![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Gothic: Metingen met huidplooimeters zijn vrij nauwkeurig hoor. Bij mij kwam er de laatste keer 18 komma-nog-iets uit. Bij de berekening heb ik 20% gebruikt, dus wat ruimer. ... Ik zal nu even een 'schokkend' verhaal vertellen. 1 Mei 2004 ben ik begonnen met afvallen, ik woog toen 71 kg. Op 18 Augustus 2004, de dag dat ik op vakantie ging, woog ik nog maar 58 kg. Dit betekent dat ik 13 kg ben afgevallen in 3,5 maand. De manier waarop ik dit gedaan heb is ong. 1000 kcal per dag eten en veel sporten. Ik heb vrij weinig last gehad van een hongergevoel of een slap gevoel, 1000 kcal was best goed vol te houden voor mij. Van een Jojo-effect heb ik geen last gehad, want gister woog ik (nog steeds) 58 kg. Ik heb dus gedurende 6 maanden ongeveer hetzelfde gewicht weten te behouden. (Het minste wat ik de afgelopen 6 maanden heb gewogen is 56 kg, en het meeste 60 kg. Dus mijn gewicht heeft binnen een marge van 4 kg gezeten. Bovendien is het normaal dat je gewicht wat schommelt.) Ook heb ik geen tekorten aan vitamine of voedingsstoffen opgelopen, want toen ik 2 maanden geleden mijn bloed liet prikken waren alle waarden in orde. Hoe is dat allemaal te verklaren dan? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien is advies van één van de forumbazen handig....
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je een apart topic opent is de kans groot dat er ook andere mensen in posten (logisch ook), wil je het dus echt een Grote voedings en gezondheidsfototopic van maken, dan lijkt het mij om die reden verstandig om het gewoon in dit topic te doen. Wanneer het niet erg gevonden wordt dat het meer een algemeen L&G-fototopic wordt, dan kan een apart fototopic ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je een tekort aan vitaminen hebt gehad weet je trouwens niet, want het bloedonderzoek was 2 maanden geleden en je lijnt al 6 maanden niet meer. Bijna alle vitaminen worden in het bloed geregeld van dag tot dag of van week tot week, ongeveer. Bovendien wordt bij een gemiddeldbloedonderzoek niet naar de vitaminen gekeken, maargoed; dat zal bij jou wel het geval zijn geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het heel erg van persoon tot persoon verschilt of je zoiets kan volhouden en of zoiets goed blijft gaan. 1000 kcal per dag zou voor mij echt veeeel te weinig zijn, ik voel me nu nog weleens slap als ik een tijdje niets heb gegeten. Misschien ben jij dan gewoon een uitzondering op de 'regel' ![]() Knap trouwens dat je je gewicht zo stabiel hebt kunnen houden, petje af!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Van mij mag er wel ietsje af eigenlijk hoor... ![]() Jij ziet er trouwens ook goed uit van wat ik kan zien op je foto's!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne, thanx for the compliment ![]() Dat geldt ook voor cerys, ik moet zeggen dat ik jou (fotoboek) er erg cool uit vind zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daten? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk beter om brood te eten en normaal doe ik dat ook.. Mja, vandaag niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik neem die juist 's avonds nog ff als tussendoortje met kaas ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|