Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik von de remake van Psycho met Anne Heche zwaar klote.. |
![]() |
|
![]() |
Notting Hill is echt lachuhhhh
En "O" is ook heel erg mooi maar je moet gewoon van dat soort films houden Maar mijn slechste fils ever: Lord of the Rings:Fellowschip of the ring o mijn God dat is gewoon zon flutfilm ik ben bijna huilend de bios uitgerend zo slecht het enige goede was Liv Tyler zij schitterde gewoon daarin WAT HEBBN ZE HET ARME BOEK AANGEDAAN????? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
American Psycho! Ik heb nog nooit zo zitten gapen bij een film! (Let op: ik zeg American PSYCHO, dus niet American BEAUTY of America´s SWEETHEARTS. Dat zeg ik even omdat ik al vaker een misverstand erover heb gehad. Ik zei dat ik American Psycho zo´n kutfilm vond, en toen heb ik heel lang een wellus-nietus discussie gehad. Bleek dat dat kind American Beauty bedoeld, wat ik dus ook gewoon een goede film vind!
![]()
||
Citaat:
|
Spider-Man: alles wat niet met origineel te maken heeft
"Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000": wat een kut-film was dat "Once upon a time in the west": wat een veel te trage film!!! Alle "Indiana Jones" films, gewoon te slecht "American Pie": gewoon slecht "Road Trip": wat the heck is hier goed aan??? "Silverado": = synoniem voor "kut-film" "Species 2" "Speed 2: Cruise Control" "Superman IV: The Quest for Peace" "Telefon" "Three Kings" "Waterworld" En verder alles met Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger of Jean-Claude van Damme |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan die filmooknooit helemaal uitkijken, maar... is classic! Classic!
||
Citaat:
![]() The convent is expres slecht, American Beaty??? ![]() maar... maar... Eyes Wide Shut... ![]() ![]()
||
Citaat:
critters 2 was zelfs nog wel te doen, 3 ook wel, maar die is bedoeld als horror en het is gewoon een en al humor, door de domheid van de producers ![]()
||
Citaat:
|
mensen hier geven totaal stupid en achtelijken antwoorden
je kan een film van 1980 niet vergelijken met de heden daagse film en special effects maar ok mijn lijst heb ik wel van films die echt nergens op slaan 1 grosrouds 2 cyborg 1&2 3 ive been waiting for you 4 meeste nederlands films [behalve soldaat van oranje] 5 laatste jason film [friday 13th] 6 spice world the movie meeste mensen kijken gewoon naar de film dat is niet goed je moet naar het verhaal kijken de special effects enc enc titanic vind ik geen reet aan maar het is geen slechte film |
![]() |
||
Citaat:
crittesr 1 was een horror bij deel 2 hebben ze gremlins na proberen tedoen dat is gewoon mislukt omdat ze dan alles wat ze in deel I voortgebracht hebben in de grond drukken deel 3 & deel 4 horen bij elkaar is een grote film je moet ze ook alle bij achter elkaar zien maar wat ze bij die laaste hebben proberen tedoen is het echt een jaren 90 einde tegeven met het consept van gremlins en critters samen einde is zo slecht bekeken in de ruimte nu slaat het nergens op maar toen wel "hellraiser ging dood in de ruimte" en toen die tijd was er een hyp aliens was in de bios dus |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Down to you...na een kwartier maar uitgezet zo saai
Second Arrival...echt dubbeltriest Scary Movie 2 vond ik gewoon om te huilen zo slecht en het laatste half uur van A.I. is te belachelijk voor woorden...had nog nooit in de bios de slappe lach gehad maar bij deze kon ik echt niet meer stoppen wat een lachertje!
|
The House on Hounted Hill (klopt echt werkelijk geen zak van en is nog supercliché ook.. net als The Haunting)
Babe (need I say more?) The Story of Us (aaaargh zo saai zo saai) The Ninth Gate (pfffft.. echt langdraaaaaaaadig!) Dogma (ook al zo slaapverwekkend.. alleen het beginstukje is leuk) Beowolf (echt the ultimate gewoon ![]()
Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 18:35. |
![]() |
|
![]() |
Ik vin "the six sence" eg een sh*tfilm. Het is toch obvious dat die vent in het begin dood gaat??!!
![]() En dan nog de klapper: Scary movie 2! Deel 1 was nog wel geinig, maar 2 was echt zooo slecht. En The Others is trouwens echt wel goed! Ik vond m supereng. Vooral als zij die deur tegen zich aankrijgt, ik vloog bijna tegen t plafon aan van schrik. Ook goed verhaal trouwens, goed verzonnen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Films, TV & Radio |
Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me. Verwijderd | 500 | 11-02-2013 11:28 | |
Films, TV & Radio |
Mien mien mien...flikker toch op. Filmtopic. Dinalfos | 500 | 26-11-2007 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
Beste drummer ever #2 Verwijderd | 77 | 19-11-2003 10:04 |