Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2005, 21:27
Verwijderd
Lief hoe amy naar hannah ging..

arme harold
Advertentie
Oud 22-03-2005, 21:31
Gruppie
Gruppie is offline
wil amy zijn, daar op de bank

oke Hannah ziet er niet uit als 14 alleen aan het begin van de aflevering leek ze ietsje jonger dan amy/ ephram maar dat lag gewoon aan haar onzekere houding...
dat gesprek tussen amy en hannah was dat ze op types als Bright valt kwam inderdaad als een verrassing

vind de 'band' tussen edna en harold erg interessant, wordt steeds mooier uitgewerkt.

nina en jack (zo heet die nieuwe dokter toch?) zijn geen leuk koppel
Oud 22-03-2005, 21:41
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jaaaa echt een mooie aflevering

heel eventjes dacht ik toch dat ephram niet i love u 2 zou gaan zeggen..

Oud 22-03-2005, 21:46
Jolt
Jolt is offline
Ik vind die Amy echt <3.

Al vond ik de serie vroeger boeiender.
Oud 23-03-2005, 08:07
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 22-03-2005 @ 22:31 :
wil amy zijn, daar op de bank

oke Hannah ziet er niet uit als 14 alleen aan het begin van de aflevering leek ze ietsje jonger dan amy/ ephram maar dat lag gewoon aan haar onzekere houding...
dat gesprek tussen amy en hannah was dat ze op types als Bright valt kwam inderdaad als een verrassing

vind de 'band' tussen edna en harold erg interessant, wordt steeds mooier uitgewerkt.

nina en jack (zo heet die nieuwe dokter toch?) zijn geen leuk koppel
Jake

Maar ik ben het voor de rest allemaal met je eens... Ephram en Amy zijn lief
Oud 24-03-2005, 19:29
JanDeVries
JanDeVries is offline
Maar wat las ik nu op Tekst? Edna (of Nina, weetikveel) vindt de vibrator van Delia? WTF?!
Oud 24-03-2005, 21:41
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
RabidRabbit schreef op 24-03-2005 @ 20:29 :
Maar wat las ik nu op Tekst? Edna (of Nina, weetikveel) vindt de vibrator van Delia? WTF?!
dat klopt niet

Spoiler
Oud 24-03-2005, 21:47
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Citaat:
RabidRabbit schreef op 24-03-2005 @ 20:29 :
Ja, zag ik ook, echt een mega typo in de gids staat het ook verkeerd, ze moeten daar 's op gaan letten zeg het gaat wel vaker fout!
(en het was die van nina by the way)
Oud 25-03-2005, 11:10
JanDeVries
JanDeVries is offline
Oh godzijdank, ik dacht al dat Amerika nu opeens radicaal progressief was geworden
Oud 25-03-2005, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 22-03-2005 @ 22:31 :

Dat vond ik niet echt een verrassing hoor. Had dat wel verwacht.
Oud 25-03-2005, 13:29
innogen
innogen is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 22-03-2005 @ 22:41 :
jaaaa echt een mooie aflevering

heel eventjes dacht ik toch dat ephram niet i love u 2 zou gaan zeggen..

Ik ook! Maar hij zei het wel en toen leefden ze nog lang en gelukkig
Ik vond ze echt superlief daarzo op die bank ik was eigenlijk wel jaloers op amy

En ik had het ook wel verwacht dat Hannah juist op Bright types valt. Opposite attracts enzo? Wie weet, misschien wordt ze opeens een hippe chick en ziet Bright haar wel staan
Oud 25-03-2005, 14:36
lilo
lilo is offline
ik was ook jaloers op die bank-scene

was zekers een leuke aflevering!!!
Oud 25-03-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 25-03-2005 @ 14:29 :
Ik ook! Maar hij zei het wel en toen leefden ze nog lang en gelukkig
Ik vond ze echt superlief daarzo op die bank ik was eigenlijk wel jaloers op amy

En ik had het ook wel verwacht dat Hannah juist op Bright types valt. Opposite attracts enzo? Wie weet, misschien wordt ze opeens een hippe chick en ziet Bright haar wel staan
Ja.. Ik had toen al wel verwacht dat amy dr een hele make-over zou geven.. Maar dat komt denk ik nog wel..
Oud 25-03-2005, 17:32
reizer
reizer is offline
ohh ik vond het egt heel errug leuk de laatste aflevering, de bank-scene was ik ook jalours op ma volgens mij was iedereen dat wel, ik vind hannah wel een aardig meisje, wel heel onzeker, irritant dat amy da niet begreep ma das ook weer helemaal opgelost :-D
w8 ongeduldig op as dinsdag... delia's vibrator???
Oud 25-03-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 24-03-2005 @ 22:41 :
dat klopt niet

Spoiler
ik had het ook gelezen op teletekst, ik schrok al

Die blonde vrouw, die moeder van die twee jongens.. ik ken haar ergens van!

Hannah vind ik een leuk meisje Zou ze wat met bright krijgen?
Spoiler

Ik vond het wel zielig voor Edna, die scene met Dr. Brown

Ik dacht ook even dat Ephram niet 'i love you' terug zou zeggen toen Amy het zei.. had al helemaal GG-flashbacks

Leuke aflevering weer
Oud 25-03-2005, 18:48
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 25-03-2005 @ 19:41 :
Die blonde vrouw, die moeder van die twee jongens.. ik ken haar ergens van!
was zij niet die psychiater in e.r., waar kerry weaver iets mee had?
Oud 25-03-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 25-03-2005 @ 19:48 :
was zij niet die psychiater in e.r., waar kerry weaver iets mee had?
jaa!

fijn dat ik het weet, anders blijf ik er de hele avond over nadenken
Oud 26-03-2005, 14:48
innogen
innogen is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-03-2005 @ 18:25 :
Ja.. Ik had toen al wel verwacht dat amy dr een hele make-over zou geven.. Maar dat komt denk ik nog wel..
ja dat denk ik ook. Misschien wel een voorspelbare nieuwe verhaallijn, maar vast wel een vermakelijke
Oud 27-03-2005, 10:25
Verwijderd
Maar Hannah is ook echt zo'n typisch verlegen meisje, soort van 'lelijk eendje' zeg maar (niet dat ze lelijk is ofzo, helemaal niet.. volgens mij kan ze zelfs een heeel mooi meisje zijn), dat dan ineens totaal verandert..

Net als die ene film, met dat meisje met dat donkere haar en Freddie Prinz Jr. (zo heet ie toch?), waarin zij ook helemaal gemetamorfoosd wordt en van een onopvallend meisje naar heel mooi gaat..
Daar moest ik meteen aan denken toen ik Hannah zag
Oud 27-03-2005, 11:47
Verwijderd
Dat zou echt de meest voorspelbare verhaallijn ever zijn

Maar van mij mogen ze
Oud 27-03-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 27-03-2005 @ 11:25 :
Maar Hannah is ook echt zo'n typisch verlegen meisje, soort van 'lelijk eendje' zeg maar (niet dat ze lelijk is ofzo, helemaal niet.. volgens mij kan ze zelfs een heeel mooi meisje zijn), dat dan ineens totaal verandert..

Net als die ene film, met dat meisje met dat donkere haar en Freddie Prinz Jr. (zo heet ie toch?), waarin zij ook helemaal gemetamorfoosd wordt en van een onopvallend meisje naar heel mooi gaat..
jij bedoelt iets van 'another teenage movie' ofzo?
Die laatst op tv was? Met dat meisje wat al heel mooi was..
Oud 27-03-2005, 12:38
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-03-2005 @ 13:31 :
jij bedoelt iets van 'another teenage movie' ofzo?
Die laatst op tv was? Met dat meisje wat al heel mooi was..
volgens mij is ut She's all that, not another teen movie heeft er een parodie op gemaakt
Oud 27-03-2005, 12:38
Verwijderd
Het zou idd wel heeel voorspelbaar zijn..

Ik heb het even opgezocht, en de film die ik bedoel is She's all that
Oud 27-03-2005, 16:59
reizer
reizer is offline

weet iemand hoe die film heet van hierboven die hier beschreven staat??? wil het graag weten want hij was een keer op tv en heb hem toen gemist en heb geen idee welke film het is!! :-S
Oud 27-03-2005, 17:03
Verwijderd
lees jij nooit de posts die boven je staan?

volgens mij gaat het over precies dezelfde film als waar ik het een paar posts hierboven over had, en waarvan de titel in de post boven je staat..
Oud 27-03-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
basketbalster schreef op 27-03-2005 @ 13:38 :
volgens mij is ut She's all that, not another teen movie heeft er een parodie op gemaakt
o ja.. dat was t
Oud 27-03-2005, 19:05
reizer
reizer is offline
srry, was niet zo heel tactisch pebbles, ben vandaag ook niet zo heel tactisch, tis me dag nie egt vandaag ma is het een btj een leuke film??
not another teen movie was eergister op tv btw, maar die film heeft allemaal stukjes uit allerlei films gebruikt, ook uit 10 things i hate about you! die is btw wel heel errug grappig!
Oud 27-03-2005, 21:43
Flowtje
Flowtje is offline
Juist ja.

Ik denk idd ook dat Hannah helemaal door Amy omgetoverd wordt en eigenlijk dat ze Bright leuk zou vinden was ook wel te verwachten.

En dat Amy naar Hannah toe ging was lief!
Oud 27-03-2005, 21:51
Venomous
Venomous is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 25-03-2005 @ 19:41 :

Spoiler

Spoiler

Een metamorfose vind ik ook wel leuk! Beter dan dat ze er ineens een stuk leuker uit ziet.
Oud 29-03-2005, 13:20
Verwijderd
Heb zin in vanavond!
Oud 29-03-2005, 21:21
Verwijderd
Wow.. heeeerlijk..
Zo lief van Hannah!
En ik had tranen in mn ogen toen die man vertelde dat hij nu voor haar er was en daarna pas aan zichzelf zou denken..

En omg!! Hoe durfde andy tegen nina Gelukkig kwam ie t daarna weer goedmaken.
Oud 29-03-2005, 21:37
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jaa precies.. andy tegen nina..

verder weer een mooie ep.

hoe bright zo tegen zijn vader zo te keer ging over.. dat hij het dus nog niets wist wat hij wou gaan doen...

oh en hannah???...

hoop dat ze nu eingelijk eens was losser word
Oud 29-03-2005, 21:46
Hyphen
Hyphen is offline
Andy doet altijd van die on-tactische dingen..
Gelukkig heeft ie dat tegenwoordig ook zelf door..
Maar ik zat der ff over na te denken en ik denk niet dat ik zulke dingen steeds van Andy zou pikken! De dingen die hij zegt en eigenlijk niet meent zijn altijd echt hard! Ik zou daar op een gegeven moment niet meer tegen kunnen hoor.. ookal maakt ie het steeds weer goed..
Oud 29-03-2005, 22:20
Maharani
Maharani is offline
Ik vind Hannah een schatje. Ze doet me denken aan Fred uit Angel.
Oud 29-03-2005, 22:22
Machiavelli
Machiavelli is offline
Wat is er precies gebeurd? Ik kon het niet zien en thuis waren ze vergeten op te nemen.
Oud 29-03-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 29-03-2005 @ 23:20 :
Ik vind Hannah een schatje. Ze doet me denken aan Fred uit Angel.
Jaah, inderdaad!

Ik vind haar heel leuk Ik vind het alleen een beetje vervelend dat Amy zo aan het pushen is...

Verder vond ik het een leuke ep
Oud 29-03-2005, 22:38
Verwijderd
De ruzie van Bright en Harold kreeg toch nog een andere wending dan ik eerst dacht.. Vond het zo zielig voor m
Oud 30-03-2005, 07:30
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-03-2005 @ 23:22 :
Wat is er precies gebeurd? Ik kon het niet zien en thuis waren ze vergeten op te nemen.
Oud 30-03-2005, 08:12
Verwijderd
Even kijken of ik niets vergeet:
Delia was aan t spelen met Sam en toen ze Sam ging zoeken keek ze onder het bed van Nina en vond een vibrator. Nina zei snel dat het een voetmassageding was. Zij naar Andy om het te vertellen en toen ze aan het praten waren kwam Delia en die vroeg waar ze het over hadden. Andy zei dat ze het over kwarktaart hadden. Voor haar verjaardag. Dat zou Nina maken. Nina reageerde door te zeggen dat het een verrassing was, maar nu dus niet meer.
Toen Nina weg was vroeg Delia waar ze het nu echt over hadden en toen zei Andy dat ze het over haar verjaardag hadden.

Hannah kwam langs bij Ephram en toen vertelde hij dat hij een liefdesbrief voor Amy aan het schrijven was, maar dat het niet lukte. Hannah bood aan om te helpen, maar dat wilde hij niet. Zij liet allemaal dagboeken en andere verhalen zien die ze geschreven had sinds haar 13e. 's Avonds waren Amy en Ephram bij elkaar en toen voelde Amy zich schuldig, want tijdens ballet was Hannah gevallen ofzo en had Amy er dus voor gezorgd (in haar ogen) dat ze zich weer rot voelde.
Toen vertelde Ephram dat Hannah verhalen schreef. Amy vond dat geweldig en zei dat Hannah dan heel goed bij de schoolkrant ofzo kon, zodat ze daar ook vrienden kon maken en niet meer zo alleen zou zijn. Zij dus naar Hannah en toen ging ze een beetje pushen en toen Hannah voet bij stuk hield dat het privé was en dat niemand het mocht lezen was ze verontwaardigd, want zij mocht het toch wel lezen? Zij was toch haar vriendin?

Andy kreeg een patiënte samen met haar man op bezoek. De vrouw had alvleesklierkanker (geloof ik) en had nog maar zes weken te leven. Over twee weken ging hun dochter trouwen en zij wilde daar nog graag bij zijn.

Delia en Brittany gingen bij elkaar spelen (geloof bij Nina) en bespraken over het 'voetmassageding' en vroegen zich af wat dat nou kon zijn. Brittany zou het wel vragen thuis en Delia dan vertellen wat het is.

De moeder van Brittany komt de dokterskamer van Andy binnen gestormd omdat Brittany tijdens het eten dat onderwerp opbracht ofzo.. Brittany mag niet meer met Delia spelen.
Andy gaat boos naar Nina die aan het werk is en buiten maken ze heel erg veel ruzie en hij zegt dat het haar schuld is en dat hij haar niet als een vrouw wil zien, dat niet eens doet en blabla... En daarna beseft ie zich meteen hoe stom ie was om die opmerking te maken, maar Nina heeft er genoeg van en gaat naar binnen.

Bright heeft een baantje in een restaurant en is medewerker van de maand geworden. Hij is er helemaal blij mee, (om verschillende dingen, weet ze even niet meer allemaal) en Harold is daar bezorgd om, want hij wil een toekomst met opleiding etc en is bang dat Bright straks in een restaurant blijft hangen.
De volgende keer bij het eten verteld hij dus ook dat Bright de volgende dag bij een man een afspraak heeft. Als hij daar aangenomen wordt kan ie studeren in Las Vegas. Hij heeft iemand van het werk van Bright al gebeld en gezorgd dat ie vrij is.
Als hij even later boven komt krijgt hij ruzie met Bright en Bright roept dat hij blij zal zijn als hij weg is, want dan hoeft hij niet meer met Harold in één huis te wonen.
Later komt ie met een cheque bij zn ouders die beneden zitten en vraagt of 250 genoeg is. Hij kan ook 300 geven. Als huur.

Die nieuwe dokter ziet Andy in het restaurant en vraagt advies over een patiënt. De patiënt heeft iets met zn hart en moet een nieuw hart. Andy vraagt hoe de patiënt heet en dan blijkt het de man van de vrouw met alvleesklierkanker te zijn.
Hij vraagt die man om bij hem te komen op afspraak ofzo, want even later praten ze in zijn kantoor en die man vertelt dat hij er nu is voor zijn vrouw en nadat zij overleden is zal hij er zijn voor zichzelf.

Eeeehmm... wat hadden we nog meer?
O ja, Ephram en Amy gingen uit eten. En toen wilde Ephram die liefdesbrief geven, maar voordat hij dat doet wil Amy eerst wat geven. Het zijn twee kaartjes voor iets. Ze zei ook iets in de trant van 'woorden op papier zijn maar niets'.. Zoiets.. Dus hij pakt ipv de brief zijn pinpas en zegt dat hij betaalt.

Later komt Hannah Amy tegen op school en Amy vertelt wat zij denkt over dat ze die dingen niet mocht lezen etc. De volgende dag ofzo komt Hannah dan toch met een verhaal aan. Ze vraagt of Amy en Ephram het willen keuren en er voor haar willen zijn als het afgekeurd wordt. Daarna gaat ze weg en Amy begint met lezen. Het gaat over hen. Ze vraagt of Ephram echt een liefdesbrief had geschreven en hij zegt dat hij dat gedaan had. Naja, hij wil ook voor het eerst 'ik hou van je' zeggen en dat doet ie dan.

Er was nog iets...
O ja, Andy komt bij Nina aanzetten met een voetmassageding (een echte dit keer ) en ze maken het goed. Daarna zie je ze met Delia in de woonkamer zitten en dan gaan ze 'het' gesprek hebben. Delia vertelt dat ze het al weet over seks, maar ze had nog wel wat vragen. Wat was dat ding nou onder Nina's bed (antwoord: als je oud genoeg bent zul je dat wel leren) en waarom zegt de één dat ze seks hebben en de ander dat ze de liefde bedrijven, etc..

Ik hoop dat ik niets ben vergeten
Oud 30-03-2005, 08:36
Machiavelli
Machiavelli is offline
Thanks!
Oud 30-03-2005, 09:04
yapo
yapo is offline
wow, that's pretty much it ja, klein dingetje vergeten though....

Andy is er dus via de nieuwe dokter erachter gekomen dat de man van de vrouw met alvleesklierkanker een hartkwaal heeft waarvoor hij een harttransplantatie nodig heeft. Omdat Andy begrip heeft opgebracht voor de man heeft hij de man niet op de wachtlijst gezet. (De man wil er dus voor zijn vrouw zijn, de laatste weken van haar leven, ipv dat hij gedurende die tijd behandeld wordt. Wat de man heel mooi zegt is dat hij na die 6 weken toch toe is aan een nieuw hart, want zijn oude is dan helemaal aan diggelen....)
Andy krijgt hierover later een discussie met de dokter aan de overkant van de straat. Deze wordt boos/furieus op Andy omdat hij niet weet dat de vrouw van zijn patient op sterven ligt en besluit hierop om de man (zonder hem daarvan op de hoogte te brengen) op de wachtlijst zetten. Andy zegt nog dat hij niet van de hele situatie op de hoogte is, maar ondertussen loopt de nieuwe dokter kwaad weg naar z'n praktijk. Andy draait zich hierop om en loopt rustig weg.
Oud 30-03-2005, 11:22
JJ13
JJ13 is offline
ik vond t minder dat amy gisteren zo aan het doordrammen was om de dagboeken van hannah te mogen lezen. dat doe je toch niet, ook al is t een goede vriendin.
Oud 30-03-2005, 12:17
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
nou een goede vriendin is het nog niet hoor,

ik vraag me wel af of die intresse wel oprecht is van amy in hannah..!
of doet ze het nu alleen gewoon om zeker te zijn, dat zij niet achter ephram aan gaat
Oud 30-03-2005, 12:21
RoxX
RoxX is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 30-03-2005 @ 13:17 :
nou een goede vriendin is het nog niet hoor,

ik vraag me wel af of die intresse wel oprecht is van amy in hannah..!
of doet ze het nu alleen gewoon om zeker te zijn, dat zij niet achter ephram aan gaat
ik denk dat ik me hier wel bij aan sluit.. en ik denk da het tusse andy en die buurvrouw ook nog wel wa gaat worden...
Oud 30-03-2005, 12:22
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 30-03-2005 @ 12:22 :
ik vond t minder dat amy gisteren zo aan het doordrammen was om de dagboeken van hannah te mogen lezen. dat doe je toch niet, ook al is t een goede vriendin.
Ja.. Ik vond het wel goed van hannah dat ze voet bij stuk hield..
Maar uiteindelijk zie je dat amy het zo naar dr hand zet dat hannah toch een stuk schrijft. Maar ik vond het wel dat ze t over hen deed en Ephram zo hielp..
Oud 30-03-2005, 12:58
innogen
innogen is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2005 @ 13:22 :
Ja.. Ik vond het wel goed van hannah dat ze voet bij stuk hield..
Maar uiteindelijk zie je dat amy het zo naar dr hand zet dat hannah toch een stuk schrijft. Maar ik vond het wel dat ze t over hen deed en Ephram zo hielp..
Ja dat was wel cool.
Maar ik vraag echt af waarom Amy opeens zo buddybuddy met Hannah doet. Zo lang woont ze er ook weer niet en opeens zijn de twee beste vriendinnen? Beste vriendinnen laten elkaar in hun waarde en zeuren niet door over het lezen van dagboeken en het meedoen met een schrijfwedstrijd en weet ik wat. Waarom wil amy zo graag dat hannah populair wordt?
Het was echt bot van Andy toen hij zo zei dat hij die buurvrouw niet als een vrouw zag en haar zo ook niet wilde zien
Oud 01-04-2005, 16:48
Verwijderd
Volgens mij is Amy nog steeds een beetje bang dat Hannah Ephram leuk gaat vinden. Misschien probeert ze Hannah populair te maken zodat ze geen tijd heeft om interesse te krijgen in Ephram?
Amy is wel een beetje opdringerig ja..

Andy tegen Nina

Dat over die man met zn hart en zieke vrouw was mooi..
Oud 05-04-2005, 21:21
Verwijderd
Heeft iemand een verslag voor mij?
Oud 05-04-2005, 21:49
Verwijderd
Hmm, even goed nadenken..

Delia was jarig, en had een verjaardagsfeestje. Alles ging goed, volgens Andy, maar hij kwam er achter dat het té stil was. Hij snelde naar de woonkamer, waar een groepje kinderen in stilte stond, en Brittany (dat vriendinnetje van Delia) stond met een stopwatch in haar hand. Andy vroeg wat er aan de hand was en zei tegen Brittany dat ze de stopwatch moest geven. Brittany riep iets van 'abbort! abbort!' in een oortje ofzo, dat zag ik niet goed, maar ze was te laat; Andy deed de kast open en zeg daar Delia zoenen (geen tongzoen hoor!) met een jongen, genaamd Charlie. Andy werd akelig boos, bracht Charlie naar huis om met zijn moeder te praten.. Maar Charlies moeder kon het niet zoveel schelen; dat maakte Andy natuurlijk pissig. Hij liep boos het huis weer uit.

Hmm... Nina was aan het werk in het café, Jake (de nieuwe dokter) kwam binnen en vroeg haar uit op een omslachtige manier. Nina zei vrij duidelijk nee, en ze zei ook vrij duidelijk dat Jake haar type niet was. Jake liet het er bij zitten. Ook kwam nog ter sprake - volgens mij was het ongeveer hier - dat Andy een klemmetje had uitgevonden waardoor hij nu zoveel geld had en geen geld voor zijn diensten vroeg. Harold wist dat blijkbaar niet, Jake ving dat gesprek op - dat tussen Harold en Nina plaats vond - en zei dat hij ook iets aan het uitvinden was, iets met een laser ofzo. Harold schrok; hij zei dat hij weinig geld had en besloot in stilte duidelijk dat hij ook iets uit wilde vinden.

Ephram was druk aan het oefenen in zijn studio, een opname aan het beluisteren; Bright kwam binnen lopen en Ephram schrok heel erg - hij had hem niet zo in zo'n studio verwacht. Bright nodigde Ephram uit voor een feestje en vertelde een beetje over meisjes met wie hij het bed had gedeeld de nacht ervoor. Ephram zei dat hij zin had in het feestje.

Amy kreeg haar SAT-uitslag; 1400, blijkbaar heel goed Ze was er erg blij mee En ze nodigde Ephram uit om een weekendje lekker niets te doen (films kijken en Chinees eten), Ephram had natuurlijk al afgesproken met Bright.,.. Amy had geen zin in een feestje... En mja, zo besloot Ephram maar dat hij bij Amy zou blijven, aangezien hij meer zin had in het niets doen. Hij ging het Bright min of meer vertellen; Bright leek echter meer bezig met meisjes oppikken in zijn gedachten. Maar goed, hij ving wel op dat Ephram niet mee wilde en werd boos. Hij wilde iets samen doen met Ephram, maar ja, blijkbaar wilde Ephram dat niet.

Andy kwam Charlies moeder tegen in zijn praktijk, hij dacht dat ze kwam om haar excuses aan te bieden over dat opvoed-probleem dat ze hadden gehad betreffende die kast en het zoenen er in (= seven minutes in heaven). Maar ja, daar kwam ze helemaal niet voor; haar man werd juist geholpen door Harold. Haar man - John - kwam net naar buiten... in een rolstoel; Andy ontdekte toen pas dat de lieve man al jaren geleden een infarct had gehad en sindsdien flink verlamd was en niets meer kon. Zijn vrouw - wiens naam ik echt niet meer weet - had dat haar hele leven opgeofferd om voor hem te zorgen en de kinderen op te voeden. Hij keek vanaf dat moment heel erg tegen haar op en besloot haar te helpen. Hij ging flink lezen etc, om zo te kijken hoe hij John zou kunnen helpen.

Harold was ondertussen flink bezig met dingen uit te vinden; geurloze mentholzalf - geen succes. Houten spatels met smaakjes - geen succes. Rose werd een beetje moe van hem; maar uiteindelijk kwam Harold op een idee; kinder rijmpjes maken maar dan met moeilijke woorden, zoals hij vroeger bij Amy had gedaan. Heel trots ging hij aan het fantaseren.

Andy raakte aan de praat met Nina, en Nina vertelde dat Jake haar uit had gevraagd en dat ze nee had gezegd. Andy vertelde dat Jake al eens had gezegd dat hij Nina aantrekkelijk vond en hij beaamde dat nog eens. Jake kwam binnen en Nina zei dat hij haar zaterdag op moest halen. Ze ging zich thuis vreselijk optutten, terwijl Hannah en Delia erbij waren. Ze vonden haar heel mooi Ze trok een blauw jurkje aan - ik vond hem niet bijzonder - maar Hannah en Delia vond het prachtig. Andy ook, geloof ik, maar hij reageerde meer op de haren die op het jurkje zaten en ging ze er af borstelen
De date zelf zagen we niet. We de wandeling erna. Nina zei dat ze het heel leuk vond. Jake zei dat ze zich wat meer moest openen, ze had nog niets over zichzelf verteld. Hij wilde haar zoenen, maar Nina wilde niet. Ze ontdekte zelf op dat moment dat ze verliefd was op iemand anders... of verliefd aan het worden was... (Ik schreeuwde; 'She's falling in love with Andy!' drie keer ) Jake liet haar beloven dat ze die persoon zou confronteren met dit gevoel, en daar lieten ze het bij.

Ephram en Bright kregen ruzie, nog erger. Bright zei dat ze in hele verschillende situaties zaten; hij was kennelijk jaloers op Ephram. Ephram maakte duidelijk dat hij alles gaf om verder te komen en vond dat Bright niet genoeg deed om iets te bereiken. Een hoop geschreeuw. De volgende dag - of in ieder geval later - kwam Bright de sleutel van Ephrams studio teruggeven. (Oh ja; Amy vond een string op Ephrams bank Die kwam daar dus door een vozende Bright, bleek. Amy begreep het ) En mja, toen zei Bright dat hij Ephram even niet meer wilde zien.

Nina kwam Andy nog tegen in het restaurant en leek te willen vertellen dat ze verliefd op hem werd, maar ze deed het niet. Andy glimlachte wel heel lief

Ephram zat hard aan zijn muziek te werken aan tafel, Andy kwam er bij zitten. Ephram vertelde over zijn breuk met Bright. Andy vertelde over Charlies moeder en vertelde ook dat hij haar wilde helpen.

Charlies moeder kreeg het ook te horen en stemde er mee in, maar zei dat ze bang was.

Pffoe, dat was het wel, geloof ik Sorry voor eventuele typfouten En waarschijnlijk wijkt het iets af van de volgorde van de werkelijke aflevering, maar 't omvat wel zo goed als alles
Oud 05-04-2005, 21:54
the tourist
the tourist is offline
Aan wat voor test had Amy nou meegedaan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten