Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt echt helemaal niks aan blood pact ofzo, ong. 50 sta per char erbij is natuurlijk niks. En dan nog zoon nutteloze minion die adds kan tanken. En de AOE hellfire is natuurlijk ook waardeloos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hetgeen wat een warlock is is een gelegenheidschar. In zeldzame gevallen kan je ze heel goed gebruiken, anders zijn ze zo goed als nutteloos. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen omdat WoW pas in de beginfase zit zullen nu nog de grootste verschillen en exploits aanwezig zijn. Ik wil het over een halfjaar/jaar wel eens zien ![]() (er is zelfs weer een nieuwe patch voor starcraft omdat er blijkbaar dingen niet helemaal 100% waren....)
Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 15:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Alhoewel, ik denk dat toch een paar klassen zullen ondersneeuwen omdat ze te 'underpowered' zijn. Zie de necromancer in Diablo2. IPV hem op te pompen hebben ze andere chars steeds maar generfed en generfed. Ben bang dat dat met de zwakste classes van nu bij WoW ook een beetje zal gaan gebeuren)
||
Citaat:
(plus het gaat hier nog altijd over Blizzard. Warcraft, Starcraft, Diablo.... ze hebben echt geweldige games gemaakt en weten echt wel hoe het moet. Ik denk niet dat ze zomaar onderuit zullen gaan aan een spel)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() komt wel weer goed. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
EN: Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maybe iets voor de diehards zoals jij ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
niet echt een "cheat" maar ik vond dat het erg makkelijk is om monsters te vermoorden met een warlock bij het gebruiken van “immolation”, “curse of agony” “corruption” en ander schade brengende “spells”die langer door blijven werken. De monsters rennen weg en sterven dan langzaam. Vluchten van “land battles” Als je vecht tegen een “land creature” bijvoorbeeld: wolven beren NPC’s. En je bent in de buurt van diep water. Dan duik je erin en dan wacht je even tot je weer health hebt, gebruik heal spells. Het “land creature”zal aan de kust blijven. Dit werkt natuurlijk niet bij “water creatures”., bijvoorbeeld: Murlocs of krokodillen (crocs) Makkelijk geld De beste plaats die ik tot nog toe heb gevonden om veel geld te krijgen is Thelgen Rock Wetlands: volg de weg van Menethil Harbor ten oosten en ga richting Dun Algaz. Het is aan de westerse zijde van de weg voor je echt Dun Algaz raakt. De spinnen die je tegenkomt zijn goed te verslaan (lvl 22-23). Er zijn er legioenen van hun ras, in de grot en buiten de grot. En als je ze verslaat dan laten ze dingen vallen die je voor best wel wat geld kunt verkopen. Hieronder volgt de lijst. <NAAM> <GROTE> <VERKOOP PRIJS> Gooey Spider Leg 10 1s 20c Spider Ichor 10 1s 60c Crisp Spider Leg 10 5s Fist Sized Spinneret 10 5s 60c Large Venom Sack 05 9s 25c Spider Palp 05 16s 55c Spider Silk 10 38s 70c Als je van alles 1 had zou je 77s 90c hebben. Het duurt even voordat je echt veel geld hebt, maar met geduld kom je er wel 5 stappen om een “guild” van jou te maken. Vind een “Guildmaster” (NPC) in een van de hoofdsteden. Krijg een ”Guild Charter” van de “Guildmaster” voor 10 silver. 9 andere spellers moeten de “Guild Charter” tekenen. Geef de “Guild Charter” aan een willekeurige “Guildmaster”. En je hebt een “guild” Vind makkelijk koper In het Elwynn Forest gebied (het gebied waar de “humans” beginnen). Daar is een gebied tussen de “triangle of paths”, eentje leid er naar Northshire, en een naar Stormwind, ga erin tussen de Bergen, maar ga er niet op. Het koper spawnt hier dikwijls. ___________________________________________________ En toen gaf ik de tip van de maand ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik was op euro nog eerder lvl 60 dan je ![]() maarja je had alts geloof ik ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nog niet gevonden, maar ik vind zelf al sinds dat ik begon met gamen handige tips uit enz. Dus ff geduld, misschien vind ik wat ![]()
||
Citaat:
![]() Lekker met de laptop in de zon in de tuin... En dan... Ja jeweetwel World Of Warcraft
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 |