Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Chan PS Mooie metafoor met de kast en het zwembad. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind het niet zo mooi. Er mist iets, naar mijn idee, juist een echt gevoel. Het lijkt mij niet te raken... Verder zitten er een paar mooie dingen in, over het zwembad en de boekenkast, zoals Changshan al zei. Maar toch lijkt het alsof ik niet in het verhaal word getrokken, wat jammer is.
|
![]() |
|
Het is dat ik je een beetje ken, maar anders had dit verhaaltje niet veel gezegd. Het is heel vaag beschreven en zegt niet veel. Je laat niets los van de pijn en in hoeverre die toendertijd haar leven heeft bepaald. Probeer dat ietwat, als je durft tenminste, te verbeteren, want op deze manier lijkt het me een beetje vaag voor de lezer en dus niet erg interessant.
Verder van je afschrijven is erg goed ![]() |
![]() |
|
sorry meid maar,
ik vind het onwijs slecht het klinkt allemaal net iets 'te' overdreven. Volgens mij wil je graag mooi schrijven maar lukt het niet. Ik vind de beschrijving met de kast nog wat goed maken. Die met het zwembad vind ik, in tegenstelling tot wat de meesten hier zeggen, niet zo mooi. dan dit zinnetje: Ik word er depressief van en ga mezelf zielig vinden. dit vind ik niet gepast in de tekst. en dit: Toch blijft het benauwde gevoel mij altijd achtervolgen . Het woordje altijd vind ik hier niet mooi. Het was mooier geweest zonder. Maargoed blijf proberen meid, Liefs Gravin
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De manier waarop jij commentaar levert, is wel super sarcastisch...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sorry Grim, ik hou nog steeds van je hoor... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kusje. Niet iedereen loopt met mij mee, ik weet zeker dat de rest ook tot die conclusie was gekomen zonder mijn reactie. Daarnaast was mijn reactie relatief laat. Geef toe dat het goed is, of anders. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar boeit niet, ik was in een rare bui... @ Grimm...Sorry, voortaan met nog een n erachter... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vraag voor de gelovigen onder ons Joyfulness | 51 | 19-11-2005 21:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
oud gedicht terug gevonden sublime | 9 | 21-01-2003 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |