![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het nog nooit echt gedaan. Maar wil het zeker wel eens doen, ik weet alleen niet hoever ik dan zou gaan. Ik denk wel ver, want ik vind dat ik *bijna* alles wel eens moet proberen, of het dan ook bevalt dat is weer een ander zaak.
Zoals wat Vampiria vertelde.... jah dat zie ik wel zittuh ![]() Maar verder dan dat kun je volgens mij ook niet gaan he? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zelf iemand vastbinden is alleen leuk, om te zien hoe opgewonden de ander dan wordt.....maar verder vinnik het niet echt boeiend. k ben niet zo dominant ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zelf weet niet wat ik hier van moet denken. Opzich valt het toch wel mee. Of je iemand nou vastbind aan bed, of aan een stoel,tafel of vast maakte met stangen en kettingen. Eerlijk gezegt zie ik niet echt een verschil. Volgens mij is het meer de gedachte die erbij komt (dat standaard idee van echte sm) waardoor je het te ver vind gaan. |
![]() |
|
En wat bedoel je met bondage?
Bondage in de zin van vastbinden op bed en de ander doet leuke spelletjes met je (of andersom natuurlijk) of Bondage in de zin van knopen leggen in een lang touw en die rond iemands lichaam binden, zodat de knopen erotische plaatsen van het lichaam stimuleren. tis maar een vraag.... ![]()
|
SCREAM
ahum... excuseer. mijn oprechte complimenten voor je vermogen vervelend over te komen zonder het te zijn... (alhoewel ik ergens vermoed...) je bindt vast of wordt vast gebonden en evt doe je daarna nog spelletjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou gewoon....wat je anders ook doet. Gewoon pesten, dus de ander niet meteen aanraken waar ie wil enzo, maar echt lopen opgeilen. ![]() Verder ben ik ook niet zo fantasierijk, en ik weet t eigenlijk niet precies meer want tis al een tijd geleden.. En soms is t ook wel leuk om iemand te blinddoeken....ik weet eigenlijk niet wat nou leuker is. Iemand zien en nix kunnen doen kan opwindend zijn, maar niet weten waar iemand is en dan ineens vanalles voelen kan ook heel opwindend zijn. Zo, dat was t wel weer voor vandaag ![]() |
![]() |
||
ik wil niet weten wat kan maar hoe dat voelt
[edit] Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 19:22. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *snapt 'm niet* *voelt zich misschien beledigd, misschien ook niet* ![]() ![]() [edit] Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 19:38. |
![]() |
||
Citaat:
2) huh ja, idd slecht gelezen, sorry... niet huilen meisje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
gedrag psycholoog experimenteel? AnoNatalie | 32 | 03-01-2010 18:17 | |
Seksualiteit |
sexuele spelletjes Sexymeid. | 31 | 11-12-2009 13:42 | |
Seksualiteit |
[SM] zullen we maar weer eens een normaal sm topic openen Raven | 87 | 08-07-2005 17:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pedofielsite van web gehaald Isa | 184 | 14-08-2003 11:23 | |
Seksualiteit |
wie doet... Gerard SnEl | 11 | 20-03-2003 12:25 |