Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik snap je vriend heel goed...
zeker als de dansen wat intiemer zijn je je danspartner dus vaak close met je is.. ik zou dat zelf ook niet goed kunnen hebben ondanks dat ik haar uiteraard wel zou vertrouwen dat het verder niets betekent.. maar het probleem is mer dat ik dan bang zou zijn dat het voor haar danspartner meer zou gaan betekenen.. maar goed ik zou niet stoppe met danse als ik jouw was.. praat ens met je vriend en vraag wat hij liever veranderd ziet.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
niet stoppen, maar je vriend duidelijk maken dat je niks voor die ander voelt, maar voor hem, hij zal toch moeten leren de dansacademie en jullie relatie gescheiden moet gaan houden als ie alleen al zo jaloers is van een auditie.
dan weet ik niet of je je tegenspeler kende ofzo |
![]() |
|
![]() |
Jouw vriend is nogal jaloers en bij jaloerse mensen zit het vaak eerder tussen hun eigen oren. Als jij hem nu zijn zin geeft merkt hij dat hij terrein wint door te gaan pruilen en dan gaat hij je steeds meer beperkingen opleggen. Bovendien vind ik het nogal wat, wat hij van je wil. Kennelijk heb jij een groot talent voor dansen en neemt het voor jou een belangrijke plek in je leven in. Nogal onredelijk en een tikje egoïstisch van hem om te verwachten dat je dat voor hem opgeeft - hij verwacht het dan wel niet letterlijk, maar je voelt je toch emotioneel onder druk gezet. Hij moet zich er maar gewoon overheen zetten. Bij ballet zit er nou eenmaal wel eens een intieme dans met een mannelijke danser bij, maar dat heeft niks met ontrouw te maken en dat moet hij maar leren inzien.
En nogmaals, extreme jaloezie zit vaak tussen de oren en daar zal hij toch zelf iets aan moeten doen. Zoals al eerder gezegd, hij zou juist trots op je moeten zijn! |
![]() |
||
Citaat:
Daarom moet je voor jezelf kiezen en je stuit heus wel weer op een leuke jongen die niet jaloers is (ik snap ook niet dat mensen jaloers zijn, maar dit terzijde) Dus mijn advies: hij moet je nemen zoals je bent en kies v0oor jezelf. |
![]() |
|
![]() |
Hey,
niet stoppen! Dat is toch zoals acteren? Iemand die acteur/actrice wil worden moet toch ook mensen kunnen zoenen! Als die hun vriend/in dat niet wil... stoppen ze er toch ook niet mee! En daarbij dan leg je je toekomst nog eens in zijn handen! Je hebt al die tijd hard gewerkt voor dit en nu zou je, omdat hij het niet graag heeft, stoppen met dansen! PLEASE DON'T DO IT! Het zou zonde zijn!!! Gewoon doorgaan, maar wel met hem een serieus gesprek hebben!
|
![]() |
Tja, ik kan me van beide kanten de mening wel voorstellen.
Ik kan me van jou voorstellen dat het dansen je hobbie is en je er mee door wilt gaan. Ik kan me van je vriend voorstellen dat als je zulke erotische dansen doet met een ander dat voor hem kwetsend is. Misschien moeten jullie een compromis bereiken, dat jij die erotische dansen niet meer doet, maar voor de rest verder gaat met dansen. Het heeft dan misschien invloed op de toelating, maar als je echt heel goed bent komt er wel een nieuwe kans. Het ligt er ook aan wat je vriend voor je betekent. Als je het gevoel hebt dat hij al de ware is, moet je hem niet laten schieten voor het dansen, maar als hij niet erg belangrijk is zou je voor jezelf moeten kiezen. Maar wat ik begreep gaat het om ballet? Je kunt hem ook uitleggen dat jongens die aan ballet doen toch allemaal nicht zijn. ![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 12:49. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat vind je dan neem ik aan ook behoorlijk absurd. Het gaat om de enorme onredelijkheid van die vriend. Hij zou trots op haar moeten zijn inplaats van jaloers. |
![]() |
|
Niet stoppen.
Hij moet je accepteren zoals je bent en zijn jaloersheid opzij zetten. Als hij dat niet kan is hij je niet waard.. Ik ken het als geen ander. Mijn vriend is een tijdje vreselijk jaloers geweest op het contact dat ik met een andere jongen had. Hierdoor heb ik de vriendschap met die jongen opgegeven want me (in het begin) toch best veel pijn heeft gedaan..
|
![]() |
Is het geen optie om je danspartner en je vriend met elkaar in contact te laten komen? Hierdoor kan het contact verbeteren, zodat je allemaal gelukkig bent.
|
![]() |
oooh neej je moet die kans echt grijpen!!!
de dansen op t toneel met een partner stellen niks voor. het is gewoon dansen. ik weet het, k zit zelf op een dansacademie. je moet blij zijn met deze kans en dus zeker niet weg laten glippen! leg je vriend het uit dat het niks bijzonders is, dat het puur het dans is. maar dat er verder geen gevoelens bij komen kijken. als hij dat niet begrijpt, is hij misschien toch niet de juiste voor je... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ik ben op het zich eens dat je niet met dansen zou moeten stoppen om die jaloersheid.
Maarreh...mijn ex-vriendin danste ook en hoewel ik het niet leuk vond probeerde ik haar daarmee niet lastig te vallen en ik vertrouwde haar. En toen ging ze dus vreemd met haar danspartner. ![]() Het dansen bracht een sensuele spanning tussen hen die ze met mij niet kon voelen aangezien ik niet hield van dansen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De wil om de ander trouw te blijven moet in jezelf zitten en als die wil niet sterk genoeg is gaat het mis. De ander zoiets verbieden is niet alleen onredelijk, je schiet er ook nog eens niks mee op. Sunflouwer is jouw vriendin ook niet. Er zijn zat mensen die op vakantie vreemdgaan, maar dat wil niet zeggen dat iedereen die op vakantie gaat per se ook vreemdgaat. Jij hebt gewoon geen geluk gehad met je vriendin. En als zij die spanning bij jou niet voelde, had ze het ook uit kunnen maken met jou voor ze iets met hem begon. Zij heeft een fout gemaakt en is daarmee niet representatief voor alle dansende meiden met een vriend. |
![]() |
|
ik moet zeggen dat ik waarschijnlijk tzelfde zou vragen als je vriend...ik zou er ook absoluut niet tegen kunnen, MAAR je zegt dat je al 12jara bezig bent met dansen en het is duidelijk iets wat een belangrijk deel van je leven uitmaakt..tis ook duidelijk dat je erg graag naar die dansaccademie wil...dus kan je vriend niet van je verw88 dat je ermee stopt...
jullie moeten dus samen beslissen of je vriend hiermee kan leven...het zou sonde zijn om 12 jaar hard werk zomaar weg te gooien! suc6!!!d |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Abnormaal Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:39 |