![]() |
||
Citaat:
Je benen scheren dus. ![]() en het was meer een grapje maarja he
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En als ik een sexy vrouw was die gewend zou zijn om haar benen te scheren zou ik dat ook daar gewoon willen doen. Ik moet er niet aan denken om zelf trouwens ook met een baard rond te moeten lopen. ![]() |
![]() |
|
Handig
![]() Op www.televisionwithoutpity.com staan trouwens heel grappige (tenminste, vind ik ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom zou shanon dan ook moeite doen voor eten and stuff...ze word toch wel snel gered! Zij en waarschijnlijk ook andere vrouwen...willen er daarom gewoon mooi en goed uitzien wanneer ze weer in "het echte leven" zitten ![]() Tsjah of ze hebben allemaal een harssessie achter de rug... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ik vind het dus wel meevallen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mn vader dacht dat ze misschien iemand vergiftigd had, omdat die marshall zo overdreven vroeg of ze nog iets wilde drinken... ik ben nog niet overtuigd! Maar goed, nu die marshall weer tot het land der levenden behoort, zal hij vast wel wat leuke dingetjes over Kate te vertellen hebben! Mn vader dacht er ook aan dat er misschien wel geëxperimenteerd wordt op dat eiland met genetische manipulatie ofzo --> dat zou de aanwezigheid van die ijsbeer iig kunnen verklaren... Maar goed, ik wacht gewoon vol spanning af!! Sayid is echt cool, Boone erg lekker en die Sawyer is denk ik niet te vertrouwen... Ik heb weer een serie gevonden om te volgen!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Klopt het trouwens dat elke aflevering door de ogen van een ander personage wordt gezien?
||
Citaat:
Ik zeg ook maar iets raars hoor... ![]()
||
Citaat:
oja hoe komt het dat zo'n zender het nog doet na 16 jaar ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Laat ze het dan ook even met Desperate Housewives doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanavond komt de pilot en de aflevering die daar op volgt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En hoezo gaat iedereen daar op letten terwijl ze pas 1 of 2 dagen op dat eiland zijn ![]()
||
Citaat:
En die zender doet het niet nog na 16 jaar. Want dat is de zender van het vliegtuig. Maar er is blijkbaar wel iets wat die boodschap al 16 jaar uitzendt, en wat de zender van t vliegtuig dus opving. (Hm duidelijk ![]() Vond ik een leuke ontwikkeling trouwens ![]() Die ijsbeer was raar, ja. En dat er nog een grotere is ![]() En die Chinezen. Die gast heet Jin ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn voorspelling: ze gaat vast wanneer het uiteindelijk uitkomt dat zij de misdadiger is een heel zielig verhaal ophangen wat iedereen geloofd maar dan naar een hele tijd komt tog uit dat ze iets heel ergs heeft gedaan en dan slaat ze om.. Misschien gaat ze die bewaker trouwens de volgende ep wel vermoorden ofzo..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien werkt het op een zonnecel? Daarvan lijkt er iig genoeg te zijn op het eiland... hoewel ik niet zeker weet of er 16 jaar geleden al goede, werkende en kleine zonnecellen waren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[Fototopic] Welke bekende man/vrouw vind je heet/sexy/mooi? Missy | 500 | 29-06-2010 12:42 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Films, TV & Radio |
Filmtip: The Lost City Verwijderd | 0 | 04-09-2006 10:18 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Games |
Utopia: Age of Dreams Paperz | 170 | 29-06-2003 11:59 |