![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe zou zij het vinden als een klasgenootje haar moeder zou uitschelden? Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 15:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze is 20 jaar jonger dan ik. Onze geboortejaren en het leeftijdscohort waarin we op grond daarvan worden ingedeeld zijn feiten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ten tweede heb ik je nergens aangesproken op jouw sexuele moraal. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar het zit je blijkbaar erg hoog. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wa Allahoe Ahlem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou jou eerder als 'bejaard' willen bestempelen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar hey... juno beledigt nooittttt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aan jouw profeet heb ik al mijn excuses aangeboden. Zie de vorige pagina. Ik ben en blijf echter van mening jij of wie van je geloofsgenoten dan ook het recht niet hebben om in zijn plaats beledigd te zijn. Echt, dat moet je van elkaar leren onderscheiden, want zo kun je nooit een discussie voeren met iemands geloof of levensovertuiging als onderwerp. Niet zulke lange tenen, niet zo heetgebakerd. Goed, geen puber meer, je bent wettelijk gezien meerderjarig en handelingsbekwaam. Ik ben al zo oud, dat je in mijn tijd met 21 pas meerderjarig werd, tot die tijd gold je nog als puber. Dan nog ben ik oud genoeg om je moeder te zijn, en dan vind ik niet dat je me mag uitschelden voor welke rotte vis dan ook, alleen omdat ik het niet eens ben met jouw religie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij zijn 1. dat moet eens begerepen worden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Juno, ik weet niet goed hoe ik me moet verwoorden of hoe ik het moet uitleggen, maar nogmaals: ik heb liever dat je mij beledigd, dan dat je mijn profeet beledigd. Een ieder gaat daar anders mee om. Jij bent persoonlijk misschien snel op je tenen getrapt. Ik heb dat weer met m'n religie. Ieder mag kritisch zijn en met vragen komen etc, maar laat leugens/misstanden erbuiten. Een discussie kun je slechts aangaan als een ieder elkaar's levensopvattingen respecteert. Dit mist nog bij jou. Je gaat van bepaalde dingen over de Islam uit, die helemaal niet kloppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En daarvoor gebruiken zij het favoriete moslimscheldwoord dat geinspireerd is op de naar moslimmaatstaven onkuisheid van alle niet-moslims. Dat stoorde me, en ik wilde dat dat ophield. Maar ik word hier afgeschilderd als een ultra rechtse fascistoide xenofoob met Wilders denkbeelden. Nou, lekker. Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 15:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry hoor maar jij schotelt het me gewoon voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() makel, laat je niet gek maken. Doe ik ook niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij het inhoudelijk met zaken nieteens bent, moet je dat niet gaan bekritiseren op grond van geloof, dat zo goed als nooit iets ter zake doet, maar er wel altijd door jou erbij word gehaald. Mensen hebben gewoon genoeg van je persoonlijke aanvals tirades op grond van goedkope vooroordelen. Ik had je geloof ik al een keer verteld dat ik je een fascistoide, xenofobe bitch vind. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens ben ik het nu echt wel zat. Als jullie allemaal graag een collectieve ban willen, moet je vooral zo doorgaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 16:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
The End [deel 1] Mozes' Schaap | 6 | 11-08-2004 21:36 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 21:11 |