|
|
|
Nieuwe
Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 16:46. |
|
|
|
Is dit dan niet nummer 40?
|
|
Tips nodig!
Ik heb vaak de neiging als ik me verveel, te gaan snacken. Ik heb nu zo'n moment Ik heb al 2 stukken fruit op! Wat nu?
|
|
|
|
Verwijderd
GetchaGood schreef op 22-03-2005 @ 14:03 :
Tips nodig! Ik heb vaak de neiging als ik me verveel, te gaan snacken. Ik heb nu zo'n moment Ik heb al 2 stukken fruit op! Wat nu?
|
|
|
|
Verwijderd
Trouwens, op www.loopwereld.nl (de site die eerder genoemd was) staan goede schema's, probleem is alleen dat als je helemaal niet rent je na de eerste keer rennen meteen gigantische spierpijn hebt (of ik ben gewoon een uitzondering)
Maaar het werkt wel super, en je kunt het ook makkelijk afprinten
|
|
|
|
GetchaGood schreef op 22-03-2005 @ 14:03 :
Tips nodig! Ik heb vaak de neiging als ik me verveel, te gaan snacken. Ik heb nu zo'n moment Ik heb al 2 stukken fruit op! Wat nu?
|
|
|
|
charlotte87 schreef op 22-03-2005 @ 15:01 :
waar zijn die schema's dan te vinden?? (wat hiervoor werd genoemd.. op loopwereld.nl) ik zie alleen maar uitslagen en hardloopwedstrijden e.d want zo'n schema kan ik wel gebruiken... |
|
|
|
Loopwereld is inderdaad een duidelijke, handige site
|
|
jah duuuuh..... ik snap wel op welke site ik moet kijken... maar WAAR op de site...
we hebben het toch over hardloopschema's hoe je het moet opbouwen enzo... en als ik op die site kom zie ik daar niks over staan.. of hebben jullie het over heel iets anders en ben ik me keihard aan het vergissen.. in dit geval ... sorry maar op www.loopwereld.nl kan ik niks over schema's vinden
|
|
charlotte87 schreef op 22-03-2005 @ 15:46 :
jah duuuuh..... ik snap wel op welke site ik moet kijken... maar WAAR op de site... we hebben het toch over hardloopschema's hoe je het moet opbouwen enzo... en als ik op die site kom zie ik daar niks over staan.. of hebben jullie het over heel iets anders en ben ik me keihard aan het vergissen.. in dit geval ... sorry maar op www.loopwereld.nl kan ik niks over schema's vinden Edit: onder trainingsschema |
|
|
|
verder naar boven kijken.
|
|
|
|
MeelFriek schreef op 22-03-2005 @ 12:29 :
@ANGE: Ik weet niet wat je doet, ik denk dat je naar school gaat, maar probeer eerst dit eens: Ontbijt: 1 boterham + 1 stuk fruit 1e pauze: 1 boterham 2e pauze 1 of 2 boterhammen, als 2 niet lukt eerst 1 Middag (uit school): 1 boterham Avondeten Avond: 1 stuk fruit Probeer eerst dat maar eens |
|
|
|
Sarah schreef op 22-03-2005 @ 16:41 :
dan kun je misschien beginnen met ontbijt: een boterham + een beker melk 1e pauze: pakje sap 2e pauze: boterham na school: glas sap avondeten: gewoon wat je op kunt (probeer eerst de groenten maar eens op te voeren die vullen niet zo)na het avondeten: beker melk Op die manier krijg je nog ongeveer hetzelfde binnen als bij wat Meelfriek zei, maar hoef je minder te eten, omdat je een deel drinkt Al zullen die boterhammen echt een obstakel gaan vormen...
|
|
|
|
Konijn schreef op 22-03-2005 @ 13:51 :
Is dit dan niet nummer 40? Verander 't wel even.
|
|
|
|
DarkSide schreef op 22-03-2005 @ 14:16 :
Fruit is gezond, dus dat kun je best eventjes door blijven snacken zonder er dik van te worden |
|
|
|
Leonoor?
|
|
|
|
Aapie schreef op 22-03-2005 @ 16:48 :
vandaag gegeten: sochtends: 1 bruin broodje jam + koffie tussendoor een appel lunch 2 bruine broodjes met jam tussendoor 1 appel en een banaan + koffie Savonds Aardappelen, sperziebonen, en stukje vlees En dan over de heledag nog water gedronken, drink meestal 2 tot 3 Liter water per dag en 1 glas sinaasappelsap Kom op ongeveer 570 Kcal |
|
|
|
Aapie schreef op 22-03-2005 @ 16:48 :
vandaag gegeten: sochtends: 1 bruin broodje jam + koffie tussendoor een appel lunch 2 bruine broodjes met jam tussendoor 1 appel en een banaan + koffie Savonds Aardappelen, sperziebonen, en stukje vlees En dan over de heledag nog water gedronken, drink meestal 2 tot 3 Liter water per dag en 1 glas sinaasappelsap Kom op ongeveer 570 Kcal En wat is je lengte+gewicht? Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 17:05. |
|
|
|
Ben 1.60m en weeg 54 kilo
|
|
|
|
Sassiefje schreef op 22-03-2005 @ 16:59 :
@ Gothic: ik gebruik dieetproducten omdat dat gezond is en omdat ik het lekkerder vindt, bovendien walg ik van boter, maargoed. En ik gebruik niet alleen dieetvoeding, want ik eet als toetje altijd boerenyoghurt. Ik eet zeker 2000 kcal.
|
|
Aapie schreef op 22-03-2005 @ 17:33 :
Ben 1.60m en weeg 54 kilo ...
|
|
Ik heb nooit zo'n zin om te eten, maar ik eet wel 1x per week op zaterdag ofzo wel heel veel
|
|
|
|
Aapie schreef op 22-03-2005 @ 17:36 :
Ik heb nooit zo'n zin om te eten, maar ik eet wel 1x per week op zaterdag ofzo wel heel veel
|
|
Verwijderd
Sarah schreef op 22-03-2005 @ 15:51 :
ik vind die schema's trouwens altijd erg optimistisch beginnen. Ik weet dat mijn uithoudingsvermogen slecht is, maar ik kan echt niet 4 x 3 minuten hardlopen met daartussen 2 minuten wandelen... ik kan maximaal 3 x 2 minuten hardlopen met daartussen 3 minuten wandelen en daarna moet ik 10 minuten zitten voordat ik een trap op kom ik kan wel gewoon urenlang in normaal tempo fietsen of 20 minuten achtereen zwemmen, en volgens mijn gymleraren op de middelbare school was er met mijn looptechniek niets mis... ![]() (ik was op de middelbare trouwens vreselijk met gym, rennen deed ik gewoon niet, zwemmen en fietsen wel, daar bracht ik uren mee door in een week) Dus idd, voor de niet-zo-altelisch-aangelegde-mensjes onder ons, doe rustig aan, zelfs met dat beginnersschema als je geen conditie hebt! |
|
|
|
Vandaag ging trouwens crap.
Moest naar de sportarts, toen nog wat van school maken en heb dus tot 13:30 thuisgezeten. En dat moet dus níet. Als ik thuis ben gaat 't fout. |
|
|
|
Verwijderd
MeelFriek schreef op 22-03-2005 @ 18:14 :
Als ik thuis ben gaat 't fout.
|
|
|
|
BlueAngel schreef op 22-03-2005 @ 18:19 :
Ok, zit met het volgende probleem, sinds ik niet meer aan de lijn ben lijkt het wel of ik alles probeer in te halen of zow, ik blijf maar aan het eten. Ik zei vorige week ook tegen jullie dat ik gezond wilde eten maar dat doe ik dus niej, ik heb vandaag weer zown doosje skittles op en iets van 5 paaseitjes, bij het avondeten pudding als toetje en een dikke plak kaasuienbrood heb ik nu naast me liggen Als normaal wil eten kan je best een toetje eten. Ook kan je 's middags wel iets lekker nemen. Gun jezelf dat gewoon. Desnoods kan je dat van te voren bedenken, morgenmiddag mag ik paaseitjes/skittles/kaasuienbrood/whatever
|
|
|
|
Verwijderd
BlueAngel schreef op 22-03-2005 @ 18:19 :
Ok, zit met het volgende probleem, sinds ik niet meer aan de lijn ben lijkt het wel of ik alles probeer in te halen of zow, ik blijf maar aan het eten. Ik zei vorige week ook tegen jullie dat ik gezond wilde eten maar dat doe ik dus niej, ik heb vandaag weer zown doosje skittles op en iets van 5 paaseitjes, bij het avondeten pudding als toetje en een dikke plak kaasuienbrood heb ik nu naast me liggen Wees "streng" voor jezelf, spreek met jezelf van te voren af wat je mag hebben, schrijf het desnoods op en probeer je daar ook aan te houden. (Is lastig, maar je zult het toch echt zelf moeten doen.) |
|
|
|
Verwijderd
MeelFriek schreef op 22-03-2005 @ 18:23 :
Zo neem ik geen kleingeld mee, dus ik kan niks halen. Plus het feit dat ik me schaam als ik ongezond eet terwijl anderen het zien, dus dat scheelt ook een boel (vr)eet echt een partij ongezonde dingen, daarbij val ik totaal in het niet...
|
|
|
|
Verwijderd
BlueAngel schreef op 22-03-2005 @ 18:34 :
Ik heb dat kaas uienbrood nog steeds naast me liggen Ik kan het nog wegleggen maar ik heb er zown trek an enmn vader zei gister nog dat ik te dun was. Dat mijn handen er zelfs eng uitzien zow dun, ik weeg maar 47, dus k denk wel van ach t kan wel maar toch, kweeniej wa moek doen??? Als je te erg twijfelt kun je natuurlijk ook een deel opeten? Hoe lang ben je btw, alleen een gewicht zegt vrij weinig.
|
|
|
|
Leonoor schreef op 22-03-2005 @ 18:36 :
Wat je wilt doen, ik kan (en wil) dat niet voor je beslissen. Als je te erg twijfelt kun je natuurlijk ook een deel opeten? Hoe lang ben je btw, alleen een gewicht zegt vrij weinig. |
|
|
|
Verwijderd
MeelFriek schreef op 22-03-2005 @ 18:38 :
Tenzij ze 1,53m of kleiner is heeft ze een BMI van onder de 20
|
|
|
|
1.65
|