Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2005, 14:06
Roadrunner
Roadrunner is offline
Heeft iemand thuis misschien een folder liggen van een christelijke organisatie met beeldmateriaal, of gewoon los beeldmateriaal? Ik kan geen plaatjes van het internet afhalen, want dat is niet toegestaan.
Ik hoef niet het origineel te hebben, ook een gescande versie is prima en die kun je dan gewoon naar me toe mailen"

emailadres:
marit0001@hotmail.com
Advertentie
Oud 16-03-2005, 15:04
MaHo
MaHo is offline
Erhm..dan print je toch lekker een i-net plaatje uit, scan je hem in en print je hem weer uit? Ziet er bagger uit, maar ze kunnen niet van je verwachten dat je een state of the art scanner hebt
Oud 16-03-2005, 15:07
Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
MaHo schreef op 16-03-2005 @ 16:04 :
Erhm..dan print je toch lekker een i-net plaatje uit, scan je hem in en print je hem weer uit? Ziet er bagger uit, maar ze kunnen niet van je verwachten dat je een state of the art scanner hebt
ik móet een goed cijfer halen, als mn leraar ziet dat het van i-net is, heb ik nogal pech". doe dit samen met 2 mensen die ook n goed cijfer nodig hebben dus dat kan ik niet maken
Oud 16-03-2005, 16:20
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ga even langs een christelijke organisatie (of stap op straat op iemand af die een oranje vestje met de woorden 'bidden helpt!'aanheeft ) en neem zelf een folder mee....dat is nog minder moeite dan dit topic
Oud 16-03-2005, 17:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Loop een grote kerk in, daar liggen vaak in de hal wel allerlei folders
Oud 16-03-2005, 19:40
Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 16-03-2005 @ 17:20 :
ga even langs een christelijke organisatie (of stap op straat op iemand af die een oranje vestje met de woorden 'bidden helpt!'aanheeft ) en neem zelf een folder mee....dat is nog minder moeite dan dit topic
ik zal uitkijken naar zo'n oranje vestje

en ik ga ook maar naar de kerk van de week. nog maar paar dagen voor in te leveren ik kom hier weer lekker laat mee
Oud 17-03-2005, 09:30
ganralph
ganralph is offline
als je iets van iemand wil hebben (christelijke organisatie) dan is het toch een 1e stap om het daar gewoon te vragen, of ligt dat aan mij

als je nog n paar dagen hebt, wens ik je succes. veel organisaties zullen blij zijn als je interesse toont, maar als het nog met de post moet komen, wordt het kort dag.
Oud 17-03-2005, 16:32
Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
ganralph schreef op 17-03-2005 @ 10:30 :
als je iets van iemand wil hebben (christelijke organisatie) dan is het toch een 1e stap om het daar gewoon te vragen, of ligt dat aan mij

als je nog n paar dagen hebt, wens ik je succes. veel organisaties zullen blij zijn als je interesse toont, maar als het nog met de post moet komen, wordt het kort dag.
ja, daarom. ik had hier veel eerder aan moeten beginnen, maar met de post..ik denk niet dat dat nog gaat lukken
Advertentie

Regels voor berichten