![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die foto's van jouw, bombaderen is erg onnauwkeurig, dus zullen er idd ook burgerdoelen worden vernietigd en daar sta ik idd niet achter, maar dat gebeurd. @S.: jaja, revolutionisten =/=terroristen, dus hoef je niet weer met generalisatie te komen, om vervolgens de rest van het argument te ontwijken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik beweerde dat rusland niet opzettelijke burgerdoelen plat gooiden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee ik ben niet russisch |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Je lijkt op een rus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Sorry dat je volk wordt onderdrukt, en dat jouw rechten worden ontnomen. Maar ja, beste terrorist; shit happens. Life is hard, en een bom op je flat is harder. Laat het gewoon over je heenkomen in dit leven, misschien ben je in het volgend leven wel een Rus!' Ik denk dat je het probleem hebt opgelost ![]()
||
Citaat:
immers, anders dan lopen burgergebouwen schade op, stel je voor... ![]() Denk aub een beetje realistisch, in een oorlog ontstaat schade, je bent absurd bezig als je je afvraagt waarom dat is. Jouw foto's bewijzen weinig, behalve dat er mensen ledematen kwijt zijn geraakt, en lidtekens op hebben gelopen. Waarvan? Dat weten we niet, voor zover we weten kunnen ze wel gemarteld zijn door Tjetjenen omdat ze verdacht werden van collaboratie (lees: gewoon voor de lol), iets dat je voor het gemak maar vergeet te vermelden. Ik heb ook ergens foto's zien staan van de 'heldhaftige verzetsstrijders' die bezig zijn een huis af te branden, het volledige gezin dat er woonde onthoofden, nadat ze de vrouw verkrachtten en de anderen martelden. Volgens jouw logica betekent dat dus dat wanneer ik die foto's zou posten (wat ik niet doe, aangezien er ook kinderen op dit forum komen) dat alle Tjetjenen beesten zijn die alles wat er met hen gebeurd verdienen? Tunnelvisie de gekste...
|||||||
![]() |
Citaat:
![]() Elke vierkante meter in Grozny heeft schade opgelopen. Wat een absolute onzin zeg. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Getuigenverklaringen van het volk zelf gelden niet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 13:47. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kom op nou, normaal is dat argument alleen voorbehouden aan extreem-rechts, verlaag je nu niet tot dat niveau. Bovendien is de geldige Nederlanse spelling "Moskou" Citaat:
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het feit dat men in Rusland niets over tsjetsjenie mag zeggen, behalve negatief nieuws. Of dat de pers het land niet in mag, zegt voor mij geneog. Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee, t_d is hypocriet. |
![]() |
|
![]() |
http://www.telegraph.co.uk/news/main...ixnewstop.html
Interessant artikel nog Korte docu van Amnesty international: http://emedia.amnesty.org/Russia_English.ram Nog een documentairy erover: http://bpg.sytes.net/nizam/video/english-confront.WMV Video presentation: http://www.ushmm.org/conscience/even...chnya_high.htm |
![]() |
||
Citaat:
En als je zelf al aan geeft dat de Tjetjenen zelf ook plenty oorlogsmisdaden begaan, en onterechte aanslagen plegen, en niet tegenspreekt dat de gemiddelde Rus geheel niet op een voortzetting van de oorlog in Tjetjenie zit te wachten als dit niet hoeft dan vraag ik me toch wel af hoe je het wilt rechtvaardigen dat je de Tjetjenen (foutief, aangezien je zelf zegt dat er meerdere groeperingen zijn) de hemel in prijst, en alle Russen collectief veroordeelt (go racisme)
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Tuurlijk prijs ik de meeste tsjetsjenen de hemel in. Zij hebben nooit om die stinkrussen gevraagd. |
![]() |
||
Citaat:
Even een paar aandachtspunten: Tsjetsjenen =/= Rebellen Terrorisme en onderdrukking =/= Oorlog met 'collateral damage' Ik veroordeel het Russische regime, niet de Rus in het algemeen. De rebellen lopen niet te zeiken, het zijn de mensen die opkomen voor de rechten van onschuldige burgers die 'zeiken'. Dat het van beide kanten komt is logisch, en in plaats van dingen goed te praten zoals de situatie nu is, probeer ik te beredeneren wat tot een oplossing van het conflict zou kunnen leiden. Gezien de verhoudingen tussen beide partijen acht ik het geheel de verantwoordelijkheid van het Russische regime om de onlusten een halt toe te roepen, en de rechten van de Tsjetsjenen te handhaven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat er een hele stad wordt plat gegooid is idd een nare bijkomstigheid van die bombardementen. Daarnaast heeft niet elke vierkante meter schade opgelopen en tuurlijk is er schade aan de meeste gebouwen, als je een bom bij jouw 50 meter verderop gooit, loopt jouw huis ook schade op. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Blablabla, ja dat verhaal ken ik wel. Het feit is, dat Maschadov altijd ontkent heeft dat hij een fundemenalist is, en zoals hij zelf zegt: ik ben slechts een tsjetsjeen dat voor mijn land vecht. Verder is een samenwerking in Iran pure bull shit. Iran is al een moslim land dus daar zullen echt geen terroristen zitten die tegen de overheid strijden. Verder is Iran shi itisch en de tsjetsjenen soennietisch, dat gaat al sowieso niet samen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, met uitspraken als "die stinkrussen" en "iran is een moslimland, dus daar kunnen geen terroristen wonen" geef je al aan hopeloos vast te zitten in raciaal-suprematie denken.
||
![]() |
Citaat:
![]() Die soldaten ruiken niet bepaald lekker ![]() Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 17:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder is er niets mis met een (echte) Islamitische staat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wie zeikt er verder over ' we want democracy in the middle east' bull shit ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
overigens wil ik er ook op wijzen dat Europa =/= Amerika, voor het geval je het nog niet door had.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
joh doet dat ter zake? |
![]() |
|||
Citaat:
Het lijkt een beetje op de situatie in Libanon, de hezbollah pleegt van op Libanees gebied aanslagen op een buurland, dat buurland heeft in Libanon geen jurisdictie, en de (toen nog Syrische) regering van Libanon weigert de Hezbollah aan te pakken. Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ohw ja christen extremist ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat Maschadov zegt geen terrorist te zijn is leuk voor hem, hij voldoet alleen wel perfect aan de beschrijving van terrorist. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iedereen weet toch dat Rusland de verkiezingen manipuleert Er deed uiteindelijk slechts 1 deelnemer mee, de rest had zich heel wonderlijk, teruggetrokken. Die ene deelnemer was, heel verassend pro-Russisch. Alle rapporten van waarnemers etc laten zien dat het een schijnverkiezing was. Maar ik geef wel even een bron: bron Maar typ het gewoon ff in op google dan krijg je zelf ook tientalle bronnen Beetje kinderachtig om naar een bron te vragen, ook al weet je zelf ook wel dat het zo is. Beetje laffe manier van discusseren
||
Citaat:
![]() Jij moet gewoon minder prono down;loaden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 |