Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2005, 18:05
Jolt
Jolt is offline
Haha, typisch.

Maar wat is dat met afvallen is dat in of zo, mijn moeder en zusje ook al, niet meer normaal. Ik lijd eronder .

Naja, succes met je volgende move
Oud 23-03-2005, 18:06
nexjes
nexjes is offline
geld mee verdienen?
ik vind t zo cliché als de pest
Oud 23-03-2005, 18:19
hi
hi is offline
Citaat:
nexjes schreef op 23-03-2005 @ 19:06 :
geld mee verdienen?
ik vind t zo cliché als de pest
dan verdien je er geld mee!
Oud 23-03-2005, 18:21
Kaa
Kaa is offline
WEEEEEEEEEEEEEH
Dit vind ik zo sneu =[...
ik kan me wel inbeelden dat het er niet uit kwam...he zucht! Nouja...volgende keer beter, wel met je moeder meegaan dan he!
Oud 23-03-2005, 18:34
waves
waves is offline
Citaat:
hi schreef op 23-03-2005 @ 19:04 :
Gewoon volgende week daar weer zitten.
> Wat doe jij hier?
< Ik kom je nummer halen!
loontjuh foei!
Oud 23-03-2005, 18:41
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-03-2005 @ 18:27 :
Toen ik thuis kwam had ik de pc even aangezet en heb meteen even gekeken naar dit topic. Toen ik zag dat er al 50 reply’s waren (ik heb begrepen dat het er meer waren, maar Leonoor zo aardig is geweest om de rotte reply’s weg te halen) moest ik zo er lachen. Ik vind het echt leuk om te zien hoeveel mensen allemaal dingen verzinnen en zoveel goeds met me voor hebben. (wel leuk dat iedereen probeert te vissen, op msn, onzin, hier.. daar moet ik alleen nog maar meer van lachen)

Maar ik zal jullie niet langer ophouden, want anders stuiteren jullie van jullie stoel af

Ik moest eerst naar een meneer die mij spuitjes mee heeft gegeven, want ik ga afvallen. (ander verhaal)
Op weg daar naar toe hadden we al een stukje file en waren daar dus te laat. Naja, het ‘consult’ ging redelijk snel, dus ik was blij dat ik in ieder geval op tijd bij de fysio zou zijn. Maar toen bleek dat mijn moeder niet volgende week daar heen kan, dus gaan we over twee weken weer. Dat betekende echter dat we ieder 7 meer spuitjes mee moesten nemen, maar die moesten nog ‘gemaakt’ worden.
Wij wachten, en wachten, en wachten! En ondertussen kreeg ik heel erg de zenuwen, want mn moeder had gezegd dat het zo’n 20 minuten rijden was en het was al half twee. En nog was het nog niet klaar.. Uiteindelijk konden we om kwart voor twee weg. Met 150 km/h over de snelweg en zo kwam ik vijf minuutjes over twee aan. Wat helemaal niet erg is, aangezien ze vaak vijf over pas komen. Dus ik zat daar even, maar mn zenuwen gingen niet liggen, maar speelden alleen maar meer op.

Ik hoorde m aankomen (getraind oor ) en hij vroeg of ik mee ging. Natuurlijk Ik vertelde hem dat ik wel spierpijn had van die oefening van m en dat ze mij thuis uitlachen daarom. Hij was blij dat ik spierpijn had (gemeen!) en hij vond het oneerlijk dat ze me uitlachten thuis Beetje daar over zitten geinen. Hij zat weer in zn ‘favoriete hok’ en we hadden het er over wat voor lekker weer het is (jaja, origineel onderwerp ) en hij vertelde dat hij vandaag op de motor was (en een heel gave motor, zag ik toen ik naar het station liep ).. Nou ja, zo kwamen we op motorrijden, dat ik dat ook wel zou willen, maar dat ik eerst maar mijn rijbewijs ging halen, zo kwamen we weer op mijn rijlessen, dat het goed ging, ervaringen uitgewisseld. Ook nog over mn bril gehad en hij vertelde dat hij vroeger ook een bril had. En dat vroeger was eerst zeven jaar, daarna tien jaar en daarna twaalf
Dit allemaal zal jullie vast niet zo boeien, maar in ieder geval, hij plaagde, veel gelachen en toen was t klaar. En daar sta je dan. Ik heb me heel langzaam aangekleed (naja, dat valt wel mee hoor, maar niet al te snel natuurlijk ) en toen langzaam mijn schoenen aangetrokken. Ik zei hem dat ie me nu nooit meer zou zien. Hij zei geloof ik iets van ‘vast wel’ en hij zei dat ik maar met mijn moeder een keer mee moest komen. Hij had zn telefoon daar liggen en ik wilde zn nummer vragen, maarja, het kwam er gewoon niet uit … (ik hoor mensen nu al weer zuchten )

Dus hij deed weer lief en ik liep weg.. Ik had nog de neiging om me om te draaien, maar ik kon t gewoon niet.
Toen ben ik in het zonnetje naar het station gelopen. Lekker rustig aan gedaan. Toen heb ik mijn moeder gesmst dat ik een mietje was en dom, want hij is zo leuk en ik durfde niet eens zijn nummer te vragen! En nu zie ik hem niet meer!

Daarna smste ze terug: Hoezo zie je hem niet meer? Je bent niet dom zeg! Zit je nu in de trein? Hoe is t met je enkel? Ja hij is best leuk…

Op het station kwam ik een vriend tegen die samen met mij gewacht heeft op mijn trein. Het was wel even fijn om van me af te kletsen en even te knuffelen
In de trein smste ik terug naar mn moeder: Vandaag was de laatste keer, vandaar dat ik m niet meer zie.. Het is gewoon stom van me.. De eerste jongen bij wie ik, na een jaar, weer kriebels krijg.. De eerste jongen, na een jaar, die bewijst dat ik weer helemaal verliefd kan zijn.. En dan durf ik zn nummer niet eens te vragen.. Ben ook dingen vergeten te zeggen.. Zucht.. Enkel is goed. Moet alleen ijs op. Kus

Ik ben wel blij dat ik t tegen mn moeder heb verteld.

Maar in ieder geval. Ze belde me dus op toen ik naar huis liep en na wat instructies over het eten () kwam ze terug op mijn smsje. Ze zei dat dit helemaal niet de laatste keer zou zijn dat ik hem zou zien en dat we wel wat zouden afspreken. Ik vroeg met wat voor verhaal dan. Zei ze: ‘we verzinnen wel iets’.
Ze zou ook nog even met die vriend van haar, die zijn baas is dus, overleggen…

Dus sorry jongens, ik vrees dat het hier nog niet ophoudt..
we gaan dus verder!!!

wat zei hij toen je wegging?

Offtopic: ik begon bovenaan te lezen net, en de spanning is enorm opgelopen! alle spanning loopt nu langzaam weg
Oud 23-03-2005, 18:42
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
hi schreef op 23-03-2005 @ 19:04 :

Heel jammer dat je je lef niet kon vinden! Ik hoop niet dat je jezelf heel erg gaat verwijten! Nu maar hopen dat je hem inderdaad nog ziet.

Gewoon volgende week daar weer zitten.
> Wat doe jij hier?
< Ik kom je nummer halen!
Oud 23-03-2005, 19:06
Marcade
Marcade is offline
Juh ik ben het serieus met Hi eens. Volgende week gewoon weer daarheen gaan en dan z'n nummer vragen. Omdat je dan geen afspraak heb forceer je jezelf gewoon om eerlijk te zijn over wat je daar doet.

Ik bedoel; wat wil je anders doen. je moeder erop af sturen?

"Ja mijn dochter is verliefd op je; mag ik je nummer?"
Oud 23-03-2005, 19:20
saartjeh
saartjeh is offline
GRRRR, WAT IS DIT NOU WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEE!!!!!!!

Typisch hoor, typisch
Oud 23-03-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 23-03-2005 @ 20:06 :
Juh ik ben het serieus met Hi eens. Volgende week gewoon weer daarheen gaan en dan z'n nummer vragen. Omdat je dan geen afspraak heb forceer je jezelf gewoon om eerlijk te zijn over wat je daar doet.

Ik bedoel; wat wil je anders doen. je moeder erop af sturen?

"Ja mijn dochter is verliefd op je; mag ik je nummer?"
Nou, zo gaat t niet hoor denk ik
Oud 23-03-2005, 19:30
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-03-2005 @ 20:23 :
Nou, zo gaat t niet hoor denk ik
lol nee...ze achterhaalt stiekum zijn nummer? via die vriend?
of julllie gaan een keer met alle fysio's weg? iedereen een introduce?

hoe gaat zet doen?
Oud 23-03-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
dolphin schreef op 23-03-2005 @ 20:30 :
lol nee...ze achterhaalt stiekum zijn nummer? via die vriend?
of julllie gaan een keer met alle fysio's weg? iedereen een introduce?

hoe gaat zet doen?
Daar moet ik t nog met dr over hebben
Maar met alle fysio's weg, dat denk ik niet hoor
Ze zal vast eea weten te achterhalen... en hij weet misschien wel in te schatten of hij mij ook wat vindt of niet..
Oud 23-03-2005, 19:45
Jolt
Jolt is offline
Gewoon zelf doen , 2x misgelopen, 3x scheeps recht right ?

Krijgt ie misschien een slechte indruk van je...
Als je moeder hem zit te stalken, wie weet vind ie je moeder wel leuker dan jou .
Oud 23-03-2005, 19:50
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 20:45 :
Gewoon zelf doen , 2x misgelopen, 3x scheeps recht right ?

Krijgt ie misschien een slechte indruk van je...
Als je moeder hem zit te stalken, wie weet vind ie je moeder wel leuker dan jou .
*haaaaaai mikkeltienersnikkel*
WHAAAA DAT HEB IK AL MAANDEN NIE MEER GEZEG
dagg ventje
Oud 23-03-2005, 19:52
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-03-2005 @ 20:41 :
Daar moet ik t nog met dr over hebben
Maar met alle fysio's weg, dat denk ik niet hoor
Ze zal vast eea weten te achterhalen... en hij weet misschien wel in te schatten of hij mij ook wat vindt of niet..
mooi zo!
maa rhij zal vast niets vertellen over jou...dat mag toch niet?
Oud 23-03-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
dolphin schreef op 23-03-2005 @ 20:52 :
mooi zo!
maa rhij zal vast niets vertellen over jou...dat mag toch niet?
ik ben toch geen patient meer?
Oud 23-03-2005, 20:06
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-03-2005 @ 21:02 :
ik ben toch geen patient meer?
maar mag hij iets zeggen over een patient? of over toen je nog patient was? daarna heeftie je niet meer gesproken dus kweet niet ofie dat dan mag
Oud 23-03-2005, 20:11
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 23-03-2005 @ 20:50 :
*haaaaaai mikkeltienersnikkel*
WHAAAA DAT HEB IK AL MAANDEN NIE MEER GEZEG
dagg ventje
Offtopic: Trutje, wat doe jij hiero . Ik moet nog een keer langs je huisje gaan.

@Loon gaf hij jou geen subtiele hints?
Oud 23-03-2005, 21:05
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 21:11 :
Offtopic: Trutje, wat doe jij hiero . Ik moet nog een keer langs je huisje gaan.

@Loon gaf hij jou geen subtiele hints?
Geeft hij niet de hele tijd subtiele hints?
Oud 23-03-2005, 21:13
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Matjong schreef op 23-03-2005 @ 22:05 :
Geeft hij niet de hele tijd subtiele hints?
Mwah...
Valt wel mee geloof ik..
Zij wel...
Oud 23-03-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 22:13 :
Mwah...
Valt wel mee geloof ik..
Zij wel...
Ik stond buiten en ik besefte me dat ik zelfs was vergeten te zeggen dat ik m ga missen
Oud 23-03-2005, 21:18
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-03-2005 @ 22:15 :
Ik stond buiten en ik besefte me dat ik zelfs was vergeten te zeggen dat ik m ga missen

Bel hem anders gewoon ofzo, zo'n telefoonnummer makkelijk te regelen. Of vindt je dat een te grote stap?
Oud 23-03-2005, 21:24
yapo
yapo is offline
Citaat:
waar waren je gedachten?
Oud 23-03-2005, 21:44
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Tja, daar kan ik niks aan doen .
Eigen schuld dikke bult, helaas.

Had je geen briefje gemaakt, of ezels bruggetjes op je hand geschreven?
Oud 23-03-2005, 21:51
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
je had eigenlijk gewoon iets op je been moeten schrijven
dan had hij het kunnen lezen en zou je het niet hoeven zeggen
Oud 23-03-2005, 21:57
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 23-03-2005 @ 22:51 :
je had eigenlijk gewoon iets op je been moeten schrijven
dan had hij het kunnen lezen en zou je het niet hoeven zeggen
leuk idee

kom je jammer genoeg te laat mee
Oud 23-03-2005, 21:58
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Citaat:
dolphin schreef op 23-03-2005 @ 22:57 :
leuk idee

ik dacht er nu pas aan, door die opmerking over ezelsbruggetjes
Oud 23-03-2005, 21:58
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
dolphin schreef op 23-03-2005 @ 22:57 :
leuk idee

Neuh...hoor.
Oei, ik ben toevallig door mijn rug gegaan, kan je eens kijken..
Wel dus een lap tekst op de rug schrijven dan.
Oud 23-03-2005, 23:24
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 22:58 :
Neuh...hoor.
Oei, ik ben toevallig door mijn rug gegaan, kan je eens kijken..
Wel dus een lap tekst op de rug schrijven dan.
lol ok

dat kan wel

zullen we ff haar rug breken? dat heeft ze er vast voor over

en moeten wij op haar rug schrijven..want zelf gaat dat moeilijk

Offtopic: wat doen al die sukkels in dit topic hele tijd? vorig topic haast geen last van
Oud 24-03-2005, 06:54
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dolphin schreef op 24-03-2005 @ 00:24 :
Offtopic: wat doen al die sukkels in dit topic hele tijd? vorig topic haast geen last van
Offtopic: Zo te lezen zitten ze te vingeren op loontjuh's verhaal? Ja je moet toch wat.
Oud 24-03-2005, 08:38
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-03-2005 @ 07:54 :
Offtopic: Zo te lezen zitten ze te vingeren op loontjuh's verhaal? Ja je moet toch wat.
Die jeugd van tegenwoordig weer, zielig.....
Oud 24-03-2005, 08:59
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-03-2005 @ 12:54 :
Kan je dit topic niet beter naar onzin of psychologie verplaatsen?Hoewel iedereen je priveleven uitermate interessant schijnt te vinden is het nu meer een mededeling/soap aan het worden.
Oud 24-03-2005, 09:08
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-03-2005 @ 13:54 :
Kan je dit topic niet beter naar onzin of psychologie verplaatsen?Hoewel iedereen je priveleven uitermate interessant schijnt te vinden is het nu meer een mededeling/soap aan het worden.
Citaat:
Schranktür schreef op 24-03-2005 @ 09:59 :
Heu afgezien van al het gebullshit in dit topic, is de kern nog altijd "verliefd, maar hoe nu verder" .. lijkt me .. 't gaat niet zozeer om loon's prive leven.

Denk ook dat er wel wat mensen zijn die zich herkennen in loontjuh en vol spanning wachten op wat de oplossing is zodat ze zelf ook zoiets (of een variant) kunnen toepassen. Of een van de andere oplossingen gebruiken die in dit topic de revue gepasseerd zijn.
Oud 24-03-2005, 09:11
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-03-2005 @ 10:08 :
Heu afgezien van al het gebullshit in dit topic, is de kern nog altijd "verliefd, maar hoe nu verder" .. lijkt me .. 't gaat niet zozeer om loon's prive leven.

Denk ook dat er wel wat mensen zijn die zich herkennen in loontjuh en vol spanning wachten op wat de oplossing is zodat ze zelf ook zoiets (of een variant) kunnen toepassen. Of een van de andere oplossingen gebruiken die in dit topic de revue gepasseerd zijn.
Maar loontjuh verpest het steeds!
Oud 24-03-2005, 09:35
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
whehe, loontjuh... dat gaat niet zo goed he
Oud 24-03-2005, 09:45
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ik ken trouwens wel iemand van rond dezelfde leeftijd die ongetwijfeld wel zou willen.

Oud 24-03-2005, 11:48
Zaina
Zaina is offline
Ik zou me gewoon richten op die andere jongen. Je hebt kansen gehad maar ze niet gegrepen.
Oud 24-03-2005, 11:55
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Zaina schreef op 24-03-2005 @ 12:48 :
Ik zou me gewoon richten op die andere jongen. Je hebt kansen gehad maar ze niet gegrepen.
nog meer jongens loontjuh ??
Oud 24-03-2005, 12:17
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-03-2005 @ 07:54 :
Oud 24-03-2005, 13:15
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
nounou
Oud 24-03-2005, 15:24
Jules
Jules is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-03-2005 @ 10:08 :
.. 't gaat niet zozeer om loon's prive leven.
Neenee. In een 'normaal' topic staat niet zoveel gebler in een bericht als 'ik smste dit naar mijn moeder' en 'op het station blabla'. Kom op zeg.
Oud 24-03-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 24-03-2005 @ 16:24 :
Neenee. In een 'normaal' topic staat niet zoveel gebler in een bericht als 'ik smste dit naar mijn moeder' en 'op het station blabla'. Kom op zeg.
Hoezo? Vind je dat niet interessant dan?
Oud 24-03-2005, 15:34
Verwijderd
Mensen die zichzelf te serieus nemen
Oud 24-03-2005, 15:59
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Hermione schreef op 24-03-2005 @ 16:34 :
Mensen die zichzelf te serieus nemen
Dit is volgens mij al de derde nutteloze reply die ik hier van jou zie. Dus als er iemand is die alleen nutteloze bedragen levert dan ben jij het wel.

Maar Loontjuh, ik zou hem gewoon bellen als ik jou was... Wat heb je te verliezen? Een beetje lef hebben kan geen kwaad.
Oud 24-03-2005, 16:07
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-03-2005 @ 16:24 :
'Normale' topics bestaan niet. Daarnaast gaat 't verhaal ook gewoon over haar meet bij de fysio. Dat er wat details instaan die er wat minder mee te maken heeft moet kunnen lijkt me.
Oud 24-03-2005, 16:16
Jules
Jules is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-03-2005 @ 16:25 :
Hoezo? Vind je dat niet interessant dan?
Ehhh nee?

Citaat:
Dat er wat details instaan die er wat minder mee te maken heeft moet kunnen lijkt me.
Wat details.
Oud 24-03-2005, 16:20
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-03-2005 @ 17:16 :
Ehhh nee?

Wat details.
stiekum ben ik het wel met je eens... en ook dat loontjuh het forum nodig heeft om dr onzekerheid en verdriet te kunnen verwerken (we all know the ex story) ...
We zijn nu al 3 maanden of langer bezig met aanwijzingen en oplossingen aan het posten, maar ze luistert toch niet ... ze wil de aandacht wel, maar ze doet er niets mee

ja loon, ik weet dat het voor mij een stuk makkelijker is omdat ik niet in je situatie zit. Voeg nou gewoon eens wat daad bij je woord
Oud 24-03-2005, 16:23
Jules
Jules is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 24-03-2005 @ 17:20 :
stiekum ben ik het wel met je eens... en ook dat loontjuh het forum nodig heeft om dr onzekerheid en verdriet te kunnen verwerken (we all know the ex story) [/SIZE]
Inderdaad, want dat post(te) ze ook werkelijk overal. Dus opzich wel fijn dat al haar gezanik nu in 1 topic staat, maar misschien is een livejournal een idee?
Oud 24-03-2005, 16:24
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-03-2005 @ 17:23 :
Inderdaad, want dat post(te) ze ook werkelijk overal. Dus opzich wel fijn dat al haar gezanik nu in 1 topic staat, maar misschien is een livejournal een idee?
ja maar mss moet ze haar 'gezanik' hier wel helemaal niet posten en dit met wat meer fictieve mensen proberen te verwerken/ oplossen, heb je wel vriendinnen enzo loon ?
Oud 24-03-2005, 16:28
Matjong
Matjong is offline
Wat een in- en intrieste reacties. Als het je niet boeit lees het dan niet ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten