| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Stel dat je gedumpt wordt en je bent echt afhankelijk van je vriendin, wat doe je dan.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan het van veel verschillende kanten bekijken: - omdat mijn ouders een kind wilden - omdat ik geboren en nog niet overleden ben - omdat de wil om te leven groter is dan de wil om dat níet te doen - omdat er mensen en dieren zijn om wie ik geef - omdat ik "de liefde van mijn leven" gevonden heb - omdat ik het bepaalde delen van het leven te leuk vind - omdat ik nog niet alles heb gedaan wat ik wil doen - enz. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Zodra je jezelf slachtoffer maakt van je ellende, zal je lijden, ja. Maar geloof me, er is altijd een weg uit de rotzooi.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Heerlijk he, als sarcasme niet overkomt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zullen we het maar laten gaan dan? Ik krijg kramp in mijn kaken van die glimlach.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat verwoord je dat prachtig, ik zou er bijna een traan van wegpinken uit mijn linkerooghoek en langzaam (in slowmotion!) van de dakgoot springen. Oh sorry. Was dat te cynisch?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar mijn dakgoot is erg genoeglijk, dat valt niet te ontkennen. Pm'n is me dan net weer ietsje te intiem...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is wel heel ziekelijk! maar ook dat soort meisjes hebben het recht om te leven hoor. en je kan altijd nog je levensvreugde uitstrooien over dit weemoedige psychologie forum. laat je licht voor altijd stralen over de duistere zielen in dit topic! ik heb alle vertrouwen in je kwaliteiten. springen kan altijd nog!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En dan liever samen dan alleen! Je hoort nog van me.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar nu stop ik ermee, ik word ziek van dat gele scherm voor mijn hoofd. tot springs! |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 10:44 | |
| Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 20:08 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 12:44 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 12:21 | |
| Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 22:42 | |
| Verhalen & Gedichten |
~~~weet nog steeds niet waarom k dit post~~~ skate-angel | 1 | 26-11-2001 01:28 | |