaan andere factoren een rol spelen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:25
analese
analese is offline
hmmm....
als je er zo over nadenkt
(niet dat ik zoveel scheel met haar)
maar zij is net 2 jaar van de basisschool af waarschijnlijk
En jij bent verder aan het studeren...je aan het richten op de toekomst...is het dan wel verstandig om iets te beginnen met iemand die net het leven aan het ontdekken is.. om het maar even zo te zeggen
Oud 12-03-2005, 16:03
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-03-2005 @ 15:14 :
Of het ligt aan de inschattingen die jij maakt over de personen die jij kent. Het overgrote deel van de mannen is namelijk niet zo eerlijk als ikzelf.
Ik ken ze goed en ik ken hun vriendinnen Ik denk dat je het mannelijk geslacht hiermee nogal tekort doet. Zelfs mannen hebben gevoelens
Oud 12-03-2005, 17:36
puch
puch is offline
Jammer dat er gelijk over sex word gedacht
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-03-2005 @ 15:16 :
Mwoa. Er is voornamelijk verliefdheid voor nodig, en daarvoor is uiterlijk nodig. Als de verliefdheid voorbij is... dan gaan andere factoren een rol spelen.
Als je hier bedoelt dat je niet op iemand verliefd kan worden door andere factoren dan uiterlijk, is dat grote onzin.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:35
Roodkopje
Roodkopje is offline
hm.. zal ik eerst even mn eigen ervaring vertellen, toen IK 14 was, heb ik 4.5 maand iets gehad met een jongen/man van 23.
ja dat leeftijdsverschil was groot... maar t maakte eigenlijk niet uit.
ik ben redelijk volwassen en zelfstandig voor mijn leeftijd, en op seksueel gebied deden we het rustig aan.
op het laatst ging het toch fout omdat we elkaar weinig konden zien door zijn werk, en omdat hij vaak leuke dingen wou gaan doen die ik nog lang niet kon betalen
en oke.. ook op seksueel gebied voelde ik me op een gegeven moment n beetje gedwongen
heb evengoed nooit iets tegen mijn zin gedaan hoor

ik zou het dus echt alleen doen als je helemaal weg van haar bent.. anders zou ik nog een aantal jaar wachten
Oud 12-03-2005, 19:50
squat
squat is offline
Ik neem aan dat dit topic een grap is smerige pedofiel.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-03-2005 @ 19:49 :
Als je hier bedoelt dat je niet op iemand verliefd kan worden door andere factoren dan uiterlijk, is dat grote onzin.
Mwoa, dan zou ik mijn eigen ervaring tegenspreken. Wel is het de voornaamste factor.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-03-2005 @ 22:19 :
Mwoa, dan zou ik mijn eigen ervaring tegenspreken. Wel is het de voornaamste factor.
En ik kan uit persoonlijke ervaring zeggen dat het wel onzin kán zijn, en dat uiterlijk niet de voornaamste factor is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2005 @ 09:43 :
Wat een onzin is dat. Het is een klein kind. Ga iemand van je eigen leeftijd zoeken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:59
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 13-03-2005 @ 01:56 :
wtf is pedo zijn nou hip, ineens allemaal pedotopics
Oud 13-03-2005, 22:50
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-03-2005 @ 16:50 :
En 21 en 15 kan dan ook niet?
Bij ons was het een ander verhaal. Broer en zus voelen elkaar zo goed aan dat het leeftijdsverschil een onbelangrijke zaak wordt
Oud 14-03-2005, 08:26
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik zou zeggen: see it for yourself and find out.
Mensen kunnen elkaar om 'hulp''/advies vragen, maar als ze dignen te horen krijgen die ze eigenlijk niet willen horen, dan is het advies niet 'gewild'.
Hoe dan ook zullen ze argumenten blijven verzinnen waarom het wel zou werken, nou....dan laat je het toch lekker zien dat het wel kan?

De meeste mensen in dit topic vinden 14-21 te groot leeftijdsverschil en 16-24 een ander verhaal, daar sluit ik me helemaal bij aan.......maar hee: je kunt mensen toch niet stoppen van het volgen van hun gevoelens, of het nou goedbedoeld is of niet
Oud 14-03-2005, 12:47
Drlove
Drlove is offline
hangt helemaal af van het meisje. Er zijn zat meisjes van 15/16 die volwassener zijn als meisjes/ vrouwen van begin 20 of zelfs ouder. Ik heb zowel jonge als oudere vriendinnen, normale vriendinnen dus geen relatie, waarbij opvalt dat de jongere vaak verder zijn als de oudere. Maar omdat het het zusje is van een vriend van je, zou ik het niet doen. Heb zelf gezien ( een klasgenoot van m werd verliefd op het zusje van een vriend van me) dat de broer al het respect verliest voor je. Een ongeschreven wet is dat je niet het zusje van vrienden pakt uit respect voor je vrienden.
Reageren

Regels voor berichten