Advertentie | |
|
![]() |
|
die van dat schilderij is: The painted worl
Awakened: piper die zeer ziek word van tropisch fruit klein ninja poppeke verspreid de ziekte Piper dood iedereen besmet blabla iedereen terug genezen en dan het mooiste moment Leo: Piper I love you
||
![]() |
Citaat:
Wat romantischhh.... ![]() Nog bedankt voor die titel ![]()
|
dutchek ge moet de nieuwe spoilers zien man gewoon te GEK voor seizoen 5 Zelfs alyssa milano heeft in een interview gezegt:"I think that this is going to be the best seaosn yet of charmed" Man I got to see the promo pics or I kill somebody
![]() spoilers te zien op mijn site ![]() www.geocities.com/charming_tvserie en als je er toch bent please sign the guestbook Ow over die aflv van terug in de tijd ik denk dat het de that's 70th show is als ze hun moedere terug zien om van de spell van nicolas af te geraken ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 20:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben overnieuw begonnen, nu ben ik bij aflevering 3. Die wil maar niet downloaden (0.5 kb/sec) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|