![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
-Sex met een meisje -Buitensex -Soft SM -Anaal -Sex in de tattooshop, haha ![]() Welke ik nog wel zou willen, is iig dat er iemand toekijkt, maar GEEN vrouw. Dus ja, als mijn man er net zo over denkt, alleen dan GEEN man, gaat deze nooit door vrees ik.. |
![]() |
||
Citaat:
vraagje: waarom hoor je bijne nooit dat jongens fantaseren over sex met een andere jonge? Het is nix voor mij. Maar de dames fantaseren wel over contacten met je zelfde geslacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik denk dat het komt omdat vrouwen iets van tederheid of zachtheid zoeken en dat denken te vinden bij seks met een andere vrouw. Je hoort nooit dat mannen 'rauwheid' zoeken en daarom maar met een andere man naar bed gaan. |
![]() |
||
Citaat:
ik ken ook genoeg van die vrouwtjes-mannen, die vrouwelijker zijn dan mijn moeder (niks zeggen) En zijn homo's daarom aantrekkelijker? ![]() dit is bij veel vrouwens het EINDE! nou, ik zou niet graag wakker worden langs deze tanden-fee/bosnicht. Dit lijkt meer op een vrouw dan de meeste mannen. Of mannen met make-up, doen het meestal ook goed. *vind geen plaatje* Ik heb het! Iedereen zoekt iets vrouwelijks! homo, bi, pot, hetro, het maakt niet uit! Of zou dat aan liggen aan de invloed van de hedendaagse moeder? (nou word ik gek) Maar goed, vrouwen hebben dus de macht!? (kut ![]() help!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Fantasien Mikevw12 | 6 | 25-06-2016 02:31 | |
Seksualiteit |
Fantasiën boyy4u | 36 | 23-09-2007 20:42 | |
Seksualiteit |
Seksueel misbruik / Fantasiën Abajo | 14 | 29-09-2006 19:41 | |
Liefde & Relatie |
fantasien over anderen CatHeLyn | 9 | 09-02-2003 18:24 | |
Seksualiteit |
meeste fantasien baz mania | 9 | 10-01-2002 15:54 | |
ARTistiek |
boeken over fantasien of iets anders van kees de jongen scruffy | 1 | 05-11-2001 19:08 |