|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind alles wat genoemd is ontzettend fout + kleren van de wehkamp en neckermann. (ookal heb ik wel wat wehkamp spullies in de kast hangen, maar dat is pure noodgeval kleding.) + spijkerbroeken in grotere maten die altijd van stretchspul zijn en dus lijken op leggings.
|
|
||
|
Citaat:
verder: puntschoenen merken als evisu vind ik te lelijk witte sokken von dutch verder ligt het ook aan het persoon dat de kleding draagt |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder; - puntschoenen - suffe teksten op truitjes - synthetische materialen - felle kleurtjes als oranje en geel - witte broeken - linnen - wortelbroeken |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Waar heb je het over Iedereen houdt van mij.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En waarom besteed ik eigenlijk aandacht aan jou.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar je haat buitenlanders
|
|
||
|
Citaat:
![]() wijde broeken draag ik ook (ook een van stuka ja) ik vind de jaren '50 look heerlijk topjes met de schouders bloot vind ik snoopy lingerie heb ik ook al (ga gewoon t lijstje af )dan ben ik ook nog eens dol op felle kleurtjes als ik zo kijk behoorlijk wat 'lelijke' dingen dus (niet dat ik me daar iets van aan ga trekken) mijn lijstje van lelijke dingen: - uggs - puntschoenen/laarzen - vooral in combinatie met ultra strakke broek waarvan de pijpen dan in die laarzen zitten - strakke witte broeken met een zwarte string eronder - heupbroeken bij mensen die er eigenlijk te dik voor zijn - goude kettinkjes met bijvoorbeeld 'Ramona' valt nog best mee...
|
|
||
|
Citaat:
voor de rest eigenlijk alles wat men al hierboven heeft genoemd, de stuka broeken de tekstshirtjes van de large von dutch broeken, petjes, eigenlijk alles van von dutch synthetische kleding
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Eigenlijk is er veel meer kleding die ik haat, maar dat kan ik ter plekke toch niet bedenken. Pas als ik in de winkel sta, dan komt mijn kieskeurigheid naar boven.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
| Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 12:00 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 21:00 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dagboekfragment Sharin | 11 | 01-06-2004 22:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 19:35 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 19:39 | |