Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2005, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 26-03-2005 @ 12:45 :
Niet aan beginnen. Het helpt misschien wel (een beetje), maar het is heel ongezond. Bovendien kom je het erna toch weer bij. Afvallen moet je bereiken door op je eten te letten en door regelmatig te sporten, niet door dat soort kunstmatige onzin. Deze week gewoon weer je best doen, misschien is het gewoon vocht wat je vast hebt gehouden, en ben je dus toch afgevallen.
Ik heb deze week ook wel m'n best gedaan. Dan valt het heel erg tegen om te zien dat je niet bent afgevallen, maar gezien de reacties hier ga ik niet aan de stackers.
Oud 26-03-2005, 15:33
-(L)-
Citaat:
DarkSide schreef op 26-03-2005 @ 16:24 :
Ik heb deze week ook wel m'n best gedaan. Dan valt het heel erg tegen om te zien dat je niet bent afgevallen, maar gezien de reacties hier ga ik niet aan de stackers.
Oke gelukkig. Och, deze week komt het vast wel goed. Hopelijk heb je dan ook genoeg motivatie om door te gaan.
Oud 26-03-2005, 16:36
ANGE
ANGE is offline
Dan vandaag wel juichen? Ik heb vandaag 2 crackers, 2 boterhammen en avondeten gegeten. Zo wel goed dan?
Oud 26-03-2005, 16:45
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 17:36 :
Dan vandaag wel juichen? Ik heb vandaag 2 crackers, 2 boterhammen en avondeten gegeten. Zo wel goed dan?
het is een vooruitgang , morgen nog meer
Oud 26-03-2005, 16:46
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 26-03-2005 @ 17:45 :
het is een vooruitgang , morgen nog meer
Ja, bekijk het.
Oud 26-03-2005, 16:49
-(L)-
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 17:46 :
Ja, bekijk het.
Wat je vandaag hebt gegeten is nog steeds niet genoeg hoor. Dus ik denk dat het je eigen probleem is als je niet meer eet dan dit.
Oud 26-03-2005, 16:49
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 26-03-2005 @ 17:49 :
Wat je vandaag hebt gegeten is nog steeds niet genoeg hoor. Dus ik denk dat het je eigen probleem is als je niet meer eet dan dit.
Whatever.
Oud 26-03-2005, 16:54
-(L)-
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 17:49 :
Whatever.
Tja, zo help je jezelf het graf in.
Oud 26-03-2005, 16:55
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 26-03-2005 @ 17:54 :
Tja, zo help je jezelf het graf in.
dus...
Oud 26-03-2005, 16:56
-(L)-
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 17:55 :
dus...
Dus is dat mijn probleem niet. En dus ga ik nu niet verder met je in discussie aangezien dat geen enkel nut lijkt te hebben.
Oud 26-03-2005, 16:58
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 26-03-2005 @ 17:56 :
Dus is dat mijn probleem niet. En dus ga ik nu niet verder met je in discussie aangezien dat geen enkel nut lijkt te hebben.
Ik vroeg je ook niet om in discussie te gaan, dus dat komt mooi uit.
Oud 26-03-2005, 17:00
-(L)-
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 17:58 :
Ik vroeg je ook niet om in discussie te gaan, dus dat komt mooi uit.
Gelukkig dan, zijn we het daar over eens. Als je hier alleen maar komt om te vertellen wat je gegeten hebt, en geen kritiek kan verdragen, dan kan je hier beter weg blijven.
Oud 26-03-2005, 17:04
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 26-03-2005 @ 18:00 :
Gelukkig dan, zijn we het daar over eens. Als je hier alleen maar komt om te vertellen wat je gegeten hebt, en geen kritiek kan verdragen, dan kan je hier beter weg blijven.
Enig idee hoeveel moeite het kostte die boterhammen naar binnen te krijgen? En ze dan ook binnen te houden? Hoeveel moeite het kostte om het niet allemaal meteen weer uit te kotsen? Hoe verschrikkelijk klote ik me nu voel?

Neuh... tuurlijk niet...
Oud 26-03-2005, 17:06
-(L)-
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 18:04 :
Enig idee hoeveel moeite het kostte die boterhammen naar binnen te krijgen? En ze dan ook binnen te houden? Hoeveel moeite het kostte om het niet allemaal meteen weer uit te kotsen? Hoe verschrikkelijk klote ik me nu voel?

Neuh... tuurlijk niet...
Dat heb je me nier nergens zien zeggen. Wat ikkeleerlinge zei is dat je nog meer moet eten, en dat wil je dus blijkbaar niet horen. Want je reageert nogal heftig erop. Dus nogmaals; als je geen kritiek kunt verdragen, post hier dan gewoon niet meer.
Oud 26-03-2005, 17:08
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 26-03-2005 @ 18:06 :
Dat heb je me nier nergens zien zeggen. Wat ikkeleerlinge zei is dat je nog meer moet eten, en dat wil je dus blijkbaar niet horen. Want je reageert nogal heftig erop. Dus nogmaals; als je geen kritiek kunt verdragen, post hier dan gewoon niet meer.
Dat begrijp ik zelf ook wel, dat ik meer moet eten. Ik ben niet compleet achterlijk....
Oud 26-03-2005, 17:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 18:08 :
Dat begrijp ik zelf ook wel, dat ik meer moet eten. Ik ben niet compleet achterlijk....
Gelukkig. Ik ben iig trots op je dat je voor jou doen zoveel hebt gegeten . Het is mogelijk om zelf van een eetprobleem af te komen, het is mij ook gelukt en het kan jou ook lukken, ik hoop ook dat het lukt, maar als het niet lukt, of als je wel genoeg kan eten, maar je nog steeds zo rot voelt, zoek dan hulp, want het is zoveel fijner om gewoon genoeg te kunnen eten en je daar nog fijn bij te voelen ook...
Je misgunt jezelf anders een hoop plezier in je leven en dat is jammer...
Oud 26-03-2005, 17:21
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-03-2005 @ 18:20 :
Gelukkig. Ik ben iig trots op je dat je voor jou doen zoveel hebt gegeten . Het is mogelijk om zelf van een eetprobleem af te komen, het is mij ook gelukt en het kan jou ook lukken, ik hoop ook dat het lukt, maar als het niet lukt, of als je wel genoeg kan eten, maar je nog steeds zo rot voelt, zoek dan hulp, want het is zoveel fijner om gewoon genoeg te kunnen eten en je daar nog fijn bij te voelen ook...
Je misgunt jezelf anders een hoop plezier in je leven en dat is jammer...
Ja, dat hulp zoeken. Ik heb al eerder gezegd dat ik dat echt niet kan.
Oud 26-03-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 18:21 :
Kan niet of wil niet? Die twee zitten vaak erg dicht bij elkaar.
Oud 26-03-2005, 17:37
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Arenda schreef op 26-03-2005 @ 18:36 :
Kan niet of wil niet? Die twee zitten vaak erg dicht bij elkaar.
Kan niet. Echt niet.
Oud 26-03-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 18:21 :
Kunnen wel, willen niet. Ik denk dat dat het eerder is.
Oud 26-03-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 18:37 :
Kan niet. Echt niet.
Je kunt een adres opzoeken van een hulpinstantie, je kunt er naar toe gaan en je kunt praten oftewel: je kunt hulp zoeken.

Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 17:41.
Oud 26-03-2005, 17:41
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2005 @ 18:37 :
Kunnen wel, willen niet. Ik denk dat dat het eerder is.
Als ik zeg dat ik dat niet kan, dan meen ik dat ook. Ik heb wel zo m'n redenen.
Oud 26-03-2005, 17:42
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2005 @ 18:38 :
Je kunt een adres opzoeken van een hulpinstantie, je kunt er naar toe gaan en je kunt praten oftewel: je kunt hulp zoeken.
Zo kan het ja. Maar ik kan het niet.
Oud 26-03-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 18:41 :
Als ik zeg dat ik dat niet kan, dan meen ik dat ook. Ik heb wel zo m'n redenen.
Wat je denkt hoeft niet meteen altijd een feit zijn. Die redenen heb je min of meer verteld (in heel grove lijnen, maar dan nog), maar ik zie daar niets in waardoor je het niet zou kunnen, wel waarom je het niet zou willen of niet zou durven, maar dat is toch altijd nog iets heel anders dan niet kunnen. En hoe vaak je ook blijft zeggen dat je het niet kunt, ik blijf het anders zien.

Vrijwel alles wat je echt wilt kan ook. Zo zie ik dit ook.
Oud 26-03-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 18:42 :
Zo kan het ja. Maar ik kan het niet.
Zo zie jij het, ik niet. Maar goed, met deze discussie kunnen we in een kringentje rond blijven gaan, ik vind het één, jij het ander. 'k denk dat we er daarom beter over op kunnen houden.
Oud 26-03-2005, 17:46
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2005 @ 18:44 :
Wat je denkt hoeft niet meteen altijd een feit zijn. Die redenen heb je min of meer verteld (in heel grove lijnen, maar dan nog), maar ik zie daar niets in waardoor je het niet zou kunnen, wel waarom je het niet zou willen of niet zou durven, maar dat is toch altijd nog iets heel anders dan niet kunnen. En hoe vaak je ook blijft zeggen dat je het niet kunt, ik blijf het anders zien.

Vrijwel alles wat je echt wilt kan ook. Zo zie ik dit ook.
Die redenen heb ik niet verteld, maar goed. En ik kan het, voor mijn gevoel, echt niet.
Oud 26-03-2005, 17:50
BlueAngel
BlueAngel is offline
Het gezond eten gaat eigenlijk harstikke goed, ik hoef niet meer te lijnen maar zit wel met n klein probleempjuh!!!

Het is dus pasen en overal kom ik paaseitjes tegen, heb net van mn werk ook weer 2 zakken gehad, waarvan ik er wel een meteen heb weggegeven. Maar het probleem is dus dat ik die dus hier op mn kamer heb en als ik er nu eentje ga eten dan eet er gelijk 15. Hellup!!! Moet ik het hele zakje nu weggooien???

Ik kan niej het andere zakje ook weg geven want mn ouders worden dan gelijk panisch en denken dat ik weer lijn en dat mag niet van ze (begrijpelijk en hoeft ook niet).

Aan de ene kant denk ik, whatever dan eet ik dat hele zakje (250 gr) maar leeg, dan ben ik er gelijk van af en dan ga ik na de pasen wel weer opletten wat ik eet.

Maar aan de andere kant, als ik strax naar beneden ga dan staan daar ook weer paaseitjes en moet ik er ook weer een aantal eten want anders zijn mn ouders weer bang dat ik lijn. En op zaterdagavond hebben we altijd iets van toastjes of chips dus dat moet ik ook weer eten.

Heej, nu ik dit zo lees kom ik tot mn besluit, dat zakje paaseitjes dat houd ik dicht en gooi ik zodra de kust veilig is weg. En dan kan ik vanavond gewoon beneden paaseitjes eten en toastjes of chips. Dan heb ik toch iets lekkers maar niet alles dubbel op toch???
Oud 26-03-2005, 17:53
Verwijderd
ANGE, je hoeft niet meteen morgen meer te eten dan vandaag, ik snap dat je niet zo snel wil opbouwen . Als je het voor elkaar krijgt om morgen hetzelfde te eten als je vandaag at, dan is dat al heel goed, en al helemaal als je het een week volhoudt, en dan kun je na die week er misschien nog iets aan toevoegen. Gewoon stapje voor stapje
Oud 26-03-2005, 17:53
Mara
Mara is offline
@BlueAngel: Weggooien is zonde. Leg ze dan in de huiskamer neer voor de rest van je familie en/of bezoek
Oud 26-03-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
BlueAngel schreef op 26-03-2005 @ 18:50 :
*verhaal*
Je kunt het zakje paaseitjes misschien ook aan je ouders geven? Gewoon zo van 'hee, ik kreeg een zakje paaseitjes, maar ik hoef geen heel zakje' en dan leg je het in de kast.
Ten eerste maakt dat het makkelijker om er gewoon een of twee te pakken, daarna kun je immers de kast dichtdoen en naar boven gaan, en ten tweede eten je ouders dan ook een deel op
Oud 26-03-2005, 17:55
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-03-2005 @ 18:53 :
ANGE, je hoeft niet meteen morgen meer te eten dan vandaag, ik snap dat je niet zo snel wil opbouwen . Als je het voor elkaar krijgt om morgen hetzelfde te eten als je vandaag at, dan is dat al heel goed, en al helemaal als je het een week volhoudt, en dan kun je na die week er misschien nog iets aan toevoegen. Gewoon stapje voor stapje
Ik zal m'n best doen, al zal het heel moeilijk zijn, omdat ik me nu zo verschrikkelijk voel dat ik gegeten heb. Ik ben bang dat ik dan morgen heel erg de neiging ga hebben om helemaal niets te gaan eten.
Oud 26-03-2005, 17:59
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 18:46 :
Die redenen heb ik niet verteld, maar goed.
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 10:38 :
Omdat het een enorme stap is om weer hulp te zoeken. Ik heb al eerder hulp gehad en daar ben ik weggelopen, omdat het alles alleen maar erger maakte. Daarom vind ik het heel erg moeilijk om weer hulp te zoeken.
Je schrijft hier wel wat de reden is dat je weer hulp zoeken moeilijk vindt, dus of je moet in die post liegen of je hebt het, heel globaal, wel verteld.

Verder idd wat Sarah zegt.
Oud 26-03-2005, 17:59
BlueAngel
BlueAngel is offline
Ik heb al een zakje aan mn ouders gegeven. Ik had er 2, nou heb ik er nog een. Als ik nu die ander ook nog ga geven valt dat een soort van op denk, ook omdat het mijn lievelingssmaak is.
Oud 26-03-2005, 18:00
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2005 @ 18:59 :
Je schrijft hier wel wat de reden is dat je weer hulp zoeken moeilijk vindt, dus of je moet in die post liegen of je hebt het, heel globaal, wel verteld.

Verder idd wat Sarah zegt.
Als in, heel heel erg globaal dan.
Oud 26-03-2005, 18:06
Mara
Mara is offline
Citaat:
BlueAngel schreef op 26-03-2005 @ 18:59 :
Ik heb al een zakje aan mn ouders gegeven. Ik had er 2, nou heb ik er nog een. Als ik nu die ander ook nog ga geven valt dat een soort van op denk, ook omdat het mijn lievelingssmaak is.
Je hoeft ze niet specifiek aan je ouders geven. Ga gewoon naar de keuken, pak een schaaltje, gooi ze erin, en zet ze op de salontafel. "Zo, kan iedereen er van nemen!"
Oud 26-03-2005, 18:09
Verwijderd
Vandaag op zich een "rustig" dagje gehad...ipv boterhammen wel broodjes gegeten en een croissantje en het beleg was ook niet heel geweldig (eiersalade en een plakje kaas)...maar 'k heb ook hard gewerkt. Mijn oma's huis leeggeruimd.

Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 19:00 :
Als in, heel heel erg globaal dan.
Offtopic: Iemand die wat anders zegt? Maar zullen we er verder maar over ophouden, we komen er toch niet uit.
Oud 26-03-2005, 18:15
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2005 @ 19:09 :
Vandaag op zich een "rustig" dagje gehad...ipv boterhammen wel broodjes gegeten en een croissantje en het beleg was ook niet heel geweldig (eiersalade en een plakje kaas)...maar 'k heb ook hard gewerkt. Mijn oma's huis leeggeruimd.

Offtopic: Iemand die wat anders zegt? Maar zullen we er verder maar over ophouden, we komen er toch niet uit.
Je kunt er zo ook niet over oordelen. Dus eens zullen we het inderdaad niet worden.
Oud 26-03-2005, 18:18
kellytje
kellytje is offline
Vandaag dus :
2 boterhammen met effi light, 100 ml magere melk , 20gram musli en 2 wortelen

2cracotten met effi light

een martinobroodje en een sinaasappel

een klein stukje witte pens (een restje van mijn vriend)

5 grote ( ) boterhammen , 2 met vette kaas en 1 met effi light en een appel

Kwa hoeveelheid niet teveel maar van calorien wel vrees ik . Maar ik ga dinsdag beginnen met sporten
Oud 26-03-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 26-03-2005 @ 19:15 :
Je kunt er zo ook niet over oordelen. Dus eens zullen we het inderdaad niet worden.
Offtopic: Het stoort me een beetje dat je denkt dat een ander zomaar uit z'n nek zit te kletsen enz. *laat de rest verder maar zitten* Maar goed, je mag het van mij best denken als je je daar beter door voelt ed. Als je enkel en alleen maar vindt en open staat voor wat je zelf vindt en denkt en alleen maar dingen aanneemt van jezelf en/of van mensen die totaal alles weten en waarvan jij vindt dat ze er over kunnen oordelen (waarschijnlijk alleen mensen die vinden wat jij vindt? ), dan vraag ik me af hoe je verder zult komen en dan vraag ik me ook af waarom je dingen hier wilt posten, daar heb je dan toch niets aan?
Oud 26-03-2005, 18:35
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
jullie zeiden iets van 30 berichtjes geleden dat je erover op zou houden omdat jullie toch niet normaal met elkaar kunnen discussieren laten we het er maar op houden dat het natuurlijk heel moeilijk is voor ANGE om te eten, en dit erg veel voor haar was.... dat was voor haar doen dus hartstikke goed. het kan natuurlijk veel beter maar ze boekt iig vooruitgang en daar mag ze best trots op zijn
Oud 26-03-2005, 18:40
Verwijderd
Dat zeiden we niet. De discussie ging daarnaast ergens anders over dan waar jij nu een "conclusie" van geeft. En we zijn er btw ook al mee opgehouden, hier in het topic dan.
Oud 26-03-2005, 18:41
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2005 @ 19:40 :
Dat zeiden we niet. De discussie ging daarnaast ergens anders over dan waar jij nu een "conclusie" van geeft. En we zijn er btw ook al mee opgehouden, hier in het topic dan.
hahah gaan we nu hierover discussieren haha nou ja, laat maar hoor.
Oud 26-03-2005, 19:14
Verwijderd
Oeh, vandaag was wat eten betreft tamelijk rampzalig. Wat inhoud betreft dan.

9.00
200 ml sojamelk
50 gr havermout

11.00
2 bb met suikerarme jam

13.00
ciabattabroodje met oude kaas, gegrilde aubergine, paprikaspread, tomaat en rucola

15.00
Chocolade-ei (zo'n grotere maar wel hol, dus zelfde als 1 gevuld paaseitje ofzo.
Wat losse snippers (10 gram?) chocolade

17.00
yoghurtijs (zo'n kartonnen bekertje) met vers fruit

19.00
Groentenkroket op 1 bb
1 winterpeen
grapefruit

Neem zometeen nog meer fruit, heb trek in gezonde dingen
Vanavond ws nog wat alcohol. Mag wel voor een keertje, ben al 3 weken niet uit geweest
Oud 26-03-2005, 22:40
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
dit heb ik vandaag op:

Bread, whole wheat, 100%
Salmon, smoked
Puffed rice cake
Onions, canned, solids and liquids
Lemon juice, fresh
Tomato paste
Peas, green,
Carrots, baby, raw
Beans, pinto, mature seeds
Celery, raw
Scallops, baked or broiled
Cucumber, raw
Tomatoes, raw
Onions, young green, raw
Dandelion greens, raw (paardebloemen lol)
Celeriac
White potato, NFS
Finfish, seatrout, mixed species, cooked, dry heat
Verse Kaas Natuur Light
Grapefruit, raw, pink and red, Florida
Strawberries, raw
Plum, raw
Pineapple, raw
Pralines
Pistachio nuts, roasted, salted

ging wel goed op zich vandaag... alleen ik kreeg in de avond een koolhydraat/suiker craving, vandaar dat ik zooveel fruit in 1 keer op heb gegeten, en 1 bonbon mag toch wel vind ik aangezien ik nog 0 paaseitjes op had

de hoeveelheden staan er niet bij maar hier zie je het totaal ongeveer:
Best hoog in calorieen voor een nogal inactieve dag (ook niet kunnen sporten ofzo), en erg hoog in koolhydraten... maar dat kwam dus door mijn sugar craving in de avond ineens gelukkig heb ik daarvoor wel vooral fruit gegeten

Calories Eaten Today
source grams cals %total
Total: 1481
Fat: 24 218 16%
Sat: 4 37 3%
Poly: 7 60 4%
Mono: 8 74 5%
Carbs: 263 865 63%
Fiber: 47 0 0%
Protein: 73 290 21%
Alcohol: 0 0 0%
Oud 27-03-2005, 06:54
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 26-03-2005 @ 23:40 :
de hoeveelheden staan er niet bij maar hier zie je het totaal ongeveer:
Best hoog in calorieen voor een nogal inactieve dag
Je hebt 1481 kcal gegeten? En dat vind je "best hoog in de calorieen"? Volgens mij valt dat wel mee, ook voor een inactieve dag.
Oud 27-03-2005, 09:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
BlueAngel schreef op 26-03-2005 @ 18:50 :
Het gezond eten gaat eigenlijk harstikke goed, ik hoef niet meer te lijnen maar zit wel met n klein probleempjuh!!!

Het is dus pasen en overal kom ik paaseitjes tegen, heb net van mn werk ook weer 2 zakken gehad, waarvan ik er wel een meteen heb weggegeven. Maar het probleem is dus dat ik die dus hier op mn kamer heb en als ik er nu eentje ga eten dan eet er gelijk 15. Hellup!!! Moet ik het hele zakje nu weggooien???

Ik kan niej het andere zakje ook weg geven want mn ouders worden dan gelijk panisch en denken dat ik weer lijn en dat mag niet van ze (begrijpelijk en hoeft ook niet).

Aan de ene kant denk ik, whatever dan eet ik dat hele zakje (250 gr) maar leeg, dan ben ik er gelijk van af en dan ga ik na de pasen wel weer opletten wat ik eet.

Maar aan de andere kant, als ik strax naar beneden ga dan staan daar ook weer paaseitjes en moet ik er ook weer een aantal eten want anders zijn mn ouders weer bang dat ik lijn. En op zaterdagavond hebben we altijd iets van toastjes of chips dus dat moet ik ook weer eten.

Heej, nu ik dit zo lees kom ik tot mn besluit, dat zakje paaseitjes dat houd ik dicht en gooi ik zodra de kust veilig is weg. En dan kan ik vanavond gewoon beneden paaseitjes eten en toastjes of chips. Dan heb ik toch iets lekkers maar niet alles dubbel op toch???
Zet zer uit het zicht en op een plek waar je er moeite voor moet doen om ze te pakken. Als je ze in het zicht legt, zul je er vaker een pakken, omdat je ze steeds ziet...
Oud 27-03-2005, 10:54
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-03-2005 @ 07:54 :
Je hebt 1481 kcal gegeten? En dat vind je "best hoog in de calorieen"? Volgens mij valt dat wel mee, ook voor een inactieve dag.
Ik verbrand op een normale dag niet zoveel. Zo'n 1000 kcal als ik heel de dag zou slapen, dat komt omdat ik maar 160 ben. En ik heb gister niet echt veel gedaan.
Oud 27-03-2005, 10:58
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Mijn moeder heeft zo'n magic bullet gehaald, alleen dan van een ander merk maar het is gewoon precies hetzelfde. Voor een derde van de prijs dan ofzo. Weet iemand iets lekkers dat ik ermee kan maken? Ik denk dat ik zo een smoothie ga maken.
Oud 27-03-2005, 11:03
cerys
cerys is offline
oke mensen zalig pasen

nu nog alle koekjes/taarten/chips/bonbons etc overleven bij mijn oma
Oud 27-03-2005, 11:06
Nebel
Nebel is offline
Alhoewel ik niet veel aankom (vanochtend 62.3) heeft het (voor mij vele) eten toch effect... vannacht ongesteld geworden
... en ik kan niet zeggen dat ik het gemist heb...
Topic gesloten

Regels voor berichten