![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar hij is wel lief hoor ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 17:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oke, een deel van die rommeligheid is dan waarschijnlijk ook wel te wijten aan het weer, maar ik denk dat er in het algemeen weinig overblijft van die 30 minuten idd.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar een tropenrooster in de zin van 30 min les, daar heb ik nog nooit van gehoord! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik denk dat een hoop mensen het niet aankunnen. Dat ze dan in de laatste week alles nog uitgelegd willen hebben en dat dat een te grote druk op de docent legt. Trouwens bij mij op school werd er in de lessen ook aandacht besteed aan dingen die niet in het boek stonden. Je ziet zelfs op de uni dat mensen problemen hebben met de vrijheid. Haha, mij nu afrekenen op het feit dat ik nog op het VWO zou zitten. Dat vind ik een kwalijke opmerking. Er bestaat een scala aan persoonlijke omstandigheden, waardoor mensen vertraging oplopen. Maar sorry voel me persoonlijk niet aangesproken. 1) ik ben niet echt 19 2) ik zit niet op het VWO. Ik ben zelfs zo arrogant om te denken dat je nog veel moeite zal hebben mijn prestaties te evenaren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik verbaasde me er alleen over dat zoiets bestaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() proefwerken ophalen ofzo ![]()
||
Citaat:
Je doet er ongeveer minder dan 5 minuten over om naar de klas te komen .. (stel je moet helemaal naar de andere kant van de school) Dan heb je nog maar 40 min. over Voordat alle regeltjes zijn uitgevoerd (jassen op de kapstok, petten en sjaals af enzo.) en voordat iedereen stil is, zijn er nog maar 30 minuten over. Daar gaat dan alweer 5 min. van af omdat de laatste 5 á 10 minuten iedereen begint te kletsen .. Ik denk dat als je een lesuur 30 min. maakt de leraar gek word! dan heb je namelijk helemaal geen tijd meer om les te geven .. Het zorgt wel voor afwisseling maar als je eenmaal je concentratie hebt bij bijv. wiskunde, moet je alweer naar bijv. nederlands .. geen goed plan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|