Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2005, 15:15
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:13 :
Ik heb geen God. Maar ik heb tenminste niet mijn geloof verraden voor een ander geloof.
Goh wat een logica hoor
Advertentie
Oud 20-03-2005, 15:15
juno
juno is offline
Citaat:
makelville schreef op 20-03-2005 @ 16:12 :
Welke moraal?

Ben je jaloers op de groene blaadjes hier?
Nee hoor.(echt niet, ik haatte het om puber te zijn) Ik heb me ook nooit laten voorstaan op mijn leeftijd hier. Maar sommige basic beleefdheden jegens iemand die haar moeder had kunen zijn stel ik nog wel op prijs. Ik zou op haar leeftijd echt nooit zo'n opmerking jegens iemand van mijn leeftijd geuit hebben. Mijn ouders zouden me een draai om mijn oren hebben gegeven dat ik suizebolde, zo groot als ik was.

Hoe zou zij het vinden als een klasgenootje haar moeder zou uitschelden?

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 15:19.
Oud 20-03-2005, 15:17
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:10 :
Wat me met name stoorde was het feit dat ze een puber is en een volwassen vrouw uitscheldt, omdat ze vindt dat ze als moslim meent aanmerkingen te mogen hebben op mijn sexuele moraal.

Beide hoedanigheden deden dus ter zake.
Mensen puber noemen, en zelf ben je een volwassen vrouw.. Hier komen we ook echt verder mee
Oud 20-03-2005, 15:19
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Ik heb geen God. Maar ik heb tenminste niet mijn geloof verraden voor een ander geloof.
Wat probeer je hiermee te bereiken? Je maakt het imo alleen maar erger, ipv het conflict op te lossen maak je het alleen maar erger door haar een verrader te noemen. Doe eens niet zo schijnheilig.
Oud 20-03-2005, 15:20
Verwijderd
Ik citeer:

Juno moet niet zeuren over 'pubers' en zich niet verheven voelen omdat ze 'volwassen is', want dan had ze naar een volwasseenforum moeten gaan. ze mag dus wel ophouden met steeds weer t woord 'puber' te gebruiken. En je moet niet zeiken over 'basic beleefdheden' want beleefdheid moet je verdienen.
juno
juno is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 20-03-2005 @ 16:17 :
Mensen puber noemen, en zelf ben je een volwassen vrouw.. Hier komen we ook echt verder mee

Ze is 20 jaar jonger dan ik. Onze geboortejaren en het leeftijdscohort waarin we op grond daarvan worden ingedeeld zijn feiten.
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:15 :
Nee hoor.(echt niet, ik haatte het om puber te zijn) Ik heb me ook nooit laten voorstaan op mijn leeftijd hier. Maar sommige basic beleefdheden jegens iemand die haar moeder had kunen zijn stel ik nog wel op prijs. Ik zou op haar leeftijd echt nooit zo'n opmerking jegens iemand van mijn leeftijd geuit hebben. Mijn ouders zouden me een draai om mijn oren hebben gegeven dat ik suizebolde, zo groot als ik was.

Hoe zou zij het vinden als een klasgenootje haar moeder zou uitschelden?
Respect krijg je niet maar moet je afdwingen.
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:10 :
Wat me met name stoorde was het feit dat ze een puber is en een volwassen vrouw uitscheldt, omdat ze vindt dat ze als moslim meent aanmerkingen te mogen hebben op mijn sexuele moraal.

Beide hoedanigheden deden dus ter zake.
Ik ben geen puber, dat ten eerste. Ik ben, jawel, al 18 jaren oud. Niet echt puberig te noemen dus.

En ten tweede heb ik je nergens aangesproken op jouw sexuele moraal. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar het zit je blijkbaar erg hoog.
Slet , was meer een reactie op jouw stomme leugen. Hoevaak moet ik dat nou duidelijk maken. En nee, ik houd er niet van om op een dergelijke manier te discussieren. Ik weet ook niet wat me bezielde, maar je moet weten dat ik liever heb dat je me persoonlijk voor van alles en nog wat uitmaakt, dan dat je mijn profeet belachelijk maakt.
Oud 20-03-2005, 15:22
juno
juno is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 20-03-2005 @ 16:09 :
Je bent zelf afvallig aangezien je je zelf niet 100% aan het Christendom houdt.
Hier reageerde ik op.
Oud 20-03-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
IK geloof dat een ieder geboren wordt als moslim, dus eigenlijk ben ik helemaal geen afvallige Christen. Ik ben gewoon teruggekeerd naar de Waarheid. Dit is iets wat IK geloof.

Wa Allahoe Ahlem
Oud 20-03-2005, 15:24
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:20 :
Ze is 20 jaar jonger dan ik. Onze geboortejaren en het leeftijdscohort waarin we op grond daarvan worden ingedeeld zijn feiten.
En dus ben ik een puber?

Ik zou jou eerder als 'bejaard' willen bestempelen..
Oud 20-03-2005, 15:24
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 20-03-2005 @ 16:24 :
En dus ben ik een puber?

Ik zou jou eerder als 'bejaard' willen bestempelen..
adolescent
Oud 20-03-2005, 15:25
dingokoning
dingokoning is offline
Zelf hekel je het feit dat je persoonlijk werd aangevallen, over je ervaringen op sexueel gebied en je activiteiten op het Seks forum. Maar zelf ga je precies hetzelfde doen als wat je zelf hekelt, S. persoonlijk aanvallen en een verrader noemen omdat ze van geloof is verandert wat helemaal niks met conflict te maken heeft.
Machiavelli
Machiavelli is offline
Share the love!
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 20-03-2005 @ 16:24 :
adolescent
Mag fossiel of middelbaar dan ook?
Oud 20-03-2005, 15:26
McCaine
McCaine is offline
Kunnen we al deze nonsens er nou eens buiten laten? Hallo? Sta ik op iedereen's ignore list ofzo?

Holy crap wat kunnen jullie zeiken over onzin zeg.
Oud 20-03-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
dingokoning schreef op 20-03-2005 @ 16:25 :
Zelf hekel je het feit dat je persoonlijk werd aangevallen, over je ervaringen op sexueel gebied en je activiteiten op het Seks forum. Maar zelf ga je precies hetzelfde doen als wat je zelf hekelt, S. persoonlijk aanvallen en een verrader noemen omdat ze van geloof is verandert wat helemaal niks met conflict te maken heeft.
Precies,

maar hey... juno beledigt nooittttt
Oud 20-03-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 20-03-2005 @ 16:25 :
Mag fossiel of middelbaar dan ook?
wat je zelf wilt.
Oud 20-03-2005, 15:28
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-03-2005 @ 16:26 :
Kunnen we al deze nonsens er nou eens buiten laten? Hallo? Sta ik op iedereen's ignore list ofzo?

mischien is het handig om dit topic naar onzin te verplaatsen?
Oud 20-03-2005, 15:28
Machiavelli
Machiavelli is offline
Make love, not ruzie!
Oud 20-03-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-03-2005 @ 16:26 :

Our hero has returns
Oud 20-03-2005, 15:29
juno
juno is offline
Citaat:
S. schreef op 20-03-2005 @ 16:20 :
Ik ben geen puber, dat ten eerste. Ik ben, jawel, al 18 jaren oud. Niet echt puberig te noemen dus.

En ten tweede heb ik je nergens aangesproken op jouw sexuele moraal. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar het zit je blijkbaar erg hoog.
Slet , was meer een reactie op jouw stomme leugen. Hoevaak moet ik dat nou duidelijk maken. En nee, ik houd er niet van om op een dergelijke manier te discussieren. Ik weet ook niet wat me bezielde, maar je moet weten dat ik liever heb dat je me persoonlijk voor van alles en nog wat uitmaakt, dan dat je mijn profeet belachelijk maakt.
Smijt dan niet met termen als "vieze vuile slet"! Dat doe ik met jou toch ook niet?

Aan jouw profeet heb ik al mijn excuses aangeboden. Zie de vorige pagina. Ik ben en blijf echter van mening jij of wie van je geloofsgenoten dan ook het recht niet hebben om in zijn plaats beledigd te zijn. Echt, dat moet je van elkaar leren onderscheiden, want zo kun je nooit een discussie voeren met iemands geloof of levensovertuiging als onderwerp. Niet zulke lange tenen, niet zo heetgebakerd.

Goed, geen puber meer, je bent wettelijk gezien meerderjarig en handelingsbekwaam. Ik ben al zo oud, dat je in mijn tijd met 21 pas meerderjarig werd, tot die tijd gold je nog als puber.

Dan nog ben ik oud genoeg om je moeder te zijn, en dan vind ik niet dat je me mag uitschelden voor welke rotte vis dan ook, alleen omdat ik het niet eens ben met jouw religie.
Oud 20-03-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:29 :
Smijt dan niet met termen als "vieze vuile slet"! Dat doe ik met jou toch ook niet?

Aan jouw profeet heb ik al mijn excuses aangeboden. Zie de vorige pagina. Ik ben en blijf echter van mening jij of wie van je geloofsgenoten dan ook het recht niet hebben om in zijn plaats beledigd te zijn. Echt, dat moet je van elkaar leren onderscheiden, want zo kun je nooit een discussie voeren met iemands geloof of levensovertuiging als onderwerp. Niet zulke lange tenen, niet zo heetgebakerd.

Goed, geen puber meer, je bent wettelijk gezien meerderjarig en handelingsbekwaam. Ik ben al zo oud, dat je in mijn tijd met 21 pas meerderjarig werd, tot die tijd gold je nog als puber.

Dan nog ben ik oud genoeg om je moeder te zijn, en dan vind ik niet dat je me mag uitschelden voor welke rotte vis dan ook, alleen omdat ik het niet eens ben met jouw religie.

Wij zijn 1. dat moet eens begerepen worden.
Oud 20-03-2005, 15:33
Theo_Theelucht
Theo_Theelucht is offline
Party for the fight to write
Oud 20-03-2005, 15:33
Verwijderd
Arme juno wat een leed jou al niet treft, een middelbare vrouw uitgescholden door een scholier op een scholierenforum en holy shit daarbovenop is ze nog moslim ook. Dat jij je nog niet van de kant gemaakt hebt petje af meid
Oud 20-03-2005, 15:34
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 20-03-2005 @ 16:28 :
mischien is het handig om dit topic naar onzin te verplaatsen?
Als ik dit kon sluiten had ik dit al drie pagina's geleden gedaan :/
Oud 20-03-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-03-2005 @ 16:34 :
Als ik dit kon sluiten had ik dit al drie pagina's geleden gedaan :/
Ben je dan een Fb voor de sier?
Oud 20-03-2005, 15:35
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:33 :
Nou zou ik als ik een gelovig christen was voor slet mogen uitschelden, want je hebt hem beledigd en mij persoonlijk plaatsvervangend dus ook.
Ironisch dat je dit topic maakt, maar zelf doorgaat op N&A met dit soort opmerkingen..
Oud 20-03-2005, 15:37
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 20-03-2005 @ 16:35 :
Ben je dan een Fb voor de sier?
He ik ben geen fb+ he
Oud 20-03-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 20-03-2005 @ 16:31 :
Wij zijn 1. dat moet eens begerepen worden.

Juno, ik weet niet goed hoe ik me moet verwoorden of hoe ik het moet uitleggen, maar nogmaals: ik heb liever dat je mij beledigd, dan dat je mijn profeet beledigd. Een ieder gaat daar anders mee om. Jij bent persoonlijk misschien snel op je tenen getrapt. Ik heb dat weer met m'n religie. Ieder mag kritisch zijn en met vragen komen etc, maar laat leugens/misstanden erbuiten.
Een discussie kun je slechts aangaan als een ieder elkaar's levensopvattingen respecteert. Dit mist nog bij jou. Je gaat van bepaalde dingen over de Islam uit, die helemaal niet kloppen.
Oud 20-03-2005, 15:39
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-03-2005 @ 16:37 :
He ik ben geen fb+ he
je hebt alleen macht op jouw subforum?
Oud 20-03-2005, 15:39
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 20-03-2005 @ 16:39 :
je hebt alleen macht op jouw subforum?
Formele macht, ja. Natuurlijk is er ook overleg op Admin e.d.
Oud 20-03-2005, 15:41
Verwijderd
Juno is hypocriet bezig op N&A

Oh nee, moslims zijn begonnen! They did it!!

Zij is dit hele fucking topic begonnen......
Oud 20-03-2005, 15:42
Verwijderd
Juno, wil je nu serieus worden genomen, of niet?
Oud 20-03-2005, 15:43
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-03-2005 @ 16:39 :
Formele macht, ja. Natuurlijk is er ook overleg op Admin e.d.
Technisch gesproken kan je het wel, maar formeel gezien ligt het anders.
Oud 20-03-2005, 15:44
Verwijderd
Ach ik ze heeft nu inderdaad wel bewezen dat ze niet serieus te nemen is.

Wat een eye openaar
Oud 20-03-2005, 15:46
juno
juno is offline
Citaat:
makelville schreef op 20-03-2005 @ 16:33 :
Arme juno wat een leed jou al niet treft, een middelbare vrouw uitgescholden door een scholier op een scholierenforum en holy shit daarbovenop is ze nog moslim ook. Dat jij je nog niet van de kant gemaakt hebt petje af meid
Meerdere moslims, het gaat me niet om S., schelden mij uit op een forum dat de actualiteit behandeld in hun hoedanigheid als moslim, omdat zij vinden dat ik hen beledigd heb doordat ik het niet eens ben met hun religieuze denkbeelden.

En daarvoor gebruiken zij het favoriete moslimscheldwoord dat geinspireerd is op de naar moslimmaatstaven onkuisheid van alle niet-moslims.

Dat stoorde me, en ik wilde dat dat ophield. Maar ik word hier afgeschilderd als een ultra rechtse fascistoide xenofoob met Wilders denkbeelden. Nou, lekker.

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 15:48.
Oud 20-03-2005, 15:47
Verwijderd
Iemand wil juno even erop attenderen dat het een scholieren forum is, en dat zij niet tot de doelgroep behoort, en als ze graag jonge kerels wil neuken ze die maar ergens anders moet gaan zoeken.
Oud 20-03-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:46 :
Meerdere moslims, het gaat me niet om S., schelden mij uit in hun hoedanigheid als moslim, omdat zij vinden dat ik hen beledigd heb doordat ik het niet eens ben met hun religieuze denkbeelden.

En daarvoor gebruiken zij het favoriete moslimscheldwoord dat geinspireerd is op de naar moslimmaatstaven onkuisheid van alle niet-moslims.
Je valt wel graag in herhaling he, S dit moslims dat ga je dagelijkse orgasme ergens anders ophalen.

Sorry hoor maar jij schotelt het me gewoon voor
Oud 20-03-2005, 15:49
juno
juno is offline
Citaat:
makelville schreef op 20-03-2005 @ 16:47 :
Iemand wil juno even erop attenderen dat het een scholieren forum is, en dat zij niet tot de doelgroep behoort, en als ze graag jonge kerels wil neuken ze die maar ergens anders moet gaan zoeken.
Ik heb een geldige collegekaart.
Oud 20-03-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 20-03-2005 @ 16:49 :
Je valt wel graag in herhaling he, S dit moslims dat ga je dagelijkse orgasme ergens anders ophalen.

Sorry hoor maar jij schotelt het me gewoon voor

makel, laat je niet gek maken. Doe ik ook niet
Oud 20-03-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
whahaha
Oud 20-03-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-03-2005 @ 16:49 :
Ik heb een geldige collegekaart.
Bravo
Oud 20-03-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Meerdere moslims, het gaat me niet om S., schelden mij uit op een forum dat de actualiteit behandeld in hun hoedanigheid als moslim, omdat zij vinden dat ik hen beledigd heb doordat ik het niet eens ben met hun religieuze denkbeelden.

Dat stoorde me, en ik wilde dat dat ophield. Maar ik word hier afgeschilderd als een ultra rechtse fascistoide xenofoob met Wilders denkbeelden. Nou, lekker.
namen aub???
Oud 20-03-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:

Je laat je ook zo uit, je zeikt als een domme lonsdale skinhead.
Als jij het inhoudelijk met zaken nieteens bent, moet je dat niet gaan bekritiseren op grond van geloof, dat zo goed als nooit iets ter zake doet, maar er wel altijd door jou erbij word gehaald. Mensen hebben gewoon genoeg van je persoonlijke aanvals tirades op grond van goedkope vooroordelen. Ik had je geloof ik al een keer verteld dat ik je een fascistoide, xenofobe bitch vind.
Oud 20-03-2005, 15:56
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Laat die iemand er maar buiten.

Overigens ben ik het nu echt wel zat. Als jullie allemaal graag een collectieve ban willen, moet je vooral zo doorgaan.
Oud 20-03-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-03-2005 @ 16:56 :

Overigens ben ik het nu echt wel zat. Als jullie allemaal graag een collectieve ban willen, moet je vooral zo doorgaan.
Ok, dan maak ik er een algemene vraag van: waarom word er nooit opgetreden tegen dat xenofobe gelul wat inmiddels wel bewezen heeft dat het de hand uitloopt?

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 16:08.
Oud 20-03-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-03-2005 @ 16:56 :

Mag ik wel zeggen dat je sexy bent als je boos bent?
Oud 20-03-2005, 16:04
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
makelville schreef op 20-03-2005 @ 16:59 :
Mag ik wel zeggen dat je sexy bent als je boos bent?
Tuurlijk
Oud 20-03-2005, 16:06
Global
Global is offline
oe sexy ik wil ook posten in een topic wat McCaine niet kan sluiten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten