Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 23:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er zitten hier echt een paar zeikwijven die ziekelijk jaloers zijn. Ik noem geen namen, dan kan het ook niet denigrerend opgevat worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 06:47
ExVaal
ExVaal is offline
Haha, nou, als ik naar strippende vrouwen zou kijken op tuningshows, dan zou d'r wat zwaaien hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 00:51 :
Er zitten hier echt een paar zeikwijven die ziekelijk jaloers zijn. Ik noem geen namen, dan kan het ook niet denigrerend opgevat worden.
Sorry hoor, maar nu ben je echt zwaar aan het overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 09:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-03-2005 @ 08:51 :
Sorry hoor, maar nu ben je echt zwaar aan het overdrijven.
Ik vind dat er een paar vrouwen in dit topic overdrijven. En zwaar ook. Maar da's enkel mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 09:54
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
boeie je kan toch best van een show genieten, dat is het hele punt

als jij je vriend niet eens kan vertrouwen of bang bent voor de invloed die die vrouwen kunnen hebben, dan zit het probleem bij jouw...

er lopen genoeg meiden rond die 10 x mooier dan jouw zijn en daar kun je echt niks aan veranderen , laat staan ontkennen...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:12
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 10:43 :
Ik vind dat er een paar vrouwen in dit topic overdrijven. En zwaar ook. Maar da's enkel mijn mening.
Ja net als dat ik niet geloof dat jij het je niet aan zou trekken wanneer je vriendin (als je die hebt) gebiologeerd naar de Chippendales zou kijken.
Dat getuigt van net zo weinig respect t.o.v. jou als wanneer mijn vriend verlekkerd naar een stel strippers zou kijken, vind ik.
Oud 15-03-2005, 10:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 15-03-2005 @ 11:12 :
Ja net als dat ik niet geloof dat jij het je niet aan zou trekken wanneer je vriendin (als je die hebt) gebiologeerd naar de Chippendales zou kijken.
Dat getuigt van net zo weinig respect t.o.v. jou als wanneer mijn vriend verlekkerd naar een stel strippers zou kijken, vind ik.
Ik heb op dit moment geen vriendin, maar al kijkt ze naar 100 Chippendales, ik kan er niet wakker van liggen. Bij dat soort mannen gaat het enkel en alleen om hun gespierde borstkas. 10 minuutjes kwijlen en daarna weer bij mij komen voor de inhoud, intelligentie, lol, een goed gesprek en lief gedrag. Niks aan het spreekwoordelijke handje. Zolang ze er maar niet aan zit.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft helemaal geen donder met respect te maken. Als mijn vriendin naar een concert van Usher toewil omdat ze hem goed vindt zingen en ook 'een lekker ding' vindt, dan ben ik toch ook niet jaloers op Usher? Kom op zeg.

Ik ben het dan ook volledig met Mark Almighty eens. Wat een trieste redenaties houden sommigen er hier op na. Dat het lelijke wijven met siliconentieten zijn die natuurlijk bekeken worden door bepaalde soorten kerels maakt daarbij verder niet uit.

Het gaat erom dat je het verschil begrijpt en aanvoelt tussen serieuze concurrentie van een ander meisje (waarbij het begrijpelijk is dat je jaloers of onzeker bent) en dit soort shows, concerten, celebrities op televisie e.d. Als je daar al over inzit heb je écht een aan nul komma zwembad grenzend zelfvertrouwen en imo een serieus psychisch probleem.

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 10:22.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:23
miro
miro is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2005 @ 11:20 :
Dat heeft helemaal geen donder met respect te maken. Als mijn vriendin naar een concert van Usher toewil omdat ze hem goed vindt zingen en ook 'een lekker ding' vindt, dan ben ik toch ook niet jaloers op Usher? Kom op zeg.

Ik ben het dan ook volledig met Mark Almighty eens. Wat een trieste redenaties houden sommigen er hier op na. Dat het lelijke wijven met siliconentieten zijn die natuurlijk bekeken worden door bepaalde soorten kerels maakt daarbij verder niet uit.

Het gaat erom dat je het verschil begrijpt en aanvoelt tussen serieuze concurrentie van een ander meisje (waarbij het begrijpelijk is dat je jaloers of onzeker bent) en dit soort shows, concerten, celebrities op televisie e.d. Als je daar al over inzit heb je écht een aan nul komma zwembad grenzend zelfvertrouwen en imo een serieus psychisch probleem.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:23
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd kan ik hier niet van wakker liggen als mijn vriendin dit zou doen. pff, alsof die lui een serieuze bedreiging voor je relatie zijn ofzo. Kijk, als ze opeens elke avond met haar ex afspreekt ofzo, dat getuigt pas van weinig respect, maar een stel strippers/chippendales? Wat maakt dat nou uit?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:40
Verwijderd
Ik snap ook het probleem niet en ben het met allen eens die spreken over ziekelijke jaloezie. Een stripshow vormt echt geen bedreiging voor je relatie. Daarbij komt, als hij nou speciaal voor die stripshow ging, dan was het wat anders. Hij ging echter om auto's te kijken en toevallig (wat natuurlijk ook viel te verwachten auto's en vrouwen worden altijd gecombineerd) was er een stripshow. Daar mag hij dan toch wel ff naar kijken?

Dan zeggen sommigen nog dat het toch alleen maar snollen zijn. Nou dan is er toch helemaal geen probleem? Of vertrouw je je vriend soms zo slecht dat hij op die snol duikt?

Als mijn vriend en ik naar Amsterdam gaan en wij komen in omgeving van de wallen omdat we ff sexshops ingaan, ga ik mijn vriend zijn ogen niet afplakken hoor! Ik kijk gewoon gezellig mee en samen keuren we een beetje het vlees wat daar staat. Als mijn vriend dan een mooie meid ziet, mag hij dat gerust zeggen. Dat betekent echt niet dat hij zodra hij de kans heeft bij haar naar binnen gaat!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:

*staat op*klapt* fluit*

Hear, hear!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:06
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 13-03-2005 @ 21:02 :
heej,
m'n vriendje is naar zo'n auto show gweest vandaag, hij vertelde dat er ook stripteases waren, dat vond hij heel triest zei die, ja en ik ook natuurlijk.
maar hij zei dat ie er niet naar had gekeken.
hij zei ja het was juist overal rustig omdat iedereen naar die wijven aan het kijk waren, dus konden wij lekker rond lopen.
toen zei die later ja we stonden er heelemaal tussen en konden er niet meero nder uit. maar ik kon het niet zien hoor, want d'r stonden van die jongentjes te kijken met van die glimlachen echt triest.

toen dacht ik later heeeee, hij zei 2 x iets anders dus toen vreog ik het aan de tel. en hij zei ja het waren er 3 shows.
nouja het zal wel in iedergeval, ik vertrouw hem wel ofzo, maar zou ie er niet stiekem naar hebben gekeken, vinden jongens dat niet boeiend?
hoe dom ben je als vriendin om te denken dat ie ontrouw is omdat ie borsten op een autoshow ziet ... mag ie ook niet zn ogen openhouden op het strand als de meiden topless liggen daaar ??? raar wijf ben je
Oud 15-03-2005, 11:09
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:

Voor jou heeft het niets met respect te maken, voor mij wel, dat zijn mijn normen en waarden en dat heeft verder niets van doen met jaloezie, omdat ik het idd niet als serieuze concurrentie zie.
Bovendien vind ik je vergelijking van Usher met een blote vrouw niet opgaan.
Ik zie een blote vrouw niet als bedreiging voor mijn relatie en wat mijn vriend doet wanneer zo'n vrouw wulps voorbij komt huppelen moet hij helemaal zelf weten, maar ík vind het niet erg respectvol om te staan gapen bij een stripper als je al een vriendin hebt.
Dat is nou eenmaal mijn perceptie en gelukkig delen mijn vriend en ik dezelfde normen en waarden wat dat betreft, dus voor mij geen probleem.
Oud 15-03-2005, 11:15
Verwijderd
Leg mij dan eens uit waarom het wel respectvol is om Usher aan te gapen en niet respectvol om een blote vrouw met siliconentieten aan te gapen?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2005 @ 12:15 :
Leg mij dan eens uit waarom het wel respectvol is om Usher aan te gapen en niet respectvol om een blote vrouw met siliconentieten aan te gapen?
Dat is het niet.

maar goed, dat ligt vast ook deels aan mijn persoonlijke aversie jegens usher. Brr.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:25
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
logica is weer ver te zoeken bij de vrouwen hier
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:27
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 15-03-2005 @ 12:09 :
Voor jou heeft het niets met respect te maken, voor mij wel, dat zijn mijn normen en waarden en dat heeft verder niets van doen met jaloezie, omdat ik het idd niet als serieuze concurrentie zie.
Bovendien vind ik je vergelijking van Usher met een blote vrouw niet opgaan.
Ik zie een blote vrouw niet als bedreiging voor mijn relatie en wat mijn vriend doet wanneer zo'n vrouw wulps voorbij komt huppelen moet hij helemaal zelf weten, maar ík vind het niet erg respectvol om te staan gapen bij een stripper als je al een vriendin hebt.
Dat is nou eenmaal mijn perceptie en gelukkig delen mijn vriend en ik dezelfde normen en waarden wat dat betreft, dus voor mij geen probleem.
je mag toch wel kijken... als je nou helemaal vooraan het podium staat en helemaal met je hoofd gaan meebewegen enzo oke... maar we mogen toch best kijken ?? dat getuigd volgens mij van meer dan voldoende recpect
Oud 15-03-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-03-2005 @ 12:18 :
Dat is het niet.
Wel, er zouden twee mogelijkheden kunnen zijn op grond waarvan je dat onderscheid maakt. Het eerste is de gedachte dat Usher niet zinnenprikkelend is (tenminste wanneer hij bij een concert gewoon zijn kleren aanhoudt) en een blote vrouw wel zinnenprikkelend is. Dat zou dus betekenen dat de vrouw bang is om vergeleken te worden met zo'n naakte schoonheid, maar andersom geldt ook dat mannen onzeker worden van lekkere kerels die de bewondering van hun vriendin hebben, dus dat is niet echt een principieel argument.

Het tweede zou kunnen zijn dat het überhaupt onrespectvol is om naar andere dingen te gapen als je met je vriendin bent. Immers, ook al ben je met een gewone vriend of vriendin ergens iets aan het drinken, dan ook is het niet erg netjes om zomaar ineens het gesprek af te kappen en met iemand anders te gaan praten die net voorbij komt lopen. Dat is meer in zijn algemeenheid de notie dat het onbeleefd is om iemand niet je onverdeelde aandacht te geven als dat wel moet. Dat argument spreekt mij persoonlijk meer aan.

Het gaat alleen weer niet op als de ander er niet bij is, want wanneer ik mijn vriendin thuis laat en ik zelf naar een show toega kan ik moeilijk onrespectvol tegenover haar zin in de zin die ik hierboven beschreef, om de simpele reden dat zij er niet bij is zodat ze ook niet mijn aandacht kan opeisen (tenzij het zo'n meid is die verwacht dat we elk uur SMSen ook al zijn we allebei iets anders aan het doen, in welk geval ze zich onder behandeling moet stellen).
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:55
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik zou sowieso niet naar iets willen gaan waar strip-tease shows zijn. Te triest voor woorden. IMHO hoort seks en seksuele spanning thuis in het kader van een relatie.

Voor de rest: je vriend heeft vriendin (jij!) en hij hoort zich dus seksueel alleen op zijn partner te richten....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 15-03-2005 @ 07:47 :
Haha, nou, als ik naar strippende vrouwen zou kijken op tuningshows, dan zou d'r wat zwaaien hoor!
Ja, ik zou naar je zwaaien, want ik zou mee willen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 15-03-2005 @ 12:55 :
Ik zou sowieso niet naar iets willen gaan waar strip-tease shows zijn. Te triest voor woorden. IMHO hoort seks en seksuele spanning thuis in het kader van een relatie.

Voor de rest: je vriend heeft vriendin (jij!) en hij hoort zich dus seksueel alleen op zijn partner te richten....
Dit is best een primitieve reactie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:11
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 15-03-2005 @ 12:55 :

hij ging voor de auto's... en wie zegt dat er seks of seksuele spanning bij komt kijken ?? ik weet niet wat jij verwacht, maar als ik een blote meid zie denk ik als ik een vriendin zou hebben niet gelijk:" die is lekker daar wil ik seks mee". nu natuurlijk wel
Oud 15-03-2005, 12:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
dem schreef op 15-03-2005 @ 12:25 :
logica is weer ver te zoeken bij de vrouwen hier
As usual.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2005 @ 12:38 :
*lap tekst*
Wow.
Ik ben het met je eens, hoor

Citaat:
(tenzij het zo'n meid is die verwacht dat we elk uur SMSen ook al zijn we allebei iets anders aan het doen, in welk geval ze zich onder behandeling moet stellen).
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2005 @ 12:38 :
Het gaat alleen weer niet op als de ander er niet bij is, want wanneer ik mijn vriendin thuis laat en ik zelf naar een show toega kan ik moeilijk onrespectvol tegenover haar zin in de zin die ik hierboven beschreef, om de simpele reden dat zij er niet bij is zodat ze ook niet mijn aandacht kan opeisen (tenzij het zo'n meid is die verwacht dat we elk uur SMSen ook al zijn we allebei iets anders aan het doen, in welk geval ze zich onder behandeling moet stellen).
My point exactly.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:57
Verwijderd
nare man heeft alles al gezegd.

Het zijn barbies waar nieteens aan gezeten mág worden, zowel dan heeftie zn handen maar thuis te houden. Als je al jaloers wordt op een pittpoes vraag ik me af hoe je zou reageren als er een mooie meid langs hem loopt in de winkel en hij omkijkt... een kogel door zn kop?

Je kunt een vent (vrouwen overigens net zo min) niet verbieden te kijken of te denken. Als je wil dat hij zich compleet afsluit van chemische reacties en buitenwereld, en zich alleen maar op jou moet richt dan moet je hem in een ijzeren doosje rammen en op je vensterbankje zetten.

Dat hij erover 'liegt', ja... beetje achterlijk maar dat doe je bwvs ook zelf door er zo belachelijk fel op te reageren.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:41
Verwijderd
Citaat:
dem schreef op 15-03-2005 @ 10:54 :
boeie je kan toch best van een show genieten, dat is het hele punt

als jij je vriend niet eens kan vertrouwen of bang bent voor de invloed die die vrouwen kunnen hebben, dan zit het probleem bij jouw...

er lopen genoeg meiden rond die 10 x mooier dan jouw zijn en daar kun je echt niks aan veranderen , laat staan ontkennen...
we zijn gelukkig niet allemaal even knap als jij
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:43
Verwijderd
nou het is al opgelost hoor
op het begin al als je de eerste paar berichtjes leest
maar kweetniet vind het gewoon zielig dat er van die nerds met puistjes er naar gaan gluren, want ja dit genot komen ze toch nooit tegen

maargoed, die wijven vind ik echt triest, lopen er gewoon te koop mee. geen respect voor hun lichaam.
nou ik vind het gewoon niet leuk als hij naar andere meiden kijkt, dat vind ie toch ook niet alsik dat doe.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:03
Verwijderd
Mark, begrijp mij niet verkeerd. Ik sta volledig achter jullie standpunt, maar om nou over ziekelijk te praten...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:

Oud 15-03-2005, 14:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 15-03-2005 @ 14:43 :
nou het is al opgelost hoor
op het begin al als je de eerste paar berichtjes leest
maar kweetniet vind het gewoon zielig dat er van die nerds met puistjes er naar gaan gluren, want ja dit genot komen ze toch nooit tegen

maargoed, die wijven vind ik echt triest, lopen er gewoon te koop mee. geen respect voor hun lichaam.
nou ik vind het gewoon niet leuk als hij naar andere meiden kijkt, dat vind ie toch ook niet alsik dat doe.
Oh ja, natuurlijk. Alleen nerds met puisten kijken naar knappe vrouwen. Knappe mannen doen dat nóóit...

Ik weet niet of hij het leuk zou vinden als jij naar andere vrouwen zou kijken. Maar als jij nog niet naar andere jongens zou mogen kijken... mijn God, dan kan-ie je beter vastbinden en opsluiten in je kamer.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-03-2005 @ 15:03 :
Mark, begrijp mij niet verkeerd. Ik sta volledig achter jullie standpunt, maar om nou over ziekelijk te praten...
Ik wel. Sorry als sommigen dat beledigend vinden ofzo, maar dit soort jaloezie vind ík ziekelijk. Zo'n vriendin zou ik dan ook niet moeten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 15:39 :
Oh ja, natuurlijk. Alleen nerds met puisten kijken naar knappe vrouwen. Knappe mannen doen dat nóóit...

Ik weet niet of hij het leuk zou vinden als jij naar andere vrouwen zou kijken. Maar als jij nog niet naar andere jongens zou mogen kijken... mijn God, dan kan-ie je beter vastbinden en opsluiten in je kamer.
dat wil die ook
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 15:41 :
Ik wel. Sorry als sommigen dat beledigend vinden ofzo, maar dit soort jaloezie vind ík ziekelijk. Zo'n vriendin zou ik dan ook niet moeten.
je wil niet weten hoe jaloers hij is. maar ik heb geen zin om dat allemaal uit te leggen.

zoals ik al zeihei
lees dan de eerste berichten is, het is al opgelost.

kan dit niet verwijderd worden?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 15:41
Jolt
Jolt is offline
Het is toch een leuke discussie ?.
Oud 15-03-2005, 16:58
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 15:41 :
zo iemand als jij zou ik ook niet moeten

ik vind het helemaal niet erg als mn vriendje naar andere vrouwen kijkt, maar niet zo overduidelijk in mijn buurt graag. is dat te veel gevraagd? jij hebt geen vriendin en dat zegt al genoeg, ik vraag me af hoe jij t zou vinden als degene op wie je verliefd bent opeens half klaarkomt als ze n ander ziet. Niet leuk toch?

Ik heb het niet over verbieden en dergelijke, maar ik vind het net als Nonastar ook onrespectvol om dat in de buurt van je vriendinnetje te doen..ik vind het maar seksistisch gedoe en het is wel weer standaard dat jullie daar tegenin gaan, kan me geen hol schelen ik blijf bij mijn standpunt en ik zou het niet trekken als mijn vriendje naar strippers kijkt (waar ik na sta..wat ie verder doet is zijn zaak, ik hoef het iig niet te weten).
Oud 15-03-2005, 16:59
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
en trouwens een concert van usher is toch wat anders dan een stripper hoor, die kleed zich toch niet uit voor geld? iig niet zo duidelijk. Het is gewoon seksistisch en onrespectvol, ga dan naar een stripshow ergens maar om dat nou bij die autoshit te doen vind ik triest.
Oud 15-03-2005, 17:01
Verwijderd
Maak je niet zo druk om zo iets onbenulligs
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:05
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 15-03-2005 @ 17:59 :
en trouwens een concert van usher is toch wat anders dan een stripper hoor, die kleed zich toch niet uit voor geld? iig niet zo duidelijk. Het is gewoon seksistisch en onrespectvol, ga dan naar een stripshow ergens maar om dat nou bij die autoshit te doen vind ik triest.
De hele tuning scene heeft een bepaalde pose, en dat zijn ook vrouwen die strippen.
En ze staan er natuurlijk om mensen binnen te slepen.
Iedereen zou er naar toe kijken, sommige geilen erop, sommige zeggen eerder van WTF.

Maar als je samen met je vriend door de stap loopt, en je ziet een toch wel redelijke lekkere kerel, dan kijk jij toch ook naar die?Zeg je dan misschien wat tegen je vriend?
Of loop je gewoon als een halve gare malloot door?
Oud 15-03-2005, 18:22
Verwijderd
Het probleem van de TS is al opgelost, dus daar hoeft in principe niet meer op gereageerd te worden. Ik laat het topic voorlopig nog wel open, vanwege de algemene discussie die nog aan de gang is.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 23:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 15-03-2005 @ 17:58 :
zo iemand als jij zou ik ook niet moeten

ik vind het helemaal niet erg als mn vriendje naar andere vrouwen kijkt, maar niet zo overduidelijk in mijn buurt graag. is dat te veel gevraagd? jij hebt geen vriendin en dat zegt al genoeg, ik vraag me af hoe jij t zou vinden als degene op wie je verliefd bent opeens half klaarkomt als ze n ander ziet. Niet leuk toch?

Ik heb het niet over verbieden en dergelijke, maar ik vind het net als Nonastar ook onrespectvol om dat in de buurt van je vriendinnetje te doen..ik vind het maar seksistisch gedoe en het is wel weer standaard dat jullie daar tegenin gaan, kan me geen hol schelen ik blijf bij mijn standpunt en ik zou het niet trekken als mijn vriendje naar strippers kijkt (waar ik na sta..wat ie verder doet is zijn zaak, ik hoef het iig niet te weten).
Hohoho effe, jij hebt mij duidelijk helemaal verkeerd begrepen. Natuurlijk vind ik het geen goede zaak als-ie staat te geilen op andere wijven waar jij bij staat! Nee, dat is inderdaad niet respectvol! Maar als jij er niet bij bent, vind ik het wél heel gezond dat hij naar andere vrouwen kijkt -niet aankomen, alleen kijken- en daar oef je niet jaloers om te zijn.

En by the way, ik wéét hoe het is als degene waar je verliefd op bent 'half klaarkomt' als ze iemand anders ziet.

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 23:12.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 07:35
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-03-2005 @ 00:10 :
Hohoho effe, jij hebt mij duidelijk helemaal verkeerd begrepen. Natuurlijk vind ik het geen goede zaak als-ie staat te geilen op andere wijven waar jij bij staat! Nee, dat is inderdaad niet respectvol! Maar als jij er niet bij bent, vind ik het wél heel gezond dat hij naar andere vrouwen kijkt -niet aankomen, alleen kijken- en daar oef je niet jaloers om te zijn.

En by the way, ik wéét hoe het is als degene waar je verliefd op bent 'half klaarkomt' als ze iemand anders ziet.
oh okee dan zijn we het uiteindelijk toch eens, want ik begrijp namelijk wel dat je naar andere vrouwen zou KIJKEN als je vriendin niet in de buurt is.

Ok dat neem ik dan terug
Oud 16-03-2005, 09:47
RoB!N
RoB!N is offline
Denk dat die trouwens meer kickte op de auto s dan op de vrouwen Want mooie vrouwen zijn er genoeg alleen dat soort auto s wat minder .
Worden jullie nu ook jaloers op de auto?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb overigens ook nooit begrepen waarom mannen nou zo opgewonden kunnen worden over auto's...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 15-03-2005 @ 17:59 :
Dat het degraderend is voor vrouwen om als lustobject op een podium te staan heeft niets te maken met de vraag of het onrespectvol is voor een jongen om naar die vrouwen te kijken als hij een vriendin heeft.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 23:16
the_conquer
the_conquer is offline
Een blote vrouw is wel lekker of even naar te kijken hoor, al houden we het wel bij kijken. Dus je hoeft je nergens zorgen voor te maken.

Zie het maar als oerdrift
Reageren

Regels voor berichten