Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 21:31
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-04-2005 @ 13:17 :
Ja, hangt ervanaf natuurlijk.
Advertentie
Oud 05-04-2005, 00:04
Verwijderd
Lekker orgineel wezen dan maar? --> Hangt helemaal van de situatie af, alhoewel hij dan wel flink moet gaan kruipen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik begin me nu toch langzaam aan af te vragen wat mensen bedoelen met 'hangt van de situatie af'. Wat maakt het voor jullie dan opeens wél acceptabel? Drank? Drugs? Vakantie(sfeer)?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:14
Verwijderd
Meer van: is het vaker gebeurt, ben je verliefd op haar, heb je er spijt van en ben je bereid eraan te werken ja of nee?

Bijv: Als het vaker is gebeurt, hij verliefd op haar is, hij er geen spijt van heeft en niet bereid is er aan te werken lijkt het antwoord mij duidelijk, namelijk een big No No
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 01:10 :
Drank? Drugs? Vakantie(sfeer)?
Dergelijke redenen zijn echt waaardeloos!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:12
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-04-2005 @ 01:14 :

Bijv: Als het vaker is gebeurt, hij verliefd op haar is, hij er geen spijt van heeft en niet bereid is er aan te werken lijkt het antwoord mij duidelijk, namelijk een big No No
ik neem aan dat hij het zelf dan ook niet wil.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik begin me nu toch langzaam aan af te vragen wat mensen bedoelen met 'hangt van de situatie af'. Wat maakt het voor jullie dan opeens wél acceptabel? Drank? Drugs? Vakantie(sfeer)?
Hangt er ten eerste van af of het gedwongen is of vrijwillig, bij het eerste kan je er weinig aan doen.
Onder invloed van te veel drank heb ik geen idee hoe ik zou reageren.
Als het met invloed van de meeste doorten drugs gebeurt is het sowieso over, zelfs als er dan niets gebeurt
Helemaal vrijwillig verder gaan dan zoeken is imo ook nog done
En zoenen ligt eraan hoe en wat geloof ik, dat is een lastige, maar ook hierbij geldt als t vrijwillig gebeurt is het wel over geloof ik
Oud 05-04-2005, 09:47
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 05-04-2005 @ 10:28 :
Hangt er ten eerste van af of het gedwongen is of vrijwillig, bij het eerste kan je er weinig aan doen.
Als het gedwongen is, is het ook geen vreemdgaan...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:09
Konijn
Konijn is offline
Tja, ook ik zou zeggen: het hangt van de situatie af.
En dan bedoel ik niet drank, want dat is gewoon stom en uiteraard geen excuus.
Het gaat er meer om of diegene het mij zelf vertelt, hoe ver hij is gegaan, hoe lang onze relatie al bezig is, of ik genoeg van hem hou om hem te vergeven, of ik hem opnieuw kan vertrouwen, maar ook dingen als was het een goede vriendin van hem of zomaar iemand, en heeft hij nu nog contact met haar.
En ik zou op dit moment echt niet weten hoe ik zou reageren, dat moet eerst gebeuren denk ik (en ik hoop dat dus gewoon niet mee te maken ).
Oud 05-04-2005, 14:48
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-04-2005 @ 10:47 :
Als het gedwongen is, is het ook geen vreemdgaan...
je kan iemand ook onder druk zetten omdat anders dit en dat
Maar dan idd is het geen vreemdgaan
Oud 05-04-2005, 15:56
Shitonya
Shitonya is offline
Zoenen met tong is exit
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:58
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Zoenen, al is het op de mond, hij blijft gewoon met zijn poten van andere af. I mean, ik kan hem misschien niet altijd geven wat hij wilt, maar hij is me niet waard als met andere gaat zoenen en me zo zou kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:03
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Simoen schreef op 05-04-2005 @ 16:58 :
Zoenen, al is het op de mond, hij blijft gewoon met zijn poten van andere af. I mean, ik kan hem misschien niet altijd geven wat hij wilt, maar hij is me niet waard als met andere gaat zoenen en me zo zou kwetsen.
off topic: je sig is
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:12
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Reverend schreef op 04-04-2005 @ 15:32 :
Overmatig interesse tonen in een bepaald persoon.
Hoppa. Noem me maar jaloers, zo denk ik er over.
Oud 25-06-2005, 23:34
Verwijderd
Tongzoenen betekent voor mij exit relatie. Ik heb duidelijk mijn grenzen waar mensen niet overheen moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 08:18
Verwijderd
Ik heb zoiets van, als je zo graag met iemand anders wilt zoenen, maak het dan lekker uit ofzo
Ik zou niet weten hoe ik er op zou reageren eerlijk gezegd...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Built to last schreef op 04-04-2005 @ 18:34 :
Dat ligt geheel aan de situatie.

Van te voren zeg je snel dat je het zou uitmaken, maar houden van gaat nu niet in één keer over als de andere partij een scheve schaats rijdt.
Jup. I've noticed
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 09:24
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Je kan heel simpel zeggen dat de grens bij zoenen ligt maar je reageert toch altijd anders dan je van te voren denkt. Bij mijn laatste relatie had ik het uitgemaakt omdat hij bleef afspreken met een meisje waar hij verliefd op was. Er gebeurde dan wel niets (zegt hij), maar dat hij met iemand anders date vind ik not done.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 09:29
Woudschim
Woudschim is offline
ligt aan de situatie...
Oud 26-06-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 26-06-2005 @ 10:24 :
Je kan heel simpel zeggen dat de grens bij zoenen ligt maar je reageert toch altijd anders dan je van te voren denkt. Bij mijn laatste relatie had ik het uitgemaakt omdat hij bleef afspreken met een meisje waar hij verliefd op was. Er gebeurde dan wel niets (zegt hij), maar dat hij met iemand anders date vind ik not done.
Bij mij is het gewoon not done om verliefd te zijn op iemand anders. Hallo, als je niet verliefd bent op mij, wat zoek je hier dan nog?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 14:02
George
George is offline
Ik vraag me af hoeveel het me had gedaan als m'n ex met iemand anders gezoend had terwijl hij nog wat met mij had. Niet veel denk ik.
Als ik echt heel erg verliefd ben vind ik dat iedereen van hem en hij van iedereen af moet blijven, al zou ik dat nooit uiten.
Ik ben over het algemeen te afhankelijk om hem meteen de deur uit te doen, zolang hij niets voor desbetreffende persoon voelt hou ik hem toch wel. Bah, wat ben ik toch zwak.
Oud 26-06-2005, 15:58
Verwijderd
Na zoenen of geilen een heel goed gesprek, na seks (met of zonder gevoel) waarschijnlijk een deuropening. Maar dat ligt er dus maar aan.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 17:12
Verwijderd
Dat ligt er helemaal aan hoe lang we al samen zouden zijn.

Als iemand na twee maanden met iemand anders zoent, mag hij inderdaad opdonderen, maar als dat na een jaar (of twee) zou gebeuren dan zou ik er toch even wat langer over na moeten denken, omdat je dan meer 'weggooit'
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 18:31
Graph
Graph is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 04-04-2005 @ 13:15 :
bij zoenen ligt de grens
ja .. en bij liegen ..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 18:33
Yerli
Yerli is offline
Ik heb geen idee wat ik zou doen als hij met een ander zou zoenen of meer. Maar ik denk dat het vertouwen in hem bij mij weg is en ik denk dat ik daar op een gegeven moment niet meer echt meer mee om zou kunnen gaan. Hoe graag ik het ook zou willen..
Oud 26-06-2005, 19:07
Roos
Roos is offline
Citaat:

Het is anders als jouw nieuwe vlam (sinds 1 week) is vreemdgegaan: die dump je gelijk.

Als het je vriend(in) is, waar je al 2 jaar mee samenwoont, is het een ander verhaal. Ik ben dan eerder geneigd om hem die misser te vergeten (ook niet zonder slag/stoot), omdat de goede dingen nog ruimschoots opwegen tegen de slechte. Maar dan nog: ligt het van de situatie af waarin hij is vreemdgegaan etc.
Oud 26-06-2005, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 26-06-2005 @ 20:07 :
Het is anders als jouw nieuwe vlam (sinds 1 week) is vreemdgegaan: die dump je gelijk.

Als het je vriend(in) is, waar je al 2 jaar mee samenwoont, is het een ander verhaal. Ik ben dan eerder geneigd om hem die misser te vergeten (ook niet zonder slag/stoot), omdat de goede dingen nog ruimschoots opwegen tegen de slechte. Maar dan nog: ligt het van de situatie af waarin hij is vreemdgegaan etc.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:28
MTpower
MTpower is offline
ligt aan de situatie, ik ben opzich vrij tolerant...
Met bijvoorbeeld zoenen ligt het aan de situatie.. was ze dronken? waarom die zoen? enz.
Als ze met een ander naar bed zou gaan kan ze het mooi vergeten...want een sletje die wat rond loopt te neuken hoef ik niet
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 12:04
Sprinkle
Sprinkle is offline
Liegen is not done.
Met iemand anders uitgaan waar je interesse in hebt.
Verliefd zijn op iemand anders. En vanaf zoenen.
Oud 27-06-2005, 16:48
Etterbakie
Etterbakie is offline
Mijn ex probeerde me altyd jaloers te maken of expres te vertellen hoeveel aadacht ze wel niet van die kreeg en als ze uitging dan liep ze ook met een heleboel mensen te flirten, en als ik dan wat aan haar vroeg dan ontkende ze alles en dan zou er niks gebeurt moeten zijn. als ik met een ander meisje gewoon wat stond te praten en een beetje lachen dan ging ze half jankent naar me toe en de heletijd vragen vind je haar leuk, je vind haar leuk he, zy jouw ook tog.
toen ik haar een keer zach zoenen met een andere jongen vroeg ik dat ook latur en toen ontkende ze alles en toen heb ik het dus uitgemaakt en nou probeert ze met al mijn vrienden te gaan of met andere mensen om my jaloers te maken.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:11
Roos
Roos is offline
Citaat:
Etterbakie schreef op 27-06-2005 @ 17:48 :
Mijn ex probeerde me altyd jaloers te maken of expres te vertellen hoeveel aadacht ze wel niet van die kreeg en als ze uitging dan liep ze ook met een heleboel mensen te flirten, en als ik dan wat aan haar vroeg dan ontkende ze alles en dan zou er niks gebeurt moeten zijn. als ik met een ander meisje gewoon wat stond te praten en een beetje lachen dan ging ze half jankent naar me toe en de heletijd vragen vind je haar leuk, je vind haar leuk he, zy jouw ook tog.
toen ik haar een keer zach zoenen met een andere jongen vroeg ik dat ook latur en toen ontkende ze alles en toen heb ik het dus uitgemaakt en nou probeert ze met al mijn vrienden te gaan of met andere mensen om my jaloers te maken.

dom & onzeker sletje, beter dat je het hebt uitgemaakt.
Oud 27-06-2005, 17:17
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Oud 27-06-2005, 17:41
gurl19
gurl19 is offline
beetje flirten etc mag wel. (Vind ik niet leuk, maar dat is anders)
Bij zoenen ben ik enorm kwaad, en ik zeg nu dat ik het dan uit zou maken. Maar ik vind ook dat je dat eigenlijk niet kunt zeggen nu.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 19:49
JJ13
JJ13 is offline
ik weet t niet, veel mensen zeggen dat ze t meteen uit zouden maken, maar ik ben zo gek op mn vriendje dat ik dat waarschijnlijk niet zou doen. ik zou wel enorm kwaad zijn en mn vertrouwen zou beschadigd zijn, maar ik weet niet of ik t uit zou maken.
Oud 27-06-2005, 20:46
Warsocket
Warsocket is offline
Als z emet iemand naar bed is geweest of aftrekken of whatever is het exit

als ze met iemand anders heeft gezoen kunnen we het ervoer hebben mits ze er zelf tijdig mee aankomt

als ik er zelf achterkom is het exit met een hele scheldpromenade erachteraan
Oud 27-06-2005, 20:51
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-04-2005 @ 01:04 :
Lekker orgineel wezen dan maar? --> Hangt helemaal van de situatie af, alhoewel hij dan wel flink moet gaan kruipen
Same here!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 23:31
Shitonya
Shitonya is offline
Hier is al 10294 keer een topic over geweest, maar desalnietemin mijn antwoord wederom: vanaf zoenen met tong is definitief uit.

En zoen op de mond langer dan 5 seconden / flirten etca, dat wordt ruzie
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:37
Citronella
Citronella is offline
Ook zoenen gaat voor mij al te ver. Als we gelukkig zijn dan zie ik geen reden om anderen te gaan kussen? Ik heb een vrij jaloers karakter dus als ik hem met een ander meisje zou zien flirten zou ik al gek worden.
Oud 30-06-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 26-06-2005 @ 20:07 :

Vind ik niet echt.

Juist als je 2 jaar met elkaar hebt dan zou er een vertrouwensband moeten zijn die ernstig geschaad is. In het begin van een relatie is die band er nog niet zo en vind ik dat je je iets vrijer kunt gedragen, afhankelijk van de verwachtingen die je van elkaar hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-06-2005 @ 23:49 :
Vind ik niet echt.

Juist als je 2 jaar met elkaar hebt dan zou er een vertrouwensband moeten zijn die ernstig geschaad is. In het begin van een relatie is die band er nog niet zo en vind ik dat je je iets vrijer kunt gedragen, afhankelijk van de verwachtingen die je van elkaar hebt.
I agree.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:38
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 30-06-2005 @ 23:49 :
Vind ik niet echt.

Mja, het gaat er ook niet om dat het na twee jaar opeens wel 'kan', maar dat je na twee jaar gewoon niet zo snel de moed hebt om hem per direct te dumpen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:53
ScRaN
ScRaN is offline
Misschien wel vrij raar, maar ik vind dat drank/drugs/vakantiesfeer wel een excuus zijn, als ik zie hoe dronken dat mijn vriend soms kan zijn, die zou nog niet eens weten dat hij aan het vreemdgaan was! En ook hoelang je samen bent, dat maakt ook een verschil, na een week maak ik het zeker uit, maar na meer dan een jaar vind ik het toch wat anders. En het hangt er ook vanaf wat je vreemdgaan noemt, meer dan een tongzoen hoeft het voor mij zeker niet te zijn, want dan mag hij de hoogste boom inkruipen voor mijn part. Als hij een beetje verliefd is op iemand anders doet meer pijn, dat weet ik onderhand wel...
Oud 02-07-2005, 13:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ScRaN schreef op 01-07-2005 @ 22:53 :
Misschien wel vrij raar, maar ik vind dat drank/drugs/vakantiesfeer wel een excuus zijn, als ik zie hoe dronken dat mijn vriend soms kan zijn, die zou nog niet eens weten dat hij aan het vreemdgaan was!
Fijne vriend!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 15:52
Verwijderd
Zoenen gaat bij mij al te ver....
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 19:00
ScRaN
ScRaN is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-07-2005 @ 14:30 :
Fijne vriend!
Heb ik onderhand ook al door ja... Maar als je iemand graag ziet, mjah, ik kan er niets aan doen en blijf het vergeten en vergeven!
Hij 's trouwens de volgende dag altijd heel romantisch en lief (ehehe, kleine troost, maar het is iets )
Oud 02-07-2005, 19:03
chaosphere
chaosphere is offline
het ligt er inderdaad net aan hoeveel ik van die persoon hou, en als ze met iemand anders geneukt heeft dan hoef ik haar zoiezo een tijd niet meer te zien
Oud 02-07-2005, 19:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ScRaN schreef op 02-07-2005 @ 20:00 :
Heb ik onderhand ook al door ja... Maar als je iemand graag ziet, mjah, ik kan er niets aan doen en blijf het vergeten en vergeven!
Hij 's trouwens de volgende dag altijd heel romantisch en lief (ehehe, kleine troost, maar het is iets )
*zucht*

Vrouwen...

En maar klagen dat mannen players en klootzakken zijn. Zolang vrouwen als jij dit soort gedrag van mannen blijven pikken, zullen ze met dat gedrag doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 21:39
River
River is offline
De mens is niet monogaam.... so...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten