Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb NT met Bio1,2 en Latijn. Dat is, denk ik, zo'n 5400 studielasturen. Ik kan je verzekeren dat dat absoluut niet veel is. Je hebt echt weinig te doen in de Tweede Fase.
Wij moeten minimaal 4800 SLUs. Er is geen maximum, maar zodra je meer vakken wilt, beginnen ze wel behoorlijk te zeuren over inroosteren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blijf het maar vreemd vinden altijd die tegenstellingen op scholen rondom de tweede fase (denkend aan slu's, inplanuren, herkansingen etc.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Toen ik moest kiezen moest ik 4680 hebben ofzo, nu is dat verlaagd naar 4280 (geloof ik). Dat lijkt niet veel, maar daarbij moet je nog de SBU rekenen die horen bij de Romereis, studievoorlichting, PWS enzovoort.
Maximum was geloof ik 5120, je mocht nog wel meer kiezen maar dan was er grote kans dat het niet geregeld kon worden qua lesrooster. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had iets van 5160
C&M met Grieks en Latijn Het was prima te doen. Zonder de klassieke talen zou ik echt helemaal niks te doen hebben gehad op school. In de 6e had ik roosteroverlapping. Ik had Grieks tegelijk met Duits. Dat was niet erg, ik mocht zelf kiezen wanneer ik welke les volgde. Uiteindelijk ging ik alleen nog maar naar Grieks want dat was veel moeilijker. |
![]() |
|
Een leraar vertelde dat 0 - 120 uur teveel oke was. Maar bij 200 kon het iid een probleem met het rooster worden of te hoog gegrepen..
Ik vragen, maar het kwam erop neer dat ik de enige was die kon weten of ik het aankon (of niet).. Dan mogen ze straks niet zeuren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En frans (ook1,2) zit dan in het gemeenschappelijke deel.. Dat zou over een paar jaar een nieuwe regel worden ofzo en daar begon de school al mee..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En wat ga je nu kiezen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan kom ik uit op 5660... Als ik hier iets van moet weglaten, wordt het Frans of filosofie... en ik weet nog niet welke. Het liefst wil ik allebei, maar het zou leuk zijn als ik ook nog wat vrije tijd overhield ![]()
|
![]() |
Hay,
Ik vind het wel vrij makkelijk te doen! Maar er zijn anderen die daar anders over denken, ik ben in 4vwo ook op 1 na degene met de meeste uren. Maar ik heb 30 lesuurtjes en maak iedere dag ongeveer 1,5 uur hw. In het weekend doe ik weinig tot niets aan school en ik sta er goed voor. Kus, Crazyriver |
![]() |
||
Citaat:
![]() vwo moet het een jaar langer uithouden en heeft meer SLU's nodig.. *bij mij op school scheelt het 1600 SLU's.. (3200 of 4800)* ik zit dus op vwo.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
N&T + bia1,2 + Grieks is nog makkelijk te doen. Plus filosofie kan ook nog, maar dat Frans 1+2 erbij is wel echt veel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ons jaar hoefde niet verplicht een vrij vak te kiezen (naja het was een gymnasiumschool dus je moest sowieso een klassieke taal kiezen) omdat dat door godsdienst en een klassieke taal opzich was opgevuld.
Over max. deden ze niet zo moeilijk. Ik geloof dat het allemaal wel iets strenger is geworden omdat niet alles in te roosteren viel. Nu moet je geloof ik wel verplicht nog een vrij vak kiezen (dus bovenop de klassieke taal) en mogen dit er liefst niet meer dan 2 zijn. Geen idee hoe dat zit met SLU omdat we godsdienst (naja levensbeschouwing, ook stukje filosofie) er al extra bij hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
ng of cm? nopsy | 33 | 24-07-2006 14:19 | |
Studeren |
Profielkeuze probleem dark*dizzie* | 16 | 21-05-2005 11:43 |