Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() king's quest 1,2 en 3 heb'k wel uitgespeeld ![]() euhm, nog een spel voor de N64, waarvan'k de naam ff neit meer weet, werd ook helemaal frust op het einde.. enige spellen waarbij ik echt door heb willen spelen om (zonder cheats en asap) het einde te halen waren half life(doh) en Zelda(ocarina of time en majora's mask).. dat waren tog 3 geweldige spellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
denk dat zeer weinig mensen dat WEL gelukt is |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Lego Island ook. Ja, eigenlijk maar 1 spel dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doom 2 op Nightmare is gelukt door de broer van een vriend van me met die mega-eindbaas. Gewoon een hoop rockets in dat beest pompen als je je op de juiste hoogte bevindt. (jaja je kon nog niet omhoog en omlaag kijken ![]() En ikzelf heb Quake 3 paar jaartjes terug ook op Nightmare rondgespeeld ![]() Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 10:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
GTA Vice City vond ik met cheats/trainers nog steeds moeilijk
||
Citaat:
![]() En Yoshi's Island. ![]() Allebei op 100% met bonus levels op 100% en zo.. ja ja, hip he ![]() Verder eh.. ik ben niet zo gamer ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarreh, welke ben je trots op dan? En heb je meer wél uitgespeeld of meer niet? |
![]() |
||
Citaat:
het eind is wel spectaculair opgezet, dat geeft de kick |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik speel alleen spellen die de moeite waard zijn, en die speel ik dan ook uit. Moet Far Cry wel nog altijd uitspelen .... Wegens upgrade, draaie niet flex op 256 mb intern geheugen ..
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'ja, ga daar maar naast die boom staan met je handen achter je rug meneer agent, dan pak ik ondertussen m'n magnum.' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (en niet door het pistool tegen het beeld te zetten, maar echt van 3 á 4 meter afstand) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder was Quake 3 Arena op Nightmare best lastig, vooral de laatste bot. Heb ik wel tijdje over gedaan. Verder vond ik het wel cool om Wetlands uit te spelen. Vet lastig, de hele tijd schieten. Syndicate was ook lastig. Vooral de spellen uit de oude doos dus. Street Fighter 2 Turbo op 8 sterren zonder 1 ronde te verliezen vond ik ookwel cool, vooral op m'n 10de ofzo ![]() Tekken 4 anderhalf jaar geleden ofzo letterlijk in de winkel op Ultrahard uitgespeeld in 20-30 minuten ofzo. Vriend van me was cd's aan het luisteren in de Free Record Shop. 'Ben je nu eindelijk klaar' ![]() Ohja Super Mario World alle 96 levels, vonden m'n broer en ik ookwel stoer ![]() Verder toevoegingen aan lijst van nooit uitgespeelde shizzle: Sim City op de SNES kwam ik nooit verder dan een Metropolis. Super Mario Kart rainbow cup nooit op 150 CC gehaald. Starwing kon ik alleen via de middelste route uitspelen. Tomb Raider 2, vast in het Opera level ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||