Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 22:05
Verwijderd
ik ga 27 aug naar een all night horroshow en deze films komen er:
je hebt 2 blokken en ik ga naar blok B

blok A: 00:15u:

Mimic 2
Queen of the damned
American Psycho 2
Blade 2

Blok B: 00:15u:

Jeepers Creepers
Dog Soldiers
13 ghosts
Slash

bios

jeepers creepers heb ik al gezien maar die andere 3 nog niet.

gaan jullie weleens naar all nightshows en naar welke zijn jullie weleens geweest of waar gaan jullie nog heen?
sneak previews lijken me ook wel cool
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 11:58
Uice
Uice is offline
Dog Soldiers is de enige in die rij die ik nog wil zien... hoge verwachtingen.
Oud 17-07-2002, 12:23
Retarded
Retarded is offline
13 ghosts is cool
Oud 17-07-2002, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef:
Dog Soldiers is de enige in die rij die ik nog wil zien...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 12:44
Roxy
Roxy is offline
neej ik vond deze films oowk nie zo heel veel aan dus ik ga dr nie heen, sneak night lijkt me inderdaad leuker...
Oud 18-07-2002, 18:18
legatus
legatus is offline
Belabberd slecht programma en ik zal dit jaar niet aanwezig zijn. Het ziet er naar uit dat de horrornachten gestaag achteruit gaan in programmering.
Oud 21-07-2002, 18:00
Firefly182
Firefly182 is offline
ik ben naar horrornight 9 geweest ofzo, dit jaar in januari geloof ik, maar de volgende is bij ons(in IJmuiden) pas weer volgend jaar. En als je hier voor blok B kiest dan zie je er maar 4(kiezen tussen 2 zalen waar elk een film speelt) en niet 8 en dat is klote. Deze keer viel erg tegen want ik heb maar 1 goeie film gezien, Dracula 2000 en de rest was naadje. Ik hield me wakker met Red Bull eigenlijk...
Oud 17-08-2002, 14:15
empyrian
empyrian is offline
ben er 2 jaar geleden in oktober heen geweest..in Groningen was dat. ook niet echt superfilms (resurrection, the irrefutable truth about demons, house on haunted hill, from dusk till dawn 3) maar was wel gezellig =]
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:56
Verwijderd
Ik ga vanavond, blok C: Queen Of The Damned, Dog Soldiers, Jeepers Creepers en Blade II. Is mijn eerste keer, heb er wel zin in.
Me loves horror/griezelfilms En als de films nix zijn heb je nog een leuke nacht. Of niet...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Ik ga vanavond, blok C: Queen Of The Damned, Dog Soldiers, Jeepers Creepers en Blade II. Is mijn eerste keer, heb er wel zin in.
Me loves horror/griezelfilms En als de films nix zijn heb je nog een leuke nacht. Of niet...
Naar Dog Soldiers ben ik wel benieuwd... Jeepers Creepers en Blade II heb ik al gezien, voor Qeen of the Dammed wacht ik op de video vanwege lage verwachtingen, maar Dog Soldiers lijkt me zeker de moeite waard.
Oud 18-08-2002, 19:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef:
Belabberd slecht programma en ik zal dit jaar niet aanwezig zijn. Het ziet er naar uit dat de horrornachten gestaag achteruit gaan in programmering.
De horrorfilms van tegenwoordig zijn in ieder geval minder.
Oud 18-08-2002, 19:31
Vork
Vork is offline
Citaat:
legatus schreef:
als je et uberhuapt nog HORRORnachten kan noemen...
Oud 19-08-2002, 02:44
Diesel
Diesel is offline
Slash en Dog Soldiers wil ik zeker zien......
Oud 19-08-2002, 08:23
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ach, alsof het bij die nachten om de films gaat

et gaat hier (in hoogeveen en groningen) vaak meer om bier te zuipen en popcorn te gooien
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:35
Dutchian
Dutchian is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik ga 27 aug naar een all night horroshow en deze films komen
Zal dus wel 27 JULY zijn geweest Leek me ook wel leuk, kijk ik op die site, staat het dat het de 27e was.
Oud 19-08-2002, 20:53
Verwijderd
Queen Of The Damned vond ik heel leuk, Dog Soldiers = , Blade II ook wel en Jeepers Creepers, tsjah, weird. Maar om het nou echt een horrornacht te noemen, nee. Gewoon leuke films
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:40
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
en was het wat? Blade 2 von ik echt tof en Queen of the damned en jeepers creepers wil ik nog wel zien. Bij mij in de bios(City in ijmuiden) draaiden alleen maar klotefilms op 2 na, waarvan ik er maar 1 gezien heb omdat ik naar een 'leuke' film dacht te gaan. Ed Gein, nou, geen reet aan, in het programmaboekje stond dat je soepkommen van schedels en lampen van botten zag--->10 seconde in beeld en de moorden zag je niet eens. Zo zonde, anders was ik naar Ginger Snaps gegaan en die is leuk.
Oud 20-08-2002, 18:44
Desp
Desp is offline
Ginger Snaps heb ik in Londen gezien, echt super

Ik ben een keer naar een all-night sneak geweest, vier sneaks.. Ik verwachtte vier belabberde komedies, maar het was er maar 1 de rest was goed... Ehm... *gaat zoeken welke films het ook weer waren*
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef:

en was het wat? Blade 2 von ik echt tof en Queen of the damned en jeepers creepers wil ik nog wel zien. Bij mij in de bios(City in ijmuiden) draaiden alleen maar klotefilms op 2 na, waarvan ik er maar 1 gezien heb omdat ik naar een 'leuke' film dacht te gaan. Ed Gein, nou, geen reet aan, in het programmaboekje stond dat je soepkommen van schedels en lampen van botten zag--->10 seconde in beeld en de moorden zag je niet eens. Zo zonde, anders was ik naar Ginger Snaps gegaan en die is leuk.
Ed Gein is alleen maar gemaakt vanwege het succes van Psycho, The Texas Chainsaw Massacre en Silence of the Lambs, die ook gebasseerd waren op de waargebeurde daden van deze man. Ik had er heel wat meer van verwacht.
Oud 20-08-2002, 21:53
legatus
legatus is offline
ED GEIN is gemaakt omdat seriemoordenaars goed verkopen.

Dahmer, Bundy, Boston Stranglers, Hillside Stranglers etc. allemaal worden daar films over gemaakt. Omdat het mensen boeit. ED GEIN is trouwens ook een slechte film die feitelijk zegt te zijn maar veel fouten maakt.

Ben benieuwd naar de films DAHMER en TED BUNDY.
Oud 20-08-2002, 22:08
Diesel
Diesel is offline
Alweer de ED GEIN "discussie"..........
Oud 21-08-2002, 10:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef:
ED GEIN is gemaakt omdat seriemoordenaars goed verkopen.

Dahmer, Bundy, Boston Stranglers, Hillside Stranglers etc. allemaal worden daar films over gemaakt. Omdat het mensen boeit. ED GEIN is trouwens ook een slechte film die feitelijk zegt te zijn maar veel fouten maakt.

Fouten? Het feit dat de film zich lang niet altijd aan de werkelijkheid houdt maakt hem niet slecht; wat Ed Gein slecht maakt, is oa. een gebrek aan spanning.
Oud 21-08-2002, 11:14
legatus
legatus is offline
Dat ook. Naast het saaie script en de eendimensionale karakteres. Zelfs Railsbeck is niet goed.
Oud 22-08-2002, 18:14
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Juice schreef:

wat Ed Gein slecht maakt, is oa. een gebrek aan spanning.
Helemaal mee eens, een beetje meer actie had gemogen, twas meer psychologisch.

Citaat:
Ik had er heel wat meer van verwacht.
Me too, ik had echt het idee dat het een zwaar ranzige film zou zijn..... Valt dan weer erg tegen.
Reageren

Regels voor berichten