Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, zal wel aan mij gelegen hebben dan ![]()
||
Citaat:
en alleen om zo iets zijn ze live kut.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Op werchter had die zanger haast geen stem meer, er kwam echt heel moeilijk geluid uit en vaak was het nog vals ook.......maar ja ik hoop maar voor hun dat dat neit altijd zo is.........
||
Citaat:
Ga maar op www.hob.com, kan je een concert van ze downen. Normaal (de 2 keer dat ik ze live heb gezien, en als ik het van andere mensen hoor) zijn ze goed
||
![]() |
Citaat:
![]() of is dat een gewoonte, het was de 1e keer dat ik ze live zag en wat mij betreft ook de laatste
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik heb het niet zo zeer over de stem of zo
maar vorig jaar op lowlands (toen ze net hun eerste singel hadden) waren ze een leuk beginnend rock-bandje, maar omdat ze zo gehypet zijn hebben ze zich niet kunnen ontwikkelen (zoals een normale band daar soms 10jaar over doet) zodat hun pp-optreden relatief gezien VEEL slechter was als ze zo doorgaan geef ik ze nog maximaal een jaar - beginnende bands moeten niet meteen op een groot podium gaan staan, zonder te weten hoe het voelt om voor 3mensen in een achteraf-cafeetje te spelen en dan nog uitgefloten te worden daar leert een band van en kan ze zich door 'ontwikkelen' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Inderdaad, ik heb ze live gezien op lowlands 2000 en daar vond ik ze echt súpergoed, was duidelijk mijn hoogtepunt van ll'00!!! De band die ik live erg vond tegenvallen was Blink 182, ook op ll'00, wat een kutoptreden was dat zeg..... Had er veel meer van verwacht! |
![]() |
|
Ik ben nooit echt fan van de RHCP geweest ofzo.. en ik wist ook wel dat ze erg slecht waren live.. maar werchter dit jaar.... Nou het was echt ronduit verschrikkelijk gewoon... echt een KUToptreden.....
|
At Vance... ze stonden in het voorprogramma van Rhapsody, maar ze waren zo verschrikkelijk slecht... de zanger haalde het soms gewoon niet en de drums waren zo verschrikkelijk fake...
Rhapsody, ongeveer dezelfde muziek, klink overigens wel geweldig!
||
![]() |
Citaat:
hadden het niet helemaal begrepen, daar . Wat een rare afsluiting op ROCK Werchter zeg, voor mij echt een koude douche Ik zet toch ook Slayer ofzo niet als afsluiter bij Mysteryland? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Rammstein @ Pinkpop. Ik kon er geen zak van zien. Dus schermpje kijken. Gooien die ongeloofelijke piemels het scherm ineens uit
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vroeger was der nog een leuke sfeer bij de concerten, leuke fans enzow, das ook allemaal over...erg jammuh |
![]() |
||
Citaat:
Daarentegen vonnik idd Capdown wel koel en Death By Stereo het einde!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
the killers!! bejou | 30 | 16-10-2005 20:41 | |
Muziek |
wat VERBAASDE jou live? Verwijderd | 110 | 03-10-2004 15:32 | |
Muziek |
Statix X - Shadow zone Stevill | 21 | 08-11-2003 22:21 | |
Muziek |
keith caputo Verwijderd | 80 | 12-10-2003 18:01 | |
Muziek |
Wie heeft Hail to the Thief al besteld? Poor Leno | 80 | 16-06-2003 18:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |