Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 09:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-04-2005 @ 10:15 :
Nee. Niet echt.

Leuk voor je.

*Let erop dat dit op een heel jaloers toontje is gezegd*
Advertentie
Oud 01-04-2005, 10:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 31-03-2005 @ 23:58 :
Ok Sorry dan voor mijn reactie

Ze heeft toch wel mooi het best mogelijke team opgesteld *feesttoetersmily*
Oud 01-04-2005, 10:29
metallica
metallica is offline
Ik ben moe, in de war en sleep me overal maar doorheen. Gaat het nou goed of niet? Ik weet wel wat me gelukkig kan maken...
Oud 01-04-2005, 12:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Toen ik vanmorgen naar de kapper moest, fietste ik, met het zonnetje heerlijk in m'n rug, langs m'n oude middelbare school -ligt op de route-. Ik zag allemaal groepjes jongens en meiden in de richting van het winkelcentrum lopen en op het grasveldje aan de overkant van de school liggen zonnen, in hun vrije tussenuur. God, wat mis ik dat. En het komt nooit meer terug.

Overigens, Wouter, zie ik niet wat het probleem is als je verliefd bent en ze is niet onbereikbaar. Dan maak je er toch fijn werk van?
Oud 01-04-2005, 12:29
Nona
Nona is offline
Hm, ik wil shoppen, maar ik moet zo werken...
Oud 01-04-2005, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 13:14 :
Overigens, Wouter, zie ik niet wat het probleem is als je verliefd bent en ze is niet onbereikbaar. Dan maak je er toch fijn werk van?
Wat is het probleem? Het is probleem is dat ik haar niet elke dag of zelfs maar elke week kan zien en als je wel eens verliefd bent geweest dan weet je hoe vervelend dat is

Maar het is niet een 'echt' probleem natuurlijk, alleen in mijn perceptie wel, maar dat komt omdat ik voor de rest pretty much care-free ben
Oud 01-04-2005, 13:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-04-2005 @ 13:37 :
Wat is het probleem? Het is probleem is dat ik haar niet elke dag of zelfs maar elke week kan zien en als je wel eens verliefd bent geweest dan weet je hoe vervelend dat is

Maar het is niet een 'echt' probleem natuurlijk, alleen in mijn perceptie wel, maar dat komt omdat ik voor de rest pretty much care-free ben
Ja, ik ben wel 'eens' verliefd geweest ( ) dus ik weet hoe vervelend dat is.

Ik zou zeggen: veel succes ermee! We horen het wel als het gelukt is, he.
Oud 01-04-2005, 13:09
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 13:14 :
Toen ik vanmorgen naar de kapper moest, fietste ik, met het zonnetje heerlijk in m'n rug, langs m'n oude middelbare school -ligt op de route-. Ik zag allemaal groepjes jongens en meiden in de richting van het winkelcentrum lopen en op het grasveldje aan de overkant van de school liggen zonnen, in hun vrije tussenuur. God, wat mis ik dat. En het komt nooit meer terug.
Wat doe je dan nu eigenlijk?
Raar idee dat mensen jaloers zijn op het leven dat ik nu leid, terwijl ik liefst verder zou gaan naar volgend jaar
Verder heb ik Engels een beetje verkloot, naar mijn idee. Ik moet maar eens stoppen met zo zelfverzekerd te zijn.
Oud 01-04-2005, 13:22
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga heeeeel link worden als mijn vriendin de stage niet haalt...
ze zit echt flink in de put en heeft merendeel van de opdrachten nog niet afgerond
maar vind dat ze daar beetje begrip voor moeten hebben op stage....
(lopen stage in LUMC voormalig AZL) nou als ze het niet haalt en niet mee mag diffen (met M en (heeeel misschien dat ik de diff net aan ga halen...ook met mij) dan wordt dat LUMC van schrik vaan AZL en t mondriaan collega waar ik op zit wordt de rembrand school
zoooow
PISSED...ze moet het halen
ik haal het zelf ook waarschijnlijk niet....maar das lang nie zo erg)
Oud 01-04-2005, 13:32
-(L)-
Ik weet ff niet wat ik neer moet zitten. Gisteren was ik nog heel onzeker omdat hij de hele dag niks van zich had laten horen (eigenlijk best dom, hij is niet eens m'n vriend, al hoop ik wel dat hij dat wordt). Maar toen smste hij ineens om te vragen hoe het met me gaat Nu voel ik me wel weer gerust gesteld, zeker nadat we hebben afgesproken morgen iets leuks te gaan doen.. Hopelijk loopt het een beetje goed dan
Oud 01-04-2005, 13:33
George
George is offline
Ja, en nu uit de buurt blijven graag.
Oud 01-04-2005, 13:53
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-04-2005 @ 11:21 :

Ze heeft toch wel mooi het best mogelijke team opgesteld *feesttoetersmily*
Ik met Gompie en Wyts Dat heb ik best wel gemist, haha!
Oud 01-04-2005, 13:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 01-04-2005 @ 14:53 :
Ik met Gompie en Wyts Dat heb ik best wel gemist, haha!
Ik hoop toch voor mij dat het nog wordt omgegooid, maar ja. Ik sta liever een half uur achter elkaar in de verdediging dan de hele tijd frustratie omdat Sanders vak niet scoort...

Maar met Marloes is natuurlijk wel een verbetering ...
Oud 01-04-2005, 14:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 01-04-2005 @ 14:09 :
Wat doe je dan nu eigenlijk?
Raar idee dat mensen jaloers zijn op het leven dat ik nu leid, terwijl ik liefst verder zou gaan naar volgend jaar
Verder heb ik Engels een beetje verkloot, naar mijn idee. Ik moet maar eens stoppen met zo zelfverzekerd te zijn.
Ik was dit schooljaar begonnen met een studie Geschiedenis aan de Universiteit Utrecht. Rond februari ben ik daarmee gestopt, omdat het niks voor mij was. Te theoretisch, en ik zag er geen brood in om er later de kost mee te moeten verdienen. Sindsdien ben ik thuis, 's avonds werk ik. Voor overdag zoek ik ook nog een baantje. Dat moet dan wel part-time, aangezien ik 's avonds niet ga stoppen. Dat is moeilijk te vinden. Anyway, als jij van de middelabre af bent, zu je misschien wel snappen waarom ik het mis. Of jij moet gewoon een klote-school hebben waar je het niet naar je zin hebt.
Oud 01-04-2005, 14:20
El Kim
El Kim is offline
Kut klooote kut tentamen!

verloren zaak
Oud 01-04-2005, 14:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben?
Oud 01-04-2005, 15:03
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 15:03 :
Ik was dit schooljaar begonnen met een studie Geschiedenis aan de Universiteit Utrecht. Rond februari ben ik daarmee gestopt, omdat het niks voor mij was. Te theoretisch, en ik zag er geen brood in om er later de kost mee te moeten verdienen. Sindsdien ben ik thuis, 's avonds werk ik. Voor overdag zoek ik ook nog een baantje. Dat moet dan wel part-time, aangezien ik 's avonds niet ga stoppen. Dat is moeilijk te vinden. Anyway, als jij van de middelabre af bent, zu je misschien wel snappen waarom ik het mis. Of jij moet gewoon een klote-school hebben waar je het niet naar je zin hebt.
Vandaar dat je zoveel forumt Nee maar, ga je volgend jaar wel weer iets studeren, of blijf je gewoon lekker werken?
Ach. Het gaat op zich wel, ik begin me gewoon steeds meer aan sommige mensen te irriteren, maar meestal vermaak ik me wel hoor Maar studeren lijkt me leuker. Nu maar hopen dat dat ook echt zo blijkt te zijn

OT: Heerlijk weertje Lekker in de tuin zitten, in een rokje (voor het eerst dit jaar!) met een boek en ontbijtkoek en zon... komt mn broertje weer langs 'je hebt helemaal geen benen voor een rokje'. En bedankt Maar goed, daar laat ik mijn dag verder ook niet door verpesten, want het blijft ontzettend mooi weer
Oud 01-04-2005, 15:09
Mennuz
Mennuz is offline
Pffft, ik voel me prima
Misschien ook wel een beetje slecht, omdat andermans gevoelens me nu geen reet meer kunnen schelen. I'll bow to no-one!
Oud 01-04-2005, 16:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Voel me prima momenteel. Vanochtend moest ik eerst naar school, was al 4 weken niet meer geweest omdat het gewoon thuis en met mijzelf niet helemaal lekker ging. Zodra ik de auto uitstapte, en het schoolplein op liep kreeg ik een ontzettend benauwend gevoel. Eenmaal binnen wilde ik het liefst rechtsomkeerd maken, en rennen... heel hard rennen. Mams heeft me letterlijk aan m'n arm vastgehouden. Ik haat dat gebouw, die mensen, die drukte, de leraren... gewoonweg alles!

Eenmaal op het kamertje bij de directeur, hebben we alles besproken en een plan uitgedacht om toch nog te gaan proberen mij naar havo 4 te schoppen. Hij gaf toe dat hij tekort was geschoten de laatste maanden, en met die bevestiging was ik toch best wel blij.

Het 1e wat hem opviel tijdens het gesprek was dat ik extreem veel vraag naar bevestiging en ook behoorlijk dwangmatig handel. Het doosje met theezakjes en het glas met lepeltjes dat op zijn tafel stond in mijn ogen op de verkeerde plaats, dus natuurlijk gingen we deze op de juiste neerzetten. Heel vaag, maar het is al stukken minder als eerst. Anyway maandag moet ik weer beginnen, dus ik ben benieuwd, moeilijk vind ik het wel.

Een uurtje later had ik een gesprek met m'n psychotherapeut, het klikt behoorlijk goed tussen ons, waar ik toch wel heel erg blij mee ben. De uitslagen van mijn gemaakte tests waren binnen, dus deze werden uitgebreid besproken, bijna 2 uur lang bezig geweest. Hij wil een intensieve therapie gaan geven, en wil me het liefst medicatie voor gaan schrijven, wat ik zelf dus totaal niet zie zitten. Ik wil het gewoon 'zelf' doen, maja ik mag er nog eventjes overnadenken, gelukkig. Ik zou nu weleens willen weten hoe het over een halfjaartje met me gaat, zie het erg positief in in iedergeval.
Oud 01-04-2005, 16:38
dyf
dyf is offline
hij is veranderd, niet positief.
ik deed stom tegen hem. niet erg maar gewoon een beetje zeuren
ik vond het stom van mezelf
ik zou normaal moeten doen maar ik irriteerde me aan hem

het komt vast wel goed
Oud 01-04-2005, 16:51
Verwijderd
Schurfterige beste vriendin. Je bent te leuk.
Oud 01-04-2005, 17:10
Verwijderd
heus niet leuk. iedereen lekker buiten met dit weer, en ik zit te verrotten achter mn computer. omdat ik even niemand heb om gezellig mee te doen. ze zijn allemaal al bezig. en ik ga niet naar Hem toe want dat durf ik niet. was het allemaal maar zo makkelijk. ik krijg hier een rothumeur van. ik wil..ik wil...ja, stom kind, wat wil je nou eigenlijk?
Oud 01-04-2005, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 15:48 :
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben?
je bedoelt de keren dat je het vandaag hebt gezegd? niet bijgehouden

j/k
Oud 01-04-2005, 18:47
synclinorium
synclinorium is offline
Ik wil gewoon zo graag dat ie komt. Heb hem gewoon echt gemist! Waarom moet die kut auto dan ook kapot gaan
Oud 01-04-2005, 19:05
rare kwast
rare kwast is offline
aaarhg
heb hoofdpijn, slaap been (echt een rot gevoel ) ben onwijs moe en voel me zwaar kut....
Oud 01-04-2005, 19:15
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
waarom gebeurt er elke keer dat het iets beter gaat weer iets waardoor ik weer depri word
Oud 01-04-2005, 19:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-04-2005 @ 19:22 :
je bedoelt de keren dat je het vandaag hebt gezegd? niet bijgehouden

j/k

Ik kan het niet helpen. Op dit moment is er niemand anders aan wie ik het kan/wil vertellen. Dan maar hier.

'k Ben flieft!
Oud 01-04-2005, 19:23
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 20:15 :

Ik kan het niet helpen. Op dit moment is er niemand anders aan wie ik het kan/wil vertellen. Dan maar hier.

'k Ben flieft!

joh....dat meeen je niet

vertel vertel vertel...niet te snel we schrijven meee!!!

t zonnetje scheen...maar mijn wereld wordt maar niet lichter...alleen maar donkerder
Oud 01-04-2005, 19:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 01-04-2005 @ 20:23 :
joh....dat meeen je niet

vertel vertel vertel...niet te snel we schrijven meee!!!
Ik kan Bert Visscher al bijna hóren...
Oud 01-04-2005, 19:30
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 20:26 :
Ik kan Bert Visscher al bijna hóren...
hoekomjezodruk hoekomjezodruk

ownee das weer een andere....
Oud 01-04-2005, 20:29
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 20:15 :

'k Ben flieft!
Je moet ook eigenlijk gewoon je eigen spamtopic hebben

Eigenlijk zijn het toch best schattige jongetjes allemaal Ook al kunnen ze walgelijk irritant zijn, ik vind het toch wel leuk.
Oud 01-04-2005, 20:47
indelebile
indelebile is offline
toch maar aan de pil beginnen, voor de zekerheid, je weet maar nooit. ik vind het eng, maar ik vind eigenlijk alles eng. ik wil bij hem zijn, altijd, waarom doe ik dan zo moeilijk?
Oud 01-04-2005, 23:48
rare kwast
rare kwast is offline
jaaaaah om 20.00 komen mijn vrienden en vier ik mn verjaardag....

en ik heb f*cking GEEN zin
Oud 01-04-2005, 23:50
RIV
RIV is offline
hehe morgen ben ik jarig
ik zie er eigenlijk erg tegenop =[
Oud 01-04-2005, 23:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
RIV schreef op 02-04-2005 @ 00:50 :
hehe morgen ben ik jarig
ik zie er eigenlijk erg tegenop =[
join the club he...
Oud 01-04-2005, 23:56
RIV
RIV is offline
tja verjaardag... wat heb je daar eigenlijk aan?
zou een moi cadeau zijn om te sterven op de dag dat ik geboren ben ='[
Oud 02-04-2005, 00:01
rare kwast
rare kwast is offline
iemand zin om op mn verjaardag te komen?!
ik kan je nu alvast zeggen dat het niet leuk wordt...
Oud 02-04-2005, 00:06
RIV
RIV is offline
ligt eraan of het aan de andere kant van het land is of om de hoek =p
Oud 02-04-2005, 00:07
rare kwast
rare kwast is offline
hier in de straat...
Oud 02-04-2005, 00:12
RIV
RIV is offline
ja, maar ik weet dus niet waar dat is =p
Oud 02-04-2005, 00:13
rare kwast
rare kwast is offline
ik kom nog maar ff langs....
ik maak me echt zorgen om vriendin
damn.....
en dan isse ook nog bang dat ze moregn mn verjaardag verpest...
nou nee hoor doe ik zelf wel...

mijn straat ligt in zuid holland (A)
Oud 02-04-2005, 00:15
RIV
RIV is offline
hehe, is voor mij net te ver weg aangezien ik zelf in Groenlo Gelderland woon
Denk dat ik thuis m'n vrienden dan maar ga vervelen
Oud 02-04-2005, 00:35
Touché
Touché is offline
Ik voel me echt heel rot.
Ik mis Daan, en dan niet op de manier van goh-gezellig-ik-heb-iemand-om-te-missen, maar meer van niks-is-leuk-nu-jij-niet-bij-me-bent.

Ik kwam een meisje tegen van vroeger in de stad, niet eens zomaar een meisje, maar Het Meisje waar ik op een blauwe maandag eens sex mee heb gehad. Zeg maar niks.
Ze vroeg me gelijk waarom ik moonboots aanhad en waarom mijn pony zo kort was en toen dacht ik: Jezus ja, je hebt gelijk, hoe durf ik uberhaupt nog over straat met dat hoofd van me?

En ik ben bang.
Donderdag zat ik in de tram en somde ik op waar ik allemaal bang voor was:
Ik ben bang dat ik dood ga. Ik ben bang dat ik blijf leven. Ik ben bang dat niemand me meer lief vindt. Ik ben bang dat niks meer hetzelfde zal zijn als ik niet meer hetzelfde ben. Ik ben bang dat hij me verlaat. Ik ben bang dat als ik een kind krijg, het met een hazelip geboren wordt. Ik ben bang dat ik later op koningin Beatrix ga lijken. Ik ben bang dat ik blind word. Ik ben bang dat ik AIDS heb omdat mijn neus heel af en toe zomaar bloedt. Ik ben bang dat ik een hersentumor heb omdat ik heel af en toe hoofdpijn heb. Ik ben bang dat ik dik word. Ik ben bang dat mijn buurjongen terugkomt uit Australie en dan om een triootje gaat bedelen.

En raad eens, wie komt er lallend uit zijn welkomthuisfeestje gestrompeld als ik chagrijnig, kloterig en moe naar huis wandel? Ja. Mijn buurjongen.
Oud 02-04-2005, 01:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zal het nog maar een keer zeggen dan:

I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you

Jaja, ik ben verliefd. Jullie weten het nu wel. Ik zal jullie niet langer vervelen. *kruipt weg*
Oud 02-04-2005, 01:22
rare kwast
rare kwast is offline
And this is how she carried on;

Well I guess she closed her eyes
And just imagined everything’s alright
But she could not hide her tears
’cause they were sent to wash away those years
Oud 02-04-2005, 01:29
pienie
Wat een vage dag vandaag, best een leuke dag eigenlijk behalve dat mijn kamer ontiegelijk naar zure kots ruikt maar dat terzijde...
Ik moest op een locatie werken waar ik nog nooit had gestaan, ik kon mijn mond niet houden, en ik zat barstensvol sarcastische opmerkingen, gelukkig hadden de mensen een beetje dezelfde humor, owjah en fransje bouwer zat in mijn hoofd vandaag...
Oud 02-04-2005, 02:22
Verwijderd
ja, oke, ik weet het ik ben saai. Hang maar weer op.
Ik ben een wrak en 't is alleen maar stom om tegen me te praten, je krijgt er toch niets voor terug. Woohoo.
Oud 02-04-2005, 07:35
Verwijderd
Sooo, wat heb ik een te gekke avond / nacht gehad. Ik was om 17.15 thuis, meteen mijn haar geblondeerd. Het was rood, dus werd beetje oranje achtig,maar er ging nog roze overheen. Nu is het dus roze en echt mega gaaf!
Ging met een vriendin van me naar de stad, naar een optreden van een te gekke locale band. Werd vreemd aangekeken maar veel mensen zeiden dat mijn haar tof was. Komen we terug in mn stamkroeg, wil ik naar de wc, word ik al aangehouden door een jongen, die ook over mijn haar begint. Hij is samen met 2 vrienden. Echt de grootste lol gehad met zn 5jes (samen met die vriendin van mij). Vraagt de leukste (die mij ook wel leuk vond, dachten we..) of we meegingen frikandellen eten enzo bij een van die kerels thuis. Die vriendin van me had er allemaal niet zo'n zin in, en ik eigenlijk wel. mja, alleen ga ik niet. Dua afgesproken dat zij broodejs gingen bhalen, volgens hen 500 meter fietsen, en dan eerst die vriendin van me thuis afzetten, en vervolgens mij. Fietsen ze gewoon door, verder dab de plaats waarvan ze hadden gezegd dat ze moesten zijn.
Toen baalde ik echt enorm! Mja, wat doe je er aan?

Samen zijn we tot de conclusie gekomen dat we een enorm leuke avond hebben gehad, dat we lekker geflirt en versiert hebben / zijn, maar dat die jongens wss alleen op sex uit waren.. En dat is dan weer jammer. Want ze waren echt leuk!

Zo, dat moest ik gewoon even ergens kwijt, en ja, na al die negatieve berichten van mij, nu eventjes iets positiefs. Nu moet ik mijn roze coupe nog op mijn werk laten zien...
Oud 02-04-2005, 09:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké, ik ben eigenlijk minder brak dan ik dacht. Beetje chagrijnig, maar dat is uiteraard de schuld van mijn moeder en niet voor mij

Het was zo leuk gisteren... En in mijn droom ging het gewoon door
Oud 02-04-2005, 11:36
George
George is offline
Citaat:
Touché schreef op 02-04-2005 @ 01:35 :
Ik voel me echt heel rot.
Ik mis Daan, en dan niet op de manier van goh-gezellig-ik-heb-iemand-om-te-missen, maar meer van niks-is-leuk-nu-jij-niet-bij-me-bent.

Ik kwam een meisje tegen van vroeger in de stad, niet eens zomaar een meisje, maar Het Meisje waar ik op een blauwe maandag eens sex mee heb gehad. Zeg maar niks.
Ze vroeg me gelijk waarom ik moonboots aanhad en waarom mijn pony zo kort was en toen dacht ik: Jezus ja, je hebt gelijk, hoe durf ik uberhaupt nog over straat met dat hoofd van me?

En ik ben bang.
Donderdag zat ik in de tram en somde ik op waar ik allemaal bang voor was:
Ik ben bang dat ik dood ga. Ik ben bang dat ik blijf leven. Ik ben bang dat niemand me meer lief vindt. Ik ben bang dat niks meer hetzelfde zal zijn als ik niet meer hetzelfde ben. Ik ben bang dat hij me verlaat. Ik ben bang dat als ik een kind krijg, het met een hazelip geboren wordt. Ik ben bang dat ik later op koningin Beatrix ga lijken. Ik ben bang dat ik blind word. Ik ben bang dat ik AIDS heb omdat mijn neus heel af en toe zomaar bloedt. Ik ben bang dat ik een hersentumor heb omdat ik heel af en toe hoofdpijn heb. Ik ben bang dat ik dik word. Ik ben bang dat mijn buurjongen terugkomt uit Australie en dan om een triootje gaat bedelen.

En raad eens, wie komt er lallend uit zijn welkomthuisfeestje gestrompeld als ik chagrijnig, kloterig en moe naar huis wandel? Ja. Mijn buurjongen.
Ik vind je lief, en ik ken je niet eens. Een knuffel, nutteloze woorden helpen toch niet, bovendien ben ik slecht in troosten.

On topic.
Ik voel m'n knieën knikken en ik ben alweer gezwicht. ♪
Mijn humeur kan de komende drie weken niet meer kapot, al komt Maarten eraan met z'n enorme ehbo-hamer en geeft er een flinke knal op. Hoogstens een beetje gekneusd zal het zijn. Ik ben die klote-droom van vannacht alweer bijna vergeten, al heb ik er wel een mooie conclusie uit getrokken. Donderdagnacht was zo onmogelooflijk mooi.
En weten dat iemand je mist, het heeft toch wel wat. Al is het terug-missen af en toe erg onhandig, als je schoolexamen-week hebt bijvoorbeeld.

Regels voor berichten