Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Waarom de maatschappij zo anti-geweld is ingesteld weet ik niet. Ik weet wel dat heel veel mensen niet denken dat al het geweld zinloos is, als er over zinloos geweld gepraat wortd is dat meestal dat iemand echt helemaal in elkaar geslagen is of doodgeslagen is, zonder reden. Vandaar dat het ook zinloos geweld heet (volgens mij)
Citaat:
of erger nog voor de gepeste kindertjes: je wordt gepest, de gepeste persoon slaat de pester en of hij nou wint of niet het pesten houd op. Heb ik zelf niet gehad, ik ben gelukkig nooit een doelwit geweest, maar ik heb het vaak zat gezien. En het werkt gewoon. Dus het kan wel nuttig zijn
Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 21:15. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik zou niet weten hoe, waarschijnlijk omdat ik 'anders' ben en mijn eigen gang ga. Dus niet doet wat de meeste doen, maar mezelf ben? En dat het lonsdale-achtige type daar moeite mee heeft ofzo? Citaat:
Mijn broer is heel erg gepest en die heeft na een tijdje ook de beslissing gemaakt dat hij het absoluut niet meer wilde en heeft toen de grootste van dat groepje tegen de grond geslagen. Heeft zelf wat klappen gekregen, maar toen wisten ze wel dat hij niet meer over zich heen liet lopen, dus hielden ze op, want ze waren bang dat hij het weer ene keer zou doen. En ze hadden wel gewonnen, maar ze hadden toch pijn en pijn is niet fijn, ook niet voor mensen die pesten. Voor een vriend van mijn broer geld precies hetzelfde.
Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 21:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het kan soms werken maar even goed niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat fabeltje van 'voor jezelf opkomen' als je gepest wordt heeft weinig zin als het gaat om een grote scholengemeenschap in de Randstad en de pesters een groep van twintig Marokkanen zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En net als altijd zal jij dan met de meest vreselijke bijna-niet voorkomende incidenten komen. Maar die incidenten worden zovaak herhaald dat het lijkt of dat er honderden worden gepleegd in Nederland. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mja ontopic: Nu komen die geweldsmisdrijven ook wel vaker in media, misschien dat het daardoor lijkt alsof de maatschappij lijdt aan een geweld-fobie.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |