Advertentie | |
|
![]() |
|
iig géén sissi vor de 103928ste keer of wéér één van de gremlins of zon home alone geval
ik haat die standaard met kerst uitgezonden films, kijk ik dan standaard ook niet naar in dié periode. dan huur ik wel een film of probeer ik een net te vinden waar een niet standaard film of een ander soort programma wordt uitgezonden Offtopic: net zo erg zijn die dele uit de series waar ze kerst vieren en dat die afleveringen dan half juli worden uitgezonden, kan ik me ook mateloos aan ergeren
|
Verwijderd
|
Met kerst kijken we iig niet naar films. M'n vader heeft een concentratiestoornis en hij begint na meer dan een half uur tegen iedereen aan te praten. Weg film! Wij kijken uberhaupt geen tv met kerst. Wij zetten de radio aan en doen er 'fijn' slagwerkmuziek op. Je kunt dus wel begrijpen dat ik regelmatig zit te computeren met kerst
![]() |
![]() |
|
hehe...ineens wist ik wie Wee-Man nadeed in Jackass..en wie die dudes van Alien Ant Farm uitbeeldden in die clip van Movies .. maar echt gave film, ik had hem nog niet gezien! Kvond hem echt leuk
![]() Maaruuhh .. kerstfilms..naja meestal kijken we niet tv, ik word helemaal gaar van al die suffe films eigenlijk.. dus tv kijken zit er niet echt in .. *vrienden opzoeken, naar buiten gaan, muziek draaien, internetten...jaah, dat zit er meer in*
|
![]() |
Het duurt nog wel even voordat het kerst is en kerst is al een tijdje achter de rug. Ik moet dus even goed nadenken, maar ik kan me niet herinneren afgelopen kerst veel tv. te hebben gekeken. Maar er zijn ook andere dingen die je kunt doen en die leuk zijn. Ik las met kerst een boek. Kan ook.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Lifestyle |
Ik heb vandaag Desperate Housewives gekeken. Verwijderd | 500 | 23-11-2005 13:49 | |
Lifestyle |
Lezen: zzz of mmm Apomes | 139 | 29-06-2005 13:50 | |
De Kantine |
Sinterklaas Talon | 38 | 01-10-2002 16:55 | |
Algemene schoolzaken |
Goeie jeugdboeken (6 tot 14j) casey | 38 | 22-11-2001 17:00 |