Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 17:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Koel schreef op 04-04-2005 @ 18:24 :
10.00
bord cornflakes met magere melk

11.00
2 crackers jam, 1 cracker honing

14.00
1 bord bonensoep (over van gisteren)
1 boterham met boter
1 peer

15.30
1 boterham met beleg

18.00
1 bord aardappels, spinazie, sla en een stukje worst
1 schaaltje vanillevla

Vanavond nog:
1 appel
Waarom neem je ipv brood crackers?
Oud 04-04-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 04-04-2005 @ 17:56 :
Plus dat je met die 1200 kcal per dag op de korte termijn misschien veel afvalt maar dat het er daarna als je weer normaal gaat eten (lijkt me niet dat je 1200 erg lang volhoudt) net zo snel weer aanzit. Het welbekende jojo-effect dus.
Ik denk dat je gewoon een realistisch doel voor ogen moet stellen en niet te snel te veel moet willen. 1 kg in twee weken tijd is zover ik weet best te doen. Dat is ook mijn streven.
Ik ging ook van 1 kg per twee weken uit. (In mijn post staat 0,5 kg per week, maar dat komt op hetzelfde neer.) En het verhaal was eigenlijk alleen als voorbeeld bedoeld. Ik heb een BMI van 19,61 dus ik hoef niet meer echt af te vallen.

@Gothic: Metingen met huidplooimeters zijn vrij nauwkeurig hoor. Bij mij kwam er de laatste keer 18 komma-nog-iets uit. Bij de berekening heb ik 20% gebruikt, dus wat ruimer.

...

Ik zal nu even een 'schokkend' verhaal vertellen. 1 Mei 2004 ben ik begonnen met afvallen, ik woog toen 71 kg. Op 18 Augustus 2004, de dag dat ik op vakantie ging, woog ik nog maar 58 kg. Dit betekent dat ik 13 kg ben afgevallen in 3,5 maand. De manier waarop ik dit gedaan heb is ong. 1000 kcal per dag eten en veel sporten. Ik heb vrij weinig last gehad van een hongergevoel of een slap gevoel, 1000 kcal was best goed vol te houden voor mij. Van een Jojo-effect heb ik geen last gehad, want gister woog ik (nog steeds) 58 kg. Ik heb dus gedurende 6 maanden ongeveer hetzelfde gewicht weten te behouden. (Het minste wat ik de afgelopen 6 maanden heb gewogen is 56 kg, en het meeste 60 kg. Dus mijn gewicht heeft binnen een marge van 4 kg gezeten. Bovendien is het normaal dat je gewicht wat schommelt.) Ook heb ik geen tekorten aan vitamine of voedingsstoffen opgelopen, want toen ik 2 maanden geleden mijn bloed liet prikken waren alle waarden in orde.

Hoe is dat allemaal te verklaren dan?
Oud 04-04-2005, 17:30
BlueAngel
BlueAngel is offline
Dit is wat ik vdaag heb gegeten:

Ontbijt:
-Schaaltje mager yoghurt

Tussendoor:
-2 rijstwafels (met nix daarop, vind ik het lekkerst)
-1 bb kipfilet

Lunch:
-2 wb kipfilet

Tussendoor:
-2 rijstwafels
-1 bb kipfilet

Avondeten:
-Hamburger (denk ongeveer 120 gram) met tomatenketchup
-2,5 kleine aardappels met jus
-6 opscheplepels bloemkool met bloemkoolsaus
-Als toetje 0,25 x zown vanillepudding met aardbeiensaus (light)

Dit was het eten, als drinken heb ik denk ik grof genomen 1liter cola light gedronken, 0,5 liter spa rood en twee glazen thee.
Oud 04-04-2005, 17:40
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Shit... ik heb een eet-attack gehad. Ik zal even laten zien wat ik vandaag heb gegeten:

Ontbijt (9.00)
1 bb slankie smeerkaas
1 bb appelstroop

Gesport van 9.30 tot 10.30...

Tussendoor (11.00)
Schaaltje magere kwark met een halve banaan

Lunch (13.30)
2 bb met 2 gekookte eieren

Tussendoor-eet-attack (15.30)
1 rijstwafel kaas
1 rijstwafel worst
1 rijstwafel chocoladepasta
2 chocolade eieren
4 tarwe-chocolade koekjes
1 "knoppers"koek
paar tumtummetjes

Avondeten (19.00)
1 rundersaucijsje
gekookte aardappelen
komkommer, tomaat, feta

Jammer hè, van de eet-attack... Ik stond de hele tijd te twijfelen (ja nemen, nee niet doen, ja lekker, nee doe niet zo dom) en uiteindelijk ben ik dus mezelf nogal te buiten gegaan aan al die dingen... Op het laatst was het niet eens lekker meer... Ben wel blij dat ik vandaag gesport heb, dat verlicht de pijn
Oud 04-04-2005, 17:47
Verwijderd
Ik ben de afgelopen 4 dagen echt slecht bezig. Bier drinken, ongezond eten etc. Nu wil ik proberen om de discipline weer op te pakken. Alleen weet ik nog niet of dat gaat lukken.
Oud 04-04-2005, 17:49
blurred
blurred is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 04-04-2005 @ 18:47 :
Ik ben de afgelopen 4 dagen echt slecht bezig. Bier drinken, ongezond eten etc. Nu wil ik proberen om de discipline weer op te pakken. Alleen weet ik nog niet of dat gaat lukken.
Misschien moet je weer eens wat vaker hier posten, kunnen wij je een schop onder je reet geven als je weer de verkeerde kant op gaat
Oud 04-04-2005, 17:50
blurred
blurred is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 04-04-2005 @ 18:40 :
Shit... ik heb een eet-attack gehad. Ik zal even laten zien wat ik vandaag heb gegeten:
Wanneer was je laatste eet-attack, hoe vaak heb je zoiets gemiddeld? Want als het niet heel regelmatig voorkomt zou ik er niet te zwaar aan proberen te tillen....
Oud 04-04-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 04-04-2005 @ 18:49 :
Misschien moet je weer eens wat vaker hier posten, kunnen wij je een schop onder je reet geven als je weer de verkeerde kant op gaat
Ik ga weer de verkeerde kant op. Dus kom maar met die schop onder m'n reet!
Oud 04-04-2005, 17:58
Nebel
Nebel is offline
ik was niet afgevallen
maar ik weet al hoe het komt, het vet komt op mn benen en daar kijk ik minder na...
vandaag slecht gegeten trouwens
Oud 04-04-2005, 18:04
blurred
blurred is offline
*SCHOPT DARKSIDE GIGANTISCH ONDER Z'N REET*
Zo, en nu ga je weer gewoon gezond eten, want anders krijg je er nog één!!
Oud 04-04-2005, 18:06
-(L)-
Ik wilde nog altijd ff posten wat ik gisteren heb gezeten, aangezien ik me de dagen ervoor nogal misdragen heb en uit het ritme was.

Gisteren dus:
(half 12 op)

12.00: 4 boterhammen met becel + 200 gram magere yoghurt
14.00: 2 appels en 1 pakje crackers
16.00: 1 banaan + 2 boterhammen met becel
17.30: 5 aardappelen met 200 gram sperziebonen en sla
18.30: 2 snack-a-jacks
23.00: 2 boterhammen met 20+ kaas

Ik heb het dus weer redelijk weten op te pakken. Vandaag ging trouwens ook wel goed
Oud 04-04-2005, 18:20
Lynn
Lynn is offline
Heey, even een vraag over dat vetpercentage dat je nodig hebt voor die formule van MD. Is de enige manier om daar achter te komen het te laten meten bij een fitnesscentrum of bij de dokter o.i.d.? Ik wil namelijk het aantal kcal dat ik per dag nodig heb berekenen, maar heb geen idee waar ik aan dat vetpercentage kan komen. Bij de dokter (of iets in die richting) kom ik nooit, en bij het centrum waar ik sport heb ik ze dat nog nooit zien doen. Ik doe er ook niet aan fitness ofzo, en om nou aan de balie te gaan vragen of ze mijn vetpercentage willen meten (please, please, please) vind ik ook al zoiets. Geen lef.
Oud 04-04-2005, 18:21
Verwijderd
@Kronkeltje: Misschien helpt het om wat vaker eten om zo'n 'eetattack' tegen te gaan? Bv. om de anderhalf uur iets oid?
Oud 04-04-2005, 18:24
Lily16
Lily16 is offline
Ging ff niet zo goed kreeg 2 kitkats (wel kleintjes)
in me handen gedouwt en at het automatisch op
dus:

1 Boterham met chocopasta
2 boterhammen met kipfilet
1 hardbroodje Ham
2 mini kitkats
appel
boulion
Aardappels/vlees/sla
Siroop

ik had ook eigenlijk niet zo een trek vandaag dus vandaar
zo weinig boterhammetjess en nogal apart vandaag
Oud 04-04-2005, 18:29
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik heb zulke eet-attacks inderdaad wel vaker. Ik heb er daarna gelukkig geen problemen mee om weer gezond te gaan eten.

Mijn lunch was twee uur voordat ik de kast ging plunderen, dus opzich had het niks met 'honger' te maken. Ik wou eerst alleen de rijstwafels eten, als tussendoortje. Ik kan niet verklaren hoe het komt, waarschijnlijk gewoon gebrek aan discipline.

Maarja, het is nou eenmaal gebeurd en ik kan er niks meer aan doen.

En Leonoor, het is inderdaad wel een goed idee om vaker te eten, maar daar heb ik gewoon niet altijd tijd of mogelijkheid voor...
Oud 04-04-2005, 18:30
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
En trouwens! Ik vind het ook leuk om aan een Grote voedings en gezondheids fototopic mee te doen! Zullen we er eentje openen of zullen we gewoon in dit topic onze foto's neerzetten??
Oud 04-04-2005, 18:33
blurred
blurred is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 04-04-2005 @ 19:30 :
En trouwens! Ik vind het ook leuk om aan een Grote voedings en gezondheids fototopic mee te doen! Zullen we er eentje openen of zullen we gewoon in dit topic onze foto's neerzetten??
Ja, hoe kunnen we dat het beste aanpakken?
Misschien is advies van één van de forumbazen handig....
Oud 04-04-2005, 18:34
kliwie
kliwie is offline
ik vroeg mij af of je met 'op zijn plaats rennen' net zoveel calorieen verbrand als met gewoon buiten hardlopen. was daar benieuwd naar, kan het nergens vinden.
Oud 04-04-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 04-04-2005 @ 19:29 :
Mijn lunch was twee uur voordat ik de kast ging plunderen, dus opzich had het niks met 'honger' te maken.
Maar misschien wel met je bloedsuikerspiegel ofzo. Het wordt vaak aangeraden om om de twee uur iets te eten.
Citaat:
En Leonoor, het is inderdaad wel een goed idee om vaker te eten, maar daar heb ik gewoon niet altijd tijd of mogelijkheid voor...
Maar dus ook niet altijd niet. Wanneer het kan, kun je het dan doen, toch?
Oud 04-04-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 04-04-2005 @ 19:04 :
*SCHOPT DARKSIDE GIGANTISCH ONDER Z'N REET*
Zo, en nu ga je weer gewoon gezond eten, want anders krijg je er nog één!!
Dank je! Dat had ik even nodig
Oud 04-04-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 04-04-2005 @ 19:33 :
Ja, hoe kunnen we dat het beste aanpakken?
Misschien is advies van één van de forumbazen handig....
Zo moeilijk is het niet, toch?

Als je een apart topic opent is de kans groot dat er ook andere mensen in posten (logisch ook), wil je het dus echt een Grote voedings en gezondheidsfototopic van maken, dan lijkt het mij om die reden verstandig om het gewoon in dit topic te doen. Wanneer het niet erg gevonden wordt dat het meer een algemeen L&G-fototopic wordt, dan kan een apart fototopic ook.
Oud 04-04-2005, 18:43
Verwijderd
Ik heb vanavond lasagne gegeten. Ik denk dat dat het eerste beetje gezonde is dat ik in 4 dagen gegeten heb.
Oud 04-04-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 04-04-2005 @ 18:30 :

Je hebt geluk gehad. Het feit dat jij geluk hebt gehad, neemt niet weg dat deze manier meestal niet goed is.
Of je een tekort aan vitaminen hebt gehad weet je trouwens niet, want het bloedonderzoek was 2 maanden geleden en je lijnt al 6 maanden niet meer. Bijna alle vitaminen worden in het bloed geregeld van dag tot dag of van week tot week, ongeveer.
Bovendien wordt bij een gemiddeldbloedonderzoek niet naar de vitaminen gekeken, maargoed; dat zal bij jou wel het geval zijn geweest.
Oud 04-04-2005, 18:46
Lily16
Lily16 is offline
ik vind het wel een goed id om foto's te posten

is het dan een soort van Vóór en ná ? en foto's om te laten zien waar je mee zit enzo

ik wil het wel doen alleen niet herkenbaar
Oud 04-04-2005, 18:48
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 04-04-2005 @ 18:30 :
Ik ging ook van 1 kg per twee weken uit. (In mijn post staat 0,5 kg per week, maar dat komt op hetzelfde neer.) En het verhaal was eigenlijk alleen als voorbeeld bedoeld. Ik heb een BMI van 19,61 dus ik hoef niet meer echt af te vallen.

@Gothic: Metingen met huidplooimeters zijn vrij nauwkeurig hoor. Bij mij kwam er de laatste keer 18 komma-nog-iets uit. Bij de berekening heb ik 20% gebruikt, dus wat ruimer.

...

Ik zal nu even een 'schokkend' verhaal vertellen. 1 Mei 2004 ben ik begonnen met afvallen, ik woog toen 71 kg. Op 18 Augustus 2004, de dag dat ik op vakantie ging, woog ik nog maar 58 kg. Dit betekent dat ik 13 kg ben afgevallen in 3,5 maand. De manier waarop ik dit gedaan heb is ong. 1000 kcal per dag eten en veel sporten. Ik heb vrij weinig last gehad van een hongergevoel of een slap gevoel, 1000 kcal was best goed vol te houden voor mij. Van een Jojo-effect heb ik geen last gehad, want gister woog ik (nog steeds) 58 kg. Ik heb dus gedurende 6 maanden ongeveer hetzelfde gewicht weten te behouden. (Het minste wat ik de afgelopen 6 maanden heb gewogen is 56 kg, en het meeste 60 kg. Dus mijn gewicht heeft binnen een marge van 4 kg gezeten. Bovendien is het normaal dat je gewicht wat schommelt.) Ook heb ik geen tekorten aan vitamine of voedingsstoffen opgelopen, want toen ik 2 maanden geleden mijn bloed liet prikken waren alle waarden in orde.

Ja hoor 0,5 kilo per week is ook prima, dat was geen verbetering van jouw post hoor
Ik denk dat het heel erg van persoon tot persoon verschilt of je zoiets kan volhouden en of zoiets goed blijft gaan. 1000 kcal per dag zou voor mij echt veeeel te weinig zijn, ik voel me nu nog weleens slap als ik een tijdje niets heb gegeten. Misschien ben jij dan gewoon een uitzondering op de 'regel'
Knap trouwens dat je je gewicht zo stabiel hebt kunnen houden, petje af!
Oud 04-04-2005, 18:55
blurred
blurred is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 04-04-2005 @ 19:43 :
Ik heb vanavond lasagne gegeten. Ik denk dat dat het eerste beetje gezonde is dat ik in 4 dagen gegeten heb.
Zo héél gezond is lasagne nou ook weer niet hoor.... maar dat zegt genoeg over de dagen dat je niet gezond gegeten hebt denk ik. Je weet inmiddels hoe een gezond eetpatroon eruit ziet, ik denk dat jij alleen wel wat steun kan gebruiken. Van je omgeving of van ons, wat jij het beste vind. Maar ga alsjeblieft niet weer terug naar je oude eetpatroon, we hebben hier niet zoveel moeite gedaan je van het juiste te overtuigen terwijl dat vervolgens allemaal voor niets blijkt te zijn....
Oud 04-04-2005, 18:59
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik heb eigenlijk niet echt recente confronterende bikini-foto's ofzo Maar ik vind het ook gewoon leuk om iedereens hoofd te zien Dus, laten we posten wat we hebben! Ik ga eerst even wat foto's uploaden... Dus ze komen er aan!
Oud 04-04-2005, 19:03
Kronkeltje
Kronkeltje is offline

Nou, dit ben ik dus Je ziet niet echt veel van mijn lichaam maar je ziet wel dat ik van rosé hou... haha
Oud 04-04-2005, 19:12
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 04-04-2005 @ 20:03 :

Nou, dit ben ik dus Je ziet niet echt veel van mijn lichaam maar je ziet wel dat ik van rosé hou... haha
En van roken
Oud 04-04-2005, 19:18
D-sire
D-sire is offline
In totaal kom ik vandaag op 1543 kcal en 57 g vet uit. Mijn doelstelling is 1685 kcal en 56 g vet. 1 g vet teveel dus, maar dat vergeef ik mezelf maar
Dus eventjes alles op een rijtje:

Ontbijt 9.00:
50 g cruesli met 150 ml magere melk
een rijstwafel
glas versgeperst sinaasappelsap

Tussendoor 11.30:
pakje Sultana

Lunch 12.30:
boterham met kaas
boterham met pindakaas

Tussendoor 15.00:
boterham met pasta
2 rijstwafels
cola light (ja ja Leonoor )

Avondeten:
schep aardappelpuree
2 opscheplepels bloemkool
2 of 3 hele kleine miniworstjes (we hebben niks anders in huis dus het zal wel moeten)
schaaltje vla

Tussendoor:
een kiwi
knackebröt met jam
rijstwafel met jam
Oud 04-04-2005, 19:24
D-sire
D-sire is offline
En dan ook maar eventjes een fotootje van mij (en mijn lichaam...).

Afgelopen vakantie dus nog redelijk recent, ik zat daar denk ik ongeveer op hetzelfde gewicht als ik nu zit.
Oud 04-04-2005, 19:31
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Dreamzy je hebt een mooie heup/kont-ronding!!
Oud 04-04-2005, 19:32
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 04-04-2005 @ 20:31 :
Dreamzy je hebt een mooie heup/kont-ronding!!
Vind je ja?
Van mij mag er wel ietsje af eigenlijk hoor...

Jij ziet er trouwens ook goed uit van wat ik kan zien op je foto's!
Oud 04-04-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 04-04-2005 @ 19:59 :
Ik heb eigenlijk niet echt recente confronterende bikini-foto's ofzo
Ik ga sowieso echt geen bikinifoto posten van mezelf, zelfs geen foto van mezelf in badpak...die behoefte heb ik niet zo.
Oud 04-04-2005, 19:41
Dolores
Dolores is offline
Wat zijn goede tussendoortjes om 's avonds te eten? Ik lees hier vaak iets als kwark ofzo, maar wat zijn nog meer goede dingen?
Oud 04-04-2005, 19:49
blurred
blurred is offline
Een foto waarop je een beetje kunt zien hoe mijn lichaam eruit ziet:

En nog een gewone, voor het idee (I like strawberries)

Ik heb wel foto's waar mijn lichaam beter op te zien is, maar die zijn nogal bloot dus die ga ik hier niet posten Voor dat soort foto's zouden we een prive topic moeten openen ofzo, maar dat lijkt me niet echt logisch + mogelijk.

@ Dreamzy: Je hebt een mooi figuur!! Als ik jou was zou ik zeker niet meer te veel afvallen. Je kunt natuurlijk wel op je eten blijven letten, maar kijk alsjeblieft uit.... er is helemaal niks mis met jou

@ Kronkeltje: Ik kan niet zien hoe je lichaam eruit ziet, maar ik deel je voorliefde voor rosé wel een beetje
Oud 04-04-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 04-04-2005 @ 19:55 :
Zo héél gezond is lasagne nou ook weer niet hoor.... maar dat zegt genoeg over de dagen dat je niet gezond gegeten hebt denk ik. Je weet inmiddels hoe een gezond eetpatroon eruit ziet, ik denk dat jij alleen wel wat steun kan gebruiken. Van je omgeving of van ons, wat jij het beste vind. Maar ga alsjeblieft niet weer terug naar je oude eetpatroon, we hebben hier niet zoveel moeite gedaan je van het juiste te overtuigen terwijl dat vervolgens allemaal voor niets blijkt te zijn....
Het is zeker niet voor niets geweest. Ik ga gewoon weer braaf bezig. Heb weer braaf een gezond eiwitrijk en koolhydraatarm ontbijt gehaald voor morgen. Dus ik kan weer bezig.
Oud 04-04-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 04-04-2005 @ 20:49 :
Een foto waarop je een beetje kunt zien hoe mijn lichaam eruit ziet:
[afbeelding]
En nog een gewone, voor het idee (I like strawberries)
[afbeelding]

Ik heb wel foto's waar mijn lichaam beter op te zien is, maar die zijn nogal bloot dus die ga ik hier niet posten Voor dat soort foto's zouden we een prive topic moeten openen ofzo, maar dat lijkt me niet echt logisch + mogelijk.

@ Dreamzy: Je hebt een mooi figuur!! Als ik jou was zou ik zeker niet meer te veel afvallen. Je kunt natuurlijk wel op je eten blijven letten, maar kijk alsjeblieft uit.... er is helemaal niks mis met jou

@ Kronkeltje: Ik kan niet zien hoe je lichaam eruit ziet, maar ik deel je voorliefde voor rosé wel een beetje
Ik vind je er echt goed uitzien
Oud 04-04-2005, 20:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor de mensen die nog een weegschaal zoeken: digitaal (dacht ik) 14,99 bij de Blokker
Oud 04-04-2005, 20:14
cerys
cerys is offline
ik vind blurred zo leuk.
komt ook omdat je me aan mijn schattige vriendinnetje sarah doet denken

en mijn god ik zit zo in de knoop met mezelf dat ik verschrikkelijk slecht eet.
in het weekend enorm ongezond omdat ik jarig was (dat komt dan niet neer op veel calorieën, maar meer op de normale hoeveelheid maar dan alleen uit ongezonde dingen)
en vandaag enorm weinig omdat ik zo misselijk ben van afgelopen weekend.
ik baal
Oud 04-04-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-04-2005 @ 21:10 :
Voor de mensen die nog een weegschaal zoeken: digitaal (dacht ik) 14,99 bij de Blokker
Ah, bedankt voor de tip!
Oud 04-04-2005, 20:19
blurred
blurred is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 04-04-2005 @ 20:53 :
Ik ga gewoon weer braaf bezig. Heb weer braaf een gezond eiwitrijk en koolhydraatarm ontbijt gehaald voor morgen.
Dan is het goed Je zou jezelf er alleen maar klote door voelen wanneer je je oude gewoonten weer oppakt...

Enne, thanx for the compliment
Dat geldt ook voor cerys, ik moet zeggen dat ik jou (fotoboek) er erg cool uit vind zien.
Oud 04-04-2005, 20:19
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 04-04-2005 @ 21:14 :
ik vind blurred zo leuk.
komt ook omdat je me aan mijn schattige vriendinnetje sarah doet denken

en mijn god ik zit zo in de knoop met mezelf dat ik verschrikkelijk slecht eet.
in het weekend enorm ongezond omdat ik jarig was (dat komt dan niet neer op veel calorieën, maar meer op de normale hoeveelheid maar dan alleen uit ongezonde dingen)
en vandaag enorm weinig omdat ik zo misselijk ben van afgelopen weekend.
ik baal
Dat soort dingen komen nu eenmaal voor. Iedereen eet wel eens minder gezond. Niet te veel over in zitten
Oud 04-04-2005, 20:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan geen foto's van mezelf vinden, misschien morgen wat foto's maken met de webcam

Alle mensen die tot nu toe hier hun foto's gepost hebben vind ik er leuk uitzien en zeker niet ernstig te zwaar
Oud 04-04-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 04-04-2005 @ 21:19 :
Enne, thanx for the compliment
Dat geldt ook voor cerys, ik moet zeggen dat ik jou (fotoboek) er erg cool uit vind zien.
Np

Daten?
Oud 04-04-2005, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-04-2005 @ 18:26 :
Waarom neem je ipv brood crackers?
Hmm, daar had ik vandaag meer zin in
Eigenlijk beter om brood te eten en normaal doe ik dat ook.. Mja, vandaag niet
Oud 04-04-2005, 20:50
blurred
blurred is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 04-04-2005 @ 21:20 :
Np

Daten?
Lijkt me ontzettend gezellig, maar ik denk niet dat mijn vriendje daar zo blij mee zal zijn
Oud 04-04-2005, 20:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Koel schreef op 04-04-2005 @ 21:34 :
Hmm, daar had ik vandaag meer zin in
Eigenlijk beter om brood te eten en normaal doe ik dat ook.. Mja, vandaag niet
Kee . Was even bang dat je dat misschien deed omdat die minder in cal zijn...

Ik neem die juist 's avonds nog ff als tussendoortje met kaas , net ff genoeg als je trek krijgt, maar niet zoveel cal (15 ofzo) als een boterham met kaas, al scheelt het niet veel, maar ja .
Oud 04-04-2005, 21:06
Nebel
Nebel is offline
ik heb nog wel een bikinifoto van de herfstvakantie.. had toen zelfde gewicht als nu.. zal eens kijken of ik een nieuwe kan maken
ik vind iedereens fo'to's echt heel leuk..!
een paar gewone foto's van mij:

Oud 04-04-2005, 21:14
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
blurred schreef op 04-04-2005 @ 21:50 :
Lijkt me ontzettend gezellig, maar ik denk niet dat mijn vriendje daar zo blij mee zal zijn
maar wat doe jij eigenlijk op deze thread, dik ben je niet?
Topic gesloten

Regels voor berichten