Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat getuigt van net zo weinig respect t.o.v. jou als wanneer mijn vriend verlekkerd naar een stel strippers zou kijken, vind ik.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het dan ook volledig met Mark Almighty eens. Wat een trieste redenaties houden sommigen er hier op na. Dat het lelijke wijven met siliconentieten zijn die natuurlijk bekeken worden door bepaalde soorten kerels maakt daarbij verder niet uit. Het gaat erom dat je het verschil begrijpt en aanvoelt tussen serieuze concurrentie van een ander meisje (waarbij het begrijpelijk is dat je jaloers of onzeker bent) en dit soort shows, concerten, celebrities op televisie e.d. Als je daar al over inzit heb je écht een aan nul komma zwembad grenzend zelfvertrouwen en imo een serieus psychisch probleem. Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 10:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hear, hear! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Bovendien vind ik je vergelijking van Usher met een blote vrouw niet opgaan. Ik zie een blote vrouw niet als bedreiging voor mijn relatie en wat mijn vriend doet wanneer zo'n vrouw wulps voorbij komt huppelen moet hij helemaal zelf weten, maar ík vind het niet erg respectvol om te staan gapen bij een stripper als je al een vriendin hebt. Dat is nou eenmaal mijn perceptie en gelukkig delen mijn vriend en ik dezelfde normen en waarden wat dat betreft, dus voor mij geen probleem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, dat ligt vast ook deels aan mijn persoonlijke aversie jegens usher. Brr. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het tweede zou kunnen zijn dat het überhaupt onrespectvol is om naar andere dingen te gapen als je met je vriendin bent. Immers, ook al ben je met een gewone vriend of vriendin ergens iets aan het drinken, dan ook is het niet erg netjes om zomaar ineens het gesprek af te kappen en met iemand anders te gaan praten die net voorbij komt lopen. Dat is meer in zijn algemeenheid de notie dat het onbeleefd is om iemand niet je onverdeelde aandacht te geven als dat wel moet. Dat argument spreekt mij persoonlijk meer aan. Het gaat alleen weer niet op als de ander er niet bij is, want wanneer ik mijn vriendin thuis laat en ik zelf naar een show toega kan ik moeilijk onrespectvol tegenover haar zin in de zin die ik hierboven beschreef, om de simpele reden dat zij er niet bij is zodat ze ook niet mijn aandacht kan opeisen (tenzij het zo'n meid is die verwacht dat we elk uur SMSen ook al zijn we allebei iets anders aan het doen, in welk geval ze zich onder behandeling moet stellen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het met je eens, hoor ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet niet of hij het leuk zou vinden als jij naar andere vrouwen zou kijken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoals ik al zeihei lees dan de eerste berichten is, het is al opgelost. kan dit niet verwijderd worden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind het helemaal niet erg als mn vriendje naar andere vrouwen kijkt, maar niet zo overduidelijk in mijn buurt graag. is dat te veel gevraagd? jij hebt geen vriendin en dat zegt al genoeg, ik vraag me af hoe jij t zou vinden als degene op wie je verliefd bent opeens half klaarkomt als ze n ander ziet. Niet leuk toch? Ik heb het niet over verbieden en dergelijke, maar ik vind het net als Nonastar ook onrespectvol om dat in de buurt van je vriendinnetje te doen..ik vind het maar seksistisch gedoe en het is wel weer standaard dat jullie daar tegenin gaan, kan me geen hol schelen ik blijf bij mijn standpunt en ik zou het niet trekken als mijn vriendje naar strippers kijkt (waar ik na sta..wat ie verder doet is zijn zaak, ik hoef het iig niet te weten).
||
Citaat:
En ze staan er natuurlijk om mensen binnen te slepen. Iedereen zou er naar toe kijken, sommige geilen erop, sommige zeggen eerder van WTF. Maar als je samen met je vriend door de stap loopt, en je ziet een toch wel redelijke lekkere kerel, dan kijk jij toch ook naar die?Zeg je dan misschien wat tegen je vriend? Of loop je gewoon als een halve gare malloot door?
||
Citaat:
En by the way, ik wéét hoe het is als degene waar je verliefd op bent 'half klaarkomt' als ze iemand anders ziet. ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 23:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ok dat neem ik dan terug ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |