Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2005, 11:30
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Heeft iemand er ervaring mee, dat je een'(gewone) vriend/vriendin van je broer of zus leuk vind. Ik bedoel dus niet DE vriendin/vriend.. Is het raar aan het begin, en vond je broer ofzo zus het raar of niet leuk?
Oud 25-03-2005, 11:45
-(L)-
Geen ervaring mee. Misschien kun je iets meer over je eigen situatie vertellen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 12:23
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 25-03-2005 @ 12:30 :
Heeft iemand er ervaring mee, dat je een'(gewone) vriend/vriendin van je broer of zus leuk vind. Ik bedoel dus niet DE vriendin/vriend.. Is het raar aan het begin, en vond je broer ofzo zus het raar of niet leuk?
Ikzelf niet, een vriendin van mij wel. En dat is, ondanks wat gezeur van haar broer in het begin, uiteindelijk prima gelopen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 12:26
Fruitcake
Fruitcake is offline
ik heb dat meegemaakt, maar die vriend van m'n broer was ook een vriend van mij. En gezeur was er niet daarover, maar het is ondertussen wel al lang gedaan. NU is mijn broer met een vriendin van mij. het was wel raar in het begin en soms had ik het er een beetje moeilijk mee omdt als ze langskomt weet je gewoon dat ze niet voor ou komt maar voor je broer. Maar in principe heb ik er geen problemen mee.
Oud 25-03-2005, 12:28
filia dei
filia dei is offline
Bij mij is 't altijd dat mijn zusjes iemand van mijn vrienden leuk vind... maar goed... daz meestal niet wederzijds dus k'weet niet wat ik zou doen als ze een relatie zouden krijgen.
Oud 25-03-2005, 12:31
luchtballon
luchtballon is offline
Ja, ik. Maar het was nooit zo'n hele goede vriend van mijn broer.

Hij hoorde bij de vriendengroep van mijn broers vriendin. mijn broer ging daar ook regelmatig mee om sinds hij die vriendin had. Toen gingen ze naar lowlands en ik ging mee en daar leerde ik die vriendengroep kennen. Eigenlijk zat iedereen van die groep nog op mijn school maar mijn broer niet meer, dus hij had niet zoveel contact meer met ze. Toen kreeg ik dus een relatie met mn vriend en mijn broer vond dat wel leuk en grappig dat hij hem ook al kende en aardig vond. Tis ook wel leuk dat als mijn vriend er is dat hij ook lol kan hebben met mn broer enzo. en door mij blijft hij ook nog meer in contact met hem.. anders was dat een beeeetje verwaterd.
Oud 25-03-2005, 12:43
tiram
tiram is offline
Ik heb verkering gehad met de broer van mijn vriendin. Die twee zaten in dezelfde vriendengroep, waar ik dus ook in zat... Heb er geen problemen mee gehad, en zij ook niet geloof ik.
Oud 25-03-2005, 16:55
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
me zusje had verkering met een vriendje van me broertje... die jongen kwam dus extra vaak langs, dat vond mijn zusje niet zo leuk... Maar ja ze bleef hem ook zien toen het uit was....
Oud 25-03-2005, 17:15
Roadrunner
Roadrunner is offline
ik ben ook twee keer verliefd geweest op n vriend van mn broer. het is niets geworden, maar mn broer vond het niet raar. Het was juist vaak wel handig. Hij nodigde bijvoorbeeld die vriend expres wat vaker uit hier
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 18:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mijn zus is een bReEzAh en heeft alleen maar bReEzAh-vriendinnen, dus dat gaat never nooit niet gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 18:11
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-03-2005 @ 19:07 :
Mijn zus is een bReEzAh en heeft alleen maar bReEzAh-vriendinnen, dus dat gaat never nooit niet gebeuren!
Dat kan ook zo z'n voordelen hebben, ligt maar net eraan wat je wilt he
Oud 25-03-2005, 18:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 25-03-2005 @ 19:11 :
Dat kan ook zo z'n voordelen hebben, ligt maar net eraan wat je wilt he
Ik ben dé anti-Breezah. Ik ben de definitie van anti-Breezah.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 18:19
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-03-2005 @ 19:12 :
Ik ben dé anti-Breezah. Ik ben de definitie van anti-Breezah.
Okay, dat wist ik nog niet. Ik ook trouwens, behalve met carnaval, als ik dan geen relatie heb tenminste
Oud 25-03-2005, 18:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 25-03-2005 @ 19:19 :
Okay, dat wist ik nog niet. Ik ook trouwens, behalve met carnaval, als ik dan geen relatie heb tenminste
Stoer.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 18:34
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-03-2005 @ 19:21 :
Stoer.
Tja, het was niet gepland ofzo hoor. Dat was meer zo'n "ik ben dronken, single en heb een stel meiden om mee heen hangen-actie".
Oud 25-03-2005, 18:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 25-03-2005 @ 19:34 :
Tja, het was niet gepland ofzo hoor. Dat was meer zo'n "ik ben dronken, single en heb een stel meiden om mee heen hangen-actie".
Zelfs als ik stomdronken ben, heb ik standaarden/eisen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-03-2005 @ 19:35 :
Zelfs als ik stomdronken ben, heb ik standaarden/eisen.
Kijk, dat mag ik graag lezen! Ik vind het altijd zo'n kutsmoes: "Ja maar, ik was dronken!!" Ik bedoel, ja ik ben ook hitsiger als ik wat drank op heb, maar het is echt niet zo dat ik dan met gedrochten ga zoenen waar ik de volgende dag spijt van heb, zeker niet als ik een oogje heb op iemand anders
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 20:36
thegoodlife
thegoodlife is offline
Nee hoor, ik ook niet, dat is me nog nooit overkomen. Alleen deze keer met carnaval bleek naderhand dat die persoon een hoger breezergehalte had als dat ik eigenlijk had verwacht. Verder zag ze er prima uit, maar het was gewoon niet het standaardtype waar ik normaal op zou vallen.

En nu we het erover hebben, ik haat het om drank als excuus te gebruiken. Ik hou me meestal dan ook in als ik uitga en kan ook plezier hebben zonder drank op te hebben of maar een paar glazen. Dronken zijn is geen excuus voor je acties, en dat zal ik ook nooit gebruiken als excuus.
Oud 25-03-2005, 21:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 25-03-2005 @ 20:58 :
Kijk, dat mag ik graag lezen! Ik vind het altijd zo'n kutsmoes: "Ja maar, ik was dronken!!" Ik bedoel, ja ik ben ook hitsiger als ik wat drank op heb, maar het is echt niet zo dat ik dan met gedrochten ga zoenen waar ik de volgende dag spijt van heb, zeker niet als ik een oogje heb op iemand anders
Hadden mijn woorden kunnen zijn. Vooral dat "ik ben ook hitsiger als ik wat drank op heb".. Maar dan vind ik gewoon de meisjes die ik sowieso al aantrekkelijk vind, nóg aantrekkelijker. Maar die breezah-tjes, die worden voor mij nog niet aantrekkelijk met bij wijze van spreke een krat op -dat haal ik trouwens bij lange na niet. En al zoú zoééntje proberen bij mij een tong naar binnen te murwen (yeah, right), dan zou ik ze bitchslappen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 21:27
Roosje
Roosje is offline
Wel dat mijn zus een paar jaar iets heeft gehad met de broer van mijn beste vriendin.
Oud 26-03-2005, 15:17
Sennah
Sennah is offline
Heb al paar keer met een vriend van mijn broer gehad, maarja, het zijn stiekum ook mijn vrienden
Hij heeft er gelukkig nooit moeilijk over gedaan
Oud 27-03-2005, 15:39
LoesPoes
LoesPoes is offline
een goeie vriendin van mij heeft een 2 maand met mijn broer, gaat prima
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 17:16
WolterB
WolterB is offline
Ik heb geen broers of zussen, dus dit is bij mij echt helemaal onmogelijk
Oud 28-03-2005, 17:25
browneyedgirl