![]() |
||
Citaat:
^^ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vooral xin is 'toelachen' is onmisbaar ^^
Toch? Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 16:39. |
![]() |
||
Citaat:
Edit: beter plan. Hier binnen blijven achter m'n beeldscherm geplakt. Vanavond rond half 12 beginnen met m'n gedicht. Stressen om dat ik te laat ben begonnen. Koffie morsen in m'n schrift, en dan net op tijd insturen. Of net niet op tijd insturen en flink slijmen bij xin zodat ik nog mee mag doen. Of helemaal niet meedoen. We zullen zien. ^^ Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 16:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn hoofd doet het momenteel niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() gebruik dan een schrift slimmerd
||
Citaat:
@ DoD: Ik werk alleen goed onder tijdsdruk. Een schrift werkt niet zo prettig in combinatie met m'n tekenmap. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ow en als je gaat beeldplakken moet je het scherm daarna wel schoonmaken he, ik gebruik daar meestal terpetine voor, kan ik je aanraden ![]()
||
Citaat:
edit: mijn hoofd doet het vrij goed vandaag, lenen ?
||
Citaat:
En het beeldscherm hoeft niet gereinigd te worden. Mijn gezicht is erg schoon ![]() ontopic: ik heb al een idee, eigenlijk al een paar weekjes. de uitwerking is helaas hopeloos vastgelopen. Edit: mijn hoofd doet het nog relatief goed vandaag hoor. Ik doelde op Vogelvrij |
![]() |
||
Citaat:
Tijdsdruk is niet fijn, wel leuk. Veroorzaakt chaos, chaos is goed. ontopic: blauw, mijn lievelingskleur. en forumgeel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hihi. Chaos is helemaal niet goed. Soms dan, als je moet dichten. Ontopic: *doet in ieder geval poging om aan kleuren te denken* |
![]() |
||
Citaat:
Of ik familie in Groningen heb, ik dacht van niet, hoewel, misschien verre familie die ik niet ken. Hoezo? Ik heb net even buiten gezeten, maar de zon was al weg, en alle geniale ideeen die ik kreeg hadden niks met kleur te maken, dus na een kwartier te hebben gekeken hoe de koolmeesjes zaadjes aten ben ik weer naar binnen gegaan. Onderweg terug naar binnen kreeg ik een ingeving, en nu zit ik weer vast. Oh, en ik ben m'n tekenmap kwijt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zo af en toe leen ik me hoofd uit, meestal aan vogels, dan zit ik met me hoofd in de wolken enzo, en ik bewaar geheime dingen altijd in m'n hart ![]() Chaos is best geinig, helemaal als je iedereen om je heen ziet chaosen (nieuw werkwoord ^^) en zelf zit je in het midden van de orkaan zegmaar. Ik weet niet waarom maar als iedereen om me heen chaotisch wordt ben ik meestal degene die rustig doet, en als de andere rustig zijn ben ik de chaot (maar meestal dan wel alleen in gedachten). Edit: @Sketch, als je de weg kwijt bent in een existentialistische woestijn moet je is hard tegen een muur lopen, werkt altijd ![]() en als je dan ook nog je tekenmap kwijt raakt moet je is buiten op het bankje kijken waar de koolmeesjes zitten. Als je inspiratie kwijt ben heb ik nog wel een beetje voor je: welke kleur heeft chaos ?
Toch? Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 19:25. |
![]() |
||
Citaat:
Existentialistische woestijnen zijn een beetje te warm voor mij, ik ben meer een vroegelente- of vroegeherfstpersoon. Je wil me hier zeker weg hebben, dat ik daar moet blijven. Ik heb je wel door hoor ![]() Mijn achternaam komt best veel voor. Alleen in Amstelveen zijn er al 27 adressen met die achternaam, waarvan ik er maar 1 ken. ![]() En vaagwijze opmerkingen, ik?! Nooit van m'n leven. Ik ben altijd bloedserieus. ![]() Edit: Ik deed je aan iemand denken, dus vraag je of ik familie in Groningen heb. Ik zie het verband bíjna. @ DoD: In existentialistische woestijnen zin geen muren om tegenaan te lopen. Mijn tekenmap was ik al kwijt voor ik naar buiten ging, maar goed dat je het zegt, want m'n pen en papier lagen nog wel buiten ![]() Chaos is donkerblauw met een beetje lichtblauw er doorheen. Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook al zijn er geen muren in existentialistische woestijnen, je voelt er wel een na een paar stappen (als je tenminste binnen existentialististisch woestijneerd). Ow sorry, ik dacht dat je je pen en papier zocht, als je ff wacht pak ik m'n glazen bol er bij en zoek ik je tekenmap wel eventjes. Chaos is fel wit, kijk er maar lang genoeg naar, eerst wordt alles zwart, daarna zie je allerlij vormen met alle kleuren en daarna wordt je knettergek (en dan wordt je ook nog is opgesloten in een inrichting met witte muren, hoe sarcastisch ![]() edit: zo hebben ze dus ontdekt dat in wit licht alle kleuren zit edit2: nu weet ik waarom mensen wetenschappers nooit snappen, ze worden altijd gek van al die witten jassen! hmmm, en het wite huis... XD
Toch? Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het oorspronkelijke onderwerp was de wedstrijd, en nu zijn we afgegleden naar, ehm, ohja, noem een kleur, die had jij nog bedacht. En daarvoor ging het over de instuurperiode, die over 2 uur en 10 minuten wordt gesloten. (kun je een periode sluiten?) Dat doet me er aan herinneren, ik moet ook maar eens wat gaan schrijven. Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:54. |
![]() |
||
Het knipoog-gedicht van Muut:
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...9#post12325119 En de kleur: appelblauwzeegroen |
![]() |
||
Citaat:
![]() *is nog steeds aan het wegdromen* Het zal wel mensen, ik heb me prima vermaakt gisteren ![]() Oh ja... Xineof, zou jij die poll-topic kunnen maken? Ik heb straks tentamen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maare is't nog gelukt ?
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: Ligt het nu aan mij, of zijn er de laatste tijd (2e helft van mijn tijd) een heleboel nieuwe Doppers bijgekomen? Op de eerste pagina staan al zo'n 10 namen die ik niet ken Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 10:35. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ow en wanneer komt die poll nou ? ik ben nieuwsgierig
||
Citaat:
Maar ik was dus op tijd ![]() @ Muut: Hmja, dat klinkt best logisch en aannemelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Edit: lampje speelt vals 0_o
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"ikke doen! ikke doen!"
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll Thema: Alfred's Mare Halogeen | 59 | 03-10-2005 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars wedstrijd de fluitende blokeend! Halogeen | 70 | 08-07-2005 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD: Thema: De fluitende blokeend Halogeen | 152 | 18-06-2005 08:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars wedstrijd 'Kleur'! xineof | 125 | 21-04-2005 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-poll: thema kleur xineof | 99 | 31-03-2005 08:50 |