Advertentie | |
|
![]() |
|
Nieuwe cd is al te downen via mirc(the amalgamut).
Ik weet niet of hij al uit is. Maar die zanger is de gitarist van NIN geweest. Daarom zitten er soms ook wel wat industrial dingen tussen.Bij de nieuwe cd is dat wat minder vind ik.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Leuk! Filter topic, verdienen ze ook.
Short Bus was een voorloperdje, waarop hij een beetje van zijn NIN ervaring leek in te pleuren. Maar title of record was een uitstekende cd! Schitteren nummers (cancer is ook erg mooi, en welcome to the fold super). Maar idd Industrial zou ik het niet noemen, ligt wel in sraatje van Orgy, Stabbing Westward en Videodrone, check die bands ook eens uit (meeste van jullie kennen ze al wel denk ik), maar ter herinnering. Over Orgy gesproken, schijnen binnenkort hun 3e cd te releasen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Ik heb Title of Record (op MP3), en die is best goed, maar niet echt fantastisch.
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
filter is dan ook niet echt industrial Videodrone: tja, ze hebben 1 cdtje gemaakt, ken niet alle nummers even goed, maarzal zeggen: ty jonathan down, faceplant, human piata
|
![]() nieuwe cd is zeer bikkel, trek em maar van irc af voor degenen die het interesseren ik vind title of record nogsteeds een hele goede plaat. favo tracks: welcome to the fold take a picture best things van de nieuwe cd (The Amalgut) you walk away where do we go the missing columina so i quit
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Filteren van straling in Mooncity BananaSplit | 29 | 23-01-2006 07:43 | |
Software & Hardware |
[Exchange] Filteren op header skins | 2 | 29-04-2005 10:09 | |
Software & Hardware |
[Photoshop] Filters niet beschikbaar Verwijderd | 5 | 01-01-2005 19:32 | |
Games |