Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Al met al een flink professioneel staaltje bullshit dat je hier laat zien ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zulke figuren horen niet het leger. We hebben gedisciplineerde beroepsmilitairen nodig, geen kleuters die zich niet in kunnen houden. Duidelijk? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn standpunt is dat mannen die in staat zijn tot verkrachtingen NIET in het leger thuishoren. En reken maar dat mannen die in staat zijn tot verkrachtingen niet in elite-eenheden komen. Die worden er in de psychologische onderzoeken echt wel uitgeplukt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens ben ik het wel eens met je stukje. Alhoewel dan wel het toch al met personeelstekort kampende leger, op een nog grotere tekort komt. Maar ja, so be it. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beter een klein leger met goede mensen dan een groot leger bestaande uit psychisch gestoorde ijzervreters. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar laat ik het zo zeggen: het is niet altijd zeker of vrouwen "ten alle tijde" beschikbaar kunnen zijn. voor een job ergens in een administratief kantoortje is dat geen probleem maar wel in een goed getrainde groep mensen waar geen onderlinge wrijvingen mogen zijn en iemand niet zomaar mag wegvallen. Dat vrouwen er niet bij "mogen" is ook meer een kwestie van "uniform onder het uniform" (errr, ok) dan discriminatie. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |