Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 11:44
Jules
Jules is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 12-03-2005 @ 12:41 :
Ja, het is er natuurlijk wel, maar waarom zou je het doen als je op een levensgevaarlijk onbewoond (?) eiland zit Lijkt mij dat je dan wel andere dingen aan je hoofd hebt.
Ehm omdat je op een strand 'gevangen' zit, je kan niet even lekker weg ofzo, wat kan je allemaal doen dan behalve mensen helpen en wachten tot er iets gebeurt?

Je benen scheren dus.

en het was meer een grapje maarja he
Oud 12-03-2005, 11:44
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ja, het is er natuurlijk wel, maar waarom zou je het doen als je op een levensgevaarlijk onbewoond (?) eiland zit Lijkt mij dat je dan wel andere dingen aan je hoofd hebt.
Om er mooi uit te zien natuurlijk !
Oud 12-03-2005, 12:08
Severus
Severus is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 12-03-2005 @ 10:58 :
En ik ben fan van Sayid
Sayid is inderdaad een schatje. En dan dat accent!

Oud 12-03-2005, 12:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Citaat:
Jules schreef op 12-03-2005 @ 12:44 :
Ehm omdat je op een strand 'gevangen' zit, je kan niet even lekker weg ofzo, wat kan je allemaal doen dan behalve mensen helpen en wachten tot er iets gebeurt?

Je benen scheren dus.

en het was meer een grapje maarja he
Nee ik vind dat je gelijk hebt. Ik bedoel je hebt daar idd. weinig te doen. Dus kan je idd. net zo goed je benen scheren ed.

En als ik een sexy vrouw was die gewend zou zijn om haar benen te scheren zou ik dat ook daar gewoon willen doen.

Ik moet er niet aan denken om zelf trouwens ook met een baard rond te moeten lopen.
Oud 12-03-2005, 12:12
Briseïs
Briseïs is offline
Of ze laten het natuurlijk gewoon allemaal waxen en harsen en dat hebben ze net gedaan dus dan hoeft het weer een tijdje niet !
Oud 12-03-2005, 12:19
Isiyanka
Isiyanka is offline
Handig

Op www.televisionwithoutpity.com staan trouwens heel grappige (tenminste, vind ik ) recaps van Lost
Oud 12-03-2005, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 12:31 :
Ze is ook niet echt een typische crimineel, want ze wist niet hoe ze met dat pistool om moet gaan en ze deed wel dat zuurstofmasker bij die vent om.

Ik had bij dat pistool het idee dat ze heel erg aan het liegen was. Ze pakte dat ding akelig snel en hield hem ook akelig stevig vast. Verder wist ze ook meteen wat ze moest doen toen iemand zei hoe ze het magazijn eruit moest doen (en dat andere ding bovenop). Dat vond ik gek...
Oud 12-03-2005, 13:19
MoonFairy
MoonFairy is offline
Citaat:
ironflower schreef op 12-03-2005 @ 09:36 :
[En van die vrouw die dus gevangene was, dat had ik echt niet verwacht. Ik denk ook niet dat ze echt iets gedaan heeft, maar dat de man die naast haar zat (en die dat stuk in zn middel had zitten) er iets te maken mee heeft. Vandaar dat hij ook meteen riep...waar is ze??? toen hij bijkwam van die ´operatie´
Die man die naast haar zat is gewoon en riep waar is ze?? is gewoon een agent die meereisde om op haar te letten. Die pistool en Marshall-plaatje zijn dus (waarschijnlijk) ook van hem.
Oud 12-03-2005, 13:42
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
MoonFairy schreef op 12-03-2005 @ 14:19 :
Die man die naast haar zat is gewoon en riep waar is ze?? is gewoon een agent die meereisde om op haar te letten. Die pistool en Marshall-plaatje zijn dus (waarschijnlijk) ook van hem.
Maar die vent zei dat ie dat van een lijk had gepakt, en die vent was niet dood. En hij zei ook tegen haar iets in de trant van 'misschien geloven ze je verhaal wel'..
Oud 12-03-2005, 14:05
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Ze zitten er nog maar een dag of twee ofzo en veel zijn er van overtuigd dat ze nog wel gered gaan worden...

Waarom zou shanon dan ook moeite doen voor eten and stuff...ze word toch wel snel gered!

Zij en waarschijnlijk ook andere vrouwen...willen er daarom gewoon mooi en goed uitzien wanneer ze weer in "het echte leven" zitten ...ze zei het ook geloof ik

Tsjah of ze hebben allemaal een harssessie achter de rug...
Oud 12-03-2005, 14:51
Jules
Jules is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 14:42 :
Maar die vent zei dat ie dat van een lijk had gepakt, en die vent was niet dood. En hij zei ook tegen haar iets in de trant van 'misschien geloven ze je verhaal wel'..
Ja, maar hij had wel de sleutels van haar handboeien (kon je zien tijdens het neerstorten zegmaar). Dus die vent met 't vliegtuig in zijn buik is die Marshall. En natuurlijk dacht Sawyer dat 'ie dood was want die gast had het halve vliegtuig in zijn buik
Oud 12-03-2005, 15:44
Zozo
Zozo is offline
Pffff, waarom zijn die mensen zo verschrikkelijk Amerikaans?
Lang, slank en knap
Dik, klein en lelijk
Oud 12-03-2005, 16:09
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
Zozo schreef op 12-03-2005 @ 16:44 :
Lang, slank en knap
Dik, klein en lelijk
ja echt wel
Oud 12-03-2005, 16:14
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Lang, slank en knap
Dik, klein en lelijk
Amerikaans vliegtuig Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen hoor.
Oud 12-03-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Lang, slank en knap
Dik, klein en lelijk
En soms spreken ze ook nog zo Koreaans als in de VS... Raar
(Ik vind het dus wel meevallen )
Oud 12-03-2005, 18:42
Jules
Jules is offline
Citaat:
Omdat het vliegtuig van Australie naar Amerika (of andersom)vloog.
Oud 12-03-2005, 20:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 14:42 :
Maar als zij nou ergens van wordt beschuldigd en ze zit daarvoor in voorarrest ofzo, dan kan ze bijvoorbeeld wel met die marshall naar een hearing gaan (of iets anders) en dan kan hij toch tegen haar zeggen: 'misschien geloven ze je wel' Lijkt me allemaal wel kloppen...

Mn vader dacht dat ze misschien iemand vergiftigd had, omdat die marshall zo overdreven vroeg of ze nog iets wilde drinken... ik ben nog niet overtuigd! Maar goed, nu die marshall weer tot het land der levenden behoort, zal hij vast wel wat leuke dingetjes over Kate te vertellen hebben!

Mn vader dacht er ook aan dat er misschien wel geëxperimenteerd wordt op dat eiland met genetische manipulatie ofzo --> dat zou de aanwezigheid van die ijsbeer iig kunnen verklaren...

Maar goed, ik wacht gewoon vol spanning af!!

Sayid is echt cool, Boone erg lekker en die Sawyer is denk ik niet te vertrouwen... Ik heb weer een serie gevonden om te volgen!!
Oud 12-03-2005, 20:42
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb de pilot niet gezien helaas, maar gister wel . Ik vind het wel een leuke serie, begin beetje saai, maar later wel spannend, vooral het einde!! Wil echt weten hoe het verder gaat.
Oud 12-03-2005, 21:02
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 12-03-2005 @ 21:38 :

Mn vader dacht er ook aan dat er misschien wel geëxperimenteerd wordt op dat eiland met genetische manipulatie ofzo --> dat zou de aanwezigheid van die ijsbeer iig kunnen verklaren...
Denk niet dat dat het is, want dan zouden er dus nog meer mensen op het eindland moeten zijn. En zij zouden dan vast wel het neergestorte vliegtuig hebben opgemerkt. En ook door de radar zei de franse vrouw dat de rest allemaal door 'het' gedood waren....

Klopt het trouwens dat elke aflevering door de ogen van een ander personage wordt gezien?
Oud 12-03-2005, 21:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ironflower schreef op 12-03-2005 @ 22:02 :
Denk niet dat dat het is, want dan zouden er dus nog meer mensen op het eindland moeten zijn. En zij zouden dan vast wel het neergestorte vliegtuig hebben opgemerkt. En ook door de radar zei de franse vrouw dat de rest allemaal door 'het' gedood waren....
Hmm ja oke, maar misschien is het uit de hand gelopen ofzo, en hebben ze iets gemaakt wat ze niet meer onder controle hadden --> dat iets heeft toen iedereen gedood, behalve die franse vrouw...

Ik zeg ook maar iets raars hoor...
Oud 12-03-2005, 21:29
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Wat antwoorden op vragen.
dus lezen op eigen risico

Spoiler
Oud 13-03-2005, 13:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zegt tegen zichzelf: "Nee, niet lezen, niet lezen! Hou je in... Denk erom, je krijgt er spijt van!"

Damn, ik kan mezelf BIJNA niet tegenhouden... ik ben TE niewsgierig...
Oud 13-03-2005, 14:01
innogen
innogen is offline
Citaat:
of gewoon om vast te houden aan dingen die je normaal ook doet? om toch nog een idee te hebben dat het wel goed komt en dat alles normaal is ofzo.

oja hoe komt het dat zo'n zender het nog doet na 16 jaar ?
Oud 13-03-2005, 21:28
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik zag de tweede aflevering voor de derde keer gister....omg ...met mn loverke...die merkte meteen op dat die ijsbeer wellicht gewoon als vracht in het vliegtuig zat...

En dat men wellicht nog de staart ofzo vind vant vliegtuig met zn kooi of whatever

Who knows...I don't
Oud 13-03-2005, 21:48
PV
PV is offline
Morgen worden de eerste en tweede aflevering herhaald.. waarom niet dat ik het erg vind, ik ga 't denk ik wel kijken maar vind het een beetje raar
Oud 13-03-2005, 21:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
PV schreef op 13-03-2005 @ 22:48 :
Morgen worden de eerste en tweede aflevering herhaald.. waarom niet dat ik het erg vind, ik ga 't denk ik wel kijken maar vind het een beetje raar
Voor de mensen die 't gemist hebben? Ik snap niet zo goed waarom je zoiets vraagt ..
Oud 13-03-2005, 21:54
PV
PV is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-03-2005 @ 22:50 :
Voor de mensen die 't gemist hebben? Ik snap niet zo goed waarom je zoiets vraagt ..
Dat doen ze bij andere series toch ook niet? Waarom nu ineens wel?
Oud 13-03-2005, 22:40
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
PV schreef op 13-03-2005 @ 22:54 :
Dat doen ze bij andere series toch ook niet? Waarom nu ineens wel?
Bij Joey bijv. doen ze t nu ook
Oud 13-03-2005, 23:03
PV
PV is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-03-2005 @ 23:40 :
Bij Joey bijv. doen ze t nu ook
Oh dat wist ik niet (kijk ik ook niet)
Laat ze het dan ook even met Desperate Housewives doen
Oud 14-03-2005, 12:03
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 13-03-2005 @ 22:28 :
Ik zag de tweede aflevering voor de derde keer gister....omg ...met mn loverke...die merkte meteen op dat die ijsbeer wellicht gewoon als vracht in het vliegtuig zat...

En dat men wellicht nog de staart ofzo vind vant vliegtuig met zn kooi of whatever

Who knows...I don't
i know

Spoiler
Oud 14-03-2005, 14:42
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik snap het ff niet...

In de gids stond dat afgelopen vrijdag (11 maart) de pilot op tv zou komen.. van 20:30 tot 22:15... Vanavond (maandag 14 maart) komt de herhaling daarvan. Ook van 20:30 tot 22:15 dus.. Hoe kan het dan dat jullie die eerste aflevering allang gezien hebben dan?? (vorige week ofzo al??)
Oud 14-03-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef op 14-03-2005 @ 15:42 :
Ik snap het ff niet...

In de gids stond dat afgelopen vrijdag (11 maart) de pilot op tv zou komen.. van 20:30 tot 22:15... Vanavond (maandag 14 maart) komt de herhaling daarvan. Ook van 20:30 tot 22:15 dus.. Hoe kan het dan dat jullie die eerste aflevering allang gezien hebben dan?? (vorige week ofzo al??)
Vrijdag 11 maart was niet de pilot, maar de aflevering na de pilot. Vanavond komen die twee afleveringen weer. Dus de vrijdag voor 11 maart, toen werd de pilot al uitgezonden voor het eerst
Oud 14-03-2005, 15:05
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2005 @ 15:55 :
Vrijdag 11 maart was niet de pilot, maar de aflevering na de pilot. Vanavond komen die twee afleveringen weer. Dus de vrijdag voor 11 maart, toen werd de pilot al uitgezonden voor het eerst
Oh.. in de gids stond er wel (pilot) achter.. Maar als ik het dus goed begrijp komen vanavond de eerste en de tweede aflevering? Dus de pilot en de 2e aflevering? wat is dan precies de betekenis van een pilot?
Oud 14-03-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef op 14-03-2005 @ 16:05 :
Oh.. in de gids stond er wel (pilot) achter.. Maar als ik het dus goed begrijp komen vanavond de eerste en de tweede aflevering? Dus de pilot en de 2e aflevering? wat is dan precies de betekenis van een pilot?
Een pilot is een soort voorproefje van een serie. Vaak wordt de aflevering erna pas aflevering 1 genoemd. Sommige series zenden ook eerst een pilot uit om zo te kijken hoe het ontvangen wordt, daarna sleutelen ze soms nog wat aan de cast of het script, en maken ze de eerste aflevering.

Vanavond komt de pilot en de aflevering die daar op volgt
Oud 14-03-2005, 15:47
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2005 @ 16:45 :
Een pilot is een soort voorproefje van een serie. Vaak wordt de aflevering erna pas aflevering 1 genoemd. Sommige series zenden ook eerst een pilot uit om zo te kijken hoe het ontvangen wordt, daarna sleutelen ze soms nog wat aan de cast of het script, en maken ze de eerste aflevering.

Vanavond komt de pilot en de aflevering die daar op volgt
Oke, nu is het helemaal duidelijk! Bedankt!
Oud 14-03-2005, 16:08
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef op 14-03-2005 @ 16:05 :
Klopt hoor Lost had namelijk origineel een pilot van 2 uur, die hebben ze hier in Nederland (en mss ook wel in de VS, dat weet ik niet) opgesplitst in twee delen. Anderhalve week geleden was dus de eerste helft van de pilot, en afgelopen vrijdag de tweede helft.
Oud 14-03-2005, 18:32
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Jules schreef op 12-03-2005 @ 12:33 :
Dat stukje met die zender en die Franse vrouw vond ik echt DOODENG. Ik weet niet waarom. Best knap ook trouwens dat zo'n ding 16 jaar lang op 1 batterij dingetjes kan uitzenden

En over het scheermysterie: er liggen toch allemaal koffers met daarin waarsch. toilettassen? Daar zitten vast wel scheermesjes & zeep in. Alleen is het niet zo interessant om te filmen, natuurlijk
En waarom scheren de mannen zich dan niet?
Oud 14-03-2005, 19:17
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik denk dat ik zometeen de eerste 2 afleveringen uitprobeer.
Oud 14-03-2005, 19:41
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
En zoveel spullen zijn er niet meer want iemand heeft het allemaal ingenomen. maar weet ook niet waarom je de mannen niet ziet scheren. mysterie van het eiland

Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 19:44.
Oud 14-03-2005, 20:11
Jules
Jules is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 14-03-2005 @ 19:32 :
En waarom scheren de mannen zich dan niet?
Doen ze wel want na 7 eps schijnen ze nog net zo veel / weinig stoppeltjes te hebben als nu.

En hoezo gaat iedereen daar op letten terwijl ze pas 1 of 2 dagen op dat eiland zijn
Oud 14-03-2005, 20:40
BCR
BCR is offline
Citaat:
L_angel schreef op 12-03-2005 @ 00:20 :

best voorspelbaar dat dat vrouwke die gevangene was, het ging over die crimineel en meteen krijgt zij een flashback naar haar en die agent voordat het vliegtuig neerstortte.
Ja, vanaf dat moment kon je het weten. Maar eerder dacht je waarschijnlijk niet: Zij is de crimineel. Dus erg voorspelbaar vond ik het niet.

En die zender doet het niet nog na 16 jaar. Want dat is de zender van het vliegtuig. Maar er is blijkbaar wel iets wat die boodschap al 16 jaar uitzendt, en wat de zender van t vliegtuig dus opving. (Hm duidelijk )
Vond ik een leuke ontwikkeling trouwens

Die ijsbeer was raar, ja. En dat er nog een grotere is

En die Chinezen. Die gast heet Jin (Ik heet Jindra)
Oud 14-03-2005, 20:45
Jules
Jules is offline
Citaat:
BCR schreef op 14-03-2005 @ 21:40 :
Maar er is blijkbaar wel iets wat die boodschap al 16 jaar uitzendt
Ja. Dat is toch raar?
Oud 14-03-2005, 22:10
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-03-2005 @ 13:38 :
Ik had bij dat pistool het idee dat ze heel erg aan het liegen was. Ze pakte dat ding akelig snel en hield hem ook akelig stevig vast. Verder wist ze ook meteen wat ze moest doen toen iemand zei hoe ze het magazijn eruit moest doen (en dat andere ding bovenop). Dat vond ik gek...
Ja idd.. ze is echt niet zo lief als wij allemaal denken. Ze heeft waarschijnlijk een geheime kant.. Ik denk idd ook dat ze gewoon net deed alsof ze niets weet van een pistool.
Mijn voorspelling: ze gaat vast wanneer het uiteindelijk uitkomt dat zij de misdadiger is een heel zielig verhaal ophangen wat iedereen geloofd maar dan naar een hele tijd komt tog uit dat ze iets heel ergs heeft gedaan en dan slaat ze om.. Misschien gaat ze die bewaker trouwens de volgende ep wel vermoorden ofzo..
Oud 14-03-2005, 22:13
BCR
BCR is offline
Citaat:
Jules schreef op 14-03-2005 @ 21:45 :
Ja. Dat is toch raar?
Ja dat wel, ja. Maar mogelijk. Thuis hebben wij een horloge dat al 10 jaar op 1 batterijtje loopt.
Oud 15-03-2005, 10:53
kalinho
kalinho is offline
omg, wat een serie , kan nu al niet wachten tot vrijdag
Oud 15-03-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Carpe Diem schreef op 14-03-2005 @ 20:17 :
Ik denk dat ik zometeen de eerste 2 afleveringen uitprobeer.
idd. heb het opgenomen. lang leve herhalingen.
Oud 15-03-2005, 15:50
Verwijderd
Wow, gave serie.
Oud 15-03-2005, 15:57
wann
wann is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 15-03-2005 @ 16:50 :
Wow, gave serie.
Precies.
Oud 15-03-2005, 16:43
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
BCR schreef op 14-03-2005 @ 23:13 :
Ja dat wel, ja. Maar mogelijk. Thuis hebben wij een horloge dat al 10 jaar op 1 batterijtje loopt.
Drie kleine wijzertjes bewegen kost wel wat minder energie dan het constant uitzenden van zo'n boodschap en ook nog bijhouden hoe vaak dat al gebeurd is
Misschien werkt het op een zonnecel? Daarvan lijkt er iig genoeg te zijn op het eiland... hoewel ik niet zeker weet of er 16 jaar geleden al goede, werkende en kleine zonnecellen waren.
Oud 15-03-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 15-03-2005 @ 17:43 :
Drie kleine wijzertjes bewegen kost wel wat minder energie dan het constant uitzenden van zo'n boodschap en ook nog bijhouden hoe vaak dat al gebeurd is
Misschien werkt het op een zonnecel? Daarvan lijkt er iig genoeg te zijn op het eiland... hoewel ik niet zeker weet of er 16 jaar geleden al goede, werkende en kleine zonnecellen waren.
Het zal wel verklaard worden wanneer ze haar vinden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten