Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2005, 16:24
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 23-03-2005 @ 17:22 :
Dan moeten ze dus eerst Mutant bannen, en Xin en Lamp zijn ook schuldig dus straks zit DoP zonder fb'rs.... hmmm Xin, toch maar geen bans dan
Ik weet niet of ik het red zonder discussies met HG, de depressievejunkgedichten van Muut, en het uittoelachen van xin.
^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2005, 16:34
Verwijderd
@ Sketch & DoD

Pff, het is toch zeker veel te mooi weer om te dichten
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:35
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Sketch schreef op 23-03-2005 @ 17:24 :
Ik weet niet of ik het red zonder discussies met HG, de depressievejunkgedichten van Muut, en het uittoelachen van xin.
^^
Ghehehe, das waar.

vooral xin is 'toelachen' is onmisbaar ^^

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 16:39.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:37
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 23-03-2005 @ 17:34 :
@ Sketch & DoD

Pff, het is toch zeker veel te mooi weer om te dichten
Ik ga straks buiten zitten in de zon, naar de vogeltjes luisteren, m'n gedichtje schrijven. Eventueel achter m'n weggewaaide papieren aan hollen.

Edit: beter plan. Hier binnen blijven achter m'n beeldscherm geplakt. Vanavond rond half 12 beginnen met m'n gedicht. Stressen om dat ik te laat ben begonnen. Koffie morsen in m'n schrift, en dan net op tijd insturen. Of net niet op tijd insturen en flink slijmen bij xin zodat ik nog mee mag doen. Of helemaal niet meedoen. We zullen zien. ^^

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 23-03-2005 @ 17:37 :
Ik ga straks buiten zitten in de zon, naar de vogeltjes luisteren, m'n gedichtje schrijven. Eventueel achter m'n weggewaaide papieren aan hollen.
Oeh, dat klinkt goed. Wegwaaiende papiertjes zijn fijn

Mijn hoofd doet het momenteel niet
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:41
Diary of Dreams
Citaat:
Je heb nog 17 minuten en 8 uur dus je heb nog tijd zat

gebruik dan een schrift slimmerd
Oud 23-03-2005, 16:43
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 23-03-2005 @ 17:41 :
Oeh, dat klinkt goed. Wegwaaiende papiertjes zijn fijn

Mijn hoofd doet het momenteel niet
Jouwe ook al niet? Dat is 2 vandaag.

@ DoD: Ik werk alleen goed onder tijdsdruk. Een schrift werkt niet zo prettig in combinatie met m'n tekenmap.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:45
Diary of Dreams
Citaat:
Edit: beter plan. Hier binnen blijven achter m'n beeldscherm geplakt. Vanavond rond half 12 beginnen met m'n gedicht. Stressen om dat ik te laat ben begonnen. Koffie morsen in m'n schrift, en dan net op tijd insturen. Of net niet op tijd insturen en flink slijmen bij xin zodat ik nog mee mag doen. Of helemaal niet meedoen. We zullen zien. ^^
Dat was mijn plan al alleen ik lus geen koffie en de pc met internet verbinding staat op de kamer van m'n ouders en die liggen om 11 uur allang in bed arme ik...

ow en als je gaat beeldplakken moet je het scherm daarna wel schoonmaken he, ik gebruik daar meestal terpetine voor, kan ik je aanraden
Oud 23-03-2005, 16:47
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 23-03-2005 @ 17:43 :
Jouwe ook al niet? Dat is 2 vandaag.

@ DoD: Ik werk alleen goed onder tijdsdruk. Een schrift werkt niet zo prettig in combinatie met m'n tekenmap.
Ik neem ook altijd m'n tekenmap mee als ik ga dichten... maare tijdsdruk is een van de beste uitvinding ooit

edit: mijn hoofd doet het vrij goed vandaag, lenen ?
Oud 23-03-2005, 16:49
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 23-03-2005 @ 17:45 :
Dat was mijn plan al alleen ik lus geen koffie en de pc met internet verbinding staat op de kamer van m'n ouders en die liggen om 11 uur allang in bed arme ik...

ow en als je gaat beeldplakken moet je het scherm daarna wel schoonmaken he, ik gebruik daar meestal terpetine voor, kan ik je aanraden
Koffie is het moderne levenselixer. Zonder dat spul was ik vandaag weer in slaap gevallen bij een SE ^^

En het beeldscherm hoeft niet gereinigd te worden. Mijn gezicht is erg schoon . En anders leen ik het beeldscherm van m'n broertje z'n pc.

ontopic: ik heb al een idee, eigenlijk al een paar weekjes. de uitwerking is helaas hopeloos vastgelopen.

Edit: mijn hoofd doet het nog relatief goed vandaag hoor. Ik doelde op Vogelvrij
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:52
Verwijderd
Tijdsdruk is helemaal niet fijn
Waar is jouw hoofd dan, Sketch? (edit: o hm, ok )
Leen jij je hoofd zo maar uit, DoD? De mijne zit vol met geheime dingen

Ontopic: Noemen jullie eens een kleur
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:53
Verwijderd
appelblauwzeegroen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:55
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 23-03-2005 @ 17:52 :
Waar is jouw hoofd dan, Sketch?
Leen jij je hoofd zo maar uit, DoD. De mijne zit vol met geheime dingen

Mijn hoofd zit op mijn nek, mijn gedachten dwalen ergens rond in een existentialistische woestijn, de weg kwijt vanwege mijn hoofdpijn.

Tijdsdruk is niet fijn, wel leuk. Veroorzaakt chaos, chaos is goed.

ontopic: blauw, mijn lievelingskleur. en forumgeel.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 23-03-2005 @ 17:55 :
Mijn hoofd zit op mijn nek, mijn gedachten dwalen ergens rond in een existentialistische woestijn, de weg kwijt vanwege mijn hoofdpijn.

Tijdsdruk is niet fijn, wel leuk. Veroorzaakt chaos, chaos is goed.

ontopic: blauw, mijn lievelingskleur. en forumgeel.

Offtopic: *trekt wenkbrauw op* Heb jij heel toevallig familie in Groningen?

Hihi.
Chaos is helemaal niet goed. Soms dan, als je moet dichten.

Ontopic: *doet in ieder geval poging om aan kleuren te denken*
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 17:54
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 23-03-2005 @ 18:06 :
Offtopic: *trekt wenkbrauw op* Heb jij heel toevallig familie in Groningen?

Hihi.
Chaos is helemaal niet goed. Soms dan, als je moet dichten.

Ontopic: *doet in ieder geval poging om aan kleuren te denken*
Chaos is wel goed. Orde maakt me onrustig. Chaos is mijn orde..

Of ik familie in Groningen heb, ik dacht van niet, hoewel, misschien verre familie die ik niet ken. Hoezo?

Ik heb net even buiten gezeten, maar de zon was al weg, en alle geniale ideeen die ik kreeg hadden niks met kleur te maken, dus na een kwartier te hebben gekeken hoe de koolmeesjes zaadjes aten ben ik weer naar binnen gegaan.

Onderweg terug naar binnen kreeg ik een ingeving, en nu zit ik weer vast.

Oh, en ik ben m'n tekenmap kwijt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:15
Diary of Dreams
Citaat:
Thoughtful schreef op 23-03-2005 @ 17:52 :
Waar is jouw hoofd dan, Sketch? (edit: o hm, ok )
Leen jij je hoofd zo maar uit, DoD? De mijne zit vol met geheime dingen

Tijdsdruk is nodig, als je het nooit of af te hebben dan ga je het toch ook niet doen als het niet leuk is maar zonder tijdsdruk hoef je dus ook geen dingen te doen die niet leuk zijn

Zo af en toe leen ik me hoofd uit, meestal aan vogels, dan zit ik met me hoofd in de wolken enzo, en ik bewaar geheime dingen altijd in m'n hart

Chaos is best geinig, helemaal als je iedereen om je heen ziet chaosen (nieuw werkwoord ^^) en zelf zit je in het midden van de orkaan zegmaar. Ik weet niet waarom maar als iedereen om me heen chaotisch wordt ben ik meestal degene die rustig doet, en als de andere rustig zijn ben ik de chaot (maar meestal dan wel alleen in gedachten).

Edit:
@Sketch, als je de weg kwijt bent in een existentialistische woestijn moet je is hard tegen een muur lopen, werkt altijd
en als je dan ook nog je tekenmap kwijt raakt moet je is buiten op het bankje kijken waar de koolmeesjes zitten.
Als je inspiratie kwijt ben heb ik nog wel een beetje voor je: welke kleur heeft chaos ?

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:48
Verwijderd
De kleuren zijn meteen weer uit mijn hoofd verdwenen. Het enige wat in me opkomt is roze, en dat is zo klef

Als je in een existentialistische woestijn verdwaald bent moet je vooral daar blijven. Lijkt me een fijne plaats om chaos te scheppen.
Ik zie de kleur al voor me.

Niet alle geheime dingen passen in je hart. Woorden komen daar toch niet vandaan?

O, en @ Sketch: Euh.. door je achternaam, je uiterlijk en je vaagwijze opmerking. Maar misschien hangt dat wel allemaal met elkaar samen. En kraam ik onzin uit. Je deed me aan iemand denken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:05
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 23-03-2005 @ 20:48 :
De kleuren zijn meteen weer uit mijn hoofd verdwenen. Het enige wat in me opkomt is roze, en dat is zo klef

Als je in een existentialistische woestijn verdwaald bent moet je vooral daar blijven. Lijkt me een fijne plaats om chaos te scheppen.
Ik zie de kleur al voor me.

Niet alle geheime dingen passen in je hart. Woorden komen daar toch niet vandaan?

O, en @ Sketch: Euh.. door je achternaam, je uiterlijk en je vaagwijze opmerking. Maar misschien hangt dat wel allemaal met elkaar samen. En kraam ik onzin uit. Je deed me aan iemand denken.
Roze doet me aan suikerspinnen denken...

Existentialistische woestijnen zijn een beetje te warm voor mij, ik ben meer een vroegelente- of vroegeherfstpersoon.
Je wil me hier zeker weg hebben, dat ik daar moet blijven. Ik heb je wel door hoor

Mijn achternaam komt best veel voor. Alleen in Amstelveen zijn er al 27 adressen met die achternaam, waarvan ik er maar 1 ken.

En vaagwijze opmerkingen, ik?! Nooit van m'n leven. Ik ben altijd bloedserieus.

Edit: Ik deed je aan iemand denken, dus vraag je of ik familie in Groningen heb. Ik zie het verband bíjna.

@ DoD: In existentialistische woestijnen zin geen muren om tegenaan te lopen. Mijn tekenmap was ik al kwijt voor ik naar buiten ging, maar goed dat je het zegt, want m'n pen en papier lagen nog wel buiten

Chaos is donkerblauw met een beetje lichtblauw er doorheen.

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:25
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 23-03-2005 @ 21:05 :
Roze doet me aan suikerspinnen denken...

Existentialistische woestijnen zijn een beetje te warm voor mij, ik ben meer een vroegelente- of vroegeherfstpersoon.
Je wil me hier zeker weg hebben, dat ik daar moet blijven. Ik heb je wel door hoor

Mijn achternaam komt best veel voor. Alleen in Amstelveen zijn er al 27 adressen met die achternaam, waarvan ik er maar 1 ken.

En vaagwijze opmerkingen, ik?! Nooit van m'n leven. Ik ben altijd bloedserieus.

Edit: Ik deed je aan iemand denken, dus vraag je of ik familie in Groningen heb. Ik zie het verband bíjna.

@ DoD: In existentialistische woestijnen zin geen muren om tegenaan te lopen. Mijn tekenmap was ik al kwijt voor ik naar buiten ging, maar goed dat je het zegt, want m'n pen en papier lagen nog wel buiten

Chaos is donkerblauw met een beetje lichtblauw er doorheen.
Inderdaad, Sketch is altijd serieus
Ook al zijn er geen muren in existentialistische woestijnen, je voelt er wel een na een paar stappen (als je tenminste binnen existentialististisch woestijneerd). Ow sorry, ik dacht dat je je pen en papier zocht, als je ff wacht pak ik m'n glazen bol er bij en zoek ik je tekenmap wel eventjes.

Chaos is fel wit, kijk er maar lang genoeg naar, eerst wordt alles zwart, daarna zie je allerlij vormen met alle kleuren en daarna wordt je knettergek (en dan wordt je ook nog is opgesloten in een inrichting met witte muren, hoe sarcastisch )

edit: zo hebben ze dus ontdekt dat in wit licht alle kleuren zit
edit2: nu weet ik waarom mensen wetenschappers nooit snappen, ze worden altijd gek van al die witten jassen! hmmm, en het wite huis... XD

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:30
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mutant schreef op 23-03-2005 @ 17:53 :
appelblauwzeegroen
die is zó goed.. wist je dat?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:42
Verwijderd
Chaos is paars. Soms.

@Sketch. Hé, dat vaagwijs was wel een compliment hoor. Nou niet zo flauw doen. En natuurlijk wil ik je weghebben, waarom ook niet
O, vergat ik wat? Ik had die persoon gisteren nog gezien, ín Groningen. Vandaar.
Ach, vreemde associaties.

@ =zwart wit= (/Mutant): Had Mutant daar niet ergens een gedicht van?

@ ontopic: Wat was het onderwerp? Mijn hoofd doet het écht niet. Nu zit het vol met Shakespeare. Ook wel inspirerend.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:49
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 23-03-2005 @ 21:42 :
Chaos is paars. Soms.

@Sketch. Hé, dat vaagwijs was wel een compliment hoor. Nou niet zo flauw doen. En natuurlijk wil ik je weghebben, waarom ook niet
O, vergat ik wat? Ik had die persoon gisteren nog gezien, ín Groningen. Vandaar.
Ach, vreemde associaties.

@ ontopic: Wat was het onderwerp? Mijn hoofd doet het écht niet. Nu zit het vol met Shakespeare. Ook wel inspirerend.
Ach vandaar. Weet je, nu ik vaagwijs teruglees, ontdek ik opeens het woordje 'wijs', waar eerst alleen 'vaag' tot me doordrong. Misschien doet mijn hoofd het toch ook niet helemaal goed meer.

Het oorspronkelijke onderwerp was de wedstrijd, en nu zijn we afgegleden naar, ehm, ohja, noem een kleur, die had jij nog bedacht. En daarvoor ging het over de instuurperiode, die over 2 uur en 10 minuten wordt gesloten. (kun je een periode sluiten?)

Dat doet me er aan herinneren, ik moet ook maar eens wat gaan schrijven.

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:54.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:50
Sjoerd
Sjoerd is offline
Woensdag de 23e.. spannend!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:52
Sketch
Sketch is offline
Het knipoog-gedicht van Muut:

Citaat:
Ook uit begin 96:

Appelblauwzeegroen

Appelblauwzeegroen
Appelgroenzeeblauw
Groenappelblauwzee
Groenzeeblauwappel
Blauwzeegroenappel
Blauwappelgroenzee
Zeeblauwappelgroen
Zeegroenappelblauw...
Ik weet het niet meer
Maar een ding weet ik zeker:
Ik hou van jou.

(en ja, appelblauwzeegroen is echt een kleur beste mensen)
bron:

http://forum.scholieren.com/showthre...9#post12325119

En de kleur:
appelblauwzeegroen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 21:00
Diary of Dreams
die laatste link is wel geniaal mooi

ooeeps, nog maar 2 uur
Oud 23-03-2005, 21:30
xineof
xineof is offline
y0, ik heb zo'n status hier verworven dat ik onschendbaar ben. Muut ook.

Lamp... tsja. Je kunt niet alles hebben.

.
Oud 23-03-2005, 22:19
Sketch
Sketch is offline
Wow, tijd gaat snel, en ik moet nog koffie zetten en zo! Ok, daar gaat 'ie. Inspiratie, kom tot mij, en leidt mijn hand.

Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:46
Sketch
Sketch is offline
Op zulke momenten denk je bij jezelf 'waarom ben ik niet wat eerder begonnen?'

Goed, het gaat dus erg krap worden. Misschien haal ik het wel niet op tijd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 06:45
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
xineof schreef op 23-03-2005 @ 22:30 :
y0, ik heb zo'n status hier verworven dat ik onschendbaar ben. Muut ook.

Lamp... tsja. Je kunt niet alles hebben.

.

*is nog steeds aan het wegdromen*

Het zal wel mensen, ik heb me prima vermaakt gisteren

Oh ja... Xineof, zou jij die poll-topic kunnen maken? Ik heb straks tentamen.
Oud 24-03-2005, 08:39
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Argh, ik ben pas morgen weer online beschikbaar, dus ik mis de opening van de poll!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 08:51
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 23-03-2005 @ 23:46 :
Op zulke momenten denk je bij jezelf 'waarom ben ik niet wat eerder begonnen?'

Goed, het gaat dus erg krap worden. Misschien haal ik het wel niet op tijd
wat een timing zeg

maare is't nog gelukt ?
Oud 24-03-2005, 09:02
Verwijderd
Waren de poll die ik vanochtend vroeg zag, en het slotje op dit topic hersenschimmen Mysterieus...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 09:23
Verwijderd
Nee hoor Lamp wou xineof haar plezier wegkapen en ik heb hem daarop gewezen. En aangezien nog niemand had gestemd, vond hij ook wel dat ze dat pleziertje mocht houden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 09:43
Halogeen
Halogeen is offline
miscommunicatie.. en zo'n verschrikkelijke lul ben ik nu ook weer niet. En ce moment gaat er gewoon een hoop fout in mijn leven . Pasen is altijd een kuttijd voor mij.
Oud 24-03-2005, 09:44
Verwijderd
Knuffel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 10:29
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 24-03-2005 @ 09:51 :
wat een timing zeg

maare is't nog gelukt ?
Ik weet het niet. Toen m'n pc 0:02 aangaf heb ik m'n gedicht verzonden. Nu loopt mijn pc-klok ietsje voor, dus het zal net wel of net niet op tijd zijn. We zullen zien of 'ie erbij staat in de poll.

Edit: Ligt het nu aan mij, of zijn er de laatste tijd (2e helft van mijn tijd) een heleboel nieuwe Doppers bijgekomen? Op de eerste pagina staan al zo'n 10 namen die ik niet ken

Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 10:35.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 10:36
Verwijderd
Er zijn vaak enkelingen die een gedicht posten en door de nieuwe regel vallen die meer op tussen de rest.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 10:38
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 24-03-2005 @ 11:29 :
Ik weet het niet. Toen m'n pc 0:02 aangaf heb ik m'n gedicht verzonden. Nu loopt mijn pc-klok ietsje voor, dus het zal net wel of net niet op tijd zijn. We zullen zien of 'ie erbij staat in de poll.

Edit: Ligt het nu aan mij, of zijn er de laatste tijd (2e helft van mijn tijd) een heleboel nieuwe Doppers bijgekomen? Op de eerste pagina staan al zo'n 10 namen die ik niet ken
ff xin toelachen en dan komt je gedicht bovenaan ^^
Oud 24-03-2005, 10:48
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-03-2005 @ 11:29 :
Je was niet de laatste
Oud 24-03-2005, 11:10
Diary of Dreams
Citaat:
Halogeen schreef op 24-03-2005 @ 11:48 :
Je was niet de laatste
Ik dacht dat jij niet wist wie een gedicht heeft opgestuurd, toch ?

ow en wanneer komt die poll nou ? ik ben nieuwsgierig
Oud 24-03-2005, 11:14
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 24-03-2005 @ 12:10 :
Ik dacht dat jij niet wist wie een gedicht heeft opgestuurd, toch ?

ow en wanneer komt die poll nou ? ik ben nieuwsgierig
Ja, Halo had het wachtwoord niet, zei hij. Maar in de post van Muut staat dat Halo vanochtend een poll had gemaakt. Vaagheid.

Maar ik was dus op tijd

@ Muut: Hmja, dat klinkt best logisch en aannemelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 11:29
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 24-03-2005 @ 12:14 :
Ja, Halo had het wachtwoord niet, zei hij. Maar in de post van Muut staat dat Halo vanochtend een poll had gemaakt. Vaagheid.

Maar ik was dus op tijd

@ Muut: Hmja, dat klinkt best logisch en aannemelijk.
Waar is die poll heen gegaan dan ?! Wat boeit het nou wie dat geval maakt, als er maar een poll is.

Edit: lampje speelt vals 0_o
Oud 24-03-2005, 11:34
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 24-03-2005 @ 12:29 :
Waar is die poll heen gegaan dan ?! Wat boeit het nou wie dat geval maakt, als er maar een poll is.

Edit: lampje speelt vals 0_o
Die poll is weer weg, omdat xin 'm graag wilde maken, als ik het goed lees.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 11:39
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 24-03-2005 @ 12:34 :
Die poll is weer weg, omdat xin 'm graag wilde maken, als ik het goed lees.
>_<

"ikke doen! ikke doen!"
Oud 24-03-2005, 12:08
Verwijderd
Lamp had zelf aangegeven dat Xin em mocht maken. En Xin liet mij weten dat zij het wel graag wou doen, ook al was ik online, niet dat het uitmaakte ofzo... En nou ja, als je iemand met zo iets kleins al gelukkig kunt maken... Ik wou dat heel de wereld zo makkelijk was.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 13:43
Diary of Dreams
Citaat:
Mutant schreef op 24-03-2005 @ 13:08 :
Lamp had zelf aangegeven dat Xin em mocht maken. En Xin liet mij weten dat zij het wel graag wou doen, ook al was ik online, niet dat het uitmaakte ofzo... En nou ja, als je iemand met zo iets kleins al gelukkig kunt maken... Ik wou dat heel de wereld zo makkelijk was.
Een kinderhand is gauw gevuld
Oud 24-03-2005, 14:13
xineof
xineof is offline
Oh ik wist niet Halogeen, dat jij het al had gedaan . Maar ik vind het wel lief dat ik m mocht maken .

Veel plezier met stemmen!
Oud 24-03-2005, 14:21
Verwijderd
kom'r net pas achter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten