![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
personen waar van we 0 idee hebben of ze ooit hebben bestaan of niet ![]() als iemand jezus ofzo had gezegd vind ik dat nog iets reeler dan adam en eva eerlijk gezegd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Harry Potter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar waarom heb jij daar als gevallen Christen moeite mee? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom kunnen mensen zoveel loze dingen roepen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Adam (as) is de eerste profeet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom niet ? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat wetenschap betreft, de Islam en wetenschap gaan prima samen. Er staat geen enkele fout in de Koran over de schepping van de Aarde. ![]() Erg offtopic, maar voor meer vragen oid kun je naar subforum religie gaan.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tot-nu-toe heeft niemand het kunnen tegenspreken en bovendien kloppen veel feiten uit de Koran met hedendaagse wetenschap. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn zat Islamitische wetenschappers. Ook een heleboel wetenschappers die zich bekeerd hebben tot de Islam nadat zij onderzoeken hadden gedaan en daarna van de Koran hoorden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jij hebt het nu over één wetenschappelijk onderzoek die het eventueel zou proberen tegen te spreken. Ik heb tot nu toe niets fatsoenlijks gehoord/gelezen over hoe mensen anders op aarde zijn gekomen. Heb jij het hier over de evolutie theorie? Die klopt van geen kant. Maar daar ben ik dan ook gelovig voor. Ik vraag me trouwens af hoe je als katholiek niet gelooft in Adam en Eva. Mijn vader is nog wel katholiek en die gelooft ook in Adam en Eva, dat zij de eerste twee mensen op aarde waren. Daar is niets 'figuurlijks' aan. Maar ja, ieder's eigen interpretatie natuurlijk. Nee, trek niet te snel de conclusie dat er niets in de Koran staat over dinosaurussen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe het kan dat ik als kathoiek niet in Adam en Eva geloof? Omdat ik niet gehersenspoelt ben. Ik ben niet geïndoctrineerd. Ik heb geleerd voor mezelf te denken. En ik heb geen oogkleppen op. Ik zie dat er wetenschappelijk bewijs is dat het bestaan van Adam en Eva uitsluit. Oh, God kan best de aanzet tot een 'Big Bang' hebben gegeven, God kan best de hand in het ontstaan van leven op aarde hebben gehad, God kan best de dinosaurussen uit hebben geroeid en daarna kan Hij de mens op het toneel hebben alten verschijnen. Maar dat Scheppingsverhaal zie ik overdrachtelijk. Een manier om te vertellen dat God achter het leven op aarde zit. Of de eerste mens nu Adam of Pietje heette. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je vergeet is dat er ook een heleboel gelovige wetenschappers zijn. Waarom zou ik een ongelovige boven een gelovige moeten nemen? Zie bijv. hier. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even terzijde de mens is niet naar beneden gemikt er was nog het verblijfplaats in het paradijs Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 19:17. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |