Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2005, 09:05
blurred
blurred is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-04-2005 @ 09:52 :
@blurred: Ik voelde me er ook kut over, maar ik moet me over dingen heen gaan zetten. Het is nu eenmaal zo, en een foto niet plaatsen verandert er niks aan.
Ik heb nu even geen zin/behoefte om dat soort foto's van mezelf te maken, dat doe ik wel een keer als ik mezelf wat positiever voel. Je hebt gelijk: of ik die dingen nou plaats of niet, ik zie er toch wel hetzelfde uit. Alleen heb ik op dit moment niet zoveel zin om dat met de rest van de wereld te delen....

Maar zoals ik al zei; gaat wel weer over
Oud 06-04-2005, 09:39
D-sire
D-sire is offline
Ik heb net best een groot ontbijt gehad. Kommetje cruesli met melk en nog een knackebröt met light jam.

Ga over 20 min naar de sportschool En dan eerst krachttraining en dán cardio
Oud 06-04-2005, 09:45
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Lynn schreef op 06-04-2005 @ 10:39 :
Wow, je billen jouw probleemgebied? No way! Ik vind je echt heel slank, tegen het dunne aan. En net als MeelFriek al zei, dat is niet gemeen bedoeld.
Mee eens
Oud 06-04-2005, 09:52
cerys
cerys is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-04-2005 @ 08:42 :
Ik ben nog steeds 1.60 (misschien íets meer) en 52/53 kg, en ik eet nu meer dan 4 jaar rond de 2000 kcal per dag (ik heb het een paar keer geteld, kwam toen steeds rond de 2000 uit), weeg al 4 jaar tussen de 51 en 55 kg, en ik sport ongeveer 1 x per maand. Dit even ter vergelijking.

En volgens de calorieverbruiktabel die op de site van het voedingscentrum staat, verbruik je met slapen 0,9 kcal/kg/uur en met leren of computeren 1,3 kcal/kg/uur. Dat is toch wel een verschil, en als je 8 uur leert op een dag en 60 kg bent is het een verschil van zo'n 200 kcal/dag.
he vet, ik wist niet dat ze bij het voedingscentrum een calorieverbruiktabel hadden!

ik heb trouwens ook die digi weegschaal bij de blokker gehaald
Oud 06-04-2005, 09:52
cerys
cerys is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 06-04-2005 @ 10:39 :
Ik heb net best een groot ontbijt gehad. Kommetje cruesli met melk en nog een knackebröt met light jam.

Ga over 20 min naar de sportschool En dan eerst krachttraining en dán cardio
ben benieuwd hoe het bevalt, ik denk heel goed!

@sneeuwvlokje: jouw figuur is echt heel mooi, en je billen zijn helemaal niet je probleemgebied!
Oud 06-04-2005, 10:45
kellytje
kellytje is offline
Pff het ging gisteren weer mis
Ik heb net een appel, een stuk ananas en 10 gram musli op
Binnen een half uurtje spagetti met zelfgemaakte (erg vette saus) Weet iemand hoeveel ik voor die saus zou kunnen tellen als ik 1-2 opscheplepels neem ?
Oud 06-04-2005, 10:53
hanki2*2
hanki2*2 is offline
hoezo ging het gisteren mis??

heb geen idee hoe je die spaghettisaus kan rekenen.. sorry
Oud 06-04-2005, 10:55
kellytje
kellytje is offline
Geen zin om op te schrijven wat ik allemaal gegeten heb
Oud 06-04-2005, 10:57
hanki2*2
hanki2*2 is offline
ah toe ?
Oud 06-04-2005, 11:00
kellytje
kellytje is offline
Smorgens en smiddags had ik goed (gezond en lekker) gegeten, maar toen was ik vergeten dat ik moest gaan werken, dus ik had niks van eten mee. Ik heb toen van 12 tot6 niks gegeten en om 6uur een martino-smos(half stokbrood, prepare, saus, groenten).
Toen ik toen om half 9 thuis kwam had ik natuurlijk honger en heb ik
kom soep
boterham
6 speculaasjes
1.5 gehaktbal
appel
kaas (blokjes)
boterham met 1 (vette, kweet niet welke juist) vis
Oud 06-04-2005, 11:02
Lynn
Lynn is offline
Ik ben zonet ook maar even met de cam. aan de gang gegaan, dus hier mijn foto's:

De voorkant.

De zijkant.

De achterkant, met veel moeite gemaakt.

Mijn buik.

Nou weet ik weer hoe vervelend foto's ook alweer zijn.

Edit: Wat laden ze weer ontzettend sloom.
En btw, die rooie vlek op mijn buik (mochten jullie die al ontdekt hebben), is een soort eczeem.

Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 11:05.
Oud 06-04-2005, 11:04
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Nou, gister heb ik me weer heel behoorlijk gedragen! Alleen het avondeten was een beetje jammer, dat bestond uit 2 kleine afbakbroodjes met filet american, een halve magere rookworst, en een schaaltje komkommer.

's Avonds heb ik nog 2 heerlijke Verkade digestives gehad... Echt heerlijke koekjes, en heel veel granen enzo dus best wel gezond.

Vanmorgen had ik om 8.15 de wekker gezet omdat ik vroeg wou gaan sporten, maar ik had héle erge pijn in mijn rug en onder mijn ribben. Ik heb toen 1 boterham gegeten maar toen moest ik huilen omdat ik me een hoopje ellende voelde en toen ben ik weer naar bed gegaan...

Net om 11.30 een klein afbakbroodje filet american gehad en een gekookt ei. Ik ga vanmiddag wel sporten, ik had er namelijk echt zin in.
Oud 06-04-2005, 11:06
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
@ Lynn: Wat is er mis met jou? Je bent lekker hoor
Oud 06-04-2005, 11:07
kellytje
kellytje is offline
Idd IK zou een moord plegen voor haar buik.
Oud 06-04-2005, 11:08
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Citaat:
kellytje schreef op 06-04-2005 @ 12:00 :
Smorgens en smiddags had ik goed (gezond en lekker) gegeten, maar toen was ik vergeten dat ik moest gaan werken, dus ik had niks van eten mee. Ik heb toen van 12 tot6 niks gegeten en om 6uur een martino-smos(half stokbrood, prepare, saus, groenten).
Toen ik toen om half 9 thuis kwam had ik natuurlijk honger en heb ik
kom soep
boterham
6 speculaasjes
1.5 gehaktbal
appel
kaas (blokjes)
boterham met 1 (vette, kweet niet welke juist) vis
Ja ok, duidelijk niet goed gegaan nee... (vooral na half 9 dus)

Maar vandaag er weer hard tegenaan? toch?!

Ik heb tot nu toe op:

10.00 bakje cornflakes met halfvolle melk
bb kipfilet
thee
Oud 06-04-2005, 11:10
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
kellytje schreef op 06-04-2005 @ 12:07 :
Idd IK zou een moord plegen voor haar buik.
Ha, dat komt gewoon omdat ik lig. Dan zakt het overtollige spul naar achter, zeg maar.
Ik heb al geprobeerd een staande foto te maken van mijn buik, zodat de probleemgebieden (mijn teugels) te zien zouden zijn, maar dat lukt niet echt als je met één hand je shirt omhoog moet houden en met de andere de camera vast moet houden en dat knopje indrukken (én zorgen dat je 'm stil houdt).
Oud 06-04-2005, 11:11
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Citaat:
Lynn schreef op 06-04-2005 @ 12:02 :
Ik ben zonet ook maar even met de cam. aan de gang gegaan, dus hier mijn foto's:

De voorkant.

De zijkant.

De achterkant, met veel moeite gemaakt.

Mijn buik.

Nou weet ik weer hoe vervelend foto's ook alweer zijn.

Edit: Wat laden ze weer ontzettend sloom.
En btw, die rooie vlek op mijn buik (mochten jullie die al ontdekt hebben), is een soort eczeem.
Wat is je taillemaat van broek?? (die broek heb ik ook nl. )
Oud 06-04-2005, 11:14
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
hanki2*2 schreef op 06-04-2005 @ 12:11 :
Wat is je taillemaat van broek?? (die broek heb ik ook nl. )
Ff checken.. het is gewoon maat 38. Ik heb 'm al behoorlijk lang, dus inmiddels moet ik hem met een riem dragen omdat hij anders van mijn kont af zakt.
Oud 06-04-2005, 11:15
kellytje
kellytje is offline
Als je een 38 met een riem moet dragen , waarom wil je dan afvallen ?
Oud 06-04-2005, 11:17
blurred
blurred is offline
Citaat:
kellytje schreef op 06-04-2005 @ 12:15 :
Als je een 38 met een riem moet dragen , waarom wil je dan afvallen ?
Heel veel mensen hier willen afvallen terwijl het eigenlijk helemaal niet hoeft....
Oud 06-04-2005, 11:20
kellytje
kellytje is offline
Ok
Heb net fotos gemaakt van mijn buik maar nu voel ik me echt niet meer in de mood om ze te posten
Oud 06-04-2005, 11:23
blurred
blurred is offline
Citaat:
kellytje schreef op 06-04-2005 @ 12:20 :
Ok
Heb net fotos gemaakt van mijn buik maar nu voel ik me echt niet meer in de mood om ze te posten
Dat had ik pakweg een uur terug precies zo
Oud 06-04-2005, 11:23
hanki2*2
hanki2*2 is offline
haha.. niet zo'n goede dag vandaag he?? post ze toch maar..
Oud 06-04-2005, 11:24
kellytje
kellytje is offline
En ik heb nog niet eens veel gegeten Ik heb ook gewoon schrik dat iemand dat ik ken ze gaat tegenkomen :$
Oud 06-04-2005, 11:24
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
blurred schreef op 06-04-2005 @ 12:17 :
Heel veel mensen hier willen afvallen terwijl het eigenlijk helemaal niet hoeft....
Ik hoef ook niet echt af te vallen, ik wil alleen een zoveelste poging wagen om die teugels eens weg te krijgen. Dat probeer ik nu met veel sporten en gezonder eten. Ik at sowieso altijd al veel, ook nog behoorlijk wat ongezonde dingen, en daar ben ik nu mee gestopt. Ik eet gewoon normaal en probeer zo min mogelijk te snoepen. Zit hier ook vooral op dit forum om te lezen hoe anderen het aanpakken, hoe het met hun gaat qua afvallen/gezond eten en voor tips en vragen, niet zozeer omdat ik zelf veel af moet vallen.
Oud 06-04-2005, 11:27
Lynn
Lynn is offline
Over snoepen gesproken.. ik zag vanmorgen per ongeluk dat er nog een zakje choco-pinda's in de kast stond. De hele tijd daarna is er een gevecht geweest tussen de good-me en de bad-me ("Ik doe het wél want het is lekker" "Nee, blijf er vanaf, je krijgt er spijt van en het is slecht" "Maar het is wél lekker" etc.), en nou heb ik ze uiteindelijk toch opgegeten. Bahhhhhhhh. Volgens caloriechecker in een keer 411 kcal erbij.
Oud 06-04-2005, 11:30
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Balen, Lynn. Uit ervaring weet ik dat je zodra je die innerlijke strijd voelt opkomen, moet weglopen en iets anders moet gaan doen. Zodra je al aan het twijfelen bent, is de kans dat de bad-me wint heel groot. Er is namelijk altijd wel een excuus om het goed te praten.
Oud 06-04-2005, 11:30
blurred
blurred is offline
Citaat:
Lynn schreef op 06-04-2005 @ 12:24 :
Zit hier ook vooral op dit forum om te lezen hoe anderen het aanpakken, hoe het met hun gaat qua afvallen/gezond eten en voor tips en vragen, niet zozeer omdat ik zelf veel af moet vallen.
Same for me
Oud 06-04-2005, 11:33
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 06-04-2005 @ 12:30 :
Balen, Lynn. Uit ervaring weet ik dat je zodra je die innerlijke strijd voelt opkomen, moet weglopen en iets anders moet gaan doen. Zodra je al aan het twijfelen bent, is de kans dat de bad-me wint heel groot. Er is namelijk altijd wel een excuus om het goed te praten.
Ja, precies. Ik had ze beter allemaal weg kunnen gooien (had ze eerst ook al verstopt, maar dat hielp dus niks), dat is het enige dat dan helpt. Anders blijf ik er de hele tijd aan denken en gaan ze hoe dan ook op. Mijn bad-me is veel te sterk.
Oud 06-04-2005, 11:33
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Citaat:
kellytje schreef op 06-04-2005 @ 12:24 :
En ik heb nog niet eens veel gegeten Ik heb ook gewoon schrik dat iemand dat ik ken ze gaat tegenkomen :$
Valt mee denk ik? en je hoofd kan je er toch gewoon afknippen??

Ik ben benieuwd iig... Als ik straks kijk staan ze dr op!!!
Oud 06-04-2005, 11:34
blurred
blurred is offline
Het handige van op kamers wonen is dat je zelf je boodschappen doet en dus gewoon geen dingen in huis hoeft te halen die slecht zijn. Als je ze toch al thuis hebt liggen eet je ze 9 van de 10 keer idd meestal gewoon op.
Oud 06-04-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-04-2005 @ 08:25 :
Zoals ik al eerder heb gezegd, je heb een mooi figuur en je lijkt helemaal niet zo 'zwaar als je bent'. Je moet die trouwfoto's een posten, daar sta je ontzettend mooi op .
Daar was ik 8 kilo lichter.

Jij mag mijn figuur mooi vinden, ik vind het dus niet.

@Sneeuwvlokje: Ik vind jou dus wel dun. En ik zie op die tweede foto ook niet dat jouw billen jouw 'probleemgebied' zijn.

Citaat:
Dreamzy schreef op 06-04-2005 @ 09:34 :
Al zijn de foto's wat onscherp, ik zie toch dat je niet dik bent. Ik ben trouwens even vergeten wat jouw lengte, gewicht, bmi was?
Ik ben ook niet echt dik, ik vind mezelf alleen wat te zwaar/te 'mollig'. Ook heb ik jaren tussen de 62-65 kg gezeten en nu weeg ik bijna 72 kilo en dat vind ik dus gewoon te zwaar (ik ben 1.75m).
Oud 06-04-2005, 11:37
kellytje
kellytje is offline
Idd , als ik zelf boodschappen zou doen zou ik gewoon niks ongezonds kopen, maar mijn ouders dus wel. En als het er is ...
Oud 06-04-2005, 11:38
Mara
Mara is offline
Citaat:
kellytje schreef op 06-04-2005 @ 12:24 :
Als het een foto in broek is, boeiend. Als je ze kent hebben ze je immers al gezien.
Oud 06-04-2005, 11:39
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
blurred schreef op 06-04-2005 @ 12:34 :
Het handige van op kamers wonen is dat je zelf je boodschappen doet en dus gewoon geen dingen in huis hoeft te halen die slecht zijn. Als je ze toch al thuis hebt liggen eet je ze 9 van de 10 keer idd meestal gewoon op.
Idd, dat scheelt echt gigantisch. Ik kan zo een hele week (ma tot vrijdag) niet snoepen omdat ik gewoon niks slechts op mijn kamer heb liggen. Maar als ik dan thuis kom en zie wat voor lekkers er dan is.. berg je dan maar.
En het lullige is ook dat zo'n actie je dan meteen weer een berg extra calorieen kost. Waarom maken ze die pinda's niet heel mager ofzo?!

Het scheelt een beetje dat ik de rest van de dag redelijk gegeten heb/ga eten, kan ik het nog enigzins goed maken voor mezelf. Bovendien heb ik vanmorgen een uur gezwommen en ga ik straks op de fiets naar mijn vriend (is in totaal een uur). Maar toch, maar toch..
Oud 06-04-2005, 11:39
kellytje
kellytje is offline
Het is wel in broek maar met mijn buik volledig 'bloot' en daar voel ik me ongemakkelijk bij. En als ik een trui aanhoud, zie je niet wat er mis is
Ik heb trouwens nee kunnen zeggen tegen een grote bak kaas voor bij de spaghetti
Oud 06-04-2005, 11:43
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
kellytje schreef op 06-04-2005 @ 12:39 :
Het is wel in broek maar met mijn buik volledig 'bloot' en daar voel ik me ongemakkelijk bij. En als ik een trui aanhoud, zie je niet wat er mis is
Ik heb trouwens nee kunnen zeggen tegen een grote bak kaas voor bij de spaghetti
Heb je geen truitje dat iets strakker zit dan? Dat je niet bloot hoeft, maar dat je ons wel kunt laten zien wat jij niet mooi vindt?
Oud 06-04-2005, 11:44
Mara
Mara is offline
Ik wou even mededelen dat het nog steeds goed gaat vandaag. Dat blijf ik mededelen totdat het vervelend word, maar voor mij is het even houvast.

Dus:
09:00 1 bb lightjam
10:30 1 bb rookvlees
12:35 1 bb rookvlees

Net een krop ijsberslag gehaald, ben van plan 'm helemaal op te peuzelen.
Oud 06-04-2005, 11:46
kellytje
kellytje is offline
Nee want die draag ik niet
Oud 06-04-2005, 11:47
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-04-2005 @ 12:44 :
Ik wou even mededelen dat het nog steeds goed gaat vandaag. Dat blijf ik mededelen totdat het vervelend word, maar voor mij is het even houvast.

Dus:
09:00 1 bb lightjam
10:30 1 bb rookvlees
12:35 1 bb rookvlees

Net een krop ijsberslag gehaald, ben van plan 'm helemaal op te peuzelen.
Als het voor jou een houvast is, is het voor ons nooit vervelend.

En ijsbergsla, mjum. Als wij een krop hebben gehaald, gooi ik overal een paar blaadjes op. (Zelfgemaakt broodje gezond bijvoorbeeld )
Oud 06-04-2005, 11:48
Lynn
Lynn is offline
kellytje, als je probeert de trui die je nu aan hebt iets strakker te trekken ofzo? Zou dat schelen? Ik begin nou ook wel benieuwd te worden..
Oud 06-04-2005, 11:49
kellytje
kellytje is offline
Ik moet weg nu maar zal ze vanavond proberen uploaden
Oud 06-04-2005, 12:05
Verwijderd
Gister 1850 cal, netjes dus

Vandaag:

9.00
200 ml sojamelk
50 gr havermout

12.00
2 bruine boterhammen
15 gr. suikerarme jam
150 gr. broccolie
200 gr kwark met 1 teentje knoflook
150 ml coolbest orange light.

Planning:
15.00
2 × bruine boterham
100 gr kwark
1 banaan

Avondeten: Geen idee

's Avonds sport, dan 1 banaan en daarna nog 150 gram kwark met 20 gr muesli

Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 12:26.
Oud 06-04-2005, 12:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-04-2005 @ 08:52 :
@Sneeuwvlokje: Ik moet zeggen dat ik je wel dun vind. En je kont je probleemgebied? Jij bent zo iemand waarvan ik denk als ze langsloopt "jeetje, wat heeft die een stel spillebenen!" (En nee, dat bedoel ik verder niet gemeen ofzo, maar ik hou persoonlijk wel van wat meer vet op de benen)
Mij precies hetzelfde, het bevestigt bij mij gewoon dat ze heel dun is, of slank als je dat beter vindt klinken. Ik weet ook wel dat het moeilijk is om te horen, je voelt je niet dun en mensen zeggen toch dat je het bent...

Met de wintersport vakantie was er een vrouwtje van 65 mee ofzo en ik zat met een zak suikerbanaantjes op schoot en toen zei ze ook van: Hoe kan jij zo mager blijven terwijl je zo(veel) eet. Ik weet dat sommige mensen dat dus ook over mij zeggen en ik voel het ook niet zo. Maar je kunt ook accepteren dat het feitelijk gewoon zo is, ipv steeds maar er tegenin te gaan... 36 is gewoon slank/dun hoe je het ook wil zeggen. Het is de 'ideale' maat. Probeer zo rationeel vast te houden en je gevoel te negeren... Zo doe ik dat ook namelijk.

Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 12:37.
Oud 06-04-2005, 12:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 06-04-2005 @ 13:05 :
Gister 1850 cal, netjes dus

Vandaag:

9.00
200 ml sojamelk
50 gr havermout

12.00
2 bruine boterhammen
15 gr. suikerarme jam
150 gr. broccolie
200 gr kwark met 1 teentje knoflook
150 ml coolbest orange light.

Planning:
15.00
2 × bruine boterham
100 gr kwark
1 banaan

Avondeten: Geen idee

's Avonds sport, dan 1 banaan en daarna nog 150 gram kwark met 20 gr muesli
1850 zonder sporten gister? Dan is het wel (bijna ) goed ja.

Maar je eet nu maar 4 boterhammen + havermout. Wat doe je op brood, want ik zie alleen beleg van 1 boterham 15 jam. En waarom eet je dieetjam?
Daarnaast iets van kaas/boter mis ik...

Maar goed verdeeld, maar ik blijf het ontbijt te weinig vinden...
Oud 06-04-2005, 12:40
D-sire
D-sire is offline
Ben weer terug van het sporen. Het heeft me wel goed gedaan maar ik voel me nu toch een soort van gaar... En dat terwijl ik net toch 3 boterhammen heb gegeten.
Maar eerst de spieroefeningen en dan cardio bevalt goed, ik hou die cardio dan ook langer vol heb ik het idee, omdat ik al 'warm' ben van de krachttraining

Dadelijk mijn hondje uitlaten en dan aan mijn huiswerk. Misschien moet ik straks nog even op en neer (met de trein) naar tilburg, want ik had daar gister een broek gezien en nu wil mijn moeder die wel Maar gelukkig gaat ze eerst kijken of ze hem in eindhoven hebben

Tot nu toe vandaag:

Ontbijt:
50 g cruesli met magere melk
knackebröt met light jam
glas versgeperst sinaasappelsap

Tussendoor:
1 sultana koekje

Lunch:
1 bb met halvarine en ham
1 bb met light jam
1 bb met hazelnootpasta
2 slokjes vitaminedrank

Nog van plan te eten:
Tussendoor:
kiwi
2 sultana koekjes

Avondeten:
gebakken aardappeltjes
(waarschijnlijk) vis
groente
schaaltje vla

Tussendoor:
1 of 2 rijstwafels met light jam
eventueel nog een boterham

Hiermee zou ik op 1468 kcal en 42 g vet komen, ik rond het af naar 1500 kcal omdat ik de olijfolie voor het bakken niet had gerekend. Mijn doel is 1685 kcal dus daar zit ik dan nog een beetje onder.
Oud 06-04-2005, 12:41
Mara
Mara is offline
Hmm, over 5 minuten mag ik weer een boterham. Maar ik heb nog helemaal geen zin, alhoewel ik pas 3 boterhammen heb gehad vandaag. Maar ik wil 't ook niet overslaan, want dan eet ik vanavond weer niet gezond. Hmm.
Oud 06-04-2005, 12:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 06-04-2005 @ 13:40 :
Ben weer terug van het sporen. Het heeft me wel goed gedaan maar ik voel me nu toch een soort van gaar... En dat terwijl ik net toch 3 boterhammen heb gegeten.
Maar eerst de spieroefeningen en dan cardio bevalt goed, ik hou die cardio dan ook langer vol heb ik het idee, omdat ik al 'warm' ben van de krachttraining

Dadelijk mijn hondje uitlaten en dan aan mijn huiswerk. Misschien moet ik straks nog even op en neer (met de trein) naar tilburg, want ik had daar gister een broek gezien en nu wil mijn moeder die wel Maar gelukkig gaat ze eerst kijken of ze hem in eindhoven hebben

Tot nu toe vandaag:

Ontbijt:
50 g cruesli met magere melk
knackebröt met light jam
glas versgeperst sinaasappelsap

Tussendoor:
1 sultana koekje

Lunch:
1 bb met halvarine en ham
1 bb met light jam
1 bb met hazelnootpasta
2 slokjes vitaminedrank

Nog van plan te eten:
Tussendoor:
kiwi
2 sultana koekjes

Avondeten:
gebakken aardappeltjes
(waarschijnlijk) vis
groente
schaaltje vla

Tussendoor:
1 of 2 rijstwafels met light jam
eventueel nog een boterham

Hiermee zou ik op 1468 kcal en 42 g vet komen, ik rond het af naar 1500 kcal omdat ik de olijfolie voor het bakken niet had gerekend. Mijn doel is 1685 kcal dus daar zit ik dan nog een beetje onder.
wat dacht je van brood met normale kaas? Of iets meer 'boter' want dat mis je toch, zeker als je ook in olie bakt...
Oud 06-04-2005, 12:42
Lynn
Lynn is offline
Zijn er hier mensen die net als mij de caloriechecker van het Voedingcentrum gebruiken om te kijken hoeveel calorieen ze binnen krijgen? Gaat die site bij jullie ook ontzettend langzaam als je er meer in hebt staan, of ligt dat nou aan mij? Ik heb het er nu van een week staan en dat ding gaat alsmaar slomer, hoe irritant .
Oud 06-04-2005, 12:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-04-2005 @ 13:41 :
Hmm, over 5 minuten mag ik weer een boterham. Maar ik heb nog helemaal geen zin, alhoewel ik pas 3 boterhammen heb gehad vandaag. Maar ik wil 't ook niet overslaan, want dan eet ik vanavond weer niet gezond. Hmm.
Dan wacht je gewoon ff . Hij hoeft niet nu precies over 5 min...

Regels voor berichten