Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 12:47
Gatara
Gatara is offline
Duitsers kennen meer discipline en er is nog steeds een soort van hierarchie in de maatschappij te bespeuren.

Een professor met jij en je aanspreken is er uit den boze, bv.
Oud 21-03-2005, 13:27
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 28-02-2005 @ 15:40 :
ik leg het voor de laatste keer uit.

Ten eerste zullen vrouwen verkracht worden, tussen al die mannen, die al tijden droog staan. Ten tweede zullen mannen geen ocommando's van vrouwen accepteren. Ten derde, je zegt wel dat iedereen die er geschikt voor is gewoon moet worden toegelaten, maar je weet niet hoe ze zullen reageren, in een omgeving waar bhet bloed je om d eoren spat. Dat is een heel andere situatie als wanneer je de tests aflegt, die zogenaamd zouden moeten bepalen of je er psisch klaar voor bent. Bij manne is dit natuurlijk ook zo, en blijft het een gok, of ze er klaar voor zijn of niet, maar wel een minder grote gok. Dit alles bijmekaar opgeteld zou een rede kunnen zijn om vrouwen te weren.
Dus als we al DIE argumenten even los laten zullen eerder mannen geweerd moeten worden aangezien het een stel losbandige apen zijn die hun hormonen niet in bedwang kunnen houden. Een stel muitende honden die niet naar hun superieuren kunnen luisteren en jij weet evenmin hoe iemand gaat reageren als het bloed in de rondte spuit en daar zijn vrouwen heus niet meer of minder in dan mannen dus dat is ook een bullshit argument.

Al met al een flink professioneel staaltje bullshit dat je hier laat zien
Oud 21-03-2005, 13:33
Mizmor
Mizmor is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 28-02-2005 @ 15:40 :
ik leg het voor de laatste keer uit.

Ten eerste zullen vrouwen verkracht worden, tussen al die mannen, die al tijden droog staan. Ten tweede zullen mannen geen ocommando's van vrouwen accepteren. Ten derde, je zegt wel dat iedereen die er geschikt voor is gewoon moet worden toegelaten, maar je weet niet hoe ze zullen reageren, in een omgeving waar bhet bloed je om d eoren spat. Dat is een heel andere situatie als wanneer je de tests aflegt, die zogenaamd zouden moeten bepalen of je er psisch klaar voor bent. Bij manne is dit natuurlijk ook zo, en blijft het een gok, of ze er klaar voor zijn of niet, maar wel een minder grote gok. Dit alles bijmekaar opgeteld zou een rede kunnen zijn om vrouwen te weren.
Dan lijkt me dat die kerels rechtstreeks met een ontslagbrief naar huis horen te worden gestuurd (evt. met een tussenstop van 2 jaar in de cel) en dat we die eenheden volledig met vrouwen gaan bema...vrouwen.

Zulke figuren horen niet het leger. We hebben gedisciplineerde beroepsmilitairen nodig, geen kleuters die zich niet in kunnen houden. Duidelijk?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:36
juno
juno is offline
Love and Peace heeft enkele ietwat vreemde ideeen over mannen en vrouwen....je mag van mannen best wat zelfbeheersing verwachten en vrouwen zijn heus niet van suiker hoor!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:54
Love & Peace
Love & Peace is offline
Wat een debiele mensen hier zeg. Denken jullie nou echt dat ik voor die behandeling van soldaten jegens vrouwen ben???
Ik vertel slechts hoe het zit, wat voor problemen vrouwen in het leger zullen treffen.

Ik weet dat lezen moeilijk kan zijn, maar doe alsjeblieft ietsjes meer je best.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:56
Mizmor
Mizmor is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-03-2005 @ 14:54 :
Wat een debiele mensen hier zeg. Denken jullie nou echt dat ik voor die behandeling van soldaten jegens vrouwen ben???
Ik vertel slechts hoe het zit, wat voor problemen vrouwen in het leger zullen treffen.

Ik weet dat lezen moeilijk kan zijn, maar doe alsjeblieft ietsjes meer je best.
Ik begrijp volledig wat je zegt hoor. En ik begrijp ook volledig dat jij mijn post niet begrijpt.

Mijn standpunt is dat mannen die in staat zijn tot verkrachtingen NIET in het leger thuishoren. En reken maar dat mannen die in staat zijn tot verkrachtingen niet in elite-eenheden komen. Die worden er in de psychologische onderzoeken echt wel uitgeplukt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:01
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mizmor schreef op 21-03-2005 @ 14:56 :
Ik begrijp volledig wat je zegt hoor. En ik begrijp ook volledig dat jij mijn post niet begrijpt.

Mijn standpunt is dat mannen die in staat zijn tot verkrachtingen NIET in het leger thuishoren. En reken maar dat mannen die in staat zijn tot verkrachtingen niet in elite-eenheden komen. Die worden er in de psychologische onderzoeken echt wel uitgeplukt.
sorry, maar ik had het tegen diegenen die na en voor jou posten

Overigens ben ik het wel eens met je stukje. Alhoewel dan wel het toch al met personeelstekort kampende leger, op een nog grotere tekort komt. Maar ja, so be it.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:01
juno
juno is offline
L&P, ik weet best dat je het niet goedkeurt, maar dat je denkt dat mannen zich niet zullen weten te beheersen jegens hun collega's vind ik al vreemd. Mannen zijn heus niet zulke beesten.

Een overwinnend leger dat een land bezet voert een schrikbewind met verkrachtingen en moorden, dat is een waoen namelijk, en het wordt toegestaan en zelfs aangenmoedigd door de legerleiding, maar met de eigen mede soldaten gaat het altijd prima. Verkrachten doe je alleen met de vijand namelijk. Het russische leger is berucht om zijn verkrachtingen in het gedeelte van Europa dat zij bevrijdden in 1945, ze verkrachtten zelfs vrouwen in kraamklinieken en nonnen, maar de russische vrouwen in het leger werden niet verkracht.

Die dames stonden overigens hun mannetje in het bloed en verderf.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:08
Mizmor
Mizmor is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-03-2005 @ 15:01 :
sorry, maar ik had het tegen diegenen die na en voor jou posten

Overigens ben ik het wel eens met je stukje. Alhoewel dan wel het toch al met personeelstekort kampende leger, op een nog grotere tekort komt. Maar ja, so be it.
Precies, so be it.

Beter een klein leger met goede mensen dan een groot leger bestaande uit psychisch gestoorde ijzervreters.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-02-2005 @ 09:37 :
Het probleem is wel dat het leger natuurlijk een bolwerk van archaïsche en ongeëmancipeerde opvattingen is, dus het gewone voetvolk zou wel eens grote problemen kunnen hebben met vrouwen in elite-eenheden of op leidinggevende posities.
1e valt opzich wel mee.

maar laat ik het zo zeggen: het is niet altijd zeker of vrouwen "ten alle tijde" beschikbaar kunnen zijn.

voor een job ergens in een administratief kantoortje is dat geen probleem maar wel in een goed getrainde groep mensen waar geen onderlinge wrijvingen mogen zijn en iemand niet zomaar mag wegvallen.

Dat vrouwen er niet bij "mogen" is ook meer een kwestie van "uniform onder het uniform" (errr, ok) dan discriminatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten