![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga niet uitleggen waarom ik dit zo grappig vind. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
FF aanpasse, want underground bling bestaat dus niet ![]() ~goed voornemen: lees je eigen post na ![]()
||
Citaat:
![]() Verder vond ik Lange Frans op de rode loper met die interviews met zijn homeboys vooral grappig. Overal sowieso, zeker of je weet het achter plakken ![]()
|
![]() |
Auditieoproep: 'Tussen de celebs op de TMF AWARDS !!! StarSteps heeft van TMF de opdracht gekregen om 210 (!!) VIPfiguranten uit het bestand te selecteren voor de TMF AWARDS op Donderdag 31 maart en Vrijdag 1 april 2005. Het thema van de avond is bling bling dus houd vast rekening met je kledingkeuze. Je staat op een plek die continu in beeld is dus kom op je mooist in je bling bling outfit, dus veel glitter&glamour! Er zijn 3 verschillende plekken waar jullie kunnen komen te zitten of staan: 1)Red Carpet: Langs de Red Carpet waar alle artiesten en overige bekende nederlanders overheen lopen, staan pers, cameraploegen en jullie. 2)Een speciaal vak op de eerste ring waar 100 zeer bekende celebs uit Nederland en Buitenland tijdens de hele show zitten. 3)In het hoofdpodium wordt een speciale podiumruimte ingericht waar jullie komen te staan. Er is een repetitie op Donderdag 31 maart 2005 om 20.30 uur en de show zelf is op Vrijdag 1 april 2005 om 17.30 TMF verwacht dat je zowel voor de repetitie op donderdag 31 maart als voor de show op vrijdag op 1 april. Tijdens de repetitie op donderdag delen ze de groepen in. Alle groepen worden gedurende de repetitie en de show begeleid. *** In verband met de verwachte drukte NIET bellen met het Starsteps kantoor. Voor vragen kun je alleen emailen naar info@starsteps.nl Introducees buiten het StarSteps bestand om zijn niet toegestaan, op deze regel maakt TMF GEEN uitzondering! Lokatie: Ahoy, Rotterdam Je hoeft er niet voor te betalen en je krijgt er niet voor betaald. Zorg dat er foto's in je portfolio staan. Nogmaals: alleen reageren wanneer je beide avonden aanwezig kunt zijn! Ben je 16 jaar of ouder en ben je in het bezit van een geldig legitimatie reageer dan direct! Tmf schaamt zich voor hun 14 jarige sletjespubliek ![]() Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 12:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Enquete: TMF Awards + Social Media invullen! Alejandro | 2 | 05-05-2011 17:17 | |
Muziek |
TMF awards Poll levi's | 35 | 18-04-2004 12:49 | |
Lifestyle |
leukst gekleed bij tmf awards? *** Sido *** | 78 | 17-04-2004 01:15 | |
Muziek |
TMF Awards 2004 dennisjuh15 | 54 | 29-02-2004 10:38 | |
De Kantine |
Ik ga naar de TMF awards! Pucca | 55 | 24-01-2004 13:59 | |
Muziek |
<<< TMF awards 2003 >>> Sjoukie | 23 | 27-04-2003 18:32 |