![]() |
Verwijderd
*geeft ook ff big hug* |
![]() |
Nounou, wat een gestress hier thuis... Ik ga me er maar niet mee bemoeien, want dan krijg ik straks alle schuld in m'n schoenen geschoven *blijft op haar kamer computeren*
|
![]() |
Ik zou bijna - bijna dan,
alles kapot willen maken. Gewoon, omdat de afhankelijkheid me irriteert.
George schreef op 21-03-2005 @ 22:50 :
Ik zou bijna - bijna dan, alles kapot willen maken. Gewoon, omdat de afhankelijkheid me irriteert. |
![]() |
Wat voor afhankelijkheid, Menno ?
George schreef op 21-03-2005 @ 22:57 :
Wat voor afhankelijkheid, Menno ? Dat ik niks alleen kan. |
![]() |
George schreef op 21-03-2005 @ 22:59 :
Met jouw ouders. -_-' Als je nu nog niks alleen zou kunnen zou je inderdaad wel erg achterlijk zijn. Maar ik geloof niet dat je achterlijk bent. |
![]() |
Mennuz schreef op 21-03-2005 @ 23:00 :
Ik heb t niet over m'n ouders.
George schreef op 21-03-2005 @ 22:50 :
Ik zou bijna - bijna dan, alles kapot willen maken. Gewoon, omdat de afhankelijkheid me irriteert.
Touché schreef op 21-03-2005 @ 23:05 :
Lieve George, zet die pet op dat mooie piekerende hoofd van je en laat de emancipatie varen! Hoera, aanrechten, pannelappen, duobuggy's, hier komen wij!
Ik ben trouwens wel fucking hard ongesteld, maar dat mag de pret niet drukken.
Touché schreef op 21-03-2005 @ 23:28 :
Ik ben trouwens wel fucking hard ongesteld, maar dat mag de pret niet drukken. & dat missen, dat zint me verdomme helemaal niks.
Zoooooo ongesteld, zo vreselijk vreselijk baarmoederwandbrekend ongesteld!
stom & slecht
Ik wist dat het verkeerd was. |
![]() |
Ik ben bang
Heel bang Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 09:20. |
![]() |
Verwijderd
Tuurlijk, je kent mij door en door.
|
![]() |
I've realised it again... friends are temporary...
Kanker, dus.
Ongelovig, tranen in mijn ogen, de ziekte slaat weer toe. Ik wou dat ik iets kon doen, maar ik ken ze niet eens echt.
ArticunoNeo schreef op 22-03-2005 @ 17:22 :
(Mag ik hier wel poste? Want iedereen is hier bijna 16-18 ofzow) ![]() ![]() ![]()
ArticunoNeo schreef op 22-03-2005 @ 17:22 :
(Mag ik hier wel poste? Want iedereen is hier bijna 16-18 ofzow) Leuk weertje vandaag ![]() Snel weer veranderd... ![]() Gaan verhuizen, iedereen achterlaten en op een school waar ik niemand ken. Ben bang daarvoor.. Al ingepakt ![]() Net opgepast, wat slurpt dat energie weg, damn. Ik ben helemaal op. Zou het liefst douchen en in bed kruipen. Maar ik moet door, straks gaan hij en ik naar de film. KLoteangst, ik moet genieten!
~oceangirl~ schreef op 22-03-2005 @ 17:31 :
Moet je per se een scholier zijn om hier te mogen posten dan? want in da geval heb kik hier ook nix meer te zoeken. ![]() Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. ![]() ![]()
Het rook naar de regen vandaag. <3
Hmmz...denk je alles gehad te hebben, krijg je dit onder je neus:
http://www.omroep.nl/nps/sesamstraat.../elmodans3.swf
cagie schreef op 22-03-2005 @ 21:15 :
Zag haar vanavond en zag aan haar dat het weer niet goed gaat. Had haar het liefst een dikke knuffel willen geven om...tja... haar problemen weg te nemen ofzo. Wil haar helpen beter te laten voelen maar weet niet hoe ik dat zou moeten doen en weet dat ik dat kan niet. Verder gaat alles wel goed. Vandaag twee tentamens gehad. De eerste ging voor mijn gevoel heel goed. Het tweede tentamen ging echt slecht. Was gelukkig niet de enigste die het een vreselijk moeilijk tentamen vond. Verder vandaag heerlijk van het zonnetje genoten. ![]() ![]() ![]()
wat moet je in godsnaam gaan beginnen als zelfs je pyscholoog je vergeet????!!!!!!!!!!!!!!!
![]()