![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Last Crewsaders (hiphop) www.lastcrewsaders.com San Andreas (emo-core) www.sanandreas-web.com Findel (electropop) www.findelmusic.com Line Of Defense (hardcore) www.lineofdefense.com 16 april | 5 euro in het oh zo mooie De Box in Boxmeer www.deboxboxmeer.nl Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 12:54. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar misschien kom k wel, even mn contacten daar in de buurt raadplegen.
||
Citaat:
Logisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Homeau. Jij dan, heh?
||
Citaat:
San Andreas is leuk bandje, vond ze best goed toen ik ze een tijdje terug heb gezien. Maar ik ga niet want de 16e heb ik al wat anders.
||
Citaat:
![]() I´ll be there, maar dat wist je al he, henri de penri ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
boxmeer ligt 20 km vanaf nijmgen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
wijziging in programma: schmulley heeft helaas moeten afzeggen omdat een bandlid zich schuldig had gemaakt aan een dubbel boeking, maar vervanging is reeds gezocht en gevonden in de naam van: Findel lees hier meer voor biografie:
Findel is het soloproject van Bart van Dalen (17), gitarist/zanger van de amersfoortse punkrockband NIRC. Bart is in april 2004 begonnen met het schrijven van electro liedjes en dit werd door zijn omgeving erg goed ontvangen. Zo kwamen er steeds meer liedjes en kwam er meer en meer wil om verder te gaan. Findel is electropop met eightees, emo, punk en dance invloeden. De liedjes zijn vooral erg melodieus en origineel. Er zit veel afwisseling in de songs kwa ruigheid en alles is opgewekt en vooral dansbaar. Het “probleem” met originele muziek is dan wel dat je het niet kunt vergelijken met andere bands. Mocht je het per sé ergens aan willen linken zouden bands als The Postal Service, Ladytron en een klein beetje LCD Soundsystem nog het dichtst in de buurt komen. Maar Findel is écht gewoon Findel. Findel is veelbelovend. Op 3voor12/utrecht werd Findel eind vorig jaar al uitgeroepen tot ‘de belofte voor 2005’. Inmiddels is Cedric (van oa Go Ape!) ingelijfd om Findel live te versterken, en de eerste shows staan gepland dus Findel is klaar om alle beloftes in te gaan lossen. www.findelmusic.com |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd