Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2004, 19:00
PV
PV is offline
Citaat:
vijf schreef op 22-12-2004 @ 15:56 :
Dat heeft hij reeds gedaan.
En terecht.
Dat filmpje deed me denken aan die blessure van Ruud van Nistelrooij toen.. al zag je dat niet zo duidelijk. Hier zie je dat been helemaal dubbelklappen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2004, 19:11
AGH
AGH is offline
Citaat:
Syphon schreef op 22-12-2004 @ 19:19 :
Sorry maar trek je niet al te snel conclusies? Je weet helemaal niet hoe hij revalideerd.
Nee, want op dit moment kunnen ze nog niet met zekerheid stellen of hij zijn rechtervoet ooit nog goed zal kunnen gebruiken.
Het is niet zozeer de botbreuk die complicaties o ploopt, maar een zenuw die door de klap beklemd is geraakt.
Of dit gevolgen heeft zal dus later moeten blijken, maar dan is het wellicht te laat om aangifte te doen.
Maar misschien dat het bestuur van het noodlijdende Go Ahead er ook rijker van wil worden.
Zo'n moddergevecht zal nooit fair verlopen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:10
boer
boer is offline
hij heeft al aangifte gedaan
Oud 11-01-2005, 14:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Loopbaan Kokmeijer ten einde 2005-01-11 14:21:21

De open dubbele beenbreuk die Niels Kokmeijer vorige maand heeft opgelopen, betekent het einde van zijn voetballoopbaan.

Dat heeft Kokmeijer zelf laten weten. De 27-jarige aanvaller van Go Ahead Eagles liep de zware blessure op in de uitwedstrijd tegen Sparta op 17 december na een grove overtreding van Sparta-speler Rachid Bouaouzan.

Niels Kokmeijer is inmiddels vier keer geopereerd in het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam. Bij de derde operatie werd geconstateerd dat spieren, spierweefsel en één van de drie slagaders kapot waren, waarna deze operatief werden verwijderd.

De behandelende artsen hebben hem laten weten dat het is uitgesloten dat hij ooit nog op niveau zal kunnen voetballen. Daarnaast is het nog onzeker of de normale loopfunctie goed komt.

Voorlopig blijft Niels Kokmeijer nog in het Erasmus Medisch Centrum. Komende week zullen artsen bekijken hoe de wond herstelt. Ook wordt overwogen een spier uit zijn rug in het been te zetten.

www.voetbal24.nl en NOS TT pag. 663.
--

Helaas...
Oud 11-01-2005, 15:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Da's toch wel erg triest

Heeft hij nou echt aangifte gedaan?
Oud 11-01-2005, 15:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-01-2005 @ 16:21 :
Da's toch wel erg triest

Heeft hij nou echt aangifte gedaan?
Ja, al vrij snel na het voorval...

En het is inderdaad triest voor die jongen.
Oud 11-01-2005, 17:27
Verwijderd
en dat allemaal door zo'n opgefokt menneke...
ik hoop maar dat Kokmeijer er wel bovenop komt en weer goed kan lopen.. dat is het belangrrijkste!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:42
FrankLampard
FrankLampard is offline
Ja idd lopen is belangrijker dan voetballer maja het is natuurlijk wel doodzonde dat die jongen nooit meer kan voetballen, bij heerenveen is hij ook al 2 jaar geblesseerd geweest en nu is het helemaal afgelopen, en dat allemaal daar een onbegrijpelijke actie, schande!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 21:40
mrhanky
mrhanky is offline
die bouaouzan moet echt paar jaar geschorst worden ofzo
Oud 12-01-2005, 14:18
Verwijderd
Die kerel moet idd een schorsing krijgen tot de Kerst ofzo, want dit is echt niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 18:57
Champ jessie
Champ jessie is offline
Citaat:
Someboy schreef op 19-12-2004 @ 17:02 :
Die mag nooit maar het veld betreden. Punt uit !
helemaal mee eens verbannen die eikel
Oud 13-01-2005, 20:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 11-01-2005 @ 22:40 :
die bouaouzan moet echt paar jaar geschorst worden ofzo
Een paar jaar? Ik vind, nu Kokmeijer niet meer kan voetballen (misschien niet meer kan lopen! moet je nagaan...), dan Bouaouzan nooit meer mag voetballen! Net goed.
Oud 14-01-2005, 09:40
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-01-2005 @ 21:32 :
Een paar jaar? Ik vind, nu Kokmeijer niet meer kan voetballen (misschien niet meer kan lopen! moet je nagaan...), dan Bouaouzan nooit meer mag voetballen! Net goed.
laat die Bouaouzon maar lekker voetballen, alleen 50-75% van zijn inkomsten naar Kokmeijer als extraatje heel zijn leven lang.
Oud 14-01-2005, 10:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vraag me af wanneer een Van der Vaart een zelfde overtreding had begaan (met zelfde gevolgen) tegen een onbekende 1e divisie speler of iedereen dan ook had lopen roepen dat hij nooit meer zou mogen voetballen ofzo.
Ik denk het eerlijk gezegt niet. Dan werd het vast allemaal weer gerelativeert...

Bouaouzan is gestraft en daarmee is de kous af. (Wat mij betreft)
Oud 14-01-2005, 12:12
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-01-2005 @ 11:02 :
Ik vraag me af wanneer een Van der Vaart een zelfde overtreding had begaan (met zelfde gevolgen) tegen een onbekende 1e divisie speler of iedereen dan ook had lopen roepen dat hij nooit meer zou mogen voetballen ofzo.
Ik denk het eerlijk gezegt niet. Dan werd het vast allemaal weer gerelativeert...

Ja, daar heb je wel een goed punt..we vallen nou allemaal over Bou..nog wat heen terwijl doodschoppen vaker gebeuren alleen niet met deze verschrikkelijke afloop, misschien wel hypocriet ja.
Oud 14-01-2005, 18:54
AGH
AGH is offline
Citaat:
Daar heeft van der Vaart geen overtreding voor nodig; dat vind ik nu ook al.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 19:03
AGH
AGH is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 14-01-2005 @ 13:12 :
Ja, daar heb je wel een goed punt..we vallen nou allemaal over Bou..nog wat heen terwijl doodschoppen vaker gebeuren alleen niet met deze verschrikkelijke afloop, misschien wel hypocriet ja.
Hypocrisie hoort erbij.
Al had Bouaouzan destijds Jamal Dibi door midden geschopt, dan was hij nog aartsrivaal nummer 1 geweest. Dibi was dan wel een lul van een vent, maar toevallig wel onze lul van een vent.
Als dit andersom was gebeurt was de betreffende speler ongetwijfeld in Deventer gehuldigd.
Alles wat moet emotie te maken heeft is nu eenmaal hypocriet.
Wij hebben er in elk geval een zondebok bij!
Mochten we het kampioenschap niet meer halen, dan weten we in elk geval door wie het komt!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:22
number9
number9 is offline
Citaat:

is wel een te groot vergelijkingsverschil he.

Marrokaan - Nederlander
net pas begonnen - al ongeveer 3 jaar basisplaats
Onbekende Marrokaan - international enzo.

Oud 17-01-2005, 20:09
U2-FAN
U2-FAN is offline
Ze moeten die bouazan gewoon voor zijn hele leven schorsen, zulke overtredingen mogen gewoon niet, en dan moet je ook consequent zijn voor andere heel vieze overtredingen, die moet je dan ook aanpakken..... dan weet iedereen dat als je zoiets doet, dat je dan nooit meer mag voetballen.......
Oud 17-01-2005, 20:23
Spsup19
Spsup19 is offline
Wat een ongelooflijk hypocriet gezeik zeg

Als die kokmeijer niks had gehad dan had waarschijnlijk 9 van de 10 mensen hier niet eens geweten wie Bouaouzan en kokmeijer waren. Ik zou zeggen zoek is naar wat leuke film fragmenten van o.a.

Henk vos
Patrick paauwe
Mark van Bommel
Zlatan Ibrahmivoc
De Graafschap
Groningen
Stijn Vreven
enz.
enz.
enz.
..
..
.
.
.

Dan zien je ergere overtredingen met een (gelukkig voor hun) mindere afloop.

Geloof me ik vind het ongelooflijk vervelend voor Niels, ik vind ook dat Bouaouzan natuurlijk zijn straf verdient.

Maar dat die daarna weer gewoon een eerlijke kans krijgt net zoals al die andere voetballers die wel eens te ver gaan, maar waar niemand wat over zegt omdat de afloop goed is.
Oud 17-01-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Spsup19 schreef op 17-01-2005 @ 21:23 :
Wat een ongelooflijk hypocriet gezeik zeg

Als die kokmeijer niks had gehad dan had waarschijnlijk 9 van de 10 mensen hier niet eens geweten wie Bouaouzan en kokmeijer waren.
Dan zien je ergere overtredingen met een (gelukkig voor hun) mindere afloop.

Geloof me ik vind het ongelooflijk vervelend voor Niels, ik vind ook dat Bouaouzan natuurlijk zijn straf verdient.

Maar dat die daarna weer gewoon een eerlijke kans krijgt net zoals al die andere voetballers die wel eens te ver gaan, maar waar niemand wat over zegt omdat de afloop goed is.
Juist, je zegt het goed: als Kokmeijer niks had gehad. Kokmeijer heeft wel iets, en dát maakt het juist dat die overtreding zo ernstig is. Niet meer kunnen voetballen, en waarschijnlijk ook niet meer kunnen lopen.... Wie is er hier nou hypocriet?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:15
AGH
AGH is offline
Citaat:

Als ik iemand in (of buiten) het stadion een gigantische hoek verkoop krijg ik ook geen tweede kans. Of die persoon nu blijvend letsel heeft of niet.

Dan ben ik ook mijn baan kwijt, stadionverbod voor weet ik veel hoeveel jaar, ellenlange procedures, boetes, een boze vriendin, een meldplicht, een stigma voor het leven.
Niets is meer hypocriet dan de discussie van de mensen die het voetbalgeweld verwerpelijk vinden, maar een overtreding begrijpelijk.
Als je dan toch niets meer mag zingen, niet meer mag staan op het voor jouw bestemde stoeltje, als we dan toch jaren zijn opgelicht met de zogenaamde ID-plicht die voor normale burgers ineens pas dit jaar van start is gegaan (het heeft mij en anderen al vaker een tijdelijk verbod opgeleverd), als er op de tribune niet meer geblowd mag worden, terwijl de gemiddelde topsporter jaarlijks vier keer wordt betrapt op het gebruik van verboden middelen.
Welke discussie is dan niet hypocriet?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Als die kokmeijer niks had gehad dan had waarschijnlijk 9 van de 10 mensen hier niet eens geweten wie Bouaouzan en kokmeijer waren.
Ik wist voor die overtreding al wie ze waren. Met name Kokmeijer. Maar goed, boeit niet.

Het punt is juist dat hij iets heeft. Hij kan nooit meer voetballen. Het is ook maar de vraag of-ie nog ooit kan gaan lopen. Hij moet nu met iets anders dan voetbal brood gaan verdienen, maar zonder benen gaat dat al moeilijk. Net zoals zo veel andere dingen. Die jongen gaat een hele rotte toekomst tegemoet. Daar mag de dader vind ik hard voor beboet worden.
Oud 18-01-2005, 19:44
Spsup19
Spsup19 is offline
Citaat:
Marnix schreef op 17-01-2005 @ 21:57 :
Juist, je zegt het goed: als Kokmeijer niks had gehad. Kokmeijer heeft wel iets, en dát maakt het juist dat die overtreding zo ernstig is. Niet meer kunnen voetballen, en waarschijnlijk ook niet meer kunnen lopen.... Wie is er hier nou hypocriet?

Wat ik bedoel te zeggen is, als Kokmeijer op wonderbaarlijke wijze niks had gehad (en er zijn zat voorbeelden waarbij nog veel ergere overtredingen worden gemaakt, waarbij het slachtoffer niks heeft) dan had hier niet zo ophef over geweest, en dat is HYPOCRIET.
Oud 18-01-2005, 20:37
Gimme more beer
Citaat:
Marnix schreef op 17-01-2005 @ 21:57 :
Jij...
Oud 19-01-2005, 16:18
Elite!
Elite! is offline
De beste straf voor hem is om hem ook die beenbreuk te geven. Kan hij zelf voelen hoe het is. Levenslang opsluiten en oppakken wegens misschien blijvend letsel.

I Hate Bouaouzan forever
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-01-2005 @ 21:37 :
Jij...
Op zulke ongenuanceerde uitlatingen reageer ik niet.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 18:08
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Ik zou zeggen zoek is naar wat leuke film fragmenten van o.a.

Zlatan Ibrahmivoc
De Graafschap
Groningen
Stijn Vreven
enz.
Heel flauw hoor.. Nu Emiel er niet meer is gewoon zijn club aanvallen.. Wie moet Groningen nu verdedigen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 21:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 19-01-2005 @ 19:08 :
Heel flauw hoor.. Nu Emiel er niet meer is gewoon zijn club aanvallen.. Wie moet Groningen nu verdedigen?
Viel me ook al op dat die er niet meer is. Waar is Emilio heen dan?

Citaat:
Marnix schreef op 19-01-2005 @ 18:25 :
Met die rolleyes-smiley's reageer je toch al wel een beetje.
Naja, boeit niet joh.
Oud 19-01-2005, 22:48
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-01-2005 @ 22:27 :
Viel me ook al op dat die er niet meer is. Waar is Emilio heen dan?
Emilio is een paar dagen geleden overleden
Oud 19-01-2005, 22:49
Gimme more beer
Citaat:
Marnix schreef op 19-01-2005 @ 18:25 :
Dan doe je dat niet. Maar blijkbaar heb je geen flauw benul van de eigenlijke betekenis van het woord "hypocriet".
Oud 20-01-2005, 12:45
spsup
spsup is offline
Citaat:
The Dosh schreef op 19-01-2005 @ 17:18 :
De beste straf voor hem is om hem ook die beenbreuk te geven. Kan hij zelf voelen hoe het is. Levenslang opsluiten en oppakken wegens misschien blijvend letsel.

I Hate Bouaouzan forever
Ohja dan mag het ineens wel
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-01-2005 @ 23:48 :
Emilio is een paar dagen geleden overleden
Serieus?! Hoe dat dan?
Oud 21-01-2005, 06:47
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-01-2005 @ 22:53 :
Serieus?! Hoe dat dan?
Heb je de berichten bovenaan sport niet gelezen dan? Of bij onzin?
Oud 21-01-2005, 16:55
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-01-2005 @ 22:53 :
Serieus?! Hoe dat dan?
Hij was ziek. Het staat groot bovenaan het sportforum.
Oud 21-01-2005, 20:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Oeps...

Ik heb uit automatisme nooit oog voor de "belangrijke" topics die altijd boven aan een forum staan. Met als gevolg dat je bepaalde dingen niet weet. Heb het echt niet gezien. Echt supererg...
Oud 21-01-2005, 21:12
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-01-2005 @ 21:23 :
Oeps...

Ik heb uit automatisme nooit oog voor de "belangrijke" topics die altijd boven aan een forum staan. Met als gevolg dat je bepaalde dingen niet weet. Heb het echt niet gezien. Echt supererg...
Oud 25-01-2005, 22:32
PV
PV is offline
net bij SBS6 een filmpje van dat been, door hemzelf gemaakt. Zag er niet fijn uit
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:48
number9
number9 is offline
Citaat:
PV schreef op 25-01-2005 @ 23:32 :
net bij SBS6 een filmpje van dat been, door hemzelf gemaakt. Zag er niet fijn uit
Keb zelf precies dezelfde operatie gehad, maar was niet bij zinnen om het te zien. Fijn om te zien hoe je been er dan uit ziet. Best goor te noemen.

Hoop dat ie snel het ziekenhuis uit mag
Oud 06-04-2005, 03:05
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Bouaouzan voetbalt dus weer.. Hij heeft na de 10 wedstrijden schorsing zijn rentree gemaakt. Ik denk dat het voorval hem altijd wel zal blijven achtervolgen dus ik verwacht niet dat hij nog lang voetbalt.. Al had ie ook gewoon pech.. Als Zlatan een keer met een elleboogstoot iemand zn oogkas had gebroken en die spelers had een oog verloren waardoor hij niet meer zou kunnen profvoetballen had je ook niemand gehoord dat Zlatan nooit meer zou mogen voetballen (niet meer mensen dan dat nu al doen in elk geval )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 12:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha moet een beste tik zijn als je daarmee je oog verliest maargoed, hij heeft zijn straf uitgezeten en je kan nog wel uren discussieren over of die straf nou wel of niet genoeg was; terugdraaien kan je het nou toch niet meer.
Reageren

Regels voor berichten